JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/69580-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Biała Podlaska: Dostawa artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69580 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 344 98 33, faks 83 342 76 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialapodlaska.uc.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów biurowych takich jak : 
Blok do pisania A4	szt.	68
Blok Flipchart w formacie 65 x 100 cm 20 kartkowy	szt.	7
Cienkopisy czarne	szt.	1260
Cienkopisy czerwone	szt.	1185
Cienkopisy niebieskie	szt.	896
Dziurkacz do 100 kartek	szt.	93
Dziurkacz do 20 kartek	szt.	124
Dziurkacz do 40 kartek	szt.	128
Długopis z możliwością wymiany wkładu. Kolor niebieski	szt.	4636
Etykieta A-4 samoprzylepna, biała. Opakowanie=100 arkuszy	op.	12
Folia laminacyjna A4 rozmiar 216 mm x 303 mm 1op. =100 szt.	op.	6
Folia laminacyjna A6 rozmiar 111 mm x 154 mm 1 op. = 100 szt.	op.	5
Folia laminacyjna rozmiar 75 mm x 106  mm 1op. =100 szt.	op.	16
Grzbiety do bindowania 10 mm A4 - do max 65kartek	szt.	355
Grzbiety do bindowania 14 mm A4 -  do max 122 kartek	szt.	325
Grzbiety wsuwane A4	szt.	328
Gumka do ścierania	szt.	401
Gumka recepturka	kg	14
Kalkulator	szt.	259
Karteczki indeksujące samoklejące wym. 20x50mm, różne kolory. Opakowanie=4 sztuki (bloczki) karteczek.	op.	585
Karton rysunkowy. Ciemno zielony nr 74 Opakowanie=20 arkuszy (Brystol). Format B1	op.	8
Klej butapren w tubie poj. 40ml.	szt.	31
Klej w sztyfcie	szt.	532
Klips aktowy (archiwizacyjny)	szt.	5737
Klips biurowy 32 mm - op.=12 szt.	op.	247
Koperta B4 250x353 mm, biała samoklejąca	szt.	31918
Koperta B4 250x353x40mm, biała, rozszerzana, samoklejąca	szt.	13635
Koperta C5- koperta zaklejana na mokro, wym. 162x229 mm, bez okienka	szt.	39260
Koperta C6 Nk biała, wym. 114x162 mm z okienkiem prawy dół	szt.	20595
Koperta C6 NK biała, wym. 114x162 mm, bez okienka	szt.	69910
Koperta CD na płyty	szt.	2145
Koperta DL biała, wym. 110x220 bez okienka, samoklejąca	szt.	11420
Koperta DL z okienkiem prawy dół 110x220, samoklejąca	szt.	18050
Korektor pisak	szt.	311
Korektor taśma	szt.	154
Korektor w płynie	szt.	221
Kostka biurowa kolor 8,5x8,5x4	szt.	592
Koszulka krystaliczna A4. Opakowanie=100szt.	op.	183
Linijka 30cm	szt.	155
Linijka 40 cm	szt.	124
Maczałka	szt.	28
Marker do tablicy magnetycznej	szt.	81
Marker do znakowania CD/DVD (czarny 40 szt.  i biały 79 szt.)	szt.	119
Marker pernamentny. Końcówka 1mm  	szt.	118
Marker pernamentny. Końcówka 3mm  	szt.	338
Marker wodoodporny, czarny	szt.	728
Masa czyszcząca stemple metalowe	szt.	53
Mata biurowa pod stemple formatu A4	szt.	42
Nóż do papieru	szt.	394
Nożyczki biurowe	szt.	241
Obwoluta A4	szt.	130
Okładki bezbarwne do bindowania A4	szt.	148
Okładki kolorowe do bindowania A4	szt.	148
Okładki na wydruki komputerowe A4. Typ L- otwarte na górze i wzdłuż brzegu	szt.	187
Ołówek z gumką	szt.	1044
Papier ekri A4 młotkowany ( opakowanie=20 arkuszy) 	op.	4
Papier komputerowy Składanka komputerowa 240x12(1+2). Opakowanie=600 składek w kartonie.	op.	2
Papier ozdobny biały, płótno gramtura 230g/m2 (opakowanie =20 arkuszy) 	op.	11
Papier ozdobny kremowy, płótno gramtura 230g/m2 (opakowanie =20 arkuszy) 	op.	1
Papier szary gr.60	kg	43
Papier termiczny do faxu szr. 210mm/dł.30m	szt.	20
Plastelina (opakowanie 6 szt.)	op.	119
Podkładka (deska) do papieru z klipem. Sztywna przednia i tylna okładka wykonana z bardzo lekkiej tektury oblewanej folią PCV wyposażona w klip zaciskowy ząbkowany na wewnętrznej stronie okładka posiada kieszeń z folii przezroczystej oraz miejsce na długopis do zapisywania notatek pojemność 100 kartek	szt.	83
Podkładka gumowa do stempli A-5	szt.	59
Poduszka do stempli metalowych, sucha, średnica 14 cm	szt.	145
Przybornik biurowy	szt.	192
Rozszywacz	szt.	208
Segregator A4/50. Wykonany z twardej tektury pokrytej jednostronnie okleiną PCV.	szt.	1936
Segregator A4/70. Wykonany z twardej tektury pokrytej jednostronnie okleiną PCV.	szt.	15417
Segregator na 26 płyt CD	szt.	7
Skoroszyt  z perforacją plastikowy	szt.	3622
Skoroszyt A4 plastikowy	szt.	1459
Skoroszyt z zawieszką - plastikowy	szt.	5190
Spinacz krzyżowy 70 mm - opakowanie 12 szt.	op.	182
Szuflada na dokumenty	szt.	363
Tablica korkowa 80x120	szt.	27
Tablica-Flipchart 65x100 cm na regulowanym trójnogu, powierzchnia posiadająca właściwości magnetyczne, przystosowana do pisania pisakami na sucho ścieralnymi	szt.	1
Taśma dwustronna. Rozmiar 50mm/10m	szt.	109
Taśma malarska wąska	szt.	134
Teczka do podpisu oprawa twarda, harmonijka, 10 przekładek	szt.	21
Teczka papierowa, skrzydłowa z gumką. Rozmiar A4	szt.	569
Teczka papierowa, wiązana, biała. Rozmiar A4	szt.	986
Teczka wiązana plastikowa. Rozmiar A4	szt.	26
Teczka z gumką, papierowa. Rozmiar A4	szt.	637
Teczka z rączką, papierowa. Rozmiar A4. Jednolity kolor	szt.	81
Temperówka metalowa	szt.	271
Tusz do stempli kauczukowych czarny. Opakowanie - 20-22 ml.	szt.	71
Tusz do stempli kauczukowych czerwony. Opakowanie - 20-22 ml. 	szt.	211
Tusz do stempli kauczukowych zielony. Opakowanie - 20-22 ml.	szt.	1135
Tusz do stempli metalowych czarny. Opakowanie - 20-22 ml.	szt.	125
Wąsy do skoroszytów. Opakowanie 250szt.	op.	86
Wkład do długopisu, kolor niebieski. Odpowiednie do długopisów w poz. 9.	szt.	2810
Zakreślacz	szt.	1169
Zeszyt A4 80kk. Oprawa miękka	szt.	42
Zeszyt A5  60 kk. Oprawa miękka	szt.	68
Zszywacz duży. Zszywający do 100 kartek.	szt.	53
Zszywacz mały. Zszywający do 40 kartek.	szt.	481
Zszywki 24/6. Opakowanie= 1000 szt.	op.	2852
Zszywki 24/8. Opakowanie= 1000 szt.	op.	75.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie pobiera się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie artykułów biurowych o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł. (sto tysięcy) dla każdej z dostaw. 
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych artykułów w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie osób upoważnionych do współdziałania w ramach realizacji umowy. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. Wniosek Wykonawcy winien zawierać uzasadnienie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bialapodlaska.uc.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna w Białej Podlaskiej 
ul. Celników Polskich 21
21-500 Biała Podlaska 
(Pok. nr 37).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej 
ul. Celników Polskich 21
21-500 Biała Podlaska
(Pok. nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com