Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130220/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130220/72764-N-2013.html |
<p class="kh_header"><b>Wałcz: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. ABC przedsiębiorczości, 2. Grafika komputerowa, 3. Lakiernik elementów metalowych</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 72764 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2585066-69, faks 0-67 2585066-69.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> pup.walcz.ibip.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. ABC przedsiębiorczości, 2. Grafika komputerowa, 3. Lakiernik elementów metalowych.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. ABC Przedsiębiorczości zleconego wykonawcy stosownie do potrzeb Zamawiającego do końca 2013 roku. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne zamierzające podjąć działalność gospodarczą; 2. Grafika komputerowa dla grupy liczącej 10 osób, w tym dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 3. Lakiernik elementów metalowych dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych (po 8 osób z każdej grupy w Wałczu i 7 osób w Mirosławcu) w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb. Łącznie szkolenie obejmie 30 osób bezrobotnych..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia dla grup liczących minimum 10 osób. Za usługę podobną zamawiający uzna przeprowadzenie minimum 3 usług tj.:Część I - polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu przedsiębiorczości; Część III - polegających na przeprowadzeniu szkoleń w zawodach:lakiernik, blacharz, robotnik czyszczący konstrukcje budowlane, malarz, spawacz. W przypadku części II zamówienia, wykonawcy muszą spełniać ten warunek poprzez wykazanie, że wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 usługi dla grup liczących minimum 10 osób.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie części I tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC Przedsiębiorczości, wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, posiadającymi wykształcenie wyższe magisterskie, posiadające doświadczenie w zawodzie będącym przedmiotem zamówienia, udokumentowane szkolenia lub studia podyplomowe lub kursy zawodowe, posiadające certyfikat uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, posiadające uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu przedsiębiorczości. W zakresie części II tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Grafika komputerowa wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, posiadającymi wykształcenie wyższe informatyczne, posiadające uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie zawodowe, w tym w prowadzeniu tego typu szkoleń. W zakresie części III tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Lakiernik elementów metalowych wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym gwarantującym prawidłowe przeprowadzenie szkolenia zgodnie z załączonym do oferty szkoleniowej programem.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> <li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul> <br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p> <p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).</p></li> </ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Program szkolenia, harmonogram szkolenie, kosztorys</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 60</li> <li>2 - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40</li> </ul> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pup.walcz.ibip.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78 - 600 Wałcz.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78 - 600 Wałcz, pok. 6.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Stop dla barier współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ABC Przedsiębiorczości.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie szkolenia ABC Przedsiębiorczości (kod CPV: 80570000-0) zleconego wykonawcy stosownie do potrzeb Zamawiającego do końca 2013 roku. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne zamierzające podjąć działalność gospodarczą..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 60</li> <li>2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grafika komputerowa.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku szkolenia pn. Grafika komputerowa (kod CPV: 80500000-9, 80533100-0, 80533200-1) dla grupy liczącej 10 osób, w tym dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 60</li> <li>2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Lakiernik elementów metalowych.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Lakiernik elementów metalowych (kod CPV: 80530000-8) dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych (po 8 osób z każdej grupy w Wałczu i 7 osób w Mirosławcu) w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb. Łącznie szkolenie obejmie 30 osób bezrobotnych..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 60</li> <li>2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40</li> </ul> </li> </ul><br>